Laidiens: 19.12.2017., Nr. 252
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/252.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies
izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad
pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē
jaunu kolēģi!
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Finanšu tirgus
politikas departamenta Kapitāla tirgus un apdrošināšanas politikas nodaļas
vecākais eksperts
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas,
finanšu vai tiesību zinātņu jomā
- darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba
pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam un mēs
tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanā, t. sk. izstrādāt
normatīvo aktu projektus, plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas
finanšu tirgus likumdošanas pilnveidošanu un saskaņošanu ar ES tiesību aktiem
- nodrošināt Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD
komitejās un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos vai darba grupās
finanšu tirgus un finanšu pakalpojumu jomā
- nodrošināt politikas finanšu tirgus politikas plānošanu, t. sk.
politikas plānošanas dokumentu finanšu tirgus jomā izstrādi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES
institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības
partneriem
- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/252.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības
departamenta Augu aizsardzības līdzekļu novērtēšanas daļas referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
medicīnā, sabiedrības veselībā, ķīmijā, farmācijā vai bioloģijā. Priekšroka
pretendentiem ar pieredzi zinātniskajā darbā attiecīgajā jomā un ar papildus
speciālajām zināšanām un/vai profesionālās kvalifikācijas celšanas kursiem
toksikoloģijas, bioķīmijas un pārtikas drošības jomā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- zināšanas par augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas pētījumu analīzei un novērtējumu
sagatavošanai
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt novērtējumu toksikoloģijas jomā par augu aizsardzības līdzekļu un
darbīgo vielu atbilstību reģistrācijas nosacījumiem
- sagatavot priekšlikumus par norādēm augu aizsardzības līdzekļu marķējumā
attiecībā uz klasifikāciju un ieteikumiem cilvēku un dzīvnieku drošības
garantēšanai
- piedalīties Eiropas Komisijas un Eiropas pārtikas nekaitīguma iestādes
izveidotajās darba grupās.
Piedāvājam:
- pastāvīgu darbavietu un sociālās garantijas, kā arī veselības apdrošināšanu
pēc pārbaudes laika beigām
- apmācības kvalifikācijas celšanai
- mēnešalgu no 868 līdz 1128 euro
(bruto)
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/252.AKK3
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla vietām:
Vadības un sociālo zinātņu fakultātē
- docents (filozofijā) - 1 vieta (nepilna slodze)
- lektors (uzņēmējdarbības stratēģiskajā vadībā) - 1 vieta (nepilna
slodze)
Humanitāro un mākslas zinātņu fakultātē
- docents (valodniecības nozares romāņu
valodniecības apakšnozarē (franču valoda) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (valodniecības nozares valodu
didaktikas apakšnozarē (krievu valoda) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (valodniecības nozares sinhronās valodniecības
apakšnozarē (fonētika) - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (mākslas nozares teātra un kino vēstures un teorijas apakšnozarē) -
1 vieta (nepilna slodze)
Dabas un inženierzinātņu fakultātē
- docents (modernā elementārā matemātikā un
matemātikas didaktikā - 1 vieta (nepilna slodze)
- docents (fizikā) - 1 vieta (nepilna slodze)
Pedagoģijas un sociālā darba fakultātē
- docents (starpkultūru izglītībā) - 1 vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz
Liepājas Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301. kabinetā)
šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos/akadēmiskos
grādus un zinātniskā darba pieredzi
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem sešiem
gadiem
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālr. 63407782 (personāldaļa).
OP 2017/252.AKK4
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
(ierēdņa) amatu Krīzes vadības departamenta Civilmilitārās sadarbības nodaļā,
piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā
no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties NATO un ES organizētajās krīzes vadības mācībās
- kompetences ietvaros pastāvīgi veikt sadarbību ar citu ministriju,
institūciju un NBS krīzes vadības struktūrvienību ekspertiem
- izstrādāt un pilnveidot civilmilitārās sadarbības reglamentējošos
dokumentus, kā arī piedalīties civilmilitārās sadarbības plānu izstrādē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālo
zinātņu jomā
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- labas prasmes dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu, analītisko
dokumentu, sagatavošanā
- zināšanas un praktiskās iemaņas nacionālās un starptautiskās krīzes
vadības jautājumos
- darba pieredze un pieredze valsts pārvaldē ne mazāka kā viens gads
- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku struktūru, mērķiem, uzdevumiem
- lietotāju līmeņa zināšanas MS Office programmās
Konkursa pretendenta pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla
attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā,
LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2017/252.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Civilās un darba aizsardzības daļas darba aizsardzības vecākā
speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība darba aizsardzības
jomā
- apmācība ugunsdrošības jomā atbilstoši Izglītības un zinātnes ministrijas
licencētai 160 stundu mācību programmai
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt darba vides iekšējo uzraudzību, t. sk. darba vides risku
novērtēšanu, darba aizsardzības pasākumu plānu izstrādi
- veikt nodarbināto apmācību un instruktāžu civilās aizsardzības pasākumu
jomā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta: 6. saime "Darba aizsardzība",
III līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_CDAD_DAVS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122630 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Transporta daļas Transportlīdzekļa vadītāja darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- B un D kategorijas vadītāja apliecība ar stāžu ne mazāk kā 3 gadi
- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- precīzi un savlaicīgi pārvadāt VID personālu un veikt kravu pārvadājumus,
veicot braucienus arī ārpus darba laika
- veikt kurjera pienākumus t.sk. saņemt un nogādāt VID patstāvīgo
struktūrvienību dokumentus
- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt
tā tehnisko apskati
- iesniegt aizpildītu ceļazīmi par nobrauktajiem kilometriem un darījumu
apliecinošus dokumentus par iegādāto degvielu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- BE vai DE kategorijas vadītāja apliecību
- vairāk kā piecu gadu pieredze transportlīdzekļu
vadīšanā
- citas prasmes darbā ar datoru
Darbinieka darbavieta: Dzintaru ielā 18, Ventspilī.
Darbinieka amatam noteikta: 41. saime "Transportlīdzekļa vadīšana",
III līmenis un 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 554 EUR
līdz 773 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_TV_9_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Transporta daļas Transportlīdzekļa vadītāja darbinieka amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- B kategorijas vadītāja apliecība ar stāžu ne mazāk kā 3 gadi
- pamatprasmes Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- precīzi un savlaicīgi pārvadāt VID personālu un veikt kravu pārvadājumus,
veicot braucienus arī ārpus darba laika
- veikt kurjera pienākumus t.sk. saņemt un nogādāt VID patstāvīgo
struktūrvienību dokumentus
- uzturēt tehniskā kārtībā dienesta transportlīdzekli, kā arī regulāri veikt
tā tehnisko apskati
- iesniegt aizpildītu ceļazīmi par nobrauktajiem kilometriem un darījumu
apliecinošus dokumentus par iegādāto degvielu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- BE vai DE kategorijas vadītāja apliecību
- vairāk nekā piecu gadu pieredze transportlīdzekļu vadīšanā
- citas prasmes darbā ar datoru
Darbinieka darbavieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.
Darbinieka amatam noteikta: 41. saime "Transportlīdzekļa
vadīšana", II līmenis un 6. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
493 EUR līdz 687 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP_TD_TV_8_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122630 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā jurista
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā 2 gadus
- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā un tiesību aktu izstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par atteikumu sniegt informāciju vai
izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas izpaudusies kā
informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana; vai citu veiktu faktisko
rīcību
- sagatavot uzziņas vai veikt citu VID struktūrvienību sagatavotu uzziņu,
papildu ziņu pieprasījumu, uzziņas sniegšanas termiņa pagarinājumu, tiesisko
palīdzību projektu tiesiskuma papildpārbaudi
- izstrādāt un aktualizēt attīstības plānošanas dokumentus, informatīvos
ziņojumus un ārējo normatīvo aktu projektus, pārstāvēt to izskatīšanas procesus
- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā
esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām, kā arī
izvērtēt citu VID struktūrvienību sagatavoto iekšējos normatīvos aktus
atbilstību tiesību sistēmai
- līdzdarboties citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu,
informatīvo, ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektu izstrādā, izvērtēšanā un
atzinumu sniegšanā par tiem, sagatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos
aktos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_JPSIP_TAD_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma procesā
un kriminālprocesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz
JPSIP_TD_1N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Lēmumu un judikatūras analīzes daļas
galvenā jurista ierēdņa amats (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē
- prasmes darbā ar datoru (MS Outlook, MS Excel, MS Power Point)
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- analizēt apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšanas rezultātā
pieņemtos VID ģenerāldirektora lēmumus
- identificēt iespējamos trūkumus un problēmas lēmumu pieņemšanā
- analizēt tiesu nolēmumus par pārsūdzētajiem VID lēmumiem
- analizēt Eiropas Savienības Tiesas nolēmumus nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_LJAD_GJ_Vards_Uzvards".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma
procesā un kriminālprocesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un
pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un
procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu
līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības
līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID
interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana
strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko
iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus
saimnieciskos līgumus un to grozījumu projektus un nodrošināt to
noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un
nodrošināt to noslēgšanu
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_FP_LD_GJ_Vards_Uzvards)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Materiālo vērtību uzskaites
nodaļas Materiālu uzskaites grāmatveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības
uzskaites, VID finanšu vadības, VID materiālo vērtību nodrošināšanas, publisko
iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros,
tajā skaitā arī grāmatvedības attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli, kā
arī veikt krājumu uzskaiti grāmatvedības uzskaites reģistros, tajā skaitā arī grāmatvedības
attaisnojuma dokumentu pārbaudi un kontroli
- veikt nemateriālo un materiālo vērtību grāmatvedības uzskaiti un kontroli,
veikt krājumu grāmatvedības uzskaiti un kontroli
- izstrādāt, aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus,
sniegt priekšlikumus par tiem
- sagatavot finanšu un grāmatvedības pārskatus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība",
II līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_FP_FGPD_MVUN_MUG_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Nodokļu un nodevu grāmatvedības metodikas daļas Metodikas nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos,
klātienē, elektroniski, pa tālruni)
- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām
konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt izziņu
- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu
normatīvajos aktos, grāmatvedības kārtošanu un gada pārskatu sagatavošanu
reglamentējošos normatīvajos aktos
- sagatavot informatīvo materiālu par grozījumiem
- plānot, organizēt un vadīt seminārus, izstrādāt prezentāciju un mācību
materiālus
- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbilstoši vadības
nosacījumiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_NNGMD_MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās
zinātnēs, ekonomikā, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze uzskaites vai nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens
gads)
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu, franču vai krievu valodas zināšanām.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_CIAD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu nodokļu daļas Otrās metodikas nodaļas galvenā nodokļu
inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- pieredze nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- nodrošināt nodokļu maksātāju konsultēšanu normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumus (t. sk. īpaši sarežģītos jautājumos,
klātienē, elektroniski, pa tālruni)
- sagatavot lēmumus par uzziņu sniegšanu nodokļu maksātājiem par tiesībām
konkrētajā tiesiskajā situācijā vai lēmumu par atteikumu sniegt uzziņu
- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu
normatīvajos aktos un sagatavot informatīvo materiālu par grozījumiem
- plānot, organizēt un vadīt seminārus, izstrādāt prezentāciju un mācību
materiālus
- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas
līdzekļu uzdotajiem jautājumiem
- sniegt intervijas plašsaziņas līdzekļos atbilstoši vadības norādījumiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPND_2MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales otrās apkalpošanas
nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, saimnieciskās
darbības veicēju reģistrāciju un VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no
reģistra
- veikt reģistrāciju pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā un datu
izmaiņas
- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem un par
nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS)
lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni, VID Informatīvajā
tālrunī)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- dokumentu vadības sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas iela 11,
Griškānu pagasts, Rēzekne.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai
uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP_ITKD_L2AN_GNI_9_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK18
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma
pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Trešā dokumentu reģistrācijas nodaļas
vecākā lietveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības,
arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma
apsaimniekošanas jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība
- darba pieredze lietvedības jomā ne mazāka kā viens gads
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Microsoft Word, Excel, pamatprasmes darbā ar PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi (t. sk. sarežģītu
un nestandarta)
- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu kontroli un
koordinēšanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
un sniegt priekšlikumus
- protokolēt vadītāju vadīto sanāksmes
- veikt VID vadības darbam nepieciešamo materiāltehnisko resursus un
pakalpojumu nodrošināšanu
- veikt riska vadības nodrošināšanu atbalsta funkciju jomā taktiskajā un
operatīvajā līmenī
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 18.3. saime "Dokumentu
pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NdrP
3DRN_VL_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālr. numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK19
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā personāla
speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID)
atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko
jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā,
kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības,
darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
vai komerczinībās, vai personālvadībā
- vēlama pieredze personāla vadībā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- organizēt personāla attīstību, profesionālo mācību un kvalifikācijas
paaugstināšanu
- apzināt un izvērtēt VID struktūrvienību un mācību vajadzības
- uzturēt mācību pasākumu katalogu
- sastādīt mācību pasākumu plānu
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu, plāna izmaiņu koordinēšanu
un izlietojuma kontroli
- organizēt un koordinēt VID iekšējo sabiedrisko attiecību pasākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbiniekam amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība",
III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz
945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV))
un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GPS_Vārds_Uzvārds".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālr. 67122634 vai uzdod
savu jautājumu, rakstot e-pastu uz VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/252.AKK20
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats: Informācijas, izdevniecības un poligrāfijas
departamenta Informācijas un komunikācijas daļas vecākais referents
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-850 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- sniegt konsultācijas juridiskām un fiziskām personām par statistikas datu
pieejamību, pieprasījumu noformēšanu
- izskatīt informācijas pieprasījumus un sagatavot atbildes latviešu un
angļu valodā
- veikt ziņojumos un dažādos informatīvajos materiālos ietvertās statistiskās
informācijas pārbaudi
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Word, MS Excel)
- prasme rakstiski izteikties
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes
- spēja atrast un apkopot informāciju, precizitāte
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt
personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu
(LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/252.AKK21
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto valsts civildienesta
ierēdņa amatu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta PERSONĀLA
SPECIĀLISTS (uz nenoteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- pieredzi personāla vadībā un personāla lietvedībā valsts iestādē
- draudzīgu kolektīvu un uz cilvēciskām vērtībām vērstu darba vidi
- savu ideju realizēšanas iespēju valsts iestādē
- komunikācijas iespējas ar dažādu paaudžu cilvēkiem
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
Būtiskākie amata pienākumi:
- personāla vadības procesu organizēšana un nodrošināšana ministrijā
(atlase, novērtēšana, motivēšana, iekšējā komunikācija, personāla attīstība u. c.)
- dažādu personāla lietvedības dokumentu sagatavošana
- personāla attīstības jautājumu risināšanas, mācību vajadzību noteikšanas
nodrošināšana un organizēšana
- jaunā darbinieka ievadīšanas darbā organizēšana
- datu ievadīšana un aktualizēšana resursu vadības sistēmas Horizon personāla modulī, Horizon
HoP pašapkalpošanās modulī, novērtēšanas sistēmā
NEVIS
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (t. sk. augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlama
cilvēkresursu vadībā vai juridiskā izglītība)
- vēlama pieredze personāla vadības jautājumu risināšanā
- vēlama pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un noformēšanā,
statistikas par personālu apkopošanā un sagatavošanā
- vēlama pieredze darbā ar personāla attīstības un mācību plānošanu
- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - resursu vadības
sistēmas Horizon personāla modulis, Horizon HoP pašapkalpošanās
modulis, NEVIS tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, pielāgošanās spēja
- labas datorprasmes (Word, Excel,
Internet, PowerPoint) un labas iemaņas darbā ar biroja tehniku
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
gaidām pa pastu vai elektroniski, nosūtot 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331,
e-pasta adrese: atlase@lm.gov.lv, tālr. uzziņām
67021635.
OP 2017/252.AKK22
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta
"Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" juriskonsults (uz
projekta īstenošanas laiku līdz 2021. gada 31. decembrim)
Mēs piedāvājam:
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- stabilu atalgojumu (no 894 EUR līdz 1174 EUR) un sociālās
garantijas
- darbavietu Rīgas centrā
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt juridisko ekspertīzi un juridisku jautājumu risināšanu projekta
"Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" (turpmāk -
Projekts) ieviešanas procesos atbilstoši tā nosacījumiem, aktivitāšu ieviešanas
plānam un laika grafikam
- nodrošināt dažādu Projekta dokumentu sagatavošanu un juridisku izvērtēšanu
- nodrošināt Projekta iepirkumu līguma sagatavošanu un saskaņošanu
- nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz Projekta īstenošanā iesaistīto
juridisko un fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem un sūdzībām
- nodrošināt Projekta ietvaros īstenoto iepirkumu un sadarbības līgumu ar
pašvaldībām sagatavošanu un saskaņošanu
- konsultēt Projekta vadības un īstenošanas personālu juridiskajos
jautājumos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- darba pieredze līdzvērtīgā amatā, saistītā ar iepirkumiem
- vēlama darba pieredze ES struktūrfondu projektos
- precizitāte, prasme plānot un organizēt savu darbu
- labas komunikācijas prasmes un spēja strādāt komandā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/252.AKR1
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde informē, ka
konkursa kārtībā Piesārņojuma kontroles daļas vecākās inspektores ierēdnes
amatā 2017.gada 4.decembrī iecelta ARTA DIMBIERE.
OP 2017/252.AKR2
Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas
reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā pieņemta GUNA BUNDZĒNA.