Laidiens: 03.03.2017., Nr. 47

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/47.AKK1

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu - Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļā uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā izglītība

- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko tiesību zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu, vēlams franču)

Galvenie darba pienākumi:

- veikt analītiskus pētījumus un sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām starptautisko publisko tiesību jautājumos, specializējoties humanitārajās tiesībās, starptautisko organizāciju tiesībās, jūras tiesībās, diplomātiskajās tiesībās

- normatīvos noteiktās kompetences ietvaros sniegt atzinumus par Ārlietu ministrijas struktūrvienību un citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem

- veikt saraksti ar Latvijas valsts pārvaldes institūcijām, starptautiskajām organizācijām un ārvalstu pārstāvniecībām

- piedalīties starptautiskajās sarunās un konferencēs par starptautisko publisko tiesību jautājumiem, kā arī piedalīties sarunās un konferencēs par starptautisko līgumu noslēgšanu

- pārstāvēt Ārlietu ministriju Eiropas Savienības Padomes jūras tiesību darba grupā (COMAR), sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām par starptautisko jūras tiesību jautājumiem

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2017/47.AKK2

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā izglītība

- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko tiesību zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu, vēlams franču)

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt atzinumus un konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām starptautisko publisko tiesību jautājumos

- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās kompetences ietvaros par citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem no Eiropas Savienības un starptautisko publisko tiesību viedokļa

- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās kompetences ietvaros par citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem no Eiropas Savienības un starptautisko publisko tiesību viedokļa

- veikt saraksti ar starptautiskajām organizācijām un kompetentajām institūcijām par sankciju jautājumiem un regulāri atjaunot informāciju Ārlietu ministrijas mājaslapā par Eiropas Savienības pieņemtajiem ierobežojošajiem pasākumiem

- darbs ar terorisma un kiberdrošības tiesisko aspektu jautājumiem

- pārstāvēt Ārlietu ministriju citu ministriju rīkotajās darba grupu sanāksmēs, piedalīties darba grupās par Eiropas Savienības tiesību jautājumiem un starptautisko organizāciju sanāksmēs

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2017/47.AKK3

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā departamenta Starptautisko līgumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- juridiskā izglītība

- labas Latvijas tiesību un starptautisko tiesību zināšanas

- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā

- zināšanas un pieredze par normatīvo aktu izstrādi

- augsta precizitāte un spēja strādāt patstāvīgi paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- labas saskarsmes prasmes

- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu)

Galvenie darba pienākumi:

- sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām un valsts pārvaldes iestādēm starptautisko publisko tiesību jautājumos, specializējoties starptautiskajās līgumtiesībās

- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās kompetences ietvaros par Latvijas starptautisko divpusējo līgumu projektiem un izskatīt ministrijas starpresoru līgumu projektus

- veikt diplomātisko saraksti ar ārvalstu pārstāvniecībām un Ārlietu ministrijām

- veikt Latvijas Republikas starptautisko divpusējo līgumu uzskaiti Oficiālo publikāciju informācijas sistēmā un ministrijas mājaslapā

- piedalīties starptautiskās sarunās un starpinstitūciju darba grupās par starptautisko divpusējo līgumu jautājumiem

- nodrošināt informāciju oficiālajām publikācijām par starptautisko divpusējo līgumu spēkā stāšanos

- veikt Latvijas Republikas noslēgto starptautisko līgumu reģistrēšanu Apvienoto Nāciju Organizācijas sekretariātā

Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2017/47.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas nodaļai vecākos referentus (darbinieka amats uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs:

- nodrošināt Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas (KPVIS) attīstību un uzturēšanu (prasību definēšana, izstrādāto risinājumu testēšana, sagatavojot testa piemērus un testēšanas plānus)

- izstrādāt aprakstus un instrukcijas KPVIS lietotājiem, kā arī konsultēt un organizēt to apmācības par KPVIS izmantošanu

- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības

- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t.i., piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/47.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Satiksmes infrastruktūras attīstības projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem, tai skaitā pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem

- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- zināšanas par satiksmes un būvniecības jautājumiem

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/47.AKK6

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)

Uzraudzības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sadarboties ar vadību, auditējamiem, ārējiem auditoriem un citām institūcijām Dienesta iekšējo un ārējo auditu jomā, koordinēt ārējo auditu vizītes, kā arī informācijas apmaiņu starp Dienestu un auditoriem, meklē precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast Dienesta vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz priekšu, loģiski argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus, apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

veikt Dienesta ārējo auditu uzraudzību, piedalīties saziņā ar Eiropas Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem, koordinēt Dienesta stratēģisko dokumentu izstrādi, darboties ar IT sistēmām, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem latviešu un angļu valodā

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes, finanšu vai revīzijas jomās), kas papildināta ar speciālajām zināšanām audita jomā, vēlams profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, labas angļu valodas zināšanas un ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/47.AKK7

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām

Uz PROFESORA amata vietām

Datorzinātne un informācijas tehnoloģijas:

- datu apstrādes sistēmas un datortīkli - 4 vietas

- datorzinātnes matemātiskie pamati - 2 vietas

- programmēšanas valodas un sistēmas - 2 vietas

Uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietām

Datorzinātne un informācijas tehnoloģijas:

- programmēšanas valodas un sistēmas - 1 vieta

Medicīna:

- rentgenoloģija un radioloģija - 1 vieta

- ķirurģija - 1 vieta

- sabiedrības veselība - 0,75 vietas

- sabiedrības veselība - 0,5 vietas

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām

pretendenti/-es var iepazīties LU mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 3. aprīlim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālruni 67033987 vai 67033990.


OP 2017/47.AKK8

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi jurists Juridiskajā departamentā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2017/47.AKK9

Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, LV-1026, izsludina konkursu uz Eiropas lietu un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības amata pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (finanšu vai uzņēmējdarbības joma tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu un/vai citu finanšu instrumentu piesaistīšanā

- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti atbilstoši amata pamatpienākumu prasībām (apliecības, sertifikāti) tiks uzskatīti par priekšrocību

- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte

- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (rakstos un mutiski) par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas

Amata pamatpienākumi - veicināt un nodrošināt dažādu finanšu instrumentu (lielākoties ne Eiropas Savienības fondu) piesaisti ar mērķi paaugstināt iekšlietu nozares kapacitāti.

Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 44. amata saimei, IIC amata līmenim, 10. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka kategorijai - līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā piecpadsmit dienas no paziņojuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, LV-1026, vai nosūtīt uz uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu". Tālr. informācijai 67219129.


OP 2017/47.AKK10

Nacionālo bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu konkursu uz vakanto Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas izglītības metodiķa/-es amatu

Amata mērķis: veikt Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas akadēmiskās darbības analīzi un pārraudzību, personāla konsultēšanu akadēmiskās darbības jautājumos.

Amata kods: 2351 01.

Galvenie amata pienākumi:

- veikt iekšējo normatīvo aktu atbilstības izvērtējumu ārējo normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt studiju procesa stratēģiskās attīstības plānus atbilstoši akadēmijas stratēģiskās attīstības koncepcijai un sekmēt to īstenošanu

- nodrošināt studiju programmas organizāciju akadēmijas informācijas sistēmā, uzturot informāciju un sniedzot atbalstu docētājiem mācību procesa nodrošināšanā

- organizēt studiju programmu licencēšanu un/vai akreditēšanu

- izstrādāt akadēmijas akadēmiskajai darbībai, t.i., studiju procesa norisei un vērtēšanai, nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus (vērtēšanas, pārbaudījumu, prakses, imatrikulācijas un eksmatrikulācijas, Mācību padomes nolikumus) un ārējo normatīvo aktu prasībām atbilstošu dokumentāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- maģistra grāds

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem kompetenču intervijas laikā tiks pārbaudīts runāšanas un klausīšanās prasmes intervijas veidā)

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze izglītības darba organizēšanā un koordinēšanā

- sadarbības kompetence un pieredze strādāt komandā

- lietišķās komunikācijas prasmes

- pieredze augstskolas (izglītības iestādes) normatīvo aktu atbilstības izvērtējumā ar ārējo normatīvo aktu prasībām un studiju procesa saistīto iekšējo normatīvo dokumentu izstrādē un pilnveidē

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

Vēlamās prasības:

- pedagoģijas vai izglītības vadības, vai Izglītības zinātnes maģistra grāds

- pieredze Eiropas Savienības fondu un citu valstu struktūrfondu projektu vadībā (izglītības jomā)

- zināšanas (izpratne, pieredze) par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā Nacionālo bruņoto spēku, uzdevumiem un struktūru

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 921 euro līdz 1287 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti - motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams), vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar izglītības metodiķa darbu) - iesniedzami Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Mācību Plānošanas un atbalsta daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8, LV-1014, e-pasta adrese: Intars.Berzins@mil.lv, tālr. 67076872.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/47.AKR1

Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2017.gada 1.martā Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības nodaļas vadītājas vietnieces (ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku iecelta INESE GAISMIŅA.


OP 2017/47.AKR2

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada 24.februāra Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas Farmakovigilances sektora vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku iecelta LIENE REIZINA.


OP 2017/47.AKR3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 1.martā Juridiskā departamenta Eiropas fondu nodrošinājuma nodaļas vecākās valsts pārvaldes juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta INA KISEĻOVA un uz noteiktu laiku LINDA DORIŅA.


OP 2017/47.AKR4

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatā no 2017.gada 2.marta konkursa kārtībā iecelts SILVESTRS BUHANOVSKIS.


OP 2017/47.AKR5

Studiju un zinātnes administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Studiju kreditēšanas daļas vecākās referentes amatā (uz nenoteiktu laiku) 2017. gada 1. martā ir iecelta SAIVA ĀDAMSONE.


OP 2017/47.AKR6

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Norēķinu departamenta Klīringa daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017. gada 2. marta uz nenoteiktu laiku iecelta IEVA KVILE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)