Laidiens: 22.12.2017., Nr. 255

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/255.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (vēlama pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme pielietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām.

Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt: VSAA Rīgas pilsētas Zemgales nodaļa, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz KAD inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pastu: zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.


OP 2017/255.AKK2

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku un ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību (veikt pirmspārbaudes)

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas prasmes

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, profesionālā pieredze valsts pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā, tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2018. gada 10. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/255.AKK3

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles departamenta vecākā/-ās referenta/-es amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības pārbaudi.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt iepirkumu dokumentāciju

- sagatavot atzinumus par iepirkuma procedūru likumību (veikt pēcpārbaudes), tostarp par Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju (veikt pirmspārbaudes)

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu un darba pieredze iepirkuma procedūru likumības pārbaudēs valsts vai pašvaldību institūcijā vismaz viens gads, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā

Mēs piedāvājam:

- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 1100 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2018. gada 10. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/255.AKK4

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Veselības veicināšanas departamenta Slimību profilakses nodaļas vecākais veselības veicināšanas koordinētājs (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā ne mazāk kā divi gadi

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- Latvijas Republikas un starptautisko sabiedrības veselības politikas plānošanas dokumentu pārzināšana

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- prasme analizēt un apkopot liela apjoma informāciju

- labas saskarsmes prasmes, spēja publiski uzstāties un sniegt prezentācijas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie amata pienākumi:

- iesaistīties valsts un starptautiskos sabiedrības veselības projektos kompetences ietvaros

- sagatavot dažādus informatīvos materiālus, priekšlikumus vai informāciju par aktuāliem slimību profilakses un veselības veicināšanas jautājumiem

- plānot veselības veicināšanas pasākumus, programmas un to metodisko vadību un attīstību ilgākam laika periodam

- sniegt priekšlikumus publiskajiem iepirkumiem veselības veicināšanas jomā

- sagatavot realizējamo veselības veicināšanas pasākumu projektus un aktivitātes, izstrādājot realizējamo pasākumu detalizētus aprakstus

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) un piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. janvārim sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Slimību profilakses nodaļas vecākā veselības veicināšanas koordinētāja amata vakance".

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2017/255.AKK5

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr.90009756700) izsludina atklātu konkursu uz darbinieka amatu - Pētniecības un veselības statistikas departamenta Veselības statistikas nodaļas veselības aprūpes statistiķis (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā

- pieredze statistisko datu apstrādē

- izpratne par sabiedrības veselības organizatoriskiem jautājumiem

- spēja apkopot un analizēt statistisko informāciju un sagatavot to ziņojuma veidā

- labas saskarsmes prasmes un pozitīva attieksme

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt veselības statistiskās informācijas vākšanu, apkopošanu, analīzi, interpretēšanu un novērtēšanu

- veikt savā kompetencē esošo oficiālās statistikas pārskatu pārbaudi, nepieciešamos labojumus, veikt apkopoto, pārbaudīto un izlaboto datu ievadi datubāzē, izveidot kopsavilkumus teritoriju griezumā, kā arī sagatavot kopsavilkumus griezumā "Latvija", "Rīga" iesniegšanai Centrālajā statistikas pārvaldē paredzētajā termiņā

- veikt veidlapas "Jaundzimušā karte" datu kodēšanu un datu ievadi jaundzimušo reģistrā

- nodrošināt ar savā kompetencē esošo statistisko informāciju Veselības aprūpes rādītāju datubāzi

- atbilstoši darba uzdevumam nodrošināt Pasaules Veselības organizāciju, Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizāciju, Eiropas Savienības Statistikas biroju un citas ar veselības statistiku saistītas institūcijas ar nepieciešamo informāciju

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai no 800,00 EUR (bruto) un piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2018. gada 10. janvārim sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Veselības statistikas nodaļas veselības aprūpes statistiķa amata vakance".

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2017/255.AKK6

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ. Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Veselības veicināšanas departamenta Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītājs (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnas vai sabiedrības veselības jomā

- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā vismaz trīs gadi

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā vismaz divi gadi

- pieredze kolektīva/komandas vadīšanā vismaz viens gads

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības veicināšanu un valsts pārvaldes darbības specifiku

- prasme deleģēt un koordinēt pienākumu izpildi, motivēt darbiniekus

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- spēja risināt problēmsituācijas, argumentēti izteikt savu viedokli

- spēja apkopot un analizēt informāciju un sagatavot to prezentācijas veidā

- labas komunikācijas un psiholoģiskās saskarsmes spējas

- labas angļu valodas zināšanas sadarbībai ar ārvalstu sadarbības partneriem

- labas datorprasmes MS Office (Word, Excel, PowerPoint) un interneta pārlūkprogrammās

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas ikdienas darbu, veikt kontroli par nodaļas darbinieku amatu aprakstos paredzēto pienākumu izpildi, iekšējo normatīvo aktu izpildi un darba kārtības noteikumu ievērošanu

- piedalīties politikas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē psihiskās veselības veicināšanas jomā

- nodrošināt īstenojamo psihiskās veselības uzlabošanas un saglabāšanas pasākumu projektu un aktivitāšu sagatavošanu un realizējamo pasākumu detalizētu projektu aprakstu sagatavošanu

- sniegt priekšlikumus publiskajiem iepirkumiem veselības veicināšanas jomā, nodrošinot iepirkumu nolikumu projektu sagatavošanu

- izglītot sabiedrības grupas jautājumos, kas ietekmē psihiskās veselības veicināšanu

- analizēt situāciju psihiskās veselības veicināšanas jomā un nodrošināt tematisko ziņojumu par psihiskās veselības situāciju valstī sagatavošanu

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju profesionāli augt un pilnveidot zināšanas

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai no 1052,00 EUR (bruto) un piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un amata kandidāta redzējumu par psihiskās veselības veicināšanas pasākumu darbības prioritātēm un attīstību (ne vairāk kā uz divām A4 formāta lapām) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Psihiskās veselības veicināšanas nodaļas vadītāja amata vakance".

Uzziņas pa tālruni 67387617, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī konkursa norisi;

2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, k-5, Rīga, LV-1005.


OP 2017/255.AKK7

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats: Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē (darbs ar teksta dokumentiem)

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- koordinēt noteikto vispārīgo kvalitātes prasību ieviešanu Pārvaldē un citās valsts iestādēs, kas sagatavo oficiālo statistiku (turpmāk - Statistikas iestādes), uzraudzīt to izpildi

- izstrādāt vispārīgo kvalitātes prasību skaidrojumus

- sagatavot progresa ziņojumus latviešu un angļu valodā par vispārīgo kvalitātes prasību ieviešanu Latvijas oficiālās statistikas sistēmā

- pēc vajadzības informēt un konsultēt Pārvaldes un Statistikas iestāžu darbiniekus par Eiropas Statistikas prakses kodeksa jautājumiem un/vai organizēt seminārus

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un rakstos

- labas sadarbības, komunikācijas un viedokļa argumentēšanas prasmes

- pieredze sadarboties ar dažāda līmeņa darbiniekiem

- spēja patstāvīgi sagatavot prezentācijas ar darbu saistītos jautājumos un uzstāties vidēji lielas auditorijas priekšā

- prasme analizēt un strukturēt liela apjoma informāciju

- labas datorprasmes: MS Office lietojumprogrammās (Word, Excel, PowerPoint)

- prasme strādāt patstāvīgi, plānot un organizēt darbu, paplašināt un padziļināt zināšanas

- pamatzināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

Aicinām iepazīties ar Eiropas Statistikas prakses kodeksu šeit.

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/255.AKR1

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017. gada 26. oktobrī izsludinātais konkurss uz Kontroles departamenta vecākā referenta amata vietu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku un uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/255.AKR2

Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017.gada 14.novembrī izsludinātais konkurss uz vakanto Satiksmes ministrijas Sakaru departamenta vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)