Laidiens: 17.02.2017., Nr. 37
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/37.AKK1
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu
konkursu uz Latvijas Neredzīgo bibliotēkas direktora/-es amatu
Galvenie pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas darbu,
nodrošinot Latvijas Neredzīgo bibliotēkas mērķu un uzdevumu izpildi
- pārstāvēt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas intereses valsts un pašvaldību
iestādēs, komercsabiedrībās un tiesu iestādēs
- nodrošināt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas finansiālo, juridisko un
administratīvo darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši normatīvo
aktu prasībām
- nodrošināt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas stratēģijas izstrādi un Latvijas
Neredzīgo bibliotēkas akreditāciju
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā amatā
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass
Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- vēlama darba pieredze projektu vadībā
- labas zināšanas un izpratne par bibliotēkas darbību un funkcijām
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Amatam noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis,
14.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga 1093,00 EUR.
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017.gada 8.martam
jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā
aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11a,
Rīgā, 21.kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam
ievērot, ka pasta zīmogs ir 08.03.2017.), vai elektroniski uz e-pastu: pasts@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz
Latvijas Neredzīgo bibliotēkas direktora amatu" šādi dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā Vakances)
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass
CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādātu Latvijas Neredzīgo bibliotēkas darbības attīstības
piedāvājumu turpmākajiem 3 (trīs) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un
līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs) A4 formāta lapas) (informācija
par Latvijas Neredzīgo bibliotēku pieejama - http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālr. uzziņām 67330218.
OP 2017/37.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669696; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
vakanto Pabalstu metodiskās vadības daļas vecākā/-s eksperta/-es - Valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta
vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Amata mērķis: nodrošināt apdrošināšanas pakalpojumu un valsts sociālās
apdrošināšanas iemaksu pārvaldību.
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) sociālajās zinātnēs
- profesionālā pieredze sociālās apdrošināšanas sistēmā (ne mazāk kā 3 gadi)
- zināšanas un prasmes piemērot sociālās drošības sistēmas regulējošās
tiesību normas un Administratīvā procesa likumu
- prasme publiski uzstāties
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
Piedāvājam:
- mēnešalga, sākot no EUR 835 (bruto alga)
- atbildīgu darbu profesionālā un saliedētā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
Konkursa pretendentiem /- ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as un valsts valodas prasmes
apliecības kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā (valodas prasme C līmeņa
2.pakāpē)
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai
jānosūta pa pastu: VSAA Pabalstu metodiskā vadības daļa, Lāčplēša ielā 70A,
Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam"), vai uz e-pastu: Jevgenija.Brike@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67013647.
OP 2017/37.AKK3
SIA "Rīgas veselības centrs", reģistrācijas Nr. 50103807561,
izsludina konkursu uz noteiktu laiku Grāmatvedības nodaļas vadītāja/-s, galvenā/-s
grāmatveža/-des vietnieka/-ces
amatam
Prasības:
- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai grāmatvedības jomā
- pieredze grāmatveža amatā vismaz 3 gadi
- teicama LR nodokļu sistēmas pārzināšana
- padziļinātas zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā,
datorzināšanas MS Office, resursu vadības sistēmā "Horizon",
vēlama pieredze grāmatvedības resursu vadības sistēmas "Horizon Web" lietošanā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi komercsabiedrībā
Pienākumi:
- nodrošināt Sabiedrības Grāmatvedības nodaļas darba nepārtrauktību, vadīt
Grāmatvedības nodaļas darbu Grāmatvedības nodaļas vadītāja, galvenā grāmatveža
prombūtnes laikā, nepieciešamības gadījumā pildīt vecāko grāmatvežu funkcijas
to prombūtnes laikā
- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi kontrolēt
Sabiedrības grāmatvedības uzskaites procesus
- nodrošināt līgumu uzskaiti un kontrolēt to izpildi resursu vadības sistēmā
"Horizon"
- pārraudzīt kases un bankas operāciju uzskaiti Sabiedrībā
- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi nodrošināt
savlaicīgu nodokļu un nodevu aprēķināšanu un pārskaitīšanu
- analizēt un novērtēt Sabiedrības saimniecisko darbību, gatavot LR
normatīvajos aktos paredzētās atskaites un pārskatus, kā arī sagatavot
informāciju pēc augstākstāvošo organizāciju un valdes pieprasījuma
- piedalīties Sabiedrības budžeta sastādīšanā un Sabiedrības izdevumu
kontroles procesā
- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi nodrošināt
Sabiedrības grāmatvedības iekšējās kontroles sistēmu un Sabiedrības
grāmatvedības uzskaites regulējošo dokumentu izstrādi
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā
- profesionālu, draudzīgu kolektīvu
- konkurētspējīgu atalgojumu
Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Grāmatvedības
nodaļas vadītāja, galvenā grāmatveža vietnieks" lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@rigasveseliba.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks
aicināti uz otro atlases kārtu.
OP 2017/37.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles
vadītāja vietnieks/-ce (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā
- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā
- zināšanas par personāla vadības procesiem
- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- vismaz divu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, HORIZON) un biroju
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt, koordinēt un kontrolēt
filiāles darbību par bezdarbnieku, darba meklētāju apkalpošanas un filiāles
administratīvajiem jautājumiem, lai nodrošinātu Nodarbinātības valsts aģentūras
mērķu sasniegšanu atbilstoši noteiktajai stratēģijai, izvirzītajiem mērķiem un
nodarbinātības politikai valstī. Nodrošināt un organizēt noteiktajā kārtībā
bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem pakalpojumus ar
nodarbinātību saistītajos jautājumos. Nodrošināt un kontrolēt pakļautībā esošo
struktūrvienību darbību un darbinieku darba organizāciju. Izskatīt un atbildēt
uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem un sūdzībām par klientu
apkalpošanas jautājumiem un citiem ar filiāles darbību saistītiem jautājumiem
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 760,00 EUR, 2.kategorija: 874,00
EUR, 3.kategorija: 998,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz
e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa
tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/37.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas
auditora/-es amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (vēlams
ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē), kas papildināta ar speciālajām
zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos
- pieredze iekšējo auditu veikšanā
- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs ne mazāk
kā 3 gadi
- zināšanas grāmatvedībā, finanšu analīzē un kontrolē
- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli
- labas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas prasmes
- labas datora lietotāja prasmes
Galvenie amata pienākumi:
iekšējo auditu veikšana ministrijā un tās padotības iestādēs, kā arī
kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja. Sagatavot
ziņojumus auditos un pārbaudes lietās, sniegt ieteikumus atklāto problēmu
novēršanai, uzraudzīt neatbilstību likvidēšanu
Piedāvājam:
- interesantu, izaicinājumiem bagātu darbu
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (no 940 euro līdz 1287 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183.
OP 2017/37.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-s iepirkuma
speciālista/-es darbinieka(-ces) amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000
EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka
par 14 000 EUR
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos
publiskajos informācijas avotos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde", IIIA līmenis un
8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID
VIS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
analīzes nodaļas galvenā speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijā
- vismaz viena gada darba pieredze informātikas jomā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novēršanā informātikas jomā Pārvaldes lietvedībā esošajās
operatīvās uzskaites lietās, un veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās
informācijas uzkrāšanu informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi
- sniegt izmeklēšanas atbalstu, lai atklātu un novērstu noziedzīgus
nodarījumus informātikas jomā Pārvaldes uzsāktajos kriminālprocesos
- veikt operatīvās darbības ar tehniskajiem līdzekļiem vai informācijas
tehnoloģiju jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas
sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2.saime "Operatīvā darbība" IIIA
līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1012 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP_FID_IAN_GS_ DAT amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
koordinācijas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance
uz noteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- vismaz viena gada darba pieredze noziedzīgu nodarījumu novēršanas un
atklāšanas jomā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- uzskaitīt Pārvaldes operatīvo uzskaites informāciju par personām, faktiem,
notikumiem un lietām, kas nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu
atklāšanā un novērtēšanā
- veikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku informatīvo apkalpošanu, nodrošinot
operatīvās darbības procesā svarīgas informācijas ieguvi no Pārvaldei pieejamām
informācijas sistēmām un datubāzēm
- uzskaitīt informāciju par Pārvaldē uzsāktajiem, saņemtajiem un
kriminālvajāšanas uzsākšanai nosūtītajiem kriminālprocesiem, administratīvajiem
pārkāpumiem un pārbaudēm
- reģistrēt, sistematizēt un uzskaitīt Pārvaldē saņemto un uzdevumu izpildes
gaitā iegūto riska informāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 18.6.saime "Statistika" IIIA līmenis,
9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID
IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Infrastruktūras daļas Infrastruktūras
uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka(-ces) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām
- vidējā, vidējā profesionālā vai augstākā izglītība
- pieredze informātikas jomā
- pieredze IT infrastruktūras iekārtu (serveru, komutatoru, disku masīvu)
uzturēšanā
- pieredze darbā ar Storage Area
Networks tīkliem, FC komutatoriem un disku masīviem
- pieredze ar Linux un Microsoft serveru
administrēšanu
- zināšanas par kādu no virtualizācijas produktiem
- zināšanas par kādu no centralizēto rezervu
kopēšanas produktiem;
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- nodrošināt VID informācijas sistēmas (turpmāk - IS) un IS tehnisko
infrastruktūru darbību
- pārvaldīt VID datu centra infrastruktūru un nodrošināt to augstu
pieejamību
- nodrošināt serveru virtualizācijas risinājumu vadību
- nodrošināt serveru rezerves kopēšanas risinājumu vadību
- pilnveidot zināšanas un pieredzi IS jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām un pieredzi SAN tīkla iekārtu konfigurēšanā (Cisco
MDS un Brocade) un kabeļošanā
- zināšanām par Citrix virtualizāciju
- pieredzi disku masīva pārvaldībā
- zināšanām par rezerves kopēšanas risinājumiem, IBM Spectrum
Protect;
- zināšanām par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz
1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ID
IUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes direktora vietnieka(-ces),
Budžeta administrēšanas daļas vadītāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, VID materiālo vērtību (mobilo tālruņu) nodrošināšanas,
publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu,
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un
sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā
arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā
nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas
izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) ekonomikā vai komerczinībās
- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas kopējā
budžeta plānošanā un izmaiņu koordinēšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē;
- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas
(turpmāk-Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā
arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem
- organizēt VID finanšu vadību atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kopējā
budžeta (t.sk. atlīdzības budžeta) plānošanu un izlietojuma kontroli
- organizēt attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu, kā arī
informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi
- organizēt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši
kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs
un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 1388 līdz 1607 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP DV
BAD V amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas
izmeklētāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana,
grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu
vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts
ieņēmumu jomā
- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts
ieņēmumu jomā
- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu
procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem
valsts ieņēmumu jomā
- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai
novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu
valsts ieņēmumu jomā
- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus
saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu
pārzināšana
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1.saime "Izmeklēšana", I līmenis un
9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 895 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP PID
I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas
galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredzi politikas ieviešanā ne mazāk kā viens gads
- pieredze preses relīžu un prezentāciju sagatavošanā ne mazāk kā viens gads
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos
informācijas avotos, koordinēt sadarbību ar masu medijiem Pārvaldē
- analizēt un novērtēt Pārvaldes darbību
- izstrādāt un aktualizēt plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un
ārējos normatīvos aktu projektus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 35 saime "Politikas ieviešana", II
līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP AVD
GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/37.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS
(reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas
koordinācijas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu
dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze ar datu bāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru
- zināšanas un izpratne par informācijas apmaiņas standartiem
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un
drošības pārvaldību
- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) iekārtu
apkalpošanu un uzturēšanu
- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātu
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs/-a:
- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas
- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem
- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības
- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības
pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu
administrēšanā un uzturēšanā
- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA
Network+, CompTIA Server+
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIA līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz
967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID
IKN GS I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".