Laidiens: 17.02.2017., Nr. 37

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/37.AKK1

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr.90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Neredzīgo bibliotēkas direktora/-es amatu

Galvenie pienākumi:

- plānot, vadīt un koordinēt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas darbu, nodrošinot Latvijas Neredzīgo bibliotēkas mērķu un uzdevumu izpildi

- pārstāvēt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas intereses valsts un pašvaldību iestādēs, komercsabiedrībās un tiesu iestādēs

- nodrošināt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas finansiālo, juridisko un administratīvo darbību tās mērķu un uzdevumu īstenošanai atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt Latvijas Neredzīgo bibliotēkas stratēģijas izstrādi un Latvijas Neredzīgo bibliotēkas akreditāciju

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze vadošā amatā

- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā angļu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B1 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- vēlama darba pieredze projektu vadībā

- labas zināšanas un izpratne par bibliotēkas darbību un funkcijām

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Amatam noteikta 1.saime "Administratīvā vadība", IVB līmenis, 14.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga 1093,00 EUR.

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017.gada 8.martam jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K.Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21.kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 08.03.2017.), vai elektroniski uz e-pastu: pasts@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Latvijas Neredzīgo bibliotēkas direktora amatu" šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā Vakances)

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Viate) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- pretendenta izstrādātu Latvijas Neredzīgo bibliotēkas darbības attīstības piedāvājumu turpmākajiem 3 (trīs) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs) A4 formāta lapas) (informācija par Latvijas Neredzīgo bibliotēku pieejama - http://www.km.gov.lv/lv/ministrija/vakances.html)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālr. uzziņām 67330218.


OP 2017/37.AKK2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669696; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz vakanto Pabalstu metodiskās vadības daļas vecākā/-s eksperta/-es - Valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Amata mērķis: nodrošināt apdrošināšanas pakalpojumu un valsts sociālās apdrošināšanas iemaksu pārvaldību.

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaurs) sociālajās zinātnēs

- profesionālā pieredze sociālās apdrošināšanas sistēmā (ne mazāk kā 3 gadi)

- zināšanas un prasmes piemērot sociālās drošības sistēmas regulējošās tiesību normas un Administratīvā procesa likumu

- prasme publiski uzstāties

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- mēnešalga, sākot no EUR 835 (bruto alga)

- atbildīgu darbu profesionālā un saliedētā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Konkursa pretendentiem /- ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as un valsts valodas prasmes apliecības kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā (valodas prasme C līmeņa 2.pakāpē)

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta pa pastu: VSAA Pabalstu metodiskā vadības daļa, Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam"), vai uz e-pastu: Jevgenija.Brike@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67013647.


OP 2017/37.AKK3

SIA "Rīgas veselības centrs", reģistrācijas Nr. 50103807561, izsludina konkursu uz noteiktu laiku Grāmatvedības nodaļas vadītāja/-s, galvenā/-s grāmatveža/-des vietnieka/-ces amatam

Prasības:

- augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai grāmatvedības jomā

- pieredze grāmatveža amatā vismaz 3 gadi

- teicama LR nodokļu sistēmas pārzināšana

- padziļinātas zināšanas grāmatvedības uzskaites organizēšanā un kārtošanā, datorzināšanas MS Office, resursu vadības sistēmā "Horizon", vēlama pieredze grāmatvedības resursu vadības sistēmas "Horizon Web" lietošanā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi komercsabiedrībā

Pienākumi:

- nodrošināt Sabiedrības Grāmatvedības nodaļas darba nepārtrauktību, vadīt Grāmatvedības nodaļas darbu Grāmatvedības nodaļas vadītāja, galvenā grāmatveža prombūtnes laikā, nepieciešamības gadījumā pildīt vecāko grāmatvežu funkcijas to prombūtnes laikā

- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi kontrolēt Sabiedrības grāmatvedības uzskaites procesus

- nodrošināt līgumu uzskaiti un kontrolēt to izpildi resursu vadības sistēmā "Horizon"

- pārraudzīt kases un bankas operāciju uzskaiti Sabiedrībā

- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi nodrošināt savlaicīgu nodokļu un nodevu aprēķināšanu un pārskaitīšanu

- analizēt un novērtēt Sabiedrības saimniecisko darbību, gatavot LR normatīvajos aktos paredzētās atskaites un pārskatus, kā arī sagatavot informāciju pēc augstākstāvošo organizāciju un valdes pieprasījuma

- piedalīties Sabiedrības budžeta sastādīšanā un Sabiedrības izdevumu kontroles procesā

- kopā ar Grāmatvedības nodaļas vadītāju, galveno grāmatvedi nodrošināt Sabiedrības grāmatvedības iekšējās kontroles sistēmu un Sabiedrības grāmatvedības uzskaites regulējošo dokumentu izstrādi

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu stabilā uzņēmumā

- profesionālu, draudzīgu kolektīvu

- konkurētspējīgu atalgojumu

Pieteikuma vēstuli un CV, kā arī izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus ar norādi "Grāmatvedības nodaļas vadītāja, galvenā grāmatveža vietnieks" lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@rigasveseliba.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro atlases kārtu.


OP 2017/37.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālās filiāles vadītāja vietnieks/-ce (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā

- zināšanas par personāla vadības procesiem

- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- labas komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, HORIZON) un biroju tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: organizēt, koordinēt un kontrolēt filiāles darbību par bezdarbnieku, darba meklētāju apkalpošanas un filiāles administratīvajiem jautājumiem, lai nodrošinātu Nodarbinātības valsts aģentūras mērķu sasniegšanu atbilstoši noteiktajai stratēģijai, izvirzītajiem mērķiem un nodarbinātības politikai valstī. Nodrošināt un organizēt noteiktajā kārtībā bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem pakalpojumus ar nodarbinātību saistītajos jautājumos. Nodrošināt un kontrolēt pakļautībā esošo struktūrvienību darbību un darbinieku darba organizāciju. Izskatīt un atbildēt uz juridisko un fizisko personu iesniegumiem un sūdzībām par klientu apkalpošanas jautājumiem un citiem ar filiāles darbību saistītiem jautājumiem

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 760,00 EUR, 2.kategorija: 874,00 EUR, 3.kategorija: 998,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pastu: rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/37.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas auditora/-es amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē), kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos

- pieredze iekšējo auditu veikšanā

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs ne mazāk kā 3 gadi

- zināšanas grāmatvedībā, finanšu analīzē un kontrolē

- analītiskās spējas un prasme argumentēt savu viedokli

- labas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas prasmes

- labas datora lietotāja prasmes

Galvenie amata pienākumi:

iekšējo auditu veikšana ministrijā un tās padotības iestādēs, kā arī kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir kapitāla daļu turētāja. Sagatavot ziņojumus auditos un pārbaudes lietās, sniegt ieteikumus atklāto problēmu novēršanai, uzraudzīt neatbilstību likvidēšanu

Piedāvājam:

- interesantu, izaicinājumiem bagātu darbu

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai (no 940 euro līdz 1287 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/37.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā/-s iepirkuma speciālista/-es darbinieka(-ces) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 14 000 EUR

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2.saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP ID VIS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas analīzes nodaļas galvenā speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģijā

- vismaz viena gada darba pieredze informātikas jomā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- sniegt atbalstu operatīvās darbības nodrošināšanai noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā informātikas jomā Pārvaldes lietvedībā esošajās operatīvās uzskaites lietās, un veidot un nodrošināt operatīvā ceļā iegūtās informācijas uzkrāšanu informācijas sistēmā, veikt uzkrāto datu analīzi

- sniegt izmeklēšanas atbalstu, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus informātikas jomā Pārvaldes uzsāktajos kriminālprocesos

- veikt operatīvās darbības ar tehniskajiem līdzekļiem vai informācijas tehnoloģiju jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām un izpratni par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2.saime "Operatīvā darbība" IIIA līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1012 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_FID_IAN_GS_ DAT amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība tiesībās, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās

- vismaz viena gada darba pieredze noziedzīgu nodarījumu novēršanas un atklāšanas jomā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- uzskaitīt Pārvaldes operatīvo uzskaites informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, kas nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novērtēšanā

- veikt Pārvaldes ierēdņu un darbinieku informatīvo apkalpošanu, nodrošinot operatīvās darbības procesā svarīgas informācijas ieguvi no Pārvaldei pieejamām informācijas sistēmām un datubāzēm

- uzskaitīt informāciju par Pārvaldē uzsāktajiem, saņemtajiem un kriminālvajāšanas uzsākšanai nosūtītajiem kriminālprocesiem, administratīvajiem pārkāpumiem un pārbaudēm

- reģistrēt, sistematizēt un uzskaitīt Pārvaldē saņemto un uzdevumu izpildes gaitā iegūto riska informāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 18.6.saime "Statistika" IIIA līmenis, 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Infrastruktūras daļas Infrastruktūras uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka(-ces) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta otrās daļas prasībām

- vidējā, vidējā profesionālā vai augstākā izglītība

- pieredze informātikas jomā

- pieredze IT infrastruktūras iekārtu (serveru, komutatoru, disku masīvu) uzturēšanā

- pieredze darbā ar Storage Area Networks tīkliem, FC komutatoriem un disku masīviem

- pieredze ar Linux un Microsoft serveru administrēšanu

- zināšanas par kādu no virtualizācijas produktiem

- zināšanas par kādu no centralizēto rezervu kopēšanas produktiem;

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos;

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- nodrošināt VID informācijas sistēmas (turpmāk - IS) un IS tehnisko infrastruktūru darbību

- pārvaldīt VID datu centra infrastruktūru un nodrošināt to augstu pieejamību

- nodrošināt serveru virtualizācijas risinājumu vadību

- nodrošināt serveru rezerves kopēšanas risinājumu vadību

- pilnveidot zināšanas un pieredzi IS jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas iela 1, Rīga.

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām un pieredzi SAN tīkla iekārtu konfigurēšanā (Cisco MDS un Brocade) un kabeļošanā

- zināšanām par Citrix virtualizāciju

- pieredzi disku masīva pārvaldībā

- zināšanām par rezerves kopēšanas risinājumiem, IBM Spectrum Protect;

- zināšanām par datortīkla darbību nodrošinošām tehnoloģijām

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV līmenis un 12.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ID IUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes direktora vietnieka(-ces), Budžeta administrēšanas daļas vadītāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, VID materiālo vērtību (mobilo tālruņu) nodrošināšanas, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) ekonomikā vai komerczinībās

- vismaz trīs gadu praktiska darba pieredze lielas organizācijas kopējā budžeta plānošanā un izmaiņu koordinēšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē;

- pieredze un profesionālās iemaņas struktūrvienības vadīšanā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- plānot, organizēt un koordinēt Budžeta administrēšanas daļas (turpmāk-Daļa) darbu, nodrošinot Daļas reglamentā noteikto uzdevumu izpildi, kā arī dot uzdevumus un norādījumus Daļas darbiniekiem

- organizēt VID finanšu vadību atbilstoši normatīvo aktu prasībām un kopējā budžeta (t.sk. atlīdzības budžeta) plānošanu un izlietojuma kontroli

- organizēt attīstības plānošanas dokumentu izstrādi un īstenošanu, kā arī informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektu izstrādi

- organizēt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam noteikta: 12.1.saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs un/vai nozaru ministrijās", IVB līmenis un 13.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1388 līdz 1607 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP DV BAD V amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Pirmās izmeklēšanas daļas izmeklētāja/-s ierēdņa(-nes) amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesību zinātnē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- izskatīt iesniegtās ziņas un pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai atteikumu uzsākt kriminālprocesu par noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- analizēt praksi un izstrādāt priekšlikumus par pasākumu veikšanu, lai novērstu cēloņus un apstākļus, kas veicina noziedzīgu nodarījumu izdarīšanu valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1.saime "Izmeklēšana", I līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 756 līdz 895 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP PID I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredzi politikas ieviešanā ne mazāk kā viens gads

- pieredze preses relīžu un prezentāciju sagatavošanā ne mazāk kā viens gads

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos, koordinēt sadarbību ar masu medijiem Pārvaldē

- analizēt un novērtēt Pārvaldes darbību

- izstrādāt un aktualizēt plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktu projektus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 35 saime "Politikas ieviešana", II līmenis un 9.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP AVD GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/37.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-s speciālista/-es ierēdņa(-nes) amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17.panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze ar datu bāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas sistēmu administrēšanā un uzturēšanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru

- zināšanas un izpratne par informācijas apmaiņas standartiem

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju (IKT) iekārtu apkalpošanu un uzturēšanu

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātu

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas

- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem

- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības

- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā

- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+, CompTIA Server+

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5.saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IIIA līmenis, 10.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi: VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS I amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)