Laidiens: 01.02.2017., Nr. 25
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/25.AKK1
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Izglītības infrastruktūras projektu departamenta Projektu īstenošanas nodaļas
projektu vadītāja/-as (ierēdņa) amatu (uz Projekta
īstenošanas laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sadarbībā ar Finansējumu saņēmēju un nodaļas ierēdņiem nodrošināt projektu
iesniegumu sagatavošanu un iesniegšanu Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā
- nodrošināt projektu īstenošanas procesus un tā koordinēšanu projektu
ieviešanas laikā, kā arī grozījumu ierosināšanu un sagatavošanu projektos
- nodrošināt projektu finanšu plānošanu, budžetu sastādīšanu un budžetu
izlietojuma kontroli, t. sk. projektu finansēšanas plānu izstrādi
- savas kompetences ietvaros veikt pārbaudes projektu īstenošanas vietās
- plānot un organizēt projektu iepirkumu tehnisko specifikāciju un darbu
uzdevumu izstrādi savas kompetences ietvaros
- koordinēt projektu ietvaros plānoto iepirkuma līgumu noslēgšanas procesu,
kā arī pārraudzīt un kontrolēt projektu ietvaros noslēgto iepirkuma līgumu
paredzēto saistību izpildi, t. sk. finanšu kontroli
- sadarbībā ar Projektu vadības nodaļu plānot un organizēt projektos
plānotās būvprojektu izstrādes, būvdarbus, pakalpojumu saņemšanas un iekārtu
piegādes saskaņā ar darbībām un uzdevumiem, kuri noteikti noslēgtajās
vienošanās un normatīvajos aktos par projekta īstenošanu
- nodaļas kompetences ietvaros projektos piedalīties būvprojekta izstrādes
un būvniecības procesā
- nodrošināt projektu izdevumus pamatojošās dokumentācijas pārbaudi un
atzinumu sniegšanu Finansējuma saņēmējam
- pildīt nodaļas vadītāja rīkojumus un uzdevumus saistībā ar 8.1.3. SAM
projektu finanšu un grāmatvedības uzskaites nodrošināšanu, tajā skaitā
nodrošināt atsevišķu finanšu uzskaiti projektu finanšu plūsmai atbilstoši noteiktajiem
izmaksu attiecināmības nosacījumiem, nodrošināt projektu netiešo izmaksu
grāmatvedības uzskaiti un izdevumus pamatojošās dokumentācijas apmaksu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs, ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās, būvniecībā
vai vadību zinībās
- praktiskā pieredze darbā valsts iestādē vai komercsabiedrībā attiecīgajā
jomā - vismaz 3 gadi
- praktiskā darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- vēlama darba pieredze ar infrastruktūras projektiem
- vēlama darba pieredze grāmatvedībā vai auditā
- vēlama darba pieredze izglītības sistēmā
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas Eiropas Savienības struktūrfondu jautājumos un citu
starptautiski finansēto programmu īstenošanā uzraudzībā un kontrolē
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas būvniecības jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomā
- teicama prasme sniegt prezentācijas
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- spēja plānot un organizēt savu darbu, iekļauties noteiktos termiņos,
strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja
uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 32. saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00
EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, dzīves un iepriekšējās darba
pieredzes aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam") 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai iesniegt personīgi
5. stāvā. Papildu informācija pa tālr. 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050.
OP 2017/25.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Reģionālās politikas
departamenta Reģionālās attīstības plānošanas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz
noteiktu laiku līdz 30.12.2017.)
Amata mērķis un galvenie pienākumi: programmas "Ģimenei draudzīga
pašvaldība" īstenošanas nodrošināšana, tai skaitā pašvaldību sniegto
pakalpojumu ģimenēm ar bērniem apkopošana un izvērtēšana, priekšlikumu sagatavošana
pašvaldību rīcībspējas palielināšanai ģimeņu ar bērniem atbalstam.
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, vēlams ekonomikā, politikas zinātnē vai tiesību zinātnēs
- divu gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- vēlama pieredze attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanā
reģionālās attīstības jomā
- vēlama pieredze tiesību aktu izstrādē reģionālās attīstības jomā
- zināšanas par Latvijas reģionālās politikas jautājumiem
- zināšanas normatīvo aktu projektu un politikas plānošanas projektu
izstrādē
- zināšanas par pašvaldību sniegtajiem pakalpojumiem ģimenēm ar bērniem
- pieredze komunikācijā ar pašvaldībām
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas svešvalodu zināšanas, vēlama angļu valoda
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/25.AKK3
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta "Profesionāla
sociālā darba attīstība pašvaldībās" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu
laiku, līdz 2021. gada 31. decebrim)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās
- darba pieredze valsts, pašvaldības vai nevalstiskajā organizācijā sociālā
darba vai sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomā ne mazāk kā 5 gadi
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- prasme meklēt, atlasīt un apkopot informāciju internetā
- redzējums par starptautiskajām sociāla darba politikas un prakses
attīstības tendencēm tiks uzskatīts par priekšrocību
- vēlama pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā (definēt
prasības un aprakstīt nepieciešamo produktu/pakalpojumu, ekspertus tā
izstrādei) un saņemto piedāvājumu vērtēšanā
- vēlama pieredze sociāla darba politikas un prakses aspektu pētniecībā
un/vai sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā
Darba pienākumi:
- savlaicīgi un kvalitatīvi izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas un
piesaistāmo ekspertu kvalifikācijas prasību aprakstus
- veikt iepirkumu rezultātā saņemto piedāvājumu saturisko vērtēšanu
- veikt iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju starpnodevumu un nodevumu izvērtēšanu un saskaņošanu
- piedalīties iepirkumu rezultātā piesaistīto pakalpojumu sniedzēju un
pilotprojektos iesaistīto pašvaldību sanāksmēs, diskusijās un atgriezeniskās
saites pasākumos par Projekta ietvaros izstrādājamo materiālu saturu un tā
pilnveides iespējām
- nodrošināt regulāru metodiskā atbalsta pasākumu (reģionālo metodisko
sanāksmju, tematisko diskusiju un konferenču) sociālā darba speciālistiem,
satura priekšlikumu izstrādi
- patstāvīgi pētīt sociāla darba metožu, pieeju un modeļu pielietojumu
sociāla darba praksē citās Eiropas un pasaules valstīs, veikt šo instrumentu
salīdzinājumu un pēc nepieciešamības izvērtēt piemērotību Latvijas situācijai
- veikt izpēti par starptautiskām sociāla darba politikas un prakses
attīstības tendencēm un sagatavot materiālus iekšējām un ārējām (ar jomas
profesionāļiem) diskusijām
- konsultēt Projekta vadības personālu, kā arī valsts un pašvaldību
institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas
un šādu personu apvienības ar Projektu un tā saturu saistītajos jautājumos
- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem un informācijas
pieprasījumiem saistībā Projekta kompetences jomā
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām ar projektu saistīto jautājumu
risināšanā
- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
Vakantajam amatam noteikta 36. saime III līmenis un 12. mēnešalgu grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67021585.
OP 2017/25.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības inženiera/-es (vides aizsardzības jautājumos) ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecības, bioloģijas vai vides zinību jomā ar
specializāciju dabas aizsardzībā
- augsta atbildības sajūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie amata pienākumi:
- uzraudzīt virsmežniecības teritorijā vides aizsardzību, dabas resursu
apsaimniekošanu un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanu
- nodrošināt aizsargājamo teritoriju reģistrāciju un uzturēšanu VMD
Ģeotelpiskās informācijas sistēmā
- izvērtēt dažādu saimniecisko pasākumu ietekmi uz meža vides stāvokli
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 1000,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Valsts meža dienesta Personāla daļai (Rīgā, 13. janvāra ielā
15, LV-1932, vai uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv).
Tālr. uzziņām 67211167.
OP 2017/25.AKK5
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas
Savienības fondu projekta vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes
laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas
jomā
- vēlama pieredze valsts pārvaldē
- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu
vismaz divi gadi
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā
- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas un
prezentācijas prasmes
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas
normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par
mazo un vidējo komersantu jomu
- teicamas personāla vadības prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un darba organizēšanas prasmes
- prasmes darbam komandā
- ētiskums
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts
pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo
un vidējo komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu
2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja"
specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "Valsts pārvaldes profesionālā
pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu
atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās"
ietvaros.
Amata pienākumi:
- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla
darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar Valsts administrācijas skolas (VAS) darba
plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi
- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu (kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu
- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt
Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un
organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi
- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā
iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot
darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās
ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar
citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām
organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos
jautājumos
- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un
izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi
- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā
iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta
mērķus
- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko
sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas
biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros
- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību,
plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma
apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai,
problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un
sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par
Projekta izpildes gaitu un rezultātiem
- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t.
sk. veselības apdrošināšanu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa
pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050,
vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada
14. februārim.
OP 2017/25.AKK6
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina
konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vismaz
piecu gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu modelēšanas metožu un
rīku projektēšanā un izstrādē, kā arī vismaz piecu gadu pieredze zinātnisku
projektu izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, vismaz
piecu gadu pētnieciskā darba pieredze dabiskās valodas automatizētas
sintaktiskās un semantiskās analīzes un sintēzes metožu, rīku un valodas
resursu izstrādē, kā arī vismaz piecu gadu pieredze zinātnisku projektu
izpildē, vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams vismaz maģistra grāds datorzinātnē vai matemātikā,
vairāk nekā 3 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu modelēšanas
metožu un rīku projektēšanā un izstrādē, vismaz trīs gadu
pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī vismaz trīs SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas
publikācijas pēdējo 6 gadu laikā.
- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams vismaz maģistra grāds datorzinātnē un uzsāktas
studijas doktorantūrā, vismaz piecu gadu pieredze darbā datoru un informācijas
tehnoloģiju drošības jomā, kā arī vismaz piecas SCOPUS vai Web of Science līmeņa zinātniskas
publikācijas.
Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā,
ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā
(Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālr.
20218408.
Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos
konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6
gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta
Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
OP 2017/25.AKK7
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) - Rīgas
reģionālās nodaļas vecākais/-ā inspektors/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama
lauksaimniecībā
- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- angļu un krievu valodas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ņemt augu un augu produktu paraugus
- uzraudzīt koksnes iepakojamā materiāla marķētāju reģistrā reģistrētos
uzņēmumus
- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un
kvalitātes prasībām stādaudzētavās
- sastādīt pārbaudes aktus
- darbs summētā darba laika ietvaros
- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā
noteiktajā kārtībā un termiņos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi
uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/25.AKK8
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība un tu
vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās
jomās. Lai uzlabotu iestādes darbu, pilnveidotu un paplašinātu iestādē ieviesto
kvalitātes vadības sistēmu un iekšējās kontroles sistēmu, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina
konkursu uz Plānošanas, analīzes un kontroles departamenta vecākā/-ās eksperta/-es (iekšējās kontroles jomā) ierēdņa amatu
centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams -
ekonomikā, tiesību zinātnēs, biznesa vai kvalitātes vadībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē iekšējās
uzraudzības, kontroles vai plānošanas jomās, kā arī kvalitātes vadības sistēmas
un iekšējo normatīvo aktu izstrādē, ne mazāka par vienu gadu
- vēlamas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju
tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- pamatzināšanas informāciju un komunikāciju tehnoloģiju jomā tiks
uzskatītas par priekšrocību
Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:
- iekšējās kontroles sistēmas un iestādes kompetencē esošo uzraudzības jomu
iekšējo normatīvo aktu izstrāde un to ievērošanas kontrole
- iekšējo pārbaužu veikšana
- dienesta un disciplinārlietu izmeklēšanas organizēšana
- informācijas apkopošana, analīze, pārskatu gatavošana
- iesaistīšanās iekšējās kontroles uzraudzības, t. sk. kvalitātes vadības
sistēmas pilnveidē
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/25.AKK9
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
- asociētais profesors - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinības
nozarē, uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - divas amata vietas
- asociētais profesors - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē ekonomikas
nozarē, ekonometrijas apakšnozarē - viena amata vieta
- docents - Ekonomikas un pārvaldības fakultātē vadībzinātnes nozarē,
uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds
- pedagoģiskā darba pieredze augstākās izglītības institūcijās
- vēlama akadēmiskā vai pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā
darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darbdienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša
laikā no publicēšanas datuma.