Laidiens: 03.02.2017., Nr. 27
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/27.AKK1
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Nodrošinājuma nodaļas apgādes
speciālista/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)
Galvenie darba pienākumi:
- pārzināt iestādes rīcībā esošos materiāltehniskos līdzekļus (turpmāk MTL),
to stāvokli un apjomu
- plānot MTL iegādes un organizēt tā uzglabāšanu un sadali starp
struktūrvienībām
- instruēt iestādes darbiniekus par MTL uzskaites un lietošanas kārtību
- piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā (veikt
tirgus izpēti un sagatavot tehnisko specifikāciju
- organizēt personāla, MTL pārvadāšanu un koordinēt autotransporta
izmantošanu
- sekot MTL glabāšanas apstākļiem
- veikt MTL standartu aktualizāciju saskaņā ar Jaunsardzes mācību programmu
- MTL uzskaiti veikt izmantojot resursu vadības programmu
"HORIZON"
- kontrolēt saimniecisko līgumu izpildi
- kontrolēt un organizēt savlaicīgas autotransporta apkopes, remontus un
ikgadējās tehniskās apskates veikšanu
- apkopot struktūrvienību saimnieciskos un MTL pieprasījumus
- plānot un organizēt uzskaitē esošā inventāra remontu un apkopi
Prasības kandidātiem:
- nozarei atbilstoša vidējā profesionālā izglītība
- atbilstoša profesionālā pieredze (ne mazāk kā trīs gadi)
- autovadītāja apliecība (B kategorija), spēja strādāt ar resursu vadības
programmu "HORIZON"
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī
- vēlama augstākā izglītība, autovadītāja apliecība (C kategorija) un
pieredze militārā nodrošinājuma jomā
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 707 euro līdz 1038 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes)
pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.
OP 2017/27.AKK2
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Administratīvās nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, Rīgā)
Galvenie darba pienākumi:
- piedalīties Centra dokumentu pārvaldības reglamentējošo normatīvo aktu
projektu izstrādē
- plānot un organizēt arhīva pārvaldību
- nodrošināt un organizēt līgumu apriti atbilstoši Centra noteiktajai
kārtībai
- reģistrēt Centra noslēgto preču un pakalpojumu līgumus resursu vadības
programmā "Horizon"
- veikt izejošo dokumentu tekstu koriģēšanu, literāro un gramatisko kļūdu
labošanu
- konsultēt darbiniekus dokumentu un arhīva pārvaldības jautājumos
- sagatavot un noformēt dokumentus glabāšanai Centra arhīvā
- nodrošināt dokumentu nodošanu pastāvīgā glabāšanā Latvijas Nacionālajā
arhīvā
Prasības kandidātiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
- pieredze līdzīgā amatā vismaz 2 gadi
- pieredze literārajā rediģēšanā un arhīva pārvaldībā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī
- vēlamas svešvalodas (angļu valoda) zināšanas
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 707 euro līdz 1038 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes)
pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.
OP 2017/27.AKK3
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es militārās izglītības jautājumos amatu (uz
nenoteiktu laiku, Rīgā)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt metodiku jaunsargu mācību programmā militārās izglītības jomā
- plānot kvalitatīvu jaunsargu militārās izglītības procesu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām, analizējot, vērtējot un kontrolējot jaunsargu mācību
procesu un tā rezultātus
- plānot un koordinēt jaunsargu mācību programmas noslēguma pārbaudījumu
organizēšanas kārtību un noslēguma testu nometņu sagatavošanu un izvērtēt
rezultātus
- vērtēt jaunsargu mācību programmu un sniegt metodiskos norādījumus
programmas īstenošanā militārās izglītības jomā
- nodrošināt metodisko materiālu un mācību līdzekļu apzināšanu un
sistematizēšanu
- nodrošināt pārskatu un atskaišu sagatavošanu atbilstoši savai kompetencei
- piedalīties centra budžeta sastādīšanā
Prasības kandidātiem:
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā
- pieredze militārajā jomā (ne mazāk kā 10 gadi) un
metodiskajā darbā (vismaz 3 gadi)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī
- vēlamas svešvalodas (angļu valoda) zināšanas
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 911 euro līdz 1222 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes)
pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem.
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
15. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 27.02.2017.
OP 2017/27.AKK4
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228;
www.lad.gov.lv) aicina darbā SABIEDRISKO ATTIECĪBU
DAĻAS SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats uz noteiktu laiku)
Sabiedrisko attiecību daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi ir izstrādāt un
ieviest sabiedrisko attiecību politikas stratēģiju Dienestā, informēt
sabiedrību par Dienesta kompetencē esošiem jautājumiem, sadarboties ar
plašsaziņas līdzekļiem un citām valsts institūcijām un sabiedriskajām
organizācijām, meklē pozitīvu, atsaucīgu un radošu kolēģi.
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, būt radošam un
ieinteresētam par visu jauno komunikācijas jomā, izprast klientu vajadzības,
ātri rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus nestandarta situācijās,
veikt savu darbu precīzi un kvalitatīvi, pieņemt un ievērot ētikas normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
gatavot informāciju plašsaziņas līdzekļiem, veikt mediju monitoringu,
sagatavot dažādus informatīvus materiālus, aktīvi paust Dienesta viedokli
sociālajos tīklos, organizēt preses konferences, seminārus, korporatīvos
pasākumus, piedalīties ārvalstu delegāciju vizīšu organizēšanā, pēc
nepieciešamības aizvietot Dienesta vadības biroja darbinieci prombūtnes laikā
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību komunikāciju, sociālās vai humanitārās zinātnēs,
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, kas gūta pēdējo 3 gadu laikā,
zināšanas par lietišķo saskarsmi, prezentācijas veidošanas un pasniegšanas
principiem, teicamām valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanām, labām
datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas un Interneta
pārlūkprogrammas).
Ja tu atbilsti prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas,
jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai
- sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un profesionālu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai līdz 2017. gada
15. februārim uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
ar norādi "Sabiedrisko attiecību speciālists" vai sūtot pa
pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām
67027697, 27877187.
OP 2017/27.AKK5
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā JURIDISKĀ DEPARTAMENTA
PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (divi ierēdņa amati
uz nenoteiktu laiku)
Juridiskā departamenta komanda, kuras galvenie uzdevumi ir sniegt juridisko
atbalstu administratīvo aktu pieņemšanas procesā, nodrošināt pārstāvību tiesās,
valsts pārvaldes un tiesību aizsardzības institūcijās, kā arī izstrādāt
Dienesta vispārējos normatīvos aktus, meklē precīzu, atbildīgu un analītisku
kolēģi.
JA TEV PIEMĪT SPĒJA
veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast klientu
vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vārākus soļus uz priekšu, loģiski
argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus,
apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai,
ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad
MĒS TEV UZTICĒSIM
risināt Dienesta juridiska rakstura jautājumus saistībā ar valsts un Eiropas
Savienības fondu atbalsta administrēšanu, izvērtēt Dienesta sagatavoto
administratīvo aktu tiesiskumu, pārstāvēt Dienesta intereses administratīvajā
un vispārējās jurisdikcijas tiesās, sagatavot dažāda veida dokumentus un
veikt precīzu darbu ar tiem, analizēt liela apjoma informāciju un risināt
dažādas nestandarta situācijas.
MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM
augstāko izglītību tiesību zinātnēs, profesionālo pieredzi atbilstoši
darbības jomai, kas gūta pēdējo piecu gadu laikā, t. sk. pieredzi darbā ar
nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem un administratīvā procesa
tiesībām, interešu pārstāvību tiesā, kā arī zināšanas par valsts un Eiropas
Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labas angļu
valodas zināšanas un labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta
programmas).
Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies
un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldes
iestādē
- sadarbību ar citu Eiropas Savienības dalībvalstu un Eiropas Komisijas
pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar
norādi "Juriskonsults" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2017/27.AKK6
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes
"Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja/-as amatu
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā
vai citā līdzīgā darbības sfērā)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz
triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā
situācijā izglītības jomā valstī
- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos
- prasme izmantot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus
- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās
izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar
informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts
redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai
skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes
stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2017. gada 26. februārim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai
iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36,
Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās no
plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot
pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01112, 636
01143.
Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS
PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS
PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" varat iepazīties Ventspils pilsētas domes
Personāla nodaļā personīgi (44. kabinetā) Ventspils pilsētas domē Jūras
ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, pirmdienās
no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot
pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku
pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa
tālruni 636 01112, 636 01143.
OP 2017/27.AKK7
VAS
"Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz
VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes priekšsēdētāja
amatu
Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību
konkursa prasībām, Curriculum Vitae
(CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā
kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu
pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne
vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.
Pieteikums jāiesniedz līdz 2017. gada 17. februārim personīgi VAS
"Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Unai
Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta
"Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot
piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga
tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai jāsūta
elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com vai pa pastu,
adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga",
Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 17.02.2017.). Tālrunis uzziņām
28338841.
Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta
"Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.