Laidiens: 13.12.2017., Nr. 247
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/247.AKK1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Iekšējā
audita nodaļas auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā auditā
- darba pieredze, kas saistīta ar audita un kontroles jautājumiem, ilgāka
par gadu
- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādāšanā un ieviešanā
- Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana
ministrijas darbības jomās
- zināšanas par starptautiskiem iekšējā audita standartiem
- angļu valodas zināšanas
- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes
"Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa,
mēnešalga līdz 1150 euro pirms nodokļu
nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs,
kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv
ar norādi "Konkurss - Iekšējā audita nodaļas auditors" vai pa
pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba
piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2017/247.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Mājokļu politikas
departamenta vecākā referenta amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā)
- darba pieredze finanšu analītiķa amatā, finanšu instrumentu izstrādē,
finanšu kontrolē un risku menedžmentā
- zināšanas par investīciju piesaisti un investīciju projektu izstrādi
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un pamatot viedokli
par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme izprast aktuālās ekonomikas un finanšu attīstības likumsakarības un
principus
- prasme normatīvo aktu pielietošanā un izstrādē
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas MS Office
programmatūras (MS Word, MS Excel, MS
PowerPoint) lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties ar mājokļu politiku saistītu politikas plānošanas dokumentu un
informatīvo ziņojumu izstrādē
- veikt sagatavoto politikas ietekmes un tiesību aktu projektu finanšu
analīzi
- sagatavot priekšlikumus jaunajām politikas iniciatīvām
- piedalīties informācijas sagatavošanā, lai veicinātu finanšu resursu
piesaistīšanu mājokļu atbalsta instrumentiem
- sniegt priekšlikumus par atbilstošāko finanšu resursu piesaisti
- pilnveidot esošās un izstrādāt jaunas mājokļu atbalsta programmas finanšu
instrumentu un grantu veidā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas nosūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2017/247.AKK3
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas
vecākais inspektors (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ķīmijā, ķīmijas tehnoloģijā, ģeoloģijā
(maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta
adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi
VVD Lietvedības daļā (1. stāvā) 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084294.
OP 2017/247.AKK4
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Administratīvās
nodaļas grāmatveža (darbinieka) amatu uz noteiktu laiku (uz darbinieka
prombūtnes laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība ekonomikā, finansēs vai grāmatvedībā
- trīs gadu darba pieredze grāmatveža amatā un vēlama viena gada darba
pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādē
- pieredze darbā ar grāmatvedības uzskaites programmām (t. sk. vēlams
ar resursu vadības sistēmu HORIZON) un e-kasi
- zināšanas par ar amata pienākumiem saistītajiem normatīvajiem aktiem un
prasme tos piemērot
- prasme strādāt ar datoru, lietot datorprogrammas un citas informācijas
tehnoloģijas
- teicama latviešu valodas prasme
Veicamie amata pienākumi:
- veikt saņemto rēķinu uzskaiti, izejošo rēķinu sagatavošanu un grāmatošanu,
sagatavot maksājumu uzdevumus, avansa norēķinu grāmatošanu, komandējumu izmaksu
uzskaiti, nodrošināt darbu ar e-kasi, veikt debitoru un kreditoru salīdzināšanu
- piedalīties gada un ceturkšņa pārskatu sagatavošanā - Valsts ieņēmumu
dienestam, Izglītības un zinātnes ministrijai, Finanšu ministrijai u. c.
- nodrošināt finanšu dokumentācijas kārtošanu atbilstoši apstiprinātajai
lietu nomenklatūrai
Mēs piedāvājam:
- darbu valsts pārvaldē Vecrīgā, Vaļņu ielā 2
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- atalgojums bruto 854 EUR
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae (CV) -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu, adrese: Valsts izglītības satura
centrs, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi
"Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv līdz 2017. gada 29. decembrim.
Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
OP 2017/247.AKK5
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz
Administratīvā un finanšu departamenta direktora amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- pieredze vadošā amatā darbā valsts pārvaldē, prasmes orientēties valsts
pārvaldes institucionālajā sistēmā
- pieredze finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites un aprites
procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā
- zināšanas un pieredze par valsts budžeta pārskatu informācijas sistēmām (eKase, ePārskati, ePlāni)
- vēlama pieredze iepirkumu procesu organizēšanā un līgumu izstrādē
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un teicamas MS Excel zināšanas
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie pienākumi:
- iestādes budžeta plānošana, izpildes kontrole, priekšlikumu sagatavošana
- gada un ceturkšņu pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana
- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, krājumu un ilgtermiņa
ieguldījumu uzskaite un pārraudzība
- administratīvi saimniecisko darbību nodrošināšana iestādē
- publisko iepirkumu procedūru uzraudzīšana
Mēs piedāvājam intensīvu un atbildīgu darbu komandā, iegūt lielisku darba
pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, papildinot zināšanas, ikdienu
pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (darba algu 1280 euro pirms nodokļu nomaksas), sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, darbu labiekārtotās telpās
un labus darba apstākļus.
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kas apliecina
pretendentam izvirzīto prasību izpildi. Dokumentus iesniegt līdz 2017. gada
21. decembrim plkst. 17.00 Valsts tiesu ekspertīžu birojā Invalīdu ielā 1,
Rīgā, LV-1013, vai nosūtīt uz e-pastu: vteb@vteb.gov.lv.
Uzziņas pa tālr. 67517746.
OP 2017/247.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina
konkursu uz Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas ESF projekta
"Jauniešu garantijas" Nr. 7.2.1.1/15/I/001 koordinējošā eksperta
amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība (jurista, ekonomista profesijā uzskatāma par
priekšrocību)
- pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, uz klientu orientēta
saskarsme, vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- vēlamas pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- datorprasmes (MS Word, Excel lietotāja līmenī) un prasme strādāt ar
biroja tehniku
Amata mērķis: Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
7.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nodarbinātībā, izglītībā
vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības ieguvi Jauniešu
garantijas ietvaros" pasākumu "Aktīvās darba tirgus politikas
pasākumu īstenošana jauniešu bezdarbnieku nodarbinātības veicināšanai"
ietvaros īstenot atbalsta pasākumus bezdarbniekiem un darba meklētājiem
t. sk. sadarboties ar fiziskām un juridiskām personām un kontrolēt ar tām
uzņemto līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta "Jauniešu
garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001) īstenošanu filiālē - informēt
un piesaistīt darba devējus pasākuma īstenošanai un piedalīties to izvēlē
atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai kārtībai; nodrošināt līgumu slēgšanu
ar izvēlētajiem darba devējiem, sekot minēto līgumsaistību izpildei; veikt
projektā iesaistāmo bezdarbnieku atlasi un norīkošanu dalībai pasākumā; plānot,
uzskaitīt un uzraudzīt finanšu līdzekļu izlietojumu; veikt dokumentu
ievietošanu un datu ievadi informācijas sistēmās atbilstoši noteiktajām
prasībām un termiņiem u. c.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija
pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/247.AKK7
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu
amata vietām - Rīgas reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra
nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiāl, Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā,
LV-1050, vai nosūtot uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv.
Informācija pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests - praktiskais uzdevums, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta
profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā - praktiskajā uzdevumā
būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/247.AKK8
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz ES fondu projektu
departamenta ESF projekta "Atbalsts ilgākam darba mūžam'' Nr. 7.3.2.0/16/I/001
koordinatora amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlama augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- vēlama darba pieredze līdzvērtīgā amata vismaz viens gads (vēlams valsts
pārvaldē)
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, iekaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- organizatora spējas, plānošanas un komunikācijas prasmes
- prasme vērtēt faktus, datus, paredzēt un novērst riskus
- datorprasmes MS Office
(lietotāja līmenī), prasmes strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt projekta dokumentu pieejamību un apriti
- nodrošināt projekta administratīvi saimniecisko pakalpojumu un
materiāltehniskās bāzes uzskaites procesus
- nodrošināt kvalitatīvu informācijas apmaiņu starp visām projektā
iesaistītajām pusēm, t. sk. Aģentūras struktūrvienībām, projektā
iesaistītajiem darba devējiem un nodarbinātajiem, kā arī atbalsta pasākumu
sniedzējiem
- koordinēt projekta aktivitāšu norises, kontrolēt projektā noteikto
atbalsta pasākumu izpildi atbilstoši termiņam, budžetam un kvalitātes prasībām
- sagatavot ar projekta aktivitāšu ieviešanu saistītos dokumentus
(pārskatus, pavadvēstules, dienesta ziņojumi par komandējumu un dienesta
braucienu organizēšanu)
- veikt projekta sanāksmju protokolēšanu
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu
Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga,
LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar
norādi "AIDM_koordinators". Informācija pa
tālr. 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/247.AKK9
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas reģionālās filiāles Apmācību daļas nodarbinātības
organizators (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus,
piedāvāt risinājumu
- saskarsmes, komunikācijas un organizēšanas prasmes, orientēšanās uz
attīstību, pozitīvu darba rezultātu, izpratne par uz klientu orientētu darbību
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
- vēlamas svešvalodu zināšanas (angļu vai vācu un krievu valoda)
Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem
aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija:
670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas
reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz
e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija
pa tālr. 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.
OP 2017/247.AKK10
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā
(uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu
izvērtēšana
- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi
novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu
jomā
- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru
gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai
ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī
(pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī
Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un
izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi
"Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2017/247.AKK11
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu
izvērtēšana
- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi
novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu
jomā
- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru
gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai
ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī
Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un
izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi
"Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2017/247.AKK12
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas amatpersonu izdotajiem administratīvajiem
aktiem vides aizsardzības jomā
- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības
Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma
piešķiršana
- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām
saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai
ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa; mēnešalga (bruto) no 845,00 euro mēnesī (pārbaudes laikā) līdz 1009 euro mēnesī
Motivētu pieteikuma vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, profesionālās darbības un
izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
sūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv ar norādi
"Konkurss" vai iesniegt personīgi Vides pārraudzības valsts birojā
Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, 507. kabinetā, 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne:
http://www.vpvb.gov.lv/lv.