Laidiens: 16.02.2017., Nr. 36

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/36.AKK1

Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā Administratīvā departamenta direktora vietnieku/-ci

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība vai vadības zinātnēs

- pieredze administratīvajā darbā ne mazāk kā 3 gadi

- iepriekšēja pieredze publisko iepirkumu organizēšanā un veikšanā

- izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu norisi un ar to saistīto dokumentāciju

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem

- zināšanas par dokumentu pārvaldības principiem un darba drošības un civilās aizsardzības principiem

- valsts valodas prasmes C2 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

- angļu valoda - labā līmenī (sarunvaloda un lasītprasme)

- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas

Galvenie pienākumi:

- vadīt iepirkumu komisijas darbu, iepirkumu procedūras izstrādāšanu, pilnveidošanu, iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu

- veikt iepirkumu procesa plānošanu

- piedalīties tehnisko un kvalifikācijas prasību izstrādē atbilstoši publiskā iepirkuma likuma prasībām

- pārstāvēt Centra intereses ar publiskiem iepirkumiem saistītos jautājumus Iepirkumu uzraudzības birojā vai citās iestādēs

- nodrošināt iepirkumu rezultātā noslēgto līgumu nosacījumu atbilstību LR normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt lietvedības dokumentu pārvaldības funkcijas uzturēšanu un pilnveidošanu

- nodrošināt Centra darba un civilās aizsardzības jomu uzturēšanu un pilnveidošanu

Piedāvājam:

- amats klasificēts 2.saimē IV līmenī (11.mēnešalgu grupā)

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)

- atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā

- iespēja ieguldīt zināšanas un pilnveidot profesionālo pieredzi

Jūsu CV, pieteikuma vēstules un izglītības dokumentu kopijas lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:

- e-pasts: personals@vadc.gov.lv

- fakss 67408881

- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi - 2.stāvs, 226.kabinets).

Tālr. uzziņām 67471475 un 28669355.

Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.

Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2017/36.AKK2

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-ses amatu Administratīvajā rajona tiesā Rīgā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5. punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai", 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063853, 67063844.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2017/36.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - biroja administrators/-e (uz noteiktu laiku, darbavieta - Aizkraukle)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datu bāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalgu 700 euro

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrā Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti uz nākamo konkursa kārtu.


OP 2017/36.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/1/001 karjeras konsultanta/-es amatu (4 amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar kvalifikāciju karjeras konsultants)

- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi gadi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu projektu izstrādi

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- konsultēšanas prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) - lietotāja līmenī un biroja tehniku

Amata mērķis: palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem. Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.

Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības iespējām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 570,00, 2.kategorija: EUR 635,00, 3.kategorija: EUR 700,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/36.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā - vecākais ekonomists/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā

- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības jomā ne mazāka par 1 gadu

- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t.sk. Eiropas Savienības fondu projektu administrēšanā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas, paredzēt un novērtēt riskus

- sadarbības un komunikācijas prasmes

- analītiķa prasmes

- prasme darbā ar MS Word, MS Excel un dažādām ar finanšu plānošanu un uzraudzību saistītām datu bāzēm

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts aģentūras valsts pamatbudžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi un efektīvu izpildi, finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas plānu, ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību, nodrošinot fiskālās disciplīnas ievērošanu Eiropas Savienības politiku instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto un finansēto Eiropas Savienības fondu projektu un pasākumu īstenošanai.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: 805,00 EUR, 2.kategorija 926,00 EUR, 3.kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "vecākais_ekonomists". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/36.AKK6

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Kultūras, izglītības, zinātnes un veselības statistikas daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- veikt Oficiālās statistikas programmas izpildi izglītības, kultūras, zinātnes un veselības statistikas jomā

- piedalīties administratīvo datu kvalitātes izvērtēšanā, uzturēšanā un datu analīzē, izmantojot gan tiešsaistes datu pārraides režīmā iegūto informāciju no atbilstošo nozaru ministrijām, gan informāciju no citiem administratīvo datu avotiem

- piedalīties personu/mājsaimniecību apsekojumu ieviešanā (metodoloģijas izstrādāšana, priekšlikumu sagatavošana apsekojuma metožu pilnveidošanai, lauka darbu analīze, apsekojuma rezultātu analīze utt.)

- apkopot datus, tos analizēt, izdarīt aprēķinus, gatavot kopsavilkuma statistiskās tabulas saskaņā ar Oficiālās statistikas programmu un atbilstoši datu lietotāju pieprasījumiem

- veikt datubāzu un sagatavoto kopsavilkuma datu loģisko un matemātisko kontroli

- vadīt/līdzdarboties starptautisko organizāciju (Eiropas Savienības statistikas biroja, OECD, UNESCO, ANO institūciju) projektos statistiskās informācijas iegūšanā, kvalitātes uzlabošanā un informācijas aktualizēšanā

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai socioloģijā

- ne mazāk kā gada pieredze statistikas darbā

- ļoti labas prasmes darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access, Powerpoint)

- prasmes darbā ar statistisko aprēķinu programmu IBM SPSS Statistics vai līdzīgu

- pieredze darbā ar datu bāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/36.AKK7

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas departamenta Izdevniecības daļas sistēmu analītiķis/-e

Pamatpienākumi: analizēt statistikas lietotāju vajadzības, identificējot nepieciešamās izmaiņas, optimizēt un automatizēt statistikas izplatīšanas sistēmas.

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, matemātikā vai statistikā

- labas zināšanas programmēšanā (SQL, R, tīmekļa tehnoloģijas)

- angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- stratēģiska un analītiska domāšana

- vēlama pieredze darbā ar datu apstrādi un analīzi

Mēs piedāvājam:

- interesantu un radošu darbu

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- profesionālo izaugsmi

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Atalgojums: 900 - 1382 euro (bruto) atbilstoši profesionālajai pieredzei. Amats ir klasificēts 19.3 apakšsaimes II A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Pieteikšanās termiņš: 2017. gada 1. marts.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/36.AKR1

Valsts vides dienests Ventspils reģionālā vides pārvalde informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 13.februārī Atļauju daļas vecākā eksperta amatā iecelts IVO LEMŠS.


OP 2017/36.AKR2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017.gada 14.februāra konkursa kārtībā iecelta MEGIJA ŅIKAŅINA.


OP 2017/36.AKR3

Valsts vides dienests informē, ka konkurss uz vakanto Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākā inspektora amatu (1 amata vieta) beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)