Laidiens: 01.03.2017., Nr. 45

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/45.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Sakaru departamenta Elektronisko sakaru un pasta nodaļas juriskonsults/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 3 gadu pieredze jurista amatā vai valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi

- elektronisko sakaru nozares un pasta nozares tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- pieredze tiesību aktu projektu izstrādē

- vismaz vienas svešvalodas zināšanas labā līmenī

- datorprasmes labā lietotāja līmenī (t. sk. ar juridiskām datubāzēm)

- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā kolektīvā

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektus un sagatavot tos virzīšanai noteiktā kārtībā izskatīšanai Ministru kabinetā

- elektronisko sakaru un pasta nozares reglamentējošo tiesību aktu projektu izstrādāšanas pārraudzība un metodiskā vadība

Amata saime 21; līmenis IIIB; 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Mēnešalga atbilstoši kategorijai robežās no 835 līdz 1100 EUR.

Motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/45.AKK2

VESELĪBAS MINISTRIJA kā sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003951628) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amata vietu - sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e (priekšsēdētājs/-a)

Sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā, ekonomikā vai vadībzinībās

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību, un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu

- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības procesu

- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, tad 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) ar norādi "Pieteikums SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par SIA "Rīgas Austrumu klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālruni 67876028 (Juridiskā nodaļa).


OP 2017/45.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - Procesu uzraudzības nodaļas vadītājs/-a Administratīvajā departamentā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- organizēt procesu aprakstu izstrādes gaitu atbilstoši spēkā esošajam normatīvajam regulējumam un labas prakses piemēriem

- izstrādāt un nepārtraukti pilnveidot iekšējās kontroles sistēmu atbilstoši normatīvajam regulējumam un labas prakses piemēriem

- izstrādāt risku pārvaldības sistēmu, veikt risku identificēšanu un novērtēšanu

- nodrošināt kontroles, uzraudzības, audita un pašnovērtējuma rezultātā noteikto pasākumu izpildes uzraudzību

- piedalīties iekšējās kontroles sistēmas pilnveidei un iekšējā audita darba plānošanā

Prasības kandidātiem:

- nepieciešama nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām

- pieredze darbā valsts pārvaldē un profesionālā pieredze atbilstošajā jomā ilgāka par gadu

- pārzina iekšējās kontroles sistēmas, risku vadības un/vai kvalitātes vadības starptautiskos standartus

- prasme lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā tehnika, visu veidu komunikāciju tehnika)

- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar dokumentu pārvaldības procesu organizēšanu un pārvaldību

- angļu valodas zināšanas ne zemāk par B2 līmeni

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- prasme kontaktēties ar cilvēkiem

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no EUR 1253 līdz EUR 1647 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu, tai skaitā angļu valodas zināšanu līmeņa apliecinoša dokumenta kopijas, līdz 2017. gada 12. martam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/45.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā ne mazāk kā divi gadi

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt nodokļu un citu lietu strīdus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās informāciju par saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem un pieņemtiem lēmumiem nodokļu un citu strīdu lietās

- slēgt vienošanās līgumus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās vienošanās līgumu rezultātu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP 4NSID GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/45.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Ceturtās nodokļu strīdu izskatīšanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un muitas normatīvo aktu piemērošanā ne mazāk kā divi gadi

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt nodokļu un citu lietu strīdus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās informāciju par saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem un pieņemtiem lēmumiem nodokļu un citu strīdu lietās

- slēgt vienošanās līgumus, t. sk. ievadīt Valsts ieņēmumu dienesta informācijas sistēmās vienošanās līgumu rezultātu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Liepājas ielā 48, Kuldīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP 4NSID GNI KUL amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/45.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze ne mazāk kā divi gadi

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt strīdus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu (piespiedu izpildes), zaudējumu atlīdzināšanu, norēķinu operāciju un saimnieciskās darbības apturēšanu

- izskatīt strīdus par nodokļu atbalsta pasākuma ietvaros pieņemtajiem lēmumiem

- izskatīt strīdus par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP ASD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/45.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu administrēšanas plānošanas un analīzes daļas Riska vadības nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās, dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijas

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izstrādāt un aktualizēt Pārvaldes taktiskā līmeņa saistību izpildes risku reģistru

- izstrādāt riska pārvaldības sistēmu, koordinēt ieviešanas un uzturēšanas pasākumus nodokļu iekasēšanas jomā

- novērtēt nodokļu plaisu (iztrūkumu) un attīstīt nodokļu plaisas novērtēšanas metodes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_NAPAD_RVN_GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/45.AKR1

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 9. janvārī izsludinātais konkurss uz vakanto Atļauju daļas vecākā eksperta amatu beidzies bez rezultāta.


OP 2017/45.AKR2

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Finanšu-administratīvās daļas finansistes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 6. marta iecelta INESE RUBĪNE.


OP 2017/45.AKR3

Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 17.janvārī izsludinātais konkurss uz vakanto Satiksmes ministrijas Dzelzceļa departamenta direktora vietnieka amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)