Laidiens: 08.02.2017., Nr. 30
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/30.AKK1
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Rīgas Dzemdību
nams" (reģistrācijas Nr. 40003194600, juridiskā adrese: Miera iela 45,
Rīga, LV-1013) valdes priekšsēdētāja/-as amatu
SIA "Rīgas Dzemdību nams" valdes priekšsēdētāja/-as amata kandidātam/-ei
izvirzāmās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā, finansēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbības vadībā
- darba pieredze veselības aprūpes jomā un vismaz divu gadu darba pieredze
vadošā amatā, kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli
pildītu valdes priekšsēdētāja pienākumus
- izpratne par SIA "Rīgas Dzemdību nams" darbības jomu -
stacionāro un ambulatoro veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu dzemdību
palīdzības jomā un sociālā darba pakalpojumu sniegšanu
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- valsts valodas un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes
priekšsēdētāja pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā
- augsta atbildības izjūta un nevainojama reputācija
- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un
prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām
prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 2. martam
(ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Rīgas Dzemdību nams"
valdes priekšsēdētāja/-as amata kandidātu
konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma
pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera
starpniecību iesniegt šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata
ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu
konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes priekšsēdētāja/-as amatā)
- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trijām lappusēm) par SIA
"Rīgas Dzemdību nams" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu
svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi
ir) kopijas
Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes priekšsēdētāju tiek slēgts
pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu
pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539), personas
datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.
Papildu informācija pa tālruni 67037527 vai 67037436.
OP 2017/30.AKK2
Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā darba aizsardzības vecāko
speciālistu/-i uz pusslodzi
Prasības:
- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība, sertifikāts darba aizsardzībā
un drošībā
- profesionālās zināšanas un prasmes darba aizsardzībā, civilajā
aizsardzībā, ugunsdrošības un elektrodrošības principu pārzināšanā
- Latvijas Republikas normatīvās dokumentācijas prasību pārzināšana ar amata
pienākumiem saistītajos jautājumos
- pieredze darba aizsardzības jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts valodas prasmes C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)
- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt, ieviest un vadīt darba aizsardzības politiku iestādē
- novērtēt un dokumentēt darba vides riskus
- uzraudzīt obligāto veselības pārbaužu grafikus, veikt darbinieku
nosūtīšanu uz tām
- veikt nelaimes gadījumu izmeklēšanu, uzskaiti, preventīvo pasākumu
veikšana
- veikt nepieciešamās darbinieku instruktāžas un apmācību
Piedāvājam:
- darbu uz pusslodzi
- amats klasificēts 6. saimes III līmenī (8. mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)
- atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā
Jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:
- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;
- fakss 67408881;
- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi -
2. stāvs, 226. kabinets).
Tālrunis uzziņām 67471475 un 28669355.
Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.
Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar
pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2017/30.AKK3
Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā juristu/-i
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība
- pieredze juridisko konsultāciju sniegšanā, normatīvo aktu, līgumu un citu
dokumentu izstrādē, ne mazāk kā 3 gadi
- prasme atrast, interpretēt un pielietot Latvijas Republikā spēkā esošos
normatīvos aktus, kas reglamentē Valsts pārvaldes un asins dienesta darbību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības pamatprincipiem
- pieredze, laba izpratne un zināšanas par publisko iepirkumu norisi un ar
to saistīto dokumentāciju
- valsts valodas prasmes C2 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)
- angļu valoda - labā līmenī (sarunvaloda un lasītprasme)
- datorprasmes: Microsoft Office (Word, Excel) un interneta pārlūkprogrammas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt iestādes darbības un dokumentācijas atbilstību Latvijas Republikas
spēkā esošo normatīvo aktu prasībām
- konsultēt juridisku jautājumu risināšanā valsts pārvaldes,
civiltiesiskajos un citos privāttiesību jautājumos, administratīvo tiesību,
darba tiesību, civildienesta jautājumos
- izskatīt lietvedības apritē saņemtos dokumentus un sagatavot atzinumus par
tiem
- vienpersoniski pārstāvēt iestādes intereses tiesu instancēs valsts un
pašvaldību, tiesu un tiesību aizsardzības iestādēs, kā arī attiecībās ar
privātpersonām
- piedalīties komisijas sēdēs eksperta statusā, sniegt nepieciešamos
atzinumus un konsultācijas
- sagatavot juridiska satura dažādas sarežģītības pakāpes dokumentu
projektus pamatdarbības, saimnieciskās darbības un lietvedības nodrošināšanai
Piedāvājam:
- amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī (10. mēnešalgu grupā)
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu (pēc nostrādāta 1 gada)
- atbildīgu un interesantu darbu draudzīgā kolektīvā
- iespēja ieguldīt zināšanas un pilnveidot profesionālo pieredzi
Jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītības dokumentu kopijas, lūdzam sūtīt
Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:
- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;
- fakss 67408881;
- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi -
2. stāvs, 226. kabinets).
Tālrunis uzziņām 67471475 un 28669355.
Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.
Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies ar
pretendentiem, kuri tiks virzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2017/30.AKK4
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Radiācijas drošības centra Inspekcijas daļas
vecākais/-ā inspektors/-e (divas amata vieta - viena uz nenoteiktu laiku, otra
- uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
fizikā, ķīmijā, bioloģijā vai citās eksakto zinātņu jomās, medicīnas fizikā,
medicīnā
- pieredze darbā ar jonizējošo starojumu, apgūti kursi radiācijas fizikā,
radiācijas ķīmijā, radiobioloģijā vai medicīnas
fizikā vai iegūta pēcdiploma apmācība radiācijas drošībā, kā arī atbilstošā
pieredze amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu un krievu valodas
zināšanas
- labas prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru
- izpratne par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu procesu,
kā arī dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu valsts iestādē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības radiācijas drošības un kodoldrošības normatīvajiem aktiem tiks
uzskatīta par priekšrocība
Galvenie amata pienākumi:
- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus
- veikt inspekcijas pārbaudes vietās, kur notiek darbības ar jonizējošā
starojuma avotiem
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus par
pārbaudes rezultātiem
Piedāvājam atalgojumu no 554 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, autovadītāja apliecības kopiju,
pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20
dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī"
sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar
norādi "Konkursam - RDC vecākais inspektors"), iesniegt personīgi
Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084203.
OP 2017/30.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Publiskās pārvaldes attīstības
projektu nodaļai VECĀKOS EKSPERTUS (1 ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5
gadiem, 1 uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Tavi pienākumi būs nodrošināt:
- Eiropas Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes un iepirkumu pārbaudes
- iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu sniegšanu par tiem
- projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, izskatot finansējuma saņēmēju
iesniegtos maksājuma pieprasījumus, t. sk. projektu izdevumu finanšu
plūsmas izskatīšanu un analīzi
- pārbaudes projektu īstenošanas vietās
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 940 euro līdz
1287 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību vai kontroli
- zināšanas publisko iepirkumu jautājumos un pieredze publiskā iepirkuma
dokumentācijas un procesa izvērtēšanā
- zināšanas grāmatvedības un finanšu analīzes jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas
vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/30.AKK6
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai atbildīgu un enerģisku
Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles Rīgas reģiona nodaļas
VECĀKO INSPEKTORU/-I Rīgā (ierēdņa amats - 1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Ja tev patīk darbs ar likuma normām un to piemērošanu praksē, kā arī tu
labprāt strādā ar cilvēkiem, lielākoties ārpus biroja, piesakies un kļūsti par
daļu no Valsts valodas centra komandas!
Mēs sagaidām:
- atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmisko vai otrā līmeņa augstāko profesionālo izglītību (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnē)
- praktisko darba pieredzi jomā, kas saistīta ar normatīvo aktu piemērošanu
vai ievērošanas uzraudzību valsts iestādē (tiks uzskatīta par priekšrocību)
- teicamas valsts valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, interneta
pārlūkprogrammas) un biroja tehniku
- spēju patstāvīgi pieņemt lēmumus, analītiski spriest, skaidri argumentēt
savu viedokli
- labas komunikācijas un laika plānošanas prasmes
Galvenie pienākumi būs:
- īstenot valsts valodas lietojuma uzraudzību atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- sastādīt pārbaudes aktus un administratīvo pārkāpumu protokolus, izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- konsultēt privātpersonas un iestādes valsts valodas lietošanas jautājumos
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu no 670 EUR (pārbaudes laikā) līdz 780 EUR pirms nodokļu nomaksas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- darbu gan birojā, gan ārpus tā
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kas pieejama
mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2017. gada 27. februārim jeb 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas brīža oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Pieteikums vecākā inspektora amatam". Tālr. uzziņām 67334638.
OP 2017/30.AKK7
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļvidzemes virsmežniecības Mazsalacas nodaļas Īģes
apgaitas mežziņa/-es ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot administratīvos aktus
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā
Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2017/30.AKK8
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu IT - sistēmadministrators/-e
Administratīvā departamenta Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju procesu
vadības nodaļa (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- veikt Centra automatizētās dokumentu pārvaldības sistēmas "DocLogix" un resursu vadības programmas "Horizon" datu administrēšanu un apstrādi, sistēmu
uzturēšanu (tikai DocLogix) un attīstību, sniegt
atbalstu lietotājiem un veikt lietotāju apmācību
- analizēt Centra informācijas sistēmu programmnodrošinājuma atbilstību
Centra funkcijām un darba procedūrām, izstrādāt Centrā lietotā
programmnodrošinājuma lietotāju instrukcijas
- nodrošināt programmatūras iegādes īstenošanai nepieciešamās dokumentācijas
(tehniskās specifikācijas) izstrādi un saskaņošanu atbilstoši normatīvajiem
aktiem
- veicināt Centra kvalitātes un risku vadības sistēmu izstrādi, nepārtrauktu
attīstību un piedalīties noteikto risku samazināšanā un novēršanā saskaņā ar
Centra kvalitātes un riska vadības politiku
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām speciālajām studijām
- vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu administrēšanā
- pieredze vairāk par vienu gadu sistēmanalīzē un IT projektu izstrādē un
ieviešanā
- pieredze dokumentu pārvaldības automatizēto sistēmu ieviešanā, uzturēšanā
un attīstībā, pieredze lietotāju apmācībā (automatizētā lietvedības sistēma
(piemēram, DocLogix), automatizētā resursu vadības
programmā (piemēram, Horizon), MS Office 2013,
Windows 7, u. c.) vairāk par gadu
- ļoti labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme izmantot tās
praksē
- zināšanas sistēmas dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā
- angļu valodas zināšanas B līmenī, tai skaitā IT profesionālā terminoloģija
- vēlama pieredze datorsistēmas, operētājsistēmas un lietojumprogrammatūras
instalēšanā un uzturēšanā
- vēlama pieredze datorsistēmas diagnostikas un profilakses veikšanā
- vēlama pieredze lokālo un attālināto lietotāju datortīklu administrēšanā
- ļoti labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos ar augstu precizitāti
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 940 EUR līdz 1287 EUR
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 19. februārim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67301116.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/30.AKK9
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Juridiskā departamenta Privāto tiesību nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama jurista darba pieredze privāto tiesību jomā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotājprasmes (MS Office
programmas)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un izvērtēt līgumus privāto tiesību jomā
- izstrādāt un izvērtēt publisko iepirkumu līgumus
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto
tiesību jautājumiem
- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem
- konsultēt juridiskajos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu jurista darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.