Laidiens: 03.03.2017., Nr. 47
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/47.AKK1
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu - Juridiskā
departamenta Starptautisko tiesību nodaļā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā izglītība
- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko tiesību zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu, vēlams franču)
Galvenie darba pienākumi:
- veikt analītiskus pētījumus un sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas
struktūrvienībām starptautisko publisko tiesību jautājumos, specializējoties
humanitārajās tiesībās, starptautisko organizāciju tiesībās, jūras tiesībās,
diplomātiskajās tiesībās
- normatīvos noteiktās kompetences ietvaros sniegt atzinumus par Ārlietu ministrijas
struktūrvienību un citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem
- veikt saraksti ar Latvijas valsts pārvaldes institūcijām, starptautiskajām
organizācijām un ārvalstu pārstāvniecībām
- piedalīties starptautiskajās sarunās un konferencēs par starptautisko
publisko tiesību jautājumiem, kā arī piedalīties sarunās un konferencēs par
starptautisko līgumu noslēgšanu
- pārstāvēt Ārlietu ministriju Eiropas Savienības Padomes jūras tiesību
darba grupā (COMAR), sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām
par starptautisko jūras tiesību jautājumiem
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/47.AKK2
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā
departamenta Starptautisko tiesību nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā izglītība
- labas Latvijas tiesību aktu un starptautisko tiesību zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju
- spēja strādāt patstāvīgi paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu
darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu, vēlams franču)
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt atzinumus un konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām
starptautisko publisko tiesību jautājumos
- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās
kompetences ietvaros par citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem
no Eiropas Savienības un starptautisko publisko tiesību viedokļa
- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās
kompetences ietvaros par citu iestāžu sagatavotajiem normatīvo aktu projektiem
no Eiropas Savienības un starptautisko publisko tiesību viedokļa
- veikt saraksti ar starptautiskajām organizācijām un kompetentajām
institūcijām par sankciju jautājumiem un regulāri atjaunot informāciju Ārlietu
ministrijas mājaslapā par Eiropas Savienības pieņemtajiem ierobežojošajiem
pasākumiem
- darbs ar terorisma un kiberdrošības tiesisko aspektu jautājumiem
- pārstāvēt Ārlietu ministriju citu ministriju rīkotajās darba grupu
sanāksmēs, piedalīties darba grupās par Eiropas Savienības tiesību jautājumiem
un starptautisko organizāciju sanāksmēs
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/47.AKK3
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Juridiskā
departamenta Starptautisko līgumu nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- juridiskā izglītība
- labas Latvijas tiesību un starptautisko tiesību zināšanas
- vēlama pieredze valsts pārvaldes darbā
- zināšanas un pieredze par normatīvo aktu izstrādi
- augsta precizitāte un spēja strādāt patstāvīgi paaugstināta stresa
apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem
- labas saskarsmes prasmes
- prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā
- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem
- svešvalodu zināšanas vismaz B2 līmenī (angļu, krievu)
Galvenie darba pienākumi:
- sniegt konsultācijas Ārlietu ministrijas struktūrvienībām un valsts
pārvaldes iestādēm starptautisko publisko tiesību jautājumos, specializējoties
starptautiskajās līgumtiesībās
- sniegt atzinumus normatīvajos aktos Ārlietu ministrijai noteiktās
kompetences ietvaros par Latvijas starptautisko divpusējo līgumu projektiem un
izskatīt ministrijas starpresoru līgumu projektus
- veikt diplomātisko saraksti ar ārvalstu pārstāvniecībām un Ārlietu
ministrijām
- veikt Latvijas Republikas starptautisko divpusējo līgumu uzskaiti Oficiālo
publikāciju informācijas sistēmā un ministrijas mājaslapā
- piedalīties starptautiskās sarunās un starpinstitūciju darba grupās par
starptautisko divpusējo līgumu jautājumiem
- nodrošināt informāciju oficiālajām publikācijām par starptautisko
divpusējo līgumu spēkā stāšanos
- veikt Latvijas Republikas noslēgto starptautisko līgumu reģistrēšanu
Apvienoto Nāciju Organizācijas sekretariātā
Darbinieka amatam noteikta: 21. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas
kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2017/47.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Vadības informācijas sistēmas
nodaļai vecākos referentus (darbinieka amats uz noteiktu laiku uz 3
gadiem)
Tavi darba pienākumi būs:
- nodrošināt Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas (KPVIS)
attīstību un uzturēšanu (prasību definēšana, izstrādāto risinājumu testēšana,
sagatavojot testa piemērus un testēšanas plānus)
- izstrādāt aprakstus un instrukcijas KPVIS lietotājiem, kā arī konsultēt un
organizēt to apmācības par KPVIS izmantošanu
- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības
- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t.i.,
piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz
1190 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām
- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk.
testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma
aprakstiem
- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē
- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu
instrumentu projektu vadības pamatprincipiem
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais
referents".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/47.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Satiksmes infrastruktūras
attīstības projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku
uz 5 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas
izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1197 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- pamatzināšanas grāmatvedības un finanšu vadības jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu
- zināšanas par satiksmes un būvniecības jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras attīstības projektu
nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/47.AKK6
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA
UZRAUDZĪBAS DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku)
Uzraudzības daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sadarboties ar vadību,
auditējamiem, ārējiem auditoriem un citām institūcijām Dienesta iekšējo un
ārējo auditu jomā, koordinēt ārējo auditu vizītes, kā arī informācijas apmaiņu
starp Dienestu un auditoriem, meklē precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast Dienesta
vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz priekšu, loģiski
argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus,
apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai,
ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
veikt Dienesta ārējo auditu uzraudzību, piedalīties saziņā ar Eiropas
Komisijas un Eiropas Revīzijas palātas auditoriem, koordinēt Dienesta
stratēģisko dokumentu izstrādi, darboties ar IT sistēmām, veikt rūpīgu un
precīzu darbu ar dokumentiem latviešu un angļu valodā
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību (vēlama tiesību zinātnes, finanšu vai revīzijas jomās),
kas papildināta ar speciālajām zināšanām audita jomā, vēlams profesionālo
pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, labas angļu valodas
zināšanas un ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta
programmas)
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu
pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu un dinamisku darba vidi, atsaucīgus un draudzīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981.
Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/47.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām
Uz PROFESORA amata vietām
Datorzinātne un informācijas tehnoloģijas:
- datu apstrādes sistēmas un datortīkli - 4 vietas
- datorzinātnes matemātiskie pamati - 2 vietas
- programmēšanas valodas un sistēmas - 2 vietas
Uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietām
Datorzinātne un informācijas tehnoloģijas:
- programmēšanas valodas un sistēmas - 1 vieta
Medicīna:
- rentgenoloģija un radioloģija - 1 vieta
- ķirurģija - 1 vieta
- sabiedrības veselība - 0,75 vietas
- sabiedrības veselība - 0,5 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas
Universitātē" prasībām
pretendenti/-es var iepazīties LU mājaslapā publicētajā sludinājumā
http://www.lu.lv/par/vakances/
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 3. aprīlim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 127. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033987 vai 67033990.
OP 2017/47.AKK8
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai
nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Juridiskā departamenta jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē 2 gadi
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības
inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu
pārzināšana un prasme pielietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas
administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem
aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās,
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par
Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi jurists Juridiskajā
departamentā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības
inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2017/47.AKK9
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā
1, 2. korpusā, LV-1026, izsludina konkursu uz Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas
nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu
laiku
Prasības amata pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (finanšu vai uzņēmējdarbības joma
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu un/vai citu finanšu instrumentu
piesaistīšanā
- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti
atbilstoši amata pamatpienākumu prasībām (apliecības, sertifikāti) tiks
uzskatīti par priekšrocību
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (rakstos un mutiski) par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas
Amata pamatpienākumi - veicināt un nodrošināt dažādu finanšu instrumentu
(lielākoties ne Eiropas Savienības fondu) piesaisti ar mērķi paaugstināt
iekšlietu nozares kapacitāti.
Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 44. amata saimei,
IIC amata līmenim, 10. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka
kategorijai - līdz 1287 euro pirms nodokļu
nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā piecpadsmit
dienas no paziņojuma publicēšanas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības
nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, LV-1026, vai nosūtīt
uz uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto amatu". Tālr. informācijai 67219129.
OP 2017/47.AKK10
Nacionālo bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas izglītības
metodiķa/-es amatu
Amata mērķis: veikt Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas akadēmiskās
darbības analīzi un pārraudzību, personāla konsultēšanu akadēmiskās darbības
jautājumos.
Amata kods: 2351 01.
Galvenie amata pienākumi:
- veikt iekšējo normatīvo aktu atbilstības izvērtējumu ārējo normatīvo aktu
prasībām
- izstrādāt studiju procesa stratēģiskās attīstības plānus atbilstoši
akadēmijas stratēģiskās attīstības koncepcijai un sekmēt to īstenošanu
- nodrošināt studiju programmas organizāciju akadēmijas informācijas
sistēmā, uzturot informāciju un sniedzot atbalstu docētājiem mācību procesa
nodrošināšanā
- organizēt studiju programmu licencēšanu un/vai akreditēšanu
- izstrādāt akadēmijas akadēmiskajai darbībai, t.i., studiju procesa norisei
un vērtēšanai, nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus (vērtēšanas,
pārbaudījumu, prakses, imatrikulācijas un eksmatrikulācijas, Mācību padomes
nolikumus) un ārējo normatīvo aktu prasībām atbilstošu dokumentāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra grāds
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem kompetenču intervijas laikā
tiks pārbaudīts runāšanas un klausīšanās prasmes intervijas veidā)
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- pieredze izglītības darba organizēšanā un koordinēšanā
- sadarbības kompetence un pieredze strādāt komandā
- lietišķās komunikācijas prasmes
- pieredze augstskolas (izglītības iestādes) normatīvo aktu atbilstības
izvērtējumā ar ārējo normatīvo aktu prasībām un studiju procesa saistīto
iekšējo normatīvo dokumentu izstrādē un pilnveidē
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli
Vēlamās prasības:
- pedagoģijas vai izglītības vadības, vai Izglītības zinātnes maģistra grāds
- pieredze Eiropas Savienības fondu un citu valstu struktūrfondu projektu
vadībā (izglītības jomā)
- zināšanas (izpratne, pieredze) par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā
esošo iestāžu, tajā skaitā Nacionālo bruņoto spēku, uzdevumiem un struktūru
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
921 euro līdz 1287 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti - motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba
gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar izglītības metodiķa
darbu) - iesniedzami Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Mācību
Plānošanas un atbalsta daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Ezermalas ielā 8, LV-1014, e-pasta adrese: Intars.Berzins@mil.lv, tālr. 67076872.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/47.AKR1
Valsts izglītības attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā 2017.gada
1.martā Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības
pārvaldības nodaļas vadītājas vietnieces (ierēdnes) amatā uz noteiktu laiku
iecelta INESE GAISMIŅA.
OP 2017/47.AKR2
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada 24.februāra
Zāļu reģistrācijas departamenta Efektivitātes un drošuma izvērtēšanas nodaļas
Farmakovigilances sektora vecākās ekspertes amatā uz noteiktu
laiku iecelta LIENE REIZINA.
OP 2017/47.AKR3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 1.martā
Juridiskā departamenta Eiropas fondu nodrošinājuma nodaļas vecākās valsts
pārvaldes juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta INA KISEĻOVA un uz noteiktu laiku LINDA
DORIŅA.
OP 2017/47.AKR4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatā no 2017.gada 2.marta konkursa kārtībā iecelts SILVESTRS
BUHANOVSKIS.
OP 2017/47.AKR5
Studiju un zinātnes administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Studiju
kreditēšanas daļas vecākās referentes amatā (uz nenoteiktu laiku) 2017. gada 1.
martā ir iecelta SAIVA ĀDAMSONE.
OP 2017/47.AKR6
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Norēķinu departamenta Klīringa
daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017. gada 2. marta uz
nenoteiktu laiku iecelta IEVA KVILE.