Laidiens: 10.03.2017., Nr. 52
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/52.AKK1
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļas VADĪTĀJU
(ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo 2014.-2020. gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto uzņēmējdarbības
attīstības un inovācijas projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši
Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, kā arī publiskās
un privātās partnerības uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju
īstenošanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1312 euro
līdz 1725 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu
Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi
- pieredze darbā, kas saistīta ar uzņēmējdarbību, komercbankas pakalpojumiem
vai inovācijām
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu,
t. sk. Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības atbalsta vai inovāciju,
projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē;
- zināšanas par komercdarbības atbalstu
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un
uzraudzību
- izpratne par finanšu instrumentiem
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar
norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/52.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļai PROJEKTA
VADĪTĀJU (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. projektu izdevumu finanšu
plūsmas izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas
izvērtēšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz no 874 euro
1197 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu,
uzraudzību vai kontroli
- iepirkumu procedūras pārzināšana
- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/52.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļai VECĀKO
EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu biznesa plānu un izdevumu finanšu
plūsmas analīzi un finanšu instrumentu uzraudzību.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz no 940 euro
1287 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- darba pieredze banku sektorā (vēlams kreditēšanā), biznesa plānu
sagatavošanā vai finanšu analīzē
- iepirkumu procedūras pārzināšana
- zināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par uzņēmējdarbības jomu
- izpratne par finanšu instrumentiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/52.AKK4
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi ir piedalīties Eiropas Sociālā fonda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā
atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un
veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas
ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta
"PROTI un DARI" darbību īstenošanā saskaņā ar projekta mērķiem,
aktivitātēm un rezultātiem:
- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus, izvērtējot
jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti
- konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par
projektā veicamo uzdevumu izpildi, lai nodrošinātu kvalitatīva atbalsta
sniegšanu projektā iesaistītajiem jauniešiem
- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta
īstenošanas satura jautājumiem un sadarbības ar stratēģiskajiem partneriem
izveidi
- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs,
izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā,
kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu
- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam
pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā
- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas
procesa organizēšanu un veikšanu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālr. uzziņām 67358073 vai
67358068.
OP 2017/52.AKK5
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles
nodaļas inspektors/-e veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku
ar darbavietu Jelgavā)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veselības aprūpē
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā
- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme pielietot praksē
- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme
pielietot praksē
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību
ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām,
saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās
darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata
tiesībām
- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida
brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem
(ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem
un veiktajām kontrolēm
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskās un juridiskās personas atbilstoši
kompetencei u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības
aprūpes jomā Zemgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības
nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/52.AKK6
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un pielietošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/52.AKK7
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr.
90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
uz profesoru amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Ekonomikas un
reģionālās attīstības institūts
|
Ekonomikas teorija
|
1 vieta
|
Klīniskais institūts
|
Iekšķīgās slimības
|
1 vieta
|
Mehānikas institūts
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne
|
1 vieta
|
Pārtikas tehnoloģijas
katedra
|
Polimēri un
kompozītmateriāli
|
1 vieta
|
Preklīniskais institūts
|
Fizioloģija
|
1 vieta
|
Vides un
ūdenssaimniecības katedra
|
Ūdenssaimniecība
|
1 vieta
|
uz asociēto profesoru
amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Agrobiotehnoloģijas institūts
|
Lopkopība
|
1 vieta
|
Ekonomikas un reģionālās
attīstības institūts
|
Agrārā ekonomika
|
1 vieta
|
Enerģētikas institūts
|
Alternatīvās enerģijas
iekārtas
|
1 vieta
|
Mežkopības katedra
|
Meža ekoloģija un
mežkopība
|
1 vieta
|
Pārtikas un vides
higiēnas institūts
|
Pārtikas higiēna
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Ētika
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Lietišķā socioloģija
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Sociālā politika un
sociālā darba organizācija
|
1 vieta
|
Spēkratu institūts
|
Lauksaimniecības
inženierzinātne
|
1 vieta
|
Zemes pārvaldības un
ģeodēzijas katedra
|
Ģeodēzija un ģeoinformātika
|
1 vieta
|
uz docentu amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Ainavu arhitektūras un
plānošanas katedra
|
Ainavu arhitektūra
|
1 vieta
|
Augsnes un augu
zinātņu institūts
|
Laukkopība
|
1 vieta
|
Finanšu un
grāmatvedības institūts
|
Finanses un kredīts
|
1 vieta
|
Klīniskais institūts
|
Iekšķīgās slimības
|
1 vieta
|
Pārtikas tehnoloģijas
katedra
|
Pārtikas produktu
kvalitāte
|
2 vietas
|
Pārtikas tehnoloģijas
katedra
|
Pārtikas procesi un
iekārtas
|
1 vieta
|
Pārtikas tehnoloģijas
katedra
|
Pārtikas ķīmija
|
1 vieta
|
Sociālo un humanitāro
zinātņu institūts
|
Organizāciju un
sabiedriskās pārvaldes socioloģija
|
1 vieta
|
Uzņēmējdarbības un
vadībzinātnes institūts
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
1 vieta
|
Uztura katedra
|
Pārtikas produktu
kvalitāte
|
1 vieta
|
Valodu centrs
|
Augstskolas pedagoģija
|
1 vieta
|
uz lektoru amata
vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:
|
Izglītības un
mājsaimniecības institūts
|
Tekstila un apģērbu
tehnoloģija
|
1 vieta
|
Matemātikas katedra
|
Matemātiskā analīze un
funkcionālanalīze
|
1 vieta
|
Pārtikas un vides
higiēnas institūts
|
Infekcijas slimības un
mikrobioloģija
|
1 vieta
|
Sporta centrs
|
Sporta pedagoģija
|
1 vieta
|
Uzņēmējdarbības un
vadībzinātnes institūts
|
Uzņēmējdarbības vadība
|
1 vieta
|
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par
piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība,
akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs
iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum
Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un
organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu
gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV-3001), uz
e-pasta adresi personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi. Tālr.
uzziņām 63005697.