Laidiens: 01.02.2017., Nr. 25

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/25.AKK1

Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sadarbībā ar Finansējumu saņēmēju un nodaļas ierēdņiem nodrošināt projektu iesniegumu sagatavošanu un iesniegšanu Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā

- nodrošināt projektu īstenošanas procesus un tā koordinēšanu projektu ieviešanas laikā, kā arī grozījumu ierosināšanu un sagatavošanu projektos

- nodrošināt projektu finanšu plānošanu, budžetu sastādīšanu un budžetu izlietojuma kontroli, t. sk. projektu finansēšanas plānu izstrādi

- savas kompetences ietvaros veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās

- plānot un organizēt projektu iepirkumu tehnisko specifikāciju un darbu uzdevumu izstrādi savas kompetences ietvaros

- koordinēt projektu ietvaros plānoto iepirkuma līgumu noslēgšanas procesu, kā arī pārraudzīt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu paredzēto saistību izpildi, t. sk. finanšu kontroli

- sadarbībā ar Projektu vadības nodaļu plānot un organizēt projektos plānotās būvprojektu izstrādes, būvdarbus, pakalpojumu saņemšanas un iekārtu piegādes saskaņā ar darbībām un uzdevumiem, kuri noteikti noslēgtajās vienošanās un normatīvajos aktos par projekta īstenošanu

- nodaļas kompetences ietvaros projektos piedalīties būvprojekta izstrādes un būvniecības procesā

- nodrošināt projektu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi un atzinumu sniegšanu Finansējuma saņēmējam

- pildīt nodaļas vadītāja rīkojumus un uzdevumus saistībā ar 8.1.3. SAM projektu finanšu un grāmatvedības uzskaites nodrošināšanu, tajā skaitā nodrošināt atsevišķu finanšu uzskaiti projektu finanšu plūsmai atbilstoši noteiktajiem izmaksu attiecināmības nosacījumiem, nodrošināt projektu netiešo izmaksu grāmatvedības uzskaiti un izdevumus pamatojošās dokumentācijas apmaksu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā vai vadību zinībās

- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā attiecīgajā jomā - vismaz 3 gadi

- praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlama darba pieredze ar infrastruktūras projektiem

- vēlama darba pieredze grāmatvedībā vai auditā

- vēlama darba pieredze izglītības sistēmā

- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem

- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu starptautiski finansēto programmu īstenošanā uzraudzībā un kontrolē

- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos

- zināšanas būvniecības jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomā

- teicama prasme sniegt prezentācijas

- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes, prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta

- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus

- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem

Mēs piedāvājam:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- stabilitāti un labus darba apstākļus

Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).

Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai iesniegt personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām. Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.


OP 2017/25.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku līdz 30.12.2017.)

Amata mērķis un galvenie pienākumi: programmas "Ģimenei draudzīga pašvaldība" īstenošanas nodrošināšana, tai skaitā pašvaldību sniegto pakalpojumu ģimenēm ar bērniem apkopošana un izvērtēšana, priekšlikumu sagatavošana pašvaldību rīcībspējas palielināšanai ģimeņu ar bērniem atbalstam.

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs

- divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā reģionālās attīstības jomā

- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē reģionālās attīstības jomā

- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem

- zināšanas normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas projektu izstrādē

- zināšanas par pašvaldību sniegtajiem pakalpojumiem ģimenēm ar bērniem

- pieredze komunikācijā ar pašvaldībām

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas svešvalodu zināšanas, vēlama angļu valoda

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/25.AKK3

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku, līdz 2021. gada 31. decebrim)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās

- darba pieredze valsts, pašvaldības vai nevalstiskajā organizācijā sociālā darba vai sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomā ne mazāk kā 5 gadi

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- prasme meklēt, atlasīt un apkopot informāciju internetā

- redzējums par starptautiskajām sociāla darba politikas un prakses attīstības tendencēm tiks uzskatīts par priekšrocību

- vēlama pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā (definēt prasības un aprakstīt nepieciešamo produktu/pakalpojumu, ekspertus tā izstrādei) un saņemto piedāvājumu vērtēšanā

- vēlama pieredze sociāla darba politikas un prakses aspektu pētniecībā un/vai sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā

Darba pienākumi:

- savlaicīgi un kvalitatīvi izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas un piesaistāmo ekspertu kvalifikācijas prasību aprakstus

- veikt iepirkumu rezultātā saņemto piedāvājumu saturisko vērtēšanu

- veikt iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju starpnodevumu un nodevumu izvērtēšanu un saskaņošanu

- piedalīties iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pilotprojektos iesaistīto pašvaldību sanāksmēs, diskusijās un atgriezeniskās saites pasākumos par Projekta ietvaros izstrādājamo materiālu saturu un tā pilnveides iespējām

- nodrošināt regulāru metodiskā atbalsta pasākumu (reģionālo metodisko sanāksmju, tematisko diskusiju un konferenču) sociālā darba speciālistiem, satura priekšlikumu izstrādi

- patstāvīgi pētīt sociāla darba metožu, pieeju un modeļu pielietojumu sociāla darba praksē citās Eiropas un pasaules valstīs, veikt šo instrumentu salīdzinājumu un pēc nepieciešamības izvērtēt piemērotību Latvijas situācijai

- veikt izpēti par starptautiskām sociāla darba politikas un prakses attīstības tendencēm un sagatavot materiālus iekšējām un ārējām (ar jomas profesionāļiem) diskusijām

- konsultēt Projekta vadības personālu, kā arī valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības ar Projektu un tā saturu saistītajos jautājumos

- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem un informācijas pieprasījumiem saistībā Projekta kompetences jomā

- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo jautājumu risināšanai

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām ar projektu saistīto jautājumu risināšanā

- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

Vakantajam amatam noteikta 36. saime III līmenis un 12. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/25.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Zemgales virsmežniecības inženiera/-es (vides aizsardzības jautājumos) ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība mežsaimniecības, bioloģijas vai vides zinību jomā ar specializāciju dabas aizsardzībā

- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Galvenie amata pienākumi:

- uzraudzīt virsmežniecības teritorijā vides aizsardzību, dabas resursu apsaimniekošanu un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu

- nodrošināt aizsargājamo teritoriju reģistrāciju un uzturēšanu VMD Ģeotelpiskās informācijas sistēmā

- izvērtēt dažādu saimniecisko pasākumu ietekmi uz meža vides stāvokli

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 1000,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13. janvāra ielā 15, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv). Tālr. uzziņām 67211167.


OP 2017/25.AKK5

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Savienības fondu projekta vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas jomā

- vēlama pieredze valsts pārvaldē

- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu vismaz divi gadi

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas un prezentācijas prasmes

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par mazo un vidējo komersantu jomu

- teicamas personāla vadības prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- prasmes darbam komandā

- ētiskums

Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.

Amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar Valsts administrācijas skolas (VAS) darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi

- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu (kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu

- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi

- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos jautājumos

- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi

- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta mērķus

- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros

- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību, plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par Projekta izpildes gaitu un rezultātiem

- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 14. februārim.


OP 2017/25.AKK6

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vismaz piecu gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu modelēšanas metožu un rīku projektēšanā un izstrādē, kā arī vismaz piecu gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vismaz piecu gadu pētnieciskā darba pieredze dabiskās valodas automatizētas sintaktiskās un semantiskās analīzes un sintēzes metožu, rīku un valodas resursu izstrādē, kā arī vismaz piecu gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams vismaz maģistra grāds datorzinātnē vai matemātikā, vairāk nekā 3 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu modelēšanas metožu un rīku projektēšanā un izstrādē, vismaz trīs gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī vismaz trīs SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas pēdējo 6 gadu laikā.

- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams vismaz maģistra grāds datorzinātnē un uzsāktas studijas doktorantūrā, vismaz piecu gadu pieredze darbā datoru un informācijas tehnoloģiju drošības jomā, kā arī vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas.

Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā, ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālr. 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.


OP 2017/25.AKK7

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) - Rīgas reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama lauksaimniecībā

- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- angļu un krievu valodas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ņemt augu un augu produktu paraugus

- uzraudzīt koksnes iepakojamā materiāla marķētāju reģistrā reģistrētos uzņēmumus

- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un kvalitātes prasībām stādaudzētavās

- sastādīt pārbaudes aktus

- darbs summētā darba laika ietvaros

- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā noteiktajā kārtībā un termiņos

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/25.AKK8

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai uzlabotu iestādes darbu, pilnveidotu un paplašinātu iestādē ieviesto kvalitātes vadības sistēmu un iekšējās kontroles sistēmu, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Plānošanas, analīzes un kontroles departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (iekšējās kontroles jomā) ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - ekonomikā, tiesību zinātnēs, biznesa vai kvalitātes vadībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē iekšējās uzraudzības, kontroles vai plānošanas jomās, kā arī kvalitātes vadības sistēmas un iekšējo normatīvo aktu izstrādē, ne mazāka par vienu gadu

- vēlamas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- pamatzināšanas informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:

- iekšējās kontroles sistēmas un iestādes kompetencē esošo uzraudzības jomu iekšējo normatīvo aktu izstrāde un to ievērošanas kontrole

- iekšējo pārbaužu veikšana

- dienesta un disciplinārlietu izmeklēšanas organizēšana

- informācijas apkopošana, analīze, pārskatu gatavošana

- iesaistīšanās iekšējās kontroles uzraudzības, t. sk. kvalitātes vadības sistēmas pilnveidē

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/25.AKK9

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- asociētais profesors - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinības nozarē, uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - divas amata vietas

- asociētais profesors - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē ekonomikas nozarē, ekonometrijas apakšnozarē - viena amata vieta

- docents - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinātnes nozarē, uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds

- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās

- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darbdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)