Laidiens: 13.12.2017., Nr. 247

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/247.AKK1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Iekšējā audita nodaļas auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā

- darba pieredze, kas saistīta ar audita un kontroles jautājumiem, ilgāka par gadu

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana ministrijas darbības jomās

- zināšanas par starptautiskiem iekšējā audita standartiem

- angļu valodas zināšanas

- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1150 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Iekšējā audita nodaļas auditors" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/247.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Mājokļu politikas departamenta vecākā referenta amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)

- darba pieredze finanšu analītiķa amatā, finanšu instrumentu izstrādē, finanšu kontrolē un risku menedžmentā

- zināšanas par investīciju piesaisti un investīciju projektu izstrādi

- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- prasme izprast aktuālās ekonomikas un finanšu attīstības likumsakarības un principus

- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint) lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties ar mājokļu politiku saistītu politikas plānošanas dokumentu un informatīvo ziņojumu izstrādē

- veikt sagatavoto politikas ietekmes un tiesību aktu projektu finanšu analīzi

- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām

- piedalīties informācijas sagatavošanā, lai veicinātu finanšu resursu piesaistīšanu mājokļu atbalsta instrumentiem

- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko finanšu resursu piesaisti

- pilnveidot esošās un izstrādāt jaunas mājokļu atbalsta programmas finanšu instrumentu un grantu veidā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2017/247.AKK3

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas vecākais inspektors (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā, ģeoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā (1. stāvā) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.


OP 2017/247.AKK4

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Administratīvās nodaļas grāmatveža (darbinieka) amatu uz noteiktu laiku (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā

- trīs gadu darba pieredze grāmatveža amatā un vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādē

- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmām (t. sk. vēlams ar resursu vadības sistēmu HORIZON) un e-kasi

- zināšanas par ar amata pienākumiem saistītajiem normatīvajiem aktiem un prasme tos piemērot

- prasme strādāt ar datoru, lietot datorprogrammas un citas informācijas tehnoloģijas

- teicama latviešu valodas prasme

Veicamie amata pienākumi:

- veikt saņemto rēķinu uzskaiti, izejošo rēķinu sagatavošanu un grāmatošanu, sagatavot maksājumu uzdevumus, avansa norēķinu grāmatošanu, komandējumu izmaksu uzskaiti, nodrošināt darbu ar e-kasi, veikt debitoru un kreditoru salīdzināšanu

- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā - Valsts ieņēmumu dienestam, Izglītības un zinātnes ministrijai, Finanšu ministrijai u. c.

- nodrošināt finanšu dokumentācijas kārtošanu atbilstoši apstiprinātajai lietu nomenklatūrai

Mēs piedāvājam:

- darbu valsts pārvaldē Vecrīgā, Vaļņu ielā 2

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- atalgojums bruto 854 EUR

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae (CV) -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu, adrese: Valsts izglītības satura centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv līdz 2017. gada 29. decembrim.

Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/247.AKK5

Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz Administratīvā un finanšu departamenta direktora amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- pieredze vadošā amatā darbā valsts pārvaldē, prasmes orientēties valsts pārvaldes institucionālajā sistēmā

- pieredze finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites un aprites procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā

- zināšanas un pieredze par valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)

- vēlama pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un līgumu izstrādē

- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba uzdevumu izpildē

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un teicamas MS Excel zināšanas

- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie pienākumi:

- iestādes budžeta plānošana, izpildes kontrole, priekšlikumu sagatavošana

- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana

- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana

- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa ieguldījumu uzskaite un pārraudzība

- administratīvi saimniecisko darbību nodrošināšana iestādē

- publisko iepirkumu procedūru uzraudzīšana

Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu 1280 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās un labus darba apstākļus.

Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz 2017. gada 21. decembrim plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā Invalīdu ielā 1, Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pastu: vteb@vteb.gov.lv. Uzziņas pa tālr. 67517746.


OP 2017/247.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas ESF projekta "Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/I/001 koordinējošā eksperta amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (jurista, ekonomista profesijā uzskatāma par priekšrocību)

- pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta saskarsme, vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu garantijas ietvaros" pasākumu "Aktīvās darba tirgus politikas pasākumu īstenošana jauniešu bezdarbnieku nodarbinātības veicināšanai" ietvaros īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem un darba meklētājiem t. sk. sadarboties ar fiziskām un juridiskām personām un kontrolēt ar tām uzņemto līgumu izpildi pasākumu ietvaros.

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) īstenošanu filiālē - informēt un piesaistīt darba devējus pasākuma īstenošanai un piedalīties to izvēlē atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai; nodrošināt līgumu slēgšanu ar izvēlētajiem darba devējiem, sekot minēto līgumsaistību izpildei; veikt projektā iesaistāmo bezdarbnieku atlasi un norīkošanu dalībai pasākumā; plānot, uzskaitīt un uzraudzīt finanšu līdzekļu izlietojumu; veikt dokumentu ievietošanu un datu ievadi informācijas sistēmās atbilstoši noteiktajām prasībām un termiņiem u. c.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/247.AKK7

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiāl, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/247.AKK8

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' Nr. 7.3.2.0/16/I/001 koordinatora amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (vēlama augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- vēlama darba pieredze līdzvērtīgā amata vismaz viens gads (vēlams valsts pārvaldē)

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, iekaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- organizatora spējas, plānošanas un komunikācijas prasmes

- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus

- datorprasmes MS Office (lietotāja līmenī), prasmes strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt projekta dokumentu pieejamību un apriti

- nodrošināt projekta administratīvi saimniecisko pakalpojumu un materiāltehniskās bāzes uzskaites procesus

- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu starp visām projektā iesaistītajām pusēm, t. sk. Aģentūras struktūrvienībām, projektā iesaistītajiem darba devējiem un nodarbinātajiem, kā arī atbalsta pasākumu sniedzējiem

- koordinēt projekta aktivitāšu norises, kontrolēt projektā noteikto atbalsta pasākumu izpildi atbilstoši termiņam, budžetam un kvalitātes prasībām

- sagatavot ar projekta aktivitāšu ieviešanu saistītos dokumentus (pārskatus, pavadvēstules, dienesta ziņojumi par komandējumu un dienesta braucienu organizēšanu)

- veikt projekta sanāksmju protokolēšanu

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIDM_koordinators". Informācija pa tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/247.AKK9

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļas nodarbinātības organizators (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus, piedāvāt risinājumu

- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par uz klientu orientētu darbību

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu vai vācu un krievu valoda)

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/247.AKK10

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana

- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī

Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi "Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2017/247.AKK11

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana

- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī

Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi "Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2017/247.AKK12

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas amatpersonu izdotajiem administratīvajiem aktiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī

Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi "Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)