Laidiens: 10.03.2017., Nr. 52

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/52.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļas VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto uzņēmējdarbības attīstības un inovācijas projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem, kā arī publiskās un privātās partnerības uzraudzības institūcijas un kompetences centra funkciju īstenošanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1312 euro līdz 1725 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi

- pieredze darbā, kas saistīta ar uzņēmējdarbību, komercbankas pakalpojumiem vai inovācijām

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas Savienības fondu uzņēmējdarbības atbalsta vai inovāciju, projektu ieviešanā, uzraudzībā un kontrolē;

- zināšanas par komercdarbības atbalstu

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- izpratne par publiskās un privātās partnerības projektu īstenošanu un uzraudzību

- izpratne par finanšu instrumentiem

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/52.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz no 874 euro 1197 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- iepirkumu procedūras pārzināšana

- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- izpratne par inovācijas procesiem un inovatīviem produktiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/52.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Uzņēmējdarbības nodaļai VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu biznesa plānu un izdevumu finanšu plūsmas analīzi un finanšu instrumentu uzraudzību.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz no 940 euro 1287 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

-  darba pieredze banku sektorā (vēlams kreditēšanā), biznesa plānu sagatavošanā vai finanšu analīzē

- iepirkumu procedūras pārzināšana

- zināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par uzņēmējdarbības jomu

- izpratne par finanšu instrumentiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Uzņēmējdarbības nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/52.AKK4

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas projektu vadītāja/-as amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi ir piedalīties Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta "PROTI un DARI" darbību īstenošanā saskaņā ar projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem:

- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

- konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par projektā veicamo uzdevumu izpildi, lai nodrošinātu kvalitatīva atbalsta sniegšanu projektā iesaistītajiem jauniešiem

- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta īstenošanas satura jautājumiem un sadarbības ar stratēģiskajiem partneriem izveidi

- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā, kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu

- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā

- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas procesa organizēšanu un veikšanu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālr. uzziņām 67358073 vai 67358068.


OP 2017/52.AKK5

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Zemgales kontroles nodaļas inspektors/-e veselības aprūpes jomā (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku ar darbavietu Jelgavā)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē

- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi

- administratīvā procesa pārzināšana valsts pārvaldes institūcijā

- Veselības inspekcijas kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu zināšanas un prasme pielietot praksē

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles veselības aprūpes objektos par normatīvo aktu prasību ievērošanu, izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot veicamās darbības neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt sankcijas saskaņā ar normatīvos aktos noteiktām amata tiesībām

- sniegt priekšlikumus par objektu darbības apturēšanu, izteikt rakstveida brīdinājumu un sagatavot attiecīgu lēmumu projektus

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (ārstniecības iestādēm), ievadīt datus VUIS sistēmā par inspicējamiem objektiem un veiktajām kontrolēm

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- pieņemt apmeklētājus, konsultēt fiziskās un juridiskās personas atbilstoši kompetencei u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors veselības aprūpes jomā Zemgales kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/52.AKK6

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pielietošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/52.AKK7

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

uz profesoru amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:

Ekonomikas un reģionālās attīstības institūts

Ekonomikas teorija

1 vieta

Klīniskais institūts

Iekšķīgās slimības

1 vieta

Mehānikas institūts

Lauksaimniecības inženierzinātne

1 vieta

Pārtikas tehnoloģijas katedra

Polimēri un kompozītmateriāli

1 vieta

Preklīniskais institūts

Fizioloģija

1 vieta

Vides un ūdenssaimniecības katedra

Ūdenssaimniecība

1 vieta

uz asociēto profesoru amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:

Agrobiotehnoloģijas institūts

Lopkopība

1 vieta

Ekonomikas un reģionālās attīstības institūts

Agrārā ekonomika

1 vieta

Enerģētikas institūts

Alternatīvās enerģijas iekārtas

1 vieta

Mežkopības katedra

Meža ekoloģija un mežkopība

1 vieta

Pārtikas un vides higiēnas institūts

Pārtikas higiēna

1 vieta

Sociālo un humanitāro zinātņu institūts

Ētika

1 vieta

Sociālo un humanitāro zinātņu institūts

Lietišķā socioloģija

1 vieta

Sociālo un humanitāro zinātņu institūts

Sociālā politika un sociālā darba organizācija

1 vieta

Spēkratu institūts

Lauksaimniecības inženierzinātne

1 vieta

Zemes pārvaldības un ģeodēzijas katedra

Ģeodēzija un ģeoinformātika

1 vieta

uz docentu amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:

Ainavu arhitektūras un plānošanas katedra

Ainavu arhitektūra

1 vieta

Augsnes un augu zinātņu institūts

Laukkopība

1 vieta

Finanšu un grāmatvedības institūts

Finanses un kredīts

1 vieta

Klīniskais institūts

Iekšķīgās slimības

1 vieta

Pārtikas tehnoloģijas katedra

Pārtikas produktu kvalitāte

2 vietas

Pārtikas tehnoloģijas katedra

Pārtikas procesi un iekārtas

1 vieta

Pārtikas tehnoloģijas katedra

Pārtikas ķīmija

1 vieta

Sociālo un humanitāro zinātņu institūts

Organizāciju un sabiedriskās pārvaldes socioloģija

1 vieta

Uzņēmējdarbības un vadībzinātnes institūts

Uzņēmējdarbības vadība

1 vieta

Uztura katedra

Pārtikas produktu kvalitāte

1 vieta

Valodu centrs

Augstskolas pedagoģija

1 vieta

uz lektoru amata vietām šādās struktūrvienībās un zinātņu apakšnozarēs:

Izglītības un mājsaimniecības institūts

Tekstila un apģērbu tehnoloģija

1 vieta

Matemātikas katedra

Matemātiskā analīze un funkcionālanalīze

1 vieta

Pārtikas un vides higiēnas institūts

Infekcijas slimības un mikrobioloģija

1 vieta

Sporta centrs

Sporta pedagoģija

1 vieta

Uzņēmējdarbības un vadībzinātnes institūts

Uzņēmējdarbības vadība

1 vieta

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai sūtīt pa pastu (LV-3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi. Tālr. uzziņām 63005697.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/52.AKR1

Aizsardzības ministrija paziņo, ka 2017.gada 11.janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amata vietu noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/52.AKR2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts tehniskās uzraudzības aģentūras iekšējās kontroles speciālista (valsts civildienesta ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 14.marta tiks iecelts ARTŪRS ADAMOVIČS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)