Laidiens: 08.12.2017., Nr. 244

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/244.AKK1

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Jelgavas filiāles vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība

- darba pieredze vadītāja amatā vismaz divi gadi, vēlams valsts pārvaldē

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts politiku nodarbinātības jomā

- zināšanas lietvedībā un dokumentu noformēšanā

- zināšanas par personāla vadības procesiem

- organizatoriskas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- vismaz divu svešvalodu zināšana (vēlams krievu un angļu valodas zināšanas)

- pieredze darbā (lietotāja līmenī) ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint, resursu vadības sistēmu "Horizon") un biroju tehniku

 Amata mērķis: plānot, vadīt, organizēt un koordinēt filiāles darbību, sadarbību ar sociālajiem partneriem, lai nodrošinātu Aģentūras mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai un nodarbinātības politikai valstī.

Galvenie amata pienākumi: organizēt un īstenot aktīvos nodarbinātības pasākumus; organizēt un nodrošināt sadarbību ar pašvaldībām un darba devējiem, lai īstenotu valsts politiku bezdarba samazināšanas, kā arī bezdarbnieku un bezdarba riskam pakļauto personu atbalsta jomā; piedalīties valsts un vietējo bezdarba samazināšanas programmu, kā arī starpvalstu sadarbības līgumu projektu izstrādē un šo projektu īstenošanā; organizēt un koordinēt darba tirgus analizēšanu un prognožu izstrādāšanu, informēt sabiedrību par situāciju darba tirgū; īstenot filiāles personāla vadību; pārstāvēt Aģentūru komunikācijā ar valsts, pašvaldību iestādēm, privātiem uzņēmumiem, nevalstiskām organizācijām, sabiedrību un medijiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 846,00 EUR, 2. kategorija: 1004,00 EUR, 3. kategorija: 1158,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Jelgavas_filiāles_vadītājs" Informācija pa tālr. 67021794 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija un kandidāta prezentācija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā.


OP 2017/244.AKK2

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Preiļu filiālē - nodarbinātības aģents (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus

- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes

- zināšanas par personāla atlases procesu

- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR, 2. kategorija: 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiālē, Raiņa bulvārī 19, Preiļos, LV-5301, vai jānosūta uz e-pasta adresi preili@nva.gov.lv. Informācija pa tālr. 65314021, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Preiļu filiālē.


OP 2017/244.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas iepirkumu speciālista amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnēs)

- vēlama darba valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijā

- vēlama pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- pieredze dokumentu, t. sk. administratīvo aktu projektu, sagatavošanā

- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus

Galvenie amata pienākumi: plānot, koordinēt un nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros. Nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu, dokumentācijas sagatavošanu un līgumprojekta izstrādi atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. Pārstāvēt Aģentūras intereses Iepirkumu uzraudzības birojā un citās valsts iestādēs publisko iepirkumu jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38 k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_iepirkumu_eksperts". Informācija pa tālr. 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/244.AKK4

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts / Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Informācijas tehnoloģijas institūts, Modelēšanas un imitācijas katedra / Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 2 vietas

- pētnieks - 2 vietas

Prasības vadošā pētnieka amata pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds informācijas tehnoloģijas vai datorzinātnes nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu

- zināšanas par intelektuālo datortehnoloģiju lietošanu

- papildu zināšanas par mašīnmācīšanas metodēm vai datizraces metodēm un algoritmiem un to izmantošanu

- profesionālā darba pieredze datorzinātnes jomā (vismaz 5 gadi)

- vismaz 5 publikācijas pēdējo 6 gadu laikā

Prasības pētnieka amata pretendentiem:

- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai inženierzinātnes nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu

- papildu zināšanas par intelektuālo datortehnoloģiju izpēti un lietošanu

- profesionālā darba pieredze datorzinātnes jomā (vismaz 2 gadi)

ARHITEKTŪRAS FAKULTĀTE

Pilsētplānošanas centrs

- zinātniskais asistents - 1 vieta (nepilna slodze)

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- vadošais pētnieks - 1 vieta

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības vadošā pētnieka amata pretendentiem: Dr. sc. ing. un vismaz 10 publikācijas par iepriekšējiem 3 gadiem sakaru sistēmas jomā.

Prasības pētnieka amata pretendentiem: Mg. sc. ing. un vismaz 1 publikācija par iepriekšējiem 2 gadiem sakaru sistēmu jomā.

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: bakalaura grāds elektrozinātnē.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2017/244.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem:

1) vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze darbā ar ES fondu administrēšanas jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai, un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

2) vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ES fondu līdzekļu finanšu investīciju mērķu un prognožu izpildes, kā arī fizisko uzraudzības rādītāju izpildes uzraudzību kā arī veic citus ar ES fondu uzņēmējdarbības un inovāciju uzraudzību saistītus pienākumus.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze darbā ar ES fondiem saistītā jomā

- teicamas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos, spēja tās lietot normatīvo aktu lasīšanā, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli komunikācijā ar citu valstu pārstāvjiem gan mutiski, gan rakstiski

- labas iemaņas darbā ar datoru

- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- apkopot un izvērtēt atbildīgo iestāžu un sadarbības iestāžu sniegto informāciju par Eiropas Reģionālā attīstības fonda finansēto pasākumu, aktivitāšu un specifisko atbalsta mērķu uzņēmējdarbības un inovāciju jomā īstenošanas gaitu, t. sk. izskatīt un analizēt atbildīgo iestāžu un sadarbības iestādes sagatavotos ziņojumus

- nodaļas ietvaros izskatīt, koordinēt un veikt darbu izpildi saistībā ar ES fondu projektu ietvaros konstatētajām neatbilstībām, t. sk. datu kvalitāte atbilstoši Biznesa rokasgrāmatai un neatbilstību vadlīnijām

- strādāt ar liela apjoma datu failiem, veikt kvalitatīvu informācijas analīzi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa sludinājumā pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālr. 67083908.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/244.AKK6

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Metodiskās vadības un kontroles departamenta projekta "Profesionāla sociālā darba attīstība pašvaldībās" vecākais eksperts (uz noteiktu laiku - uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Mēs piedāvājam:

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu (no 1052 EUR līdz 1382 EUR) un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt iepirkumu tehniskās specifikācijas un piesaistāmo ekspertu kvalifikācijas prasību aprakstus

- veikt iepirkumu rezultātā saņemto piedāvājumu saturisko vērtēšanu, kā arī veikt piesaistīto pakalpojumu sniedzēju iesniegto starpnodevumu un nodevumu izvērtēšanu un saskaņošanu

- nodrošināt regulāru metodiskā atbalsta pasākumu satura izstrādi sociāla darba speciālistiem paredzētajām sanāksmēm, diskusijām, konferencēm

- patstāvīgi pētīt sociālā darba metožu, pieeju un modeļu pielietojumu praksi citās Eiropas un pasaules valstīs, veikt šo instrumentu salīdzinājumu un pēc nepieciešamības izvērtēt piemērotību Latvijas situācijai

- veikt izpēti par starptautiskām sociāla darba politikas un prakses attīstības tendencēm un sagatavot materiālus diskusijām

- konsultēt Projekta vadības personālu, kā arī valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas, kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības ar Projektu un tā saturu saistītajos jautājumos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajā darbā

- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās

- darba pieredze valsts, pašvaldības vai nevalstiskajā organizācijā sociālā darba vai sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomā ne mazāk kā 5 gadi

- labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenis)

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- prasme meklēt, atlasīt un apkopot informāciju

- redzējums par starptautiskajām sociāla darba politikas un prakses attīstības tendencēm tiks uzskatīts par priekšrocību

- vēlama pieredze iepirkumu tehnisko specifikāciju sagatavošanā (definēt prasības un aprakstīt nepieciešamo produktu/pakalpojumu, ekspertus tā izstrādei) un saņemto piedāvājumu vērtēšanā

- vēlama pieredze sociāla darba politikas un prakses aspektu pētniecībā un/vai sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un novērtēšanā

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: atlase@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/244.AKK7

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes vadītājs uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- vadīt, tajā skaitā plānot, organizēt, koordinēt un pilnveidot, reģiona darbu, noteikt uzdevumus un kontrolēt to izpildi

- organizēt un kontrolēt pārvaldīšanā un apsaimniekošanā nodoto valsts aizsardzības militāro objektu ekspluatāciju reģionā

- nodrošināt reģiona apsaimniekojamo ēku, būvju un inženiertehnisko sistēmu uzraudzību un vispārējo un ārkārtas apsekošanu, tehniskā stāvokļa novērtējumu un dokumentācijas esamību atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt apsaimniekošanas pasākumu veikšanai nepieciešamos materiāli tehniskos līdzekļus un pakalpojumus iegādes plānošanu, pieprasīšanu un saņemšanu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- nepieciešama nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- profesionālā pieredze nozarei atbilstošajā jomā vairāk par trīs gadiem

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar īpašumu apsaimniekošanas jomu

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- normālo darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00

- darbavieta Rīgā

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 21. decembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/244.AKK8

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ekspluatācijas inženieris uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt un organizēt inženierkomunikāciju, t. sk. apkures, vēdināšanas un kondicionēšanas sistēmas, ūdens apgādes un kanalizācijas sistēmas, aukstumiekārtu, ikdienas aprūpi

- veikt inženierkomunikāciju sistēmu ekspluatācijas un remonta darbu organizēšanu, vadīšanu un kontroli

- noteikt atsevišķu inženierkomunikāciju montāžas darbu veidus un apjomu, nepieciešamos materiālus

- noteikt riskus un izstrādāt inženierkomunikāciju apsaimniekošanas plānus saskaņā ar iekārtu ekspluatācijas instrukcijām

- nodrošināt nekustamā īpašuma un tiem funkcionāli nepieciešamo zemesgabalu uzturēšanu tehniskā kārtībā, sanitāro apkopi un labiekārtošanu

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- spēja ekspluatācijas un remonta darbus organizēt savlaicīgi un labā kvalitātē

- pārzināt darba aizsardzības, ugunsdrošības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības un to ievērošanu darbavietā

- priekšroka pretendentiem ar pieredzi /izglītību ventilāciju un kondicionēšanas sistēmās

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- normālo darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00

- darbavieta Rīgā

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot ar EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 21. decembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/244.AKK9

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - bāzes ekspluatācijas inženieris uz nenoteiktu laiku

Vispārējie darba pienākumi:

- plānot energosistēmas siltumtīklu optimālu darba režīmu

- uzraudzīt elektrosistēmu, ūdensapgādes un kanalizācijas u. c. sistēmu ekspluatāciju, saglabāšanu un uzturēšanu

- pārraudzīt inženiertehnisko sistēmu atslēgšanas vietas un avārijas situācijā veikt atslēgšanu

- nodrošināt nekustamā īpašuma un tiem funkcionāli nepieciešamo zemesgabalu uzturēšanu tehniskā kārtībā, sanitāro apkopi un labiekārtošanu

- sistemātiski pārbaudīt nama vispārējo stāvokli un ugunsdrošību

- veikt nepieciešamos pasākumus nekustamā īpašuma sagatavošanai ekspluatācijai ziemas periodā un sekot tehniski pareiza nekustamā īpašuma ekspluatācijai ziemā

- organizēt un koordinēt nekustamā īpašuma apsaimniekošanā iesaistīto darbinieku darbu un kontrolēt pakļauto darbinieku darba pienākumu izpildi

Prasības kandidātiem/-ēm:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība atbilstoši nozarei

- profesionālā pieredze nozarei atbilstošajā jomā vairāk par gadu

- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā

- vēlama profesionālās pilnveides apliecība ugunsdrošībā

- vēlama apliecība par civilās aizsardzības kursa noklausīšanos

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- normālo darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00

- darbavieta Rīgā

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes (sākot no 846 EUR līdz 1158 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšanu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 21. decembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/244.AKK10

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakantajiem Dienvidlatgales virsmežniecības Daugavpils nodaļas mežziņu ierēdņu amatiem (divas amata vietas)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- teicamas komunikācijas prasmes, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajā esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2017/244.AKK11

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) izsludina pieteikšanos atklātam konkursam uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja amatu

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā izglītības jomā valstī

- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus

- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2017. gada 29. decembrim ieskaitot, iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44. Kabinetā, Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.

Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" varat iepazīties Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā personīgi 44.kabinetā, Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00, izņemot pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00, ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01112, 636 01143.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)