Laidiens: 07.03.2017., Nr. 49
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/49.AKK1
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem ar pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv
sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2017".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā nodaļā 227. kabinetā Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālruni 64603676.
OP 2017/49.AKK2
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA saistībā ar amata statusa maiņu
izsludina atklātu konkursu uz Informācijas sistēmu atbalsta departamenta
PROJEKTU VADĪTĀJA/-AS amatu (viena ierēdņa amata (19.3. saime IIA līmenis
11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt projekta "Publiskās pārvaldes informācijas un komunikāciju
tehnoloģiju arhitektūras pārvaldības sistēma" VRAA aktivitāšu ietvaros
realizējamo IKT infrastruktūras risinājumu attīstības un projekta vadītāja
funkciju
- veikt apstiprināto projektu ieviešanu un resursu pārvaldību, kā arī
atbilstošas projektu dokumentācijas sagatavošanu, konsolidēšanu un uzturēšanu
saskaņā ar projektu īstenošanu regulējošajiem normatīvajiem aktiem, līgumiem,
plāniem, piegādēm, budžetu, termiņiem un resursiem
- amata kompetences ietvaros plānot iepirkumus un nodrošināt nepieciešamo
tehnisko specifikāciju izstrādes organizēšanu, kā arī iepirkumu līgumu izpildes
koordinēšanu
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un
nodevumu kvalitātes kontrolei
- nodrošināt amata kompetencē esošo starpresoru vienošanos un sadarbības
līgumu noslēgšanu un izpildes pārraudzību
- atbilstoši VRAA iekšējiem normatīvajiem aktiem nodrošināt IKT
infrastruktūras turētāja pienākumu izpildi, vadīt un īstenot IKT
infrastruktūras resursu kapacitātes pārvaldību
- plānot IKT infrastruktūras nodrošināšanai nepieciešamos finanšu līdzekļus
un kontrolēt to izlietojumu
- organizēt un koordinēt IKT infrastruktūras vajadzību izpēti, apkopošanu,
izvērtēšanu un plānot to īstenošanu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai
informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze IT projektu vadīšanā un pārvaldībā
- VARAM resora iestāžu IKT infrastruktūras pārzināšana
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro
1. kategorija, 1209,00 euro
2. kategorija, 1382,00 euro
3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada
17. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67350636 vai 28347888.
OP 2017/49.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA meklē kolēģi - INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATBALSTA DEPARTAMENTA LIETOTĀJU ATBALSTA NODAĻAS LIETOTĀJU ATBALSTA
SPECIĀLISTU/-I (viena darbinieka amata (19.5. amatu saimes IIIA līmeņa
10. mēnešalgu grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības
dokumentiem (turpmāk - ESVIS) lietotāju atbalstu, tai skaitā:
- saņemt un apstrādāt lietotāju pieteikumus, veicot to klasifikāciju un
diagnosticēšanu
- konsultēt ESVIS lietotājus par sistēmu un tās lietošanu
- koordinēt atbildes par ESVIS darbību sagatavošanu un sniegšanu
lietotājiem, ja atbildes sagatavošanā iesaistītas vairākas iestādes
- uzturēt (papildināt, atjaunot) lietotāju biežāk uzdoto jautājumu datubāzi
- ierosināt izmaiņas ESVIS saistībā ar to lietojamību
- nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras pārziņā esošo
informācijas sistēmu un e-pakalpojumu lietotāju pieteikumu apstrādi,
kompetences robežās kļūdu novēršanu un lietotāju konsultēšanu
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība vai pēdējā kursa students/-e informāciju tehnoloģiju
vai vadībzinību jomā
- labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī, vēlamas angļu valodas zināšanas
Iestāde piedāvā:
- interesantu, daudzveidīgu un atbildīgu darbu valsts iestādē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (892,00 euro 1. kategorija,
940,00 euro 2. kategorija, 1030,00 euro 3. kategorija), sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2017. gada 20. martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pastu:
darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636,
28347888.
OP 2017/49.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas
iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/49.AKK5
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas
probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/49.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir
tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno
valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles probācijas
speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (bakalaura grāds), kas atbilst piektās profesionālās
kvalifikācijas līmenim (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā
pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai jāiesniedz klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/49.AKK7
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa matu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās
sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē
pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa
darba grupās, īstenošanu, pārstāv inspekciju Eiropas Savienības un
starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības
pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts
inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un
starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts
inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ne mazāk kā
2 gadi
- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to
risināšanu
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu
līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību
- vēlamas zināšanas audita veikšanā
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas vēl vismaz vienas Eiropas Savienības valodas pamatzināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu
- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu
projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības
nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 44. saime "Ārvalstu finanšu
instrumentu vadība", III A līmenis (11. mēnešalgu grupa),
mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē
www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu
valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi
kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums
konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā
eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/49.AKK8
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Reģistrācijas lietu
izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes reģistrāciju, personas datu aizsardzības
speciālistu kvalifikācijas piešķiršanu un reģistrāciju, kredītinformācijas
biroju licencēšanu, izvērtē ekspertu, kuri veic kredītinformācijas biroju
auditus, atbilstību kredītinformācijas biroju reglamentējošiem tiesību aktiem,
kā arī plāno, organizē un veic pirmsreģistrācijas pārbaudes.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un nebaidīties
uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai
sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai Latvijā, tad aicinām
pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu
aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Reģistrācijas lietu izskatīšanas nodaļas vecākā
eksperta amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
III B līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Reģistrācijas lietu izskatīšanas
nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/49.AKK9
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši
Latvijas Republikas tiesību aktiem un inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības
tiesību aktiem.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā ne mazāk kā
2 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- jaunāko informācijas tehnoloģiju pārzināšana
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas vecākā
eksperta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR
līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības
nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67223131 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/49.AKK10
Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264)
izsludina konkursu uz Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļa
nodrošina personas datu apstrādes un aizsardzības uzraudzību atbilstoši
Latvijas Republikas tiesību aktiem un inspekcijai saistošiem Eiropas Savienības
tiesību aktiem.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā 1 gads
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Personas datu apstrādes uzraudzības nodaļas
juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu
kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR
līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Personas datu apstrādes uzraudzības
nodaļas juriskonsulta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts
inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/49.AKK11
Datu valsts inspekcija (reģ.
Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz 2 (diviem) Juridiskās nodaļas
jurista/-es ierēdņa amatiem uz nenoteiktu laiku
Datu valsts inspekcijas kolektīvā Juridiskā nodaļa nodrošina inspekcijas tiesību
aktu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi, inspekcijas pārstāvību
tiesvedības procesos, administratīvā procesa īstenošanas uzraudzību inspekcijā,
inspekcijas darbības stratēģijas izstrādi un īstenošanas pārraudzību, nodrošina
inspekcijas prioritāšu, uzdevumu un aktivitāšu plānošanu un to izpildes
kontroles sistēmas izveidi, piedalās dienesta pārbaužu veikšanā un
disciplinārlietu izskatīšanā par inspekcijas amatpersonu darbību.
Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un
nebaidīties uzņemties atbildību. Ja vēlies izmantot savas zināšanas un
pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzībai
Latvijā, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic
personas datu aizsardzības uzraudzību.
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divus gadus
- vēlama darba pieredze lēmumu, iekšējo normatīvo aktu, privāttiesisko un
publisko tiesību līgumu, starpresoru vienošanos u.c. tiesību aktu projektu
izstrādāšanā
- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē un zināšanas par valsts pārvaldes
uzbūvi un darbības pamatprincipiem
- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu
lietvedību
- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.
Datu valsts inspekcijas Juridiskās nodaļas jurista amatam noteikta
21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi",
IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1382 EUR pirms
nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15,
Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Pieteikums konkursam uz Juridiskās nodaļas jurista amatu (Jūsu
vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus un sludinājumā noteiktajā formā (Curriculum
Vitae) atbilstoši Europass
CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases
otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67223131 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Datu valsts inspekcijas informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija,
kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.
OP 2017/49.AKK12
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS
JURISTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students)
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības
tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu
Mēs piedāvājam:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību
aktus
- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu
- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko
risinājumu meklēšanā
- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu
ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un
starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu
mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem
- neatsveramu pieredzi darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādi
Briselē un to ieviešanu Latvijā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2017/49.AKK13
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amata
vietu - VALSTSTIESĪBU DEPARTAMENTA STARPTAUTISKO PUBLISKO TIESĪBU NODAĻAS
JURISTS/-E (ES fondu jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē ar jurista kvalifikāciju (var
pieteikties arī maģistra programmas students)
- zināšanas starptautisko publisko tiesību jomā, kā arī Eiropas Savienības
tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- profesionālā pieredze jurista darbā vai darbā tiesu sistēmā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- vēlamas zināšanas par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādes un virzības procesu
Mēs piedāvājam:
- attīstīt un pilnveidot juridiskās analītikas spējas, vērtējot tiesību
aktus
- padziļināt zināšanas par tiesību sistēmas uzbūvi un funkcionēšanu
- iespēju piedalīties sabiedrībai aktuālu un svarīgu problēmu juridisko
risinājumu meklēšanā
- padziļināti pētīt un analizēt spēkā esošo tiesisko regulējumu un dot savu
ieguldījumu tiesiskā regulējuma pilnveidošanā
- aizstāvēt Tieslietu ministrijas viedokli Saeimā, Ministru kabinetā un
starptautiskajās organizācijās, sarunās ar nozares ekspertiem, universitāšu
mācībspēkiem un sabiedrības pārstāvjiem
- neatsveramu pieredzi darbā ar Eiropas Savienības tiesību aktu izstrādi
Briselē un to ieviešanu Latvijā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV- 1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036724, 67036731.
OP 2017/49.AKK14
Rail Baltica projekta īstenotājs Latvijā -
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" - izsludina konkursu uz tehniķa/-es
rasētāja/-as amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa
infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA "Eiropas
dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz tehniķa/-es
rasētāja/-as amatu.
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt atbalstu inženieriem un citiem speciālistiem, gatavojot un
pārbaudot tehniskos rasējumus
- gatavot tehniskos zīmējumus, ilustrācijas, kartes un citu vizuālo
informatīvo materiālu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vismaz vidējā speciālā vai nepabeigta augstākā
izglītība ar inženierzinātnēm, arhitektūru vai kartogrāfiju saistītā nozarē
- teicamas prasmes darbā ar AutoCAD, MS Visio ir
obligāta prasība
- spējas darbu veikt precīzi un noteiktos termiņos
- prasme strādāt augstas intensitātes apstākļos
- inovatīva domāšana, vēlme strādāt ar jaunām tehnoloģijām un risinājumiem
- labas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
- BIM (Building information
modeling) lietotprasme tiks
uzskatīta par būtisku priekšrocību
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017. gada 23. martam
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi edzl@edzl.lv
vai nosūtīt pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Gogoļa ielā 3,
Rīgā, LV-1050), vai iesniegt personīgi SIA "Eiropas dzelzceļa
līnijas" birojā Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa tālruni 66954242.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis - Poliju,
Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, vairāk nekā 700 km garu Eiropas sliežu platuma
(1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot
iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī
tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2017/49.AKK15
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu
- JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā,
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību
profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projekta ietvaros*
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā
- praktiskā pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, tai skaitā ar
iepirkumiem saistītās dokumentācijas sagatavošanā
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas iepirkumu jomā
- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- angļu valodas zināšanas
- datorprasmes laba lietotāja līmenī
- ētiskums, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā,
orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un aktualizēt projekta īstenošanai nepieciešamos dokumentus un
līgumus
- veikt ar projektu saistītās dokumentācijas juridisko saskaņošanu
- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu
procedūru organizēšanā, piedalīties iepirkumu komisijās
- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos
un ar publiskajiem iepirkumiem saistītajos jautājumos projekta ietvaros
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo
īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem
iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības
veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projekta īstenošanas laiku -
līdz 2022. gadam.
OP 2017/49.AKK16
Valsts zemes dienests (reģ.
Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību,
Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību,
kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo
vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta
direktora vietnieka/-es (valsts civildienesta ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu
laiku) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot grāmatvedības politikas ievērošanu, Dienesta budžeta ieņēmumu un
izdevumu kontroli un tiešā padotībā esošo struktūrvienību un nodarbināto vadību
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība grāmatvedības,
uzņēmumu vadības, finanšu vadības vai ekonomikas jomā
- ne mazāk kā piecu gadu profesionālā pieredze finanšu vadības jomā
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon
- spēja plānot un kontrolēt finanšu resursu izlietojumu
- spēja kontrolēt dažādas finanšu operācijas
- spēja kontrolēt izdevumus un nodrošināt racionālu resursu izmantošanu
- laba valsts valodas prasme
- labas prasmes darbā ar MS Office programmu
- spēja strādāt augstas darba intensitātes apstākļos un patstāvīgi plānot
savu darba procesu
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju un izmantot praksē
teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.
Pretendentiem pieteikuma vēstules dalībai konkursā, norādot motivāciju, dzīvesgaitas aprakstus (CV) un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra
krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038614.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/49.AKR1
Datu valsts inspekcijas paziņo, ka 2017.gada 28.februārī Datu valsts
inspekcijas Otrās uzraudzības daļas juriskonsulta amatā iecelts LAURIS LINABERGS.
OP 2017/49.AKR2
Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada
1.marta Dokumentu ekspertīžu departamenta tiesu eksperšu valsts civildienesta
ierēdņu amatos ieceltas OLGA KISEĻOVA un ANNA BORISOVA.
OP 2017/49.AKR3
Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā
no 2017.gada 1.marta Tehnisko ekspertīžu departamenta tiesu eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatā iecelts ARTIS RĀBANTS.
OP 2017/49.AKR4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsultes amatā no 2017.gada 3.marta konkursa kārtībā iecelta KERIJA
KUBLICKA.
OP 2017/49.AKR5
Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas
nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta AIJA CAUNE.
OP 2017/49.AKR6
Veselības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Personāla un dokumentu
pārvaldības departamenta vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku iecelta
ZINTA TIĻĻA.