Laidiens: 14.02.2017., Nr. 34
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/34.AKK1
Zinātniskā institūcija "Biznesa kompetences centrs", SIA, reģ.
Nr. 40103201542, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata
vietām:
- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām sociālajās un humanitārajās
zinātnēs (3 vietas)
- uz vadošā pētnieka/-es amata vietām inženierzinātnēs un dabaszinātnēs
(3 vietas)
- uz pētnieka/-es amata vietu sociālajās un humanitārajās zinātnēs (1
vieta)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Zinātniskās institūcijas
"Biznesa kompetences centrs" Zinātnes Padomei ir jāsūta elektroniski
uz e-pasta adresi bkcentrs@inbox.lv vai arī uz pasta
adresi: Ludzas iela 91-1, Rīga, LV-1003, Latvija, šādi dokumenti:
1) Zinātnes Padomes priekšsēdētājam adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam,
lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic
Akadēmiskās informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir 1 (viens) mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija "Biznesa kompetences centrs" tīmekļa vietnē www.bbcc sadaļā par darba piedāvājumiem vai pa tālr.
29110889.
OP 2017/34.AKK2
Fizikālās enerģētikas institūts izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
amata vietām šādās specialitātēs:
Enerģētika: zinātniskais asistents - 1 vieta
Enerģētika: pētnieks - 1 vieta
Elektrotehnika: pētnieks - 1 vieta
Elektrotehnika: energoelektronika - pētnieks -
1 vieta
Iesniedzamie dokumenti:
- direktorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto
specialitāti;
- zinātniskos grādus apliecinošu dokumentu kopijas;
- publicēto zinātnisko darbu saraksts (par pēdējiem 3 gadiem);
- akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae).
Konkursa dokumenti mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz
Fizikālās enerģētikas institūtā Rīgā, Krīvu ielā 11, 236. kabinetā. Tālr.
uzziņām 67558680 vai 67552011, e-pasts: energija@edi.lv.
OP 2017/34.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
- zināšanas, pieredze un izpratne par normatīvo aktu izstrādi un
saskaņošanas procesu, t.sk. par ārējo un iekšējo normatīvo tiesību aktu
izstrādāšanas vispārīgajām un speciālajām prasībām un juridiskās tehnikas
principiem
- zināšanas un pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē
- zināšanas administratīvo aktu izstrādes jomā
- zināšanas tiesvedības jautājumos (t.sk. prasības pieteikumu un
paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas publisko iepirkumu jomā
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā
u.c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 835 līdz € 910 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta
darbā
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts
probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/34.AKK4
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu ietekmes uz vidi
novērtējumu jomā (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu
jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru
gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība
- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu
izvērtēšana
- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi
novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu
jomā
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam
noteikts 10 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa;
pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa
amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī
pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo
darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju) iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā vai atsūtīt pa
pastu Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, vai uz e-pasta adresi: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss"), vai pa
faksu 67321049 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis".
Tālr. uzziņām 67770818, 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa
vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2017/34.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - Satiksmes ministrijas Tranzīta politikas
departamenta referents/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams muitas un nodokļu vai loģistikas jomā)
- pieredze darbā ar muitas un nodokļu jautājumiem loģistikas jomā ne mazāk
kā 3 gadi
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ne mazāk kā 3 gadi
- labas zināšanas muitas, nodokļu un robežšķērsošanas jomās
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un likumdošanu
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī
- spēja patstāvīgi plānot savu darbu un strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja risināt problēmsituācijas, formulēt savu viedokli un to aizstāvēt
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt un gatavot priekšlikumus attiecībā uz normatīvo aktu
pilnveidošanu muitas, robežšķērsošanas un nodokļu jautājumos;
- analizēt starptautiskos tiesību aktus par muitas jautājumiem, to izmaiņām
un informēt valsts institūcijas un komersantus;
- sadarboties ar Valsts ieņēmumu dienestu, Galveno muitas pārvaldi, Pārtikas
un veterināro dienestu, Valsts robežsardzi kā arī citām ar robežšķērsošanu
saistītām institūcijām, sabiedriskām organizācijām un komersantiem
- analizēt un sniegt priekšlikumus attiecībā uz robežšķērsošanas
infrastruktūru un tās pilnveidošanu
Amata saime 36; līmenis II; (9.mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši
29.01.2013.MK noteikumu Nr.66 noteiktajiem ierobežojumiem).
Mēnešalga atbilstoši kategorijai robežās no 835
līdz 1000 EUR
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis":
- adrese: Rīga, Gogoļa iela3, 378.kabinetā;
- e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2017/34.AKK6
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes
organizācijas departamenta Personāla daļas stratēģiskais personālvadības
partneris/-e
Pamatpienākumi:
-atbilstoši kompetencei piedalīties personāla politikas plānošanas,
ieviešanas un pārraudzības procesu nodrošināšanā
-izstrādāt un īstenot personāla attīstības stratēģiju, un nodrošināt
personāla individuālo attīstības un apmācību plānu izveidošanu un realizēšanu
-organizēt un pārraudzīt pārvaldes nodarbināto mācību un cita veida
kvalifikācijas paaugstināšanas pasākumu īstenošanu
-izstrādāt priekšlikumus un piedalīties jaunu personālvadības instrumentu
izstrādē un ieviešanā, kopumā veicinot esošās motivēšanas sistēmas attīstību
-konsultēt, sniegt priekšlikumus un atbalstu struktūrvienību vadītājiem un
nodarbinātajiem visu personāla vadības jautājumu risināšanā;
-plānot, organizēt, saturiski un tehniski uzturēt e-mācību vietni "CSP
e-skola"
-sagatavot pārskatu, metodisko materiālu, rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu,
viedokļu, vēstuļu un citu dokumentu projektus
Prasības pretendentam/-ei:
-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
-akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība personāla vadībā
vai augstākā izglītība, kas papildināta ar kursiem personāla vadībā
-zināšanas un pieredze personāla attīstības un karjeras plānošanas vai citu
ar personāla motivēšanu saistītu procesu ieviešanā un vadīšanā
-zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā, kas regulē valsts
civildienesta un darba tiesiskās attiecības
-pieredze darbā ar personāla uzskaites datu bāzēm, piemēram, Resursu vadības
sistēmu "Horizon" vai līdzīgu
-zināšanas un izpratne personāla iekšējo normatīvo aktu izstrādē
-spēja plānot un organizēt savu darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
-ļoti labas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
-labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
-labas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
-interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
-interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
-sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
-profesionālo izaugsmi
-darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 30. saimes IVB līmenī (11.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/34.AKK7
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Resursu plānošanas, analīzes un koordinācijas daļas finanšu
analītiķis/-e
Pamatpienākumi:
-sagatavot finanšu pārskatus, apkopot un, no sistēmās pieejamajiem datiem,
dažādos griezumos analizēt finanšu resursu izlietojumu atbilstoši Pārvaldes
mērķiem un darbības virzieniem. Sagatavot analītisko pārskatu komentārus un
pamatotus priekšlikumus, lai nodrošinātu Pārvaldes vadību ar pilnīgu
informāciju par iestādes resursu izmantošanu un optimizācijas iespējām.
Līdzdarboties Pārvaldes budžeta projekta izstrādāšanā
-nodrošināt vadību ar regulāru analīzi par naudas plūsmu un finanšu resursu
izlietojumu atbilstoši finansēšanas plāniem un tāmēm
-dziļi pārzināt statistikas apakšnozaru darbības virzienus un nodrošināt
budžeta izdevumu sadalījumu resursu vadības sistēmā Horizon un Līdzsvarotās
stratēģijas informācijas sistēmā (LSIS) atbilstoši Pārvaldē definētajiem produktiem
atbalsta departamentos un daļās, uzņēmumu, makroekonomiskās, lauksaimniecības
un vides, cenu, sociālās statistikas jomās saskaņā ar Pārvaldes budžeta
līnijām, budžeta izdevumu klasifikāciju un ekonomiskajām kategorijām
-sagatavot analītiskos pārskatus par starptautisko projektu un statistikas
produktu finanšu un darba resursu izlietojumu, izmantojot MicroStrategy rīku
-izstrādāt Pārvaldes sniegto pakalpojumu un produktu izmaksu kalkulācijas
-apmācīt nodarbinātos finanšu analīzes un plānošanas jautājumos
Prasības pretendentam/-ei:
-atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
-akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
grāmatvedībā vai finansēs, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām
un kursiem
-nepieciešama profesionāla pieredze (vismaz 2 gadi) darbā ar resursu vadības
sistēmu Horizon un analīzes rīku MicroStrategy, grāmatvedībā, finanšu plānošanā
un analīzē
-datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, Excel, PowerPoint,
Horizon)
-labas angļu valodas zināšanas
-prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības,
komunikācijas, prezentācijas prasmes, orientācija uz attīstību
Mēs piedāvājam:
-atbildīgu darbu valsts pārvaldē
-atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
-sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
-profesionālo izaugsmi
-darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 12.1 apakšsaimes II C līmenī (10.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/34.AKK8
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.Nr.90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Stratēģiskās plānošanas un resursu vadības
departamenta Finanšu resursu uzskaites daļas vadītāja vietnieks/-ce
Pamatpienākumi:
- organizēt Pārvaldes īstenoto liela apjoma starptautisko projektu
grāmatvedību, nodrošināt pareizu Eiropas Savienības un citas ārvalstu finanšu
palīdzības uzskaiti iestādes grāmatvedības reģistros atbilstoši finansēšanas
plāniem un EK dotācijas līgumu prasībām
- vadīt un nodrošināt saimniecisko darījumu iegrāmatošanas un reģistru
kārtošanas uzraudzību, analizēt līdzekļu izlietojumu, veikt grāmatvedības
uzskaiti par naudas plūsmām, finanšu resursu izlietojumu un finanšu saistībām
resursu vadības sistēmā "Horizon" atbilstoši Līdzsvarotās stratēģijas
informācijas sistēmas uzskaites prasībām
- piedalīties un vadīt ceturkšņa un gada pārskata sagatavošanu, gada
pārskata kopsavilkumu par naudas plūsmu un atbildēt par pārskatu termiņiem un
to kvalitāti resursu vadības sistēmā "Horizon", "Microstrategy"
un Valsts kases "ePārskati" datu sistēmās
- dziļi pārzināt iestādes visas grāmatvedības operācijas, pārbaudīt daļas
darbinieku sagatavotos pārskatus par nodokļu maksājumiem valsts budžetā,
statistikas pārskatu un citu dokumentu precizitāti un pareizību
- kontrolēt daļas uzdevumu izpildi, izstrādāt grāmatvedības uzskaites
organizēšanai un kārtošanai nepieciešamos noteikumus
- nodrošināt naudas plūsmas datu salīdzināšanu resursu vadības sistēmā
"Horizon" un Valsts kases izdrukās, apstiprināt apgrozījuma
pārskatus, kā arī sagatavot un iesniegt VID PVN atskaites, gada pārskata
kopsavilkumus par naudas plūsmu
- nodrošināt atskaišu iesniegšanu VID, organizēt un vadīt dokumentu virzību
un akceptēšanu Valsts ieņēmumu dienesta elektroniskajā deklarēšanas sistēmā
"EDS"
- nodrošināt Pārvaldes inventarizācijas rezultātu vispusīgu analīzi,
iesniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem uzlabojumiem, organizēt un
piedalīties naudas līdzekļu kasē inventarizācijās
- konsultēt, pēc nepieciešamības organizēt konsultāciju sniegšanu
grāmatvedības jautājumos
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
grāmatvedībā vai finansēs
- nepieciešama profesionāla pieredze bilancspējīga grāmatveža amatā valsts
pārvaldes iestādē (vismaz 2 gadi, vēlama pieredze vadošā amatā)
- nepieciešama profesionāla pieredze (vismaz 2 gadi) darbā ar Resursu
vadības sistēmu Horizon
- zināšanas par grāmatvedības darba organizāciju un starptautiskajiem
grāmatvedības standartiem
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (MS Word, Excel, Horizon)
- angļu valodas zināšanas
- prasme sava darba procesa plānošanā un organizēšanā, labas sadarbības,
komunikācijas, prezentācijas prasmes, orientācija uz attīstību
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 14. saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), pa
e-pastu: personals@csb.gov.lv, faksu 67830137, 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas
pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/34.AKK9
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības un zinātnes
attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas
VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas
Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanā.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1312 euro
līdz 1725 euro), sociālo nodrošinājumu, darba vietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadošā amatā vismaz 2 gadi
- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu
ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības
projektu nodaļas vadītājs/-a".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/34.AKK10
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras
attīstības projektu nodaļas Izglītības infrastruktūras attīstības projektu
nodaļas VADĪTĀJA VIETNIEKU\-CI (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar struktūrvienības un cilvēkresursu
vadību, nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu
īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšanu, kā arī līdzdalību Eiropas
Savienības fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda specifisko atbalsta mērķu
normatīvās bāzes sagatavošanā
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro
līdz 1382 euro), sociālo nodrošinājumu,
darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā, kas saistīta ar infrastruktūras attīstības projektiem
- praktiskā darba pieredze un zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu
ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē
- zināšanas par publisko pārvaldi, cilvēkresursu vadību, lēmumu pieņemšanas
procesu un projektu vadību
- pamatzināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- izpratne par būvniecības jautājumiem
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- labas angļu valodas zināšanas izmantošanai praktiskam darbam projektu
uzraudzības procesā un komunikācijā ar dažādiem sadarbības partneriem
- spēja plānot un organizēt savu un citu darbu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja uzņemties atbildību
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- uz rezultātu orientēta un ar iniciatīvu apveltīta personība
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības
projektu nodaļas vadītāja vietnieks/-ce".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/34.AKR1
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas
departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 1.februāra iecelts JĀNIS HERMANIS.