Laidiens: 21.12.2017., Nr. 254
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/254.AKK1
Nacionālo bruņoto spēku Mācību vadības pavēlniecība izsludina atklātu
konkursu uz vakanto Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Drošības un
stratēģiskās pētniecības centra vadītāja amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 5 gadu darbs augstākās izglītības iestādē vai zinātniskajā
institūtā
- ne mazāk kā 5 recenzētas starptautiskās zinātniskās publikācijas pēdējo 6
gadu laikā
- ne mazāk kā 5 zinātniskie referāti starptautiskajās konferencēs Latvijā un
ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
Vēlamās prasības:
- starptautiskā atpazīstamība drošības un stratēģijas zinātniskajā nozarē
- zinātniskā pieredze drošības un stratēģijas jomā
- zināšanas par un sadarbības pieredze ar citām drošības un stratēģijas
zinātniskajām institūcijām
- labas vācu un krievu valodu zināšanas
- pieredze vadošajos amatos drošības un aizsardzības jomā
Pieteikuma dokumenti - motivēta pieteikuma vēstule, īss dzīves un darba
gaitu pārstāsts (CV), izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(uzrādot oriģinālus), valsts valodas prasmes apliecība (ja nepieciešams),
vēlamas rekomendācijas vai ieteikuma vēstules (saistītas ar izglītības metodiķa
darbu) - iesniedzami Latvijas Nacionālās aizsardzības akadēmijas Mācību
Plānošanas un atbalsta daļā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Rīgā, Ezermalas ielā 8B, LV-1014,
e-pasta adrese: Intars.Berzins@mil.lv, tālr.
67076872.
OP 2017/254.AKK2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz vecākā eksperta
amatu Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz
1382 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu programmu ieviešanas
nosacījumus, normatīvo bāzi un sniegt priekšlikumus ieviešanas nosacījumu
pilnveidošanai
- izstrādāt un aktualizēt Eiropas Savienības projektu uzraudzības
atbilstības pārbaužu sistēmas reglamentējošos dokumentus, veikt Eiropas
Savienības fondu projektu uzraudzības atbilstības pārbaudes, sniegt
priekšlikumus uzraudzības pasākumu efektivitātes celšanai un iekšējās kontroles
sistēmas pilnveidošanai
- veikt Eiropas Savienības fondu ieviešanas progresa informācijas apkopošanu
un analīzi
- piedalīties risku un kvalitātes vadības procesos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanu vai kontroli
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, analītiskā domāšana un vēlme
nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
eksperts".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/254.AKK3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz nodaļas
vadītāja amatu Programmu vadības un metodikas nodaļā
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1458 euro
līdz 1917 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darba vietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- struktūrvienības un cilvēkresursu vadība
- ES fondu un citu aģentūras pārziņā esošo programmu vadības un kontroles
sistēmas (t. sk. procedūru rokasgrāmatu, darba dokumentācijas paraugu,
standarta līgumu, iekšējo normatīvo aktu) izveidošanas un aktualizēšanas
nodrošināšana
- aģentūras pārstāvības ES fondu un citu aģentūras pārziņā esošo programmu
ieviešanas dokumentu izstrādē nodrošināšana
- konsultatīvā atbalsta aģentūras darbiniekiem par ES fondu ieviešanas
nosacījumiem nodrošināšana
- sadarbības ar aģentūru auditējošām iestādēm nodrošināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze vadītāja amatā vismaz 2 gadi
- padziļinātas zināšanas ES fondu ieviešanā
- pieredze ES fondu projektu ieviešanā vai kontrolē
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstos
- prasme plānot un nodrošināt struktūrvienības darbu plānoto mērķu un
rezultātu sasniegšanai
- efektīva komunikācijas prasme, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Programmu vadības un metodikas nodaļas
vadītājs".
Sīkāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/254.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Dienvidzemgales
pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Kristapa Helmaņa
ielā 10, Jelgavā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas
mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā), veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības
aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē),
ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas
papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību
- datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba
pienākumu veikšanai
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt
Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30,
Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Dienvidzemgales pārvaldes inspektors
pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/254.AKK5
Atvasināta publiska persona (APP) "Agroresursu
un ekonomikas institūts" izsludina konkursu uz institūta direktora amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- maģistra vai doktora grāds lauksaimniecības, bioloģijas un vides zinātnē, inženierzinātnē
vai sociālajās zinātnēs, vai saistītās nozarēs
- administratīvā darba pieredze
- pieredze projektu vadīšanā un/vai piesaistē
- izpratne par zinātniskā institūta pārvaldību un darbību
- teicamas komunikācijas, darba organizēšanas un plānošanas prasmes
- angļu valodas prasme vismaz B2 valodas apguves līmenī (pašnovērtējums
saskaņā ar Eiropas Padomes noteiktajiem svešvalodu apguves līmeņiem) un vēlamas
krievu vai citas svešvalodas zināšanas
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un mērķtiecīgums
- prasme strādāt komandā, saskarsmes un sadarbības prasmes
- teicamas prasmes darbam ar datoru (MS
Word, MS Excel, MS PowerPoint, e-pasts, interneta pārlūkprogrammas u. tml.)
un citām tehnoloģijām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- konkurētspējīgu atalgojumu un sociālās garantijas
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- motivēts iesniegums
- dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae (CV), kurā
norādīti pretendenta prasībās minētie nosacījumi
- izglītību, zinātnisko kvalifikāciju, citu kompetenci, kvalifikāciju un
prasmes apliecinošo dokumentu kopijas
- atsauksmes no iepriekšējām darbavietām, ja tādas ir
Dokumenti ar norādi "Agroresursu un
ekonomikas institūta direktora amata konkursam" iesniedzami institūta
sekretariātā vai nosūtāmi pa pastu mēneša laikā no
sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesī", adrese:
Struktoru iela 14, Rīga, LV-1039, vai arī, iepriekš
saskaņojot, nosūtāmi pa e-pastu: arei@arei.lv. Tālr.
uzziņām 67552909.
OP 2017/254.AKK6
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III B)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietu.
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām
iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR,
3. kategorija 1287,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt līdz 2018. gada 4. janvārim
personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis
67830626.