Laidiens: 03.02.2017., Nr. 27

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/27.AKK1

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Nodrošinājuma nodaļas apgādes speciālista/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)

Galvenie darba pienākumi:

- pārzināt iestādes rīcībā esošos materiāltehniskos līdzekļus (turpmāk MTL), to stāvokli un apjomu

- plānot MTL iegādes un organizēt tā uzglabāšanu un sadali starp struktūrvienībām

- instruēt iestādes darbiniekus par MTL uzskaites un lietošanas kārtību

- piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā (veikt tirgus izpēti un sagatavot tehnisko specifikāciju

- organizēt personāla, MTL pārvadāšanu un koordinēt autotransporta izmantošanu

- sekot MTL glabāšanas apstākļiem

- veikt MTL standartu aktualizāciju saskaņā ar Jaunsardzes mācību programmu

- MTL uzskaiti veikt izmantojot resursu vadības programmu "HORIZON"

- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi

- kontrolēt un organizēt savlaicīgas autotransporta apkopes, remontus un ikgadējās tehniskās apskates veikšanu

- apkopot struktūrvienību saimnieciskos un MTL pieprasījumus

- plānot un organizēt uzskaitē esošā inventāra remontu un apkopi

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība

- atbilstoša profesionālā pieredze (ne mazāk kā trīs gadi)

- autovadītāja apliecība (B kategorija), spēja strādāt ar resursu vadības programmu "HORIZON"

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

- vēlama augstākā izglītība, autovadītāja apliecība (C kategorija) un pieredze militārā nodrošinājuma jomā

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 707 euro līdz 1038 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.


OP 2017/27.AKK2

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Administratīvās nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)

Galvenie darba pienākumi:

- piedalīties Centra dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu projektu izstrādē

- plānot un organizēt arhīva pārvaldību

- nodrošināt un organizēt līgumu apriti atbilstoši Centra noteiktajai kārtībai

- reģistrēt Centra noslēgto preču un pakalpojumu līgumus resursu vadības programmā "Horizon"

- veikt izejošo dokumentu tekstu koriģēšanu, literāro un gramatisko kļūdu labošanu

- konsultēt darbiniekus dokumentu un arhīva pārvaldības jautājumos

- sagatavot un noformēt dokumentus glabāšanai Centra arhīvā

- nodrošināt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā

Prasības kandidātiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā

- pieredze līdzīgā amatā vismaz 2 gadi

- pieredze literārajā rediģēšanā un arhīva pārvaldībā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

- vēlamas svešvalodas (angļu valoda) zināšanas

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 707 euro līdz 1038 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.


OP 2017/27.AKK3

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es militārās izglītības jautājumos amatu (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt metodiku jaunsargu mācību programmā militārās izglītības jomā

- plānot kvalitatīvu jaunsargu militārās izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām, analizējot, vērtējot un kontrolējot jaunsargu mācību procesu un tā rezultātus

- plānot un koordinēt jaunsargu mācību programmas noslēguma pārbaudījumu organizēšanas kārtību un noslēguma testu nometņu sagatavošanu un izvērtēt rezultātus

- vērtēt jaunsargu mācību programmu un sniegt metodiskos norādījumus programmas īstenošanā militārās izglītības jomā

- nodrošināt metodisko materiālu un mācību līdzekļu apzināšanu un sistematizēšanu

- nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei

- piedalīties centra budžeta sastādīšanā

Prasības kandidātiem:

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā

- pieredze militārajā jomā (ne mazāk kā 10 gadi) un metodiskajā darbā (vismaz 3 gadi)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

- vēlamas svešvalodas (angļu valoda) zināšanas

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 911 euro līdz 1222 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem.

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām 67335351.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.


OP 2017/27.AKK4

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā SABIEDRISKO ATTIECĪBU DAĻAS SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats uz noteiktu laiku)

Sabiedrisko attiecību daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir izstrādāt un ieviest sabiedrisko attiecību politikas stratēģiju Dienestā, informēt sabiedrību par Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem, sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem un citām valsts institūcijām un sabiedriskajām organizācijām, meklē pozitīvu, atsaucīgu un radošu kolēģi.

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, būt radošam un ieinteresētam par visu jauno komunikācijas jomā, izprast klientu vajadzības, ātri rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus nestandarta situācijās, veikt savu darbu precīzi un kvalitatīvi, pieņemt un ievērot ētikas normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

gatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem, veikt mediju monitoringu, sagatavot dažādus informatīvus materiālus, aktīvi paust Dienesta viedokli sociālajos tīklos, organizēt preses konferences, seminārus, korporatīvos pasākumus, piedalīties ārvalstu delegāciju vizīšu organizēšanā, pēc nepieciešamības aizvietot Dienesta vadības biroja darbinieci prombūtnes laikā

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību komunikāciju, sociālās vai humanitārās zinātnēs, profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, kas gūta pēdējo 3 gadu laikā, zināšanas par lietišķo saskarsmi, prezentācijas veidošanas un pasniegšanas principiem, teicamām valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanām, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas un Interneta pārlūkprogrammas).

Ja tu atbilsti prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai

- sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un profesionālu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai līdz 2017. gada 15. februārim uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar norādi "Sabiedrisko attiecību speciālists" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/27.AKK5

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā JURIDISKĀ DEPARTAMENTA PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (divi ierēdņa amati uz nenoteiktu laiku)

Juridiskā departamenta komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sniegt juridisko atbalstu administratīvo aktu pieņemšanas procesā, nodrošināt pārstāvību tiesās, valsts pārvaldes un tiesību aizsardzības institūcijās, kā arī izstrādāt Dienesta vispārējos normatīvos aktus, meklē precīzu, atbildīgu un analītisku kolēģi.

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast klientu vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vārākus soļus uz priekšu, loģiski argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus, apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

risināt Dienesta juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu, izvērtēt Dienesta sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu, pārstāvēt Dienesta intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesās, sagatavot dažāda veida dokumentus un veikt precīzu darbu ar tiem, analizēt liela apjoma informāciju un risināt dažādas nestandarta situācijas.

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību tiesību zinātnēs, profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, kas gūta pēdējo piecu gadu laikā, t. sk. pieredzi darbā ar nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem un administratīvā procesa tiesībām, interešu pārstāvību tiesā, kā arī zināšanas par valsts un Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas angļu valodas zināšanas un labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas).

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldes iestādē

- sadarbību ar citu Eiropas Savienības dalībvalstu un Eiropas Komisijas pārstāvjiem

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar norādi "Juriskonsults" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/27.AKK6

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja/-as amatu

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā izglītības jomā valstī

- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos

- prasme izmantot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus

- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2017. gada 26. februārim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01112, 636 01143.

Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" varat iepazīties Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā personīgi (44. kabinetā) Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01112, 636 01143.


OP 2017/27.AKK7

VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes priekšsēdētāja amatu

Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.

Pieteikums jāiesniedz līdz 2017. gada 17. februārim personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai jāsūta elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com vai pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 17.02.2017.). Tālrunis uzziņām 28338841.

Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)