Laidiens: 09.03.2017., Nr. 51
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/51.AKK1
FISKĀLĀS DISCIPLĪNAS PADOME atklāta konkursa kārtībā aicina darbā
MAKROEKONOMIKAS EKSPERTU/-I (uz noteiktu laiku)
Fiskālās disciplīnas padome
Fiskālās disciplīnas padome (Padome)
ir neatkarīga, koleģiāla institūcija, kuras galvenais uzdevums ir uzraudzīt, kā
valsts ievēro fiskālo disciplīnu un, ja tiek
konstatētas atkāpes, par to informēt sabiedrību atbilstoši Fiskālās disciplīnas
likumam. Padome meklē ekonomistu Padomes sekretariātam, lai veiktu
makroekonomikas analīzi.
Obligātās amata prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, finansēs, matemātikā, dabas zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- datora lietotāja līmeņa prasmes (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
- vismaz viena gada profesionālā pieredze makroekonomisko procesu analīzē
vai prognozēšanā
Priekšrocības:
Priekšrocība būs pretendentiem, kuru kvalifikācija ietvers arī matemātiskās
statistikas un ekonometrijas prasmes, kā arī pieredzi valsts pārvaldē.
Darba pienākumi:
- makroekonomiskā analīze, lai nodrošinātu atbalstu Padomes funkciju
veikšanai saistībā ar Finanšu ministrijas makroekonomisko prognožu
apstiprināšanu, ieskaitot nominālā un potenciālā iekšzemes kopprodukta izvērtējumu
- priekšlikumu sagatavošana fiskālās disciplīnas uzraudzības ziņojumam, ja
nepieciešams, neatbilstības ziņojumam un citu dokumentu sagatavošana Padomes
vārdā, kuri saistīti ar Fiskālās disciplīnas likuma ievērošanu, vai Padomes
darba adekvātu nodrošināšanu
- dalība un viedokļa sniegšana par potenciālo iekšzemes kopproduktu un
nominālo iekšzemes kopproduktu u. c. saistītiem jautājumiem Padomes sēdēs
un Padomes darba grupas sēdēs
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi fiskālas disciplīnas uzraudzības iestādē Latvijā
- iespēju strādāt kopā ar kompetentiem, augsta līmeņa ekonomikas un finanšu
lietpratējiem
- iespēju iegūt zināšanas un pieredzi jomā, kas ir ļoti nozīmīga Eiropas
Savienībā un kas strauji attīstās
- iespēju iegūt starptautiskās sadarbības pieredzi
- konkurētspējīgu atalgojumu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), īsu eseju angļu valodā par makroekonomisko situāciju Latvijā, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta kvalifikāciju
apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 7. aprīlim
Fiskālās disciplīnas padomei (Smilšu ielā 1-512, Rīgā, LV-1919) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi info@fdp.gov.lv.
Detalizētāka informācija un amata apraksts pieejams http://fdp.gov.lv/vakance
vai zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, izmantojot tālruni
67083650 vai 29170372.
OP 2017/51.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras Jūrmalas
filiālē (2 amata vietas uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
- vēlamas divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba
devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, ka ari fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Jūrmalas filiālē Viestura ielā 6, Jūrmalā, Bulduros, LV-2010, vai jānosūta uz
e-pasta adresi jurmala@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 67769987, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Jūrmalas filiālē.
OP 2017/51.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu
departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' vecākā/-ās
eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
- datorprasmes MS Office (lietotāja līmenī), prasme strādāt ar biroja
tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba
mūžam" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un
iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta
īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt
juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt
metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos
jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo
iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: EUR 805,00,
2. kategorija: EUR 926,00, 3. kategorija: EUR 1057,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/51.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Risku vadības un iekšējās kontroles nodaļas vecākais/-ā eksperts/-e (1 amata
vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita un risku vadības jomā ES fondu vadības uzraudzības
jomā ne mazāk kā divi gadi
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t. sk. tiešās
pārvaldes iestādēs
- zināšanas par risku vadību
- zināšanas par institūciju darbības novērtēšanas sistēmām
- labas datu analīzes prasmes
- labas prezentēšanas prasmes
- pieredze darbā ar datoru (MS Office) lietotāja līmenī un biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts
aģentūras darbības risku vadību, izveidot struktūrvienību darbības novērtēšanas
sistēmu un sagatavot pārskatus par tās darbību. Piedalīties iekšējās kontroles
sistēmas uzraudzības pasākumu īstenošanā un pārbaužu veikšanā. Konsultēt un
sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām un darbiniekiem risku vadības un
iekšējās kontroles jautājumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi
"RVIKN_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/51.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (specializācija -
darbaspēka migrācijas rīcībpolitikas izstrāde) (uz noteiktu laiku, līdz 2020.
gada 9. oktobrim)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds)
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un
Latvijas aktualitātēm darba tirgū
- pieredze un zināšanas par darbaspēka migrācijas starptautisko regulējumu
un Latvijas tiesību aktiem šajā jomā
- darba pieredze tiesību aktu izstrādē (vēlama pieredze sociālās vai darba
politikas plānošanas un tiesību aktu projektu izstrādē)
- darba pieredze darba tirgus vai migrācijas vai ekonomiskās analīzes
jautājumos ilgāka par gadu (vēlams valsts pārvaldē)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā
Amata pienākumi (sludinājumam):
- sagatavot tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
darbaspēka migrācijas jomā
- analizēt situāciju par darbaspēka migrāciju un veikt departamenta
kompetencē esošo normatīvo aktu izvērtēšanu un harmonizēšanu atbilstoši Eiropas
Savienības un citu starptautisko tiesību aktu prasībām
- sagatavot priekšlikumus patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar
alternatīvo statusu integrācijas darba tirgū veicināšanai
- koordinēt starpnozaru informācijas apriti saistībā ar patvēruma meklētāju,
bēgļu un personu ar alternatīvo statusu integrācijas darba tirgū veicināšanas
pasākumiem
- veikt ar darba tirgu un darbaspēka migrācijas jautājumiem saistīto citu
ministrijas struktūrvienību, valsts pārvaldes un citu institūciju izstrādāto
politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izvērtējumus un
sagatavot atzinumus par tiem
- izstrādāt nacionālo pozīciju un instrukciju projektus par darbaspēka migrācijas
jautājumiem un patvēruma meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu
jautājumiem amata kompetences ietvaros un sniegt atzinumus par citu institūciju
pozīciju un instrukciju projektiem
- sagatavot statistiskos un analītiskos pārskatus Eiropas Komisijai un citām
starptautiskajām institūcijām par darbaspēka kustības jautājumiem, patvēruma
meklētāju, bēgļu un personu ar alternatīvo statusu tiesiskajiem un
sociāli-ekonomiskajiem aspektiem, un darba tirgus politiku Latvijā
Vakantajam amatam noteikta 36. saime, III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67021505.
OP 2017/51.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Personāla un
dokumentu pārvaldības departamenta direktors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība
- ne mazāk kā piecu gadu profesionālā pieredze personāla vadības jomā
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- darba pieredze personālvadības politikas un stratēģijas izstrādāšanā un
īstenošanā
- vēlamas labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon,
personālvadības moduli
- valsts civildienesta, darba tiesisko attiecību un valsts pārvaldi
reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- spēja meklēt risinājumus sarežģītās situācijās; gatavība uzņemties
atbildību gan par procesu, gan risinājumiem, gan rezultātiem
- spēja izveidot efektīvu komandu, motivēt un atbalstīt komandu
- personāla motivēšanas un attīstīšanas prasmes, lai sasniegtu augsta līmeņa
darbības rezultātus, vadīšana ar personīgā piemēra palīdzību
Darba pienākumi:
- nodrošināt personālvadības procesus ministrijā, izstrādāt un īstenot
ministrijas politiku personālvadības un dokumentu un arhīva pārvaldības jomā
- nodrošināt metodisku vadību nozares institūcijām personālvadības
jautājumos, kā arī personālvadības īstenošanu Valsts darba inspekcijā,
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisijā un Valsts bērnu
tiesību aizsardzības inspekcijā
Piedāvājam:
- jaukus kolēģus, darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Vakantajam amatam noteikta 30. saime, IV D līmenis.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67021505.
OP 2017/51.AKK7
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (specializācija -
personu ar invaliditāti nodarbinātības rīcībpolitikas izstrāde) (uz noteiktu
laiku, uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs (vēlams maģistra grāds)
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par ES nodarbinātības stratēģiju un pamatnostādnēm, ES un
Latvijas aktualitātēm darba tirgū
- pieredze un zināšanas par personu ar invaliditāti rīcībpolitikām un
tiesisko regulējumu, situāciju darba tirgū
- darba pieredze tiesību aktu izstrādē
- darba pieredze darba tirgus jautājumos ne mazāk kā 1
gads
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- prasme apstrādāt liela apjoma informāciju un labas analītiskās spējas
- labas iemaņas darbā ar datoru un prezentāciju sagatavošanā
Amata pienākumi:
- sagatavot politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus darba
tirgus jomā, tai skaitā saistībā ar sociālās atstumtības riskam pakļautajām
grupām darba tirgū, jo īpaši par personām ar invaliditāti
- izvērtēt citu institūciju sagatavotos politikas plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektus saistībā ar to ietekmi uz darba tirgu un sociālās
atstumtības riskam pakļautajām grupām, tai skaitā, personām ar invaliditāti
- sagatavot priekšlikumus rīcībpolitikas personu ar invaliditāti
integrācijas darba tirgū pilnveidošanai
- sagatavot statistisko un analītisko informāciju par situāciju darba tirgū
un aktīvās darba tirgus politikas pasākumiem Latvijas un starptautisko
institūciju vajadzībām, jo īpaši saistībā ar personu ar invaliditāti
integrāciju darba tirgū
- sagatavot un sniegt atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju,
nevalstisko organizāciju, juridisku un fizisku personu vēstulēm, informācijas
pieprasījumiem saistībā ar aktualitātēm darba tirgū un personu ar invaliditāti
integrācijas darba tirgū iespējām
Vakantajam amatam noteikta 36. saime, III līmenis un 12. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr.
uzziņām 67021505.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/51.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2017.gada 1.marta iecelts DAINIS VOITENKO.
OP 2017/51.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases
departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā
uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 6.marta iecelta DACE BARKĀNE.
OP 2017/51.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības satura projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku
no 2017.gada 6.marta iecelta INESE KATKOVSKA.
OP 2017/51.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Iekšējās
drošības daļas vecākās izmeklētājas amatā uz noteiktu laiku no 09.01.2017.
konkursa kārtībā ir iecelta DANA CELMA.
OP 2017/51.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Muitas policijas
pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākās izmeklētājas amatā uz nenoteiktu laiku no
09.01.2017. konkursa kārtībā ir iecelta DACE EISAKA.
OP 2017/51.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenās personāla speciālistes amatā
uz nenoteiktu laiku no 30.01.2017. konkursa kārtībā ir iecelta VINETA GASŪNA.
OP 2017/51.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes Rīgas
klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas
galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 31.01.2017. konkursa
kārtībā ir iecelta TERĒZA DROZDOVA.
OP 2017/51.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes
Juridiskās daļas galvenās juristes amatā uz nenoteiktu laiku no 01.03.2017.
konkursa kārtībā ir iecelta KARINA GENDELE.
OP 2017/51.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu pārvaldes
Juridiskās daļas galvenās juristes amatā uz noteiktu laiku no 01.03.2017.
konkursa kārtībā ir iecelta ILUTA TIHANOVSKA.
OP 2017/51.AKR10
Veselības inspekcija informē, ka 2017.gada 9.februārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes kvalitātes
kontroles nodaļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu (viena amata
vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/51.AKR11
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Iekšējā audita
departamenta Iekšējā audita nodaļas vecākās auditores ierēdnes amatā uz
noteiktu laiku no 2017.gada 6.marta iecelta IVETA BRUTĀNE.
OP 2017/51.AKR12
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras
Administratīvi - juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Juridiskās
nodaļas juriskonsultes valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā no
2017.gada 3.marta iecelta KRISTA BRAČA.
OP 2017/51.AKR13
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas
Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2017. gada 7. martā iecelta KARĪNA BINDE.