Laidiens: 14.02.2017., Nr. 34

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/34.AKK1

Zinātniskā institūcija "Biznesa kompetences centrs", SIA, reģ. Nr. 40103201542, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām sociālajās un humanitārajās zinātnēs (3 vietas)

- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām inženierzinātnēs un dabaszinātnēs (3 vietas)

- uz pētnieka/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1 vieta)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Zinātniskās institūcijas "Biznesa kompetences centrs" Zinātnes Padomei ir jāsūta elektroniski uz e-pasta adresi bkcentrs@inbox.lv vai arī uz pasta adresi: Ludzas iela 91-1, Rīga, LV-1003, Latvija, šādi dokumenti:

1) Zinātnes Padomes priekšsēdētājam adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir 1 (viens) mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija "Biznesa kompetences centrs" tīmekļa vietnē www.bbcc sadaļā par darba piedāvājumiem vai pa tālr. 29110889.


OP 2017/34.AKK2

Fizikālās enerģētikas institūts izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā amata vietām šādās specialitātēs:

Enerģētika: zinātniskais asistents - 1 vieta

Enerģētika: pētnieks - 1 vieta

Elektrotehnika: pētnieks - 1 vieta

Elektrotehnika: energoelektronika - pētnieks - 1 vieta

Iesniedzamie dokumenti:

- direktorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto specialitāti;

- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas;

- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 3 gadiem);

- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).

Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. kabinetā. Tālr. uzziņām 67558680 vai 67552011, e-pasts: energija@edi.lv.


OP 2017/34.AKK3

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā

- zināšanas, pieredze un izpratne par normatīvo aktu izstrādi un saskaņošanas procesu, t.sk. par ārējo un iekšējo normatīvo tiesību aktu izstrādāšanas vispārīgajām un speciālajām prasībām un juridiskās tehnikas principiem

- zināšanas un pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē

- zināšanas administratīvo aktu izstrādes jomā

- zināšanas tiesvedības jautājumos (t.sk. prasības pieteikumu un paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 835 līdz € 910 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta darbā

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/34.AKK4

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana

- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā vai atsūtīt pa pastu Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, vai uz e-pasta adresi: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss"), vai pa faksu 67321049 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Tālr. uzziņām 67770818, 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2017/34.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas departamenta referents/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams muitas un nodokļu vai loģistikas jomā)

- pieredze darbā ar muitas un nodokļu jautājumiem loģistikas jomā ne mazāk kā 3 gadi

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ne mazāk kā 3 gadi

- labas zināšanas muitas, nodokļu un robežšķērsošanas jomās

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- spēja patstāvīgi plānot savu darbu un strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- spēja risināt problēmsituācijas, formulēt savu viedokli un to aizstāvēt

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt un gatavot priekšlikumus attiecībā uz normatīvo aktu pilnveidošanu muitas, robežšķērsošanas un nodokļu jautājumos;

- analizēt starptautiskos tiesību aktus par muitas jautājumiem, to izmaiņām un informēt valsts institūcijas un komersantus;

- sadarboties ar Valsts ieņēmumu dienestu, Galveno muitas pārvaldi, Pārtikas un veterināro dienestu, Valsts robežsardzi kā arī citām ar robežšķērsošanu saistītām institūcijām, sabiedriskām organizācijām un komersantiem

- analizēt un sniegt priekšlikumus attiecībā uz robežšķērsošanas infrastruktūru un tās pilnveidošanu

Amata saime 36; līmenis II; (9.mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013.MK noteikumu Nr.66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Mēnešalga atbilstoši kategorijai robežās no 835 līdz 1000 EUR

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- adrese: Rīga, Gogoļa iela3, 378.kabinetā;

- e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.

Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2017/34.AKK6

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Personāla daļas stratēģiskais personālvadības partneris/-e

Pamatpienākumi:

-atbilstoši kompetencei piedalīties personāla politikas plānošanas, ieviešanas un pārraudzības procesu nodrošināšanā

-izstrādāt un īstenot personāla attīstības stratēģiju, un nodrošināt personāla individuālo attīstības un apmācību plānu izveidošanu un realizēšanu

-organizēt un pārraudzīt pārvaldes nodarbināto mācību un cita veida kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu īstenošanu

-izstrādāt priekšlikumus un piedalīties jaunu personālvadības instrumentu izstrādē un ieviešanā, kopumā veicinot esošās motivēšanas sistēmas attīstību

-konsultēt, sniegt priekšlikumus un atbalstu struktūrvienību vadītājiem un nodarbinātajiem visu personāla vadības jautājumu risināšanā;

-plānot, organizēt, saturiski un tehniski uzturēt e-mācību vietni "CSP e-skola"

-sagatavot pārskatu, metodisko materiālu, rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu, viedokļu, vēstuļu un citu dokumentu projektus

Prasības pretendentam/-ei:

-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

-akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem personāla vadībā

-zināšanas un pieredze personāla attīstības un karjeras plānošanas vai citu ar personāla motivēšanu saistītu procesu ieviešanā un vadīšanā

-zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā, kas regulē valsts civildienesta un darba tiesiskās attiecības

-pieredze darbā ar personāla uzskaites datu bāzēm, piemēram, Resursu vadības sistēmu "Horizon" vai līdzīgu

-zināšanas un izpratne personāla iekšējo normatīvo aktu izstrādē

-spēja plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

-ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

-labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

-labas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

-interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

-sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

-profesionālo izaugsmi

-darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 30. saimes IVB līmenī (11.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/34.AKK7

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas finanšu analītiķis/-e

Pamatpienākumi:

-sagatavot finanšu pārskatus, apkopot un, no sistēmās pieejamajiem datiem, dažādos griezumos analizēt finanšu resursu izlietojumu atbilstoši Pārvaldes mērķiem un darbības virzieniem. Sagatavot analītisko pārskatu komentārus un pamatotus priekšlikumus, lai nodrošinātu Pārvaldes vadību ar pilnīgu informāciju par iestādes resursu izmantošanu un optimizācijas iespējām. Līdzdarboties Pārvaldes budžeta projekta izstrādāšanā

-nodrošināt vadību ar regulāru analīzi par naudas plūsmu un finanšu resursu izlietojumu atbilstoši finansēšanas plāniem un tāmēm

-dziļi pārzināt statistikas apakšnozaru darbības virzienus un nodrošināt budžeta izdevumu sadalījumu resursu vadības sistēmā Horizon un Līdzsvarotās stratēģijas informācijas sistēmā (LSIS) atbilstoši Pārvaldē definētajiem produktiem atbalsta departamentos un daļās, uzņēmumu, makroekonomiskās, lauksaimniecības un vides, cenu, sociālās statistikas jomās saskaņā ar Pārvaldes budžeta līnijām, budžeta izdevumu klasifikāciju un ekonomiskajām kategorijām

-sagatavot analītiskos pārskatus par starptautisko projektu un statistikas produktu finanšu un darba resursu izlietojumu, izmantojot MicroStrategy rīku

-izstrādāt Pārvaldes sniegto pakalpojumu un produktu izmaksu kalkulācijas

-apmācīt nodarbinātos finanšu analīzes un plānošanas jautājumos

Prasības pretendentam/-ei:

-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

-akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām un kursiem

-nepieciešama profesionāla pieredze (vismaz 2 gadi) darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon un analīzes rīku MicroStrategy, grāmatvedībā, finanšu plānošanā un analīzē

-datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, Excel, PowerPoint, Horizon)

-labas angļu valodas zināšanas

-prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības, komunikācijas, prezentācijas prasmes, orientācija uz attīstību

Mēs piedāvājam:

-atbildīgu darbu valsts pārvaldē

-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

-sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

-profesionālo izaugsmi

-darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 12.1 apakšsaimes II C līmenī (10.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/34.AKK8

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas vadītāja vietnieks/-ce

Pamatpienākumi:

- organizēt Pārvaldes īstenoto liela apjoma starptautisko projektu grāmatvedību, nodrošināt pareizu Eiropas Savienības un citas ārvalstu finanšu palīdzības uzskaiti iestādes grāmatvedības reģistros atbilstoši finansēšanas plāniem un EK dotācijas līgumu prasībām

- vadīt un nodrošināt saimniecisko darījumu iegrāmatošanas un reģistru kārtošanas uzraudzību, analizēt līdzekļu izlietojumu, veikt grāmatvedības uzskaiti par naudas plūsmām, finanšu resursu izlietojumu un finanšu saistībām resursu vadības sistēmā "Horizon" atbilstoši Līdzsvarotās stratēģijas informācijas sistēmas uzskaites prasībām

- piedalīties un vadīt ceturkšņa un gada pārskata sagatavošanu, gada pārskata kopsavilkumu par naudas plūsmu un atbildēt par pārskatu termiņiem un to kvalitāti resursu vadības sistēmā "Horizon", "Microstrategy" un Valsts kases "ePārskati" datu sistēmās

- dziļi pārzināt iestādes visas grāmatvedības operācijas, pārbaudīt daļas darbinieku sagatavotos pārskatus par nodokļu maksājumiem valsts budžetā, statistikas pārskatu un citu dokumentu precizitāti un pareizību

- kontrolēt daļas uzdevumu izpildi, izstrādāt grāmatvedības uzskaites organizēšanai un kārtošanai nepieciešamos noteikumus

- nodrošināt naudas plūsmas datu salīdzināšanu resursu vadības sistēmā "Horizon" un Valsts kases izdrukās, apstiprināt apgrozījuma pārskatus, kā arī sagatavot un iesniegt VID PVN atskaites, gada pārskata kopsavilkumus par naudas plūsmu

- nodrošināt atskaišu iesniegšanu VID, organizēt un vadīt dokumentu virzību un akceptēšanu Valsts ieņēmumu dienesta elektroniskajā deklarēšanas sistēmā "EDS"

- nodrošināt Pārvaldes inventarizācijas rezultātu vispusīgu analīzi, iesniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem, organizēt un piedalīties naudas līdzekļu kasē inventarizācijās

- konsultēt, pēc nepieciešamības organizēt konsultāciju sniegšanu grāmatvedības jautājumos

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs

- nepieciešama profesionāla pieredze bilancspējīga grāmatveža amatā valsts pārvaldes iestādē (vismaz 2 gadi, vēlama pieredze vadošā amatā)

- nepieciešama profesionāla pieredze (vismaz 2 gadi) darbā ar Resursu vadības sistēmu Horizon

- zināšanas par grāmatvedības darba organizāciju un starptautiskajiem grāmatvedības standartiem

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, Excel, Horizon)

- angļu valodas zināšanas

- prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības, komunikācijas, prezentācijas prasmes, orientācija uz attīstību

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 14. saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/34.AKK9

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanā.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1312 euro līdz 1725 euro), sociālo nodrošinājumu, darba vietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi

- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītājs/-a".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/34.AKK10

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKU\-CI (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu normatīvās bāzes sagatavošanā

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem

- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas procesu un projektu vadību

- pamatzināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- izpratne par būvniecības jautājumiem

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem

- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja uzņemties atbildību

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieks/-ce".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)