Laidiens: 01.12.2017., Nr. 238

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/238.AKK1

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā publiskajā sektorā

- pieredze darbā ar projektu plānošanu, realizāciju, vadību

- prasme analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus

- prasme strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera prasmes

- spēja uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem, sasniegt rezultātu

- prasme plānot un organizēt savu un citu laiku, iniciatīva

- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas.

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- organizēt Projekta darbību realizāciju atbilstoši Projekta plānam, veikt nepieciešamās izmaiņas normatīvos aktos

- kontrolēt Projekta finanšu resursu izmantošanu, noslēgto līgumu izpildi, piedalīties Projekta iepirkumu organizēšanā

- nodrošināt Projekta darbību izpildes uzraudzību, sagatavot un iesniegt pārskatus par sasniegtiem rezultātiem

- piedalīties Projekta īstenošanas personāla plānošanā un Projekta personāla darbu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta vadītāja amatam".


OP 2017/238.AKK2

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā

(uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši, nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- koordinēt Projekta plānoto darbību saturisko norisi

- sagatavot Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem

- piedalīties ar Projekta veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu īstenošanu saistīto iepirkumu plānošanā un izvērtēšanā

- sagatavot informāciju par jautājumiem, kas saistīti ar sabiedrības veselības pētījumu īstenošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē, sabiedrības veselībā vai komunikācijas zinātnē

- pieredze darbā ar sabiedrības veselību, slimību profilaksi vai veselības veicināšanu saistītā jomā vismaz 1 gads, vēlams veselīga dzīvesveida veicināšanas programmu izstrādē un īstenošanā

- vēlama darba pieredze projektu īstenošanā, plānošanā un realizācijā

- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības veselības problēmām, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes politiku

- spēja analizēt nozares darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus

- prasme izstrādāt stratēģijas dokumentus

- prasme strādāt individuāli un grupā, uzņemties atbildību par savas darbības rezultātiem, plānot un organizēt savu un citu laiku

- angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- labas datorprasmes pienākumu veikšanai

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā eksperta amatam Projektu vadības nodaļā".


OP 2017/238.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (atkarību profilakses jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs vai vides zinātnēs

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas mehānismiem

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus atkarību profilakses jomā

- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktiem atkarību profilakses jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju tiesību aktu, pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses jomā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam atkarību profilakses jautājumos".


OP 2017/238.AKK4

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais referents (starpnozaru sadarbības jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība, vēlams medicīnā, sabiedrības veselībā, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs vai bioloģijā

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai sabiedrības veselības sistēmā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā un izpratne par politikas plānošanas jautājumiem

- izpratne par sabiedrības veselības jautājumiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem un to piemērošanas mehānismiem

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- labas komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus starpnozaru sadarbības jomā

- izstrādāt priekšlikumu, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus nodaļas kompetences jautājumu risināšanai

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam starpnozaru sadarbības jautājumos".


OP 2017/238.AKK5

Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada administrācija", reģistrācijas Nr. 90009116223, izsludina konkursu uz Bauskas novada Būvvaldes arhitekta amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- pārzināt būvniecības procesu un tiesiskumu atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem, pielietojot to būvvaldes darbā

- izstrādāt dokumentus, pārstāvēt un sniegt priekšlikumus ar arhitektūru saistītos jautājumos

- sagatavot ar būvniecības procesu saistītos dokumentus, tajā skaitā Būvniecības informācijas sistēmā

- pārzināt pašvaldības ar būvniecības procesu saistošo noteikumus, teritorijas plānošanas un apbūves noteikumus

- pieņemt apmeklētājus un izvērtēt iesniegtos dokumentus

- izskatīt un sagatavot atbildes uz juridisku un fizisku personu iesniegumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitektu studiju programmā

- pieredze arhitekta darbā, par priekšrocību tiks uzskatīts sertifikāts arhitekta praksei

- normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā, kā arī Administratīvā procesa likuma izpratne

- par priekšrocību tiks uzskatīta ne mazāk kā divu gadu profesionālās darbības pieredze valsts vai pašvaldību institūcijā

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, krievu valodas zināšanas - sarunvalodas līmenī

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, AutoCAD, ArchiCAD) un biroja tehniku

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība, precizitāte un augsta atbildības izjūta, laba saskarsmes kultūra

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- darba alga pirms nodokļu nomaksas 1267 euro un sociālās garantijas

- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2017. gada 13. decembrim plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai e-pastu: dome@bauska.lv. Tālr. uzziņām 63922540.

Ar arhitekta amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2017/238.AKK6

Bauskas novada pašvaldības iestāde "Bauskas novada administrācija", reģistrācijas Nr. 90009116223, izsludina konkursu uz projektu vadītāja ēkās un būvēs amatu Saimnieciskajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, vadīt un uzraudzīt Bauskas novada pašvaldības ēku un būvju būvniecības procesus

- veikt pasūtītāja pilnvarotās personas (būvniecības procesa pārraudzību, būvniecības procesa koordinatora) pienākumus ar būvniecību saistītos projektos pašvaldības administratīvajā teritorijā

- sadarboties un sniegt konsultācijas pašvaldības iestādēm un struktūrvienībām ar būvniecību saistītos projektos

- plānot un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem pasākumiem pašvaldības administratīvajā teritorijā infrastruktūras būvju uzturēšanai un attīstībai

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus, sūdzības un priekšlikumus un nodrošināt atbilžu sagatavošanu uz tiem savas kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība būvniecībā un vismaz 2 gadu pieredze būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā, vai pirmā līmeņa augstākā izglītība būvniecībā un vismaz 5 gadu pieredze būvniecības projektu vai būvdarbu vadībā

- Latvijas Republikas būvnormatīvu, būvniecības jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to piemērošanā

- prasme izstrādāt iekšējos normatīvos aktus savas kompetences jomā

- zināšanas par būvniecības procesa norisi un organizēšanu

- pieredze tehnisko specifikāciju sagatavošanā

- zināšanas par projektu plānošanu, vadību, īstenošanu un kontroli

- spēja analizēt, veikt aprēķinus, kontrolēt projekta izpildi

- zināšanas par būvju konstruktīvajiem risinājumiem

- prasme orientēties būvmateriālu tirgus piedāvājuma izmaksās un piemērotībā

- zināšanas par būvmateriālu īpašībām

- labas datora lietotāja prasmes (MS Office programmas, Auto CAD, Internet)

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī, vismaz vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- B kategorijas auto vadītāja apliecība

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- darba alga pirms nodokļu nomaksas 1117 euro un sociālās garantijas

- draudzīgu un profesionālu darba kolektīvu

Projektu vadītāja ēkās un būvēs amata pretendentu piemērotība amatam tiks vērtēta 3 kārtās - izvērtējot atbilstību pēc iesniegtajiem dokumentiem, pēc praktiskā uzdevuma izpildes un darba intervijas rezultātiem.

Motivētu pieteikumu, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt līdz 2017. gada 13. decembrim plkst. 12.00 Bauskas novada administrācijas Klientu apkalpošanas centrā Uzvaras ielā 1, Bauskā, vai nosūtīt pa pastu, norādot adresātu: Bauskas novada pašvaldība, Uzvaras iela 1, Bauska, Bauskas novads, LV-3901, vai e-pastu: dome@bauska.lv. Tālr. uzziņām 63922540.

Ar projektu vadītāja ēkās un būvēs amata aprakstu pretendenti var iepazīties Bauskas novada pašvaldības mājaslapā www.bauska.lv.


OP 2017/238.AKK7

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III B)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta amatu.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija 1287,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/238.AKK8

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Vides aizsardzības departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākā referenta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība ķīmijā, inženierzinātnēs, vides zinātnēs, ekonomikā vai uzņēmējdarbībā

- zināšanas par vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas jomas jautājumiem, tai skaitā nozīmīgākajiem politikas plānošanas dokumentiem un tiesību aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- vēlama pieredze darbā ar Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības jautājumiem

- vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- labas angļu valodas zināšanas

- kompetences: darbs komandā, konceptuāla domāšana, komunikācija, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa; mēnešalga no 800 euro) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides aizsardzības departaments" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2017/238.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Analīzes nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas (turpmāk - daļa) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu ieņēmumu analīzes, nodokļu administrēšanas procesu analīzes jomās un nodokļu jomas taktiskā līmeņa risku vadībā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, dabaszinātnēs vai informācijas tehnoloģijās

- zināšanas nodokļu normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt VID administrēto valsts kopbudžeta ieņēmumu analīzi un prognozēšanu

- veikt atsevišķo nodokļu maksātāju grupu saimnieciskās darbības analīzi

- novērtēt nodokļu administrēšanas procesu efektivitāti

- sagatavot atzinumus un sniegt priekšlikumus par citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un ārējo normatīvo aktu projektiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- labām datorprasmēm

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NARVD_AN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.9 0000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Vidzemes otrās apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- konsultēt nodokļu maksātājus par nodokļu normatīvo aktu piemērošanu klātienē, elektroniski, pa telefonu

- veikt nodokļu maksātāju reģistrāciju (saimnieciskai darbībai, pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā, veikt izmaiņas reģistrācijas datos u. c. veidu reģistrācijai)

- pieņemt papīra veidā deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus, izvērtēt to atbilstību noteiktajām prasībām

- apkalpot elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus, sniegt atbalstu darbā EDS

- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Krišjāņa Valdemāra iela 2, Cēsis.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_V2AN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Muitas sadarbības un attīstības daļas Plānošanas un koordinācijas nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās humanitārajās zinātnēs

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- izpratne lietvedību reglamentējošo normatīvu aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas angļu valodā

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- prasme strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- apkopot informāciju un līdzdarboties pārskatu sagatavošanā par Muitas pārvaldes darba rezultātiem, kā arī VID darbības un plānošanas dokumentos noteikto Muitas pārvaldes uzdevumu izpildi

- līdzdarboties VID darbības un attīstības plānošanas dokumentu izstrādē un aktualizēšanā;

- koordinēt Muitas pārvaldes mācību procesu, aktualizēt mācību vajadzības, līdzdarboties dienesta mācību procesa uzlabošanā

- veikt struktūrvienības dokumentu apriti un sistematizēšanu

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_MSAD_PKN_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Uzņēmējdarbības kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, Power Point

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- vēlme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu un nodevu, kā arī citu valsts noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroli, tai skaitā veikt tematiskās pārbaudes, apsekošanas un novērošanas

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

- sekmīgi lietot darbā savas datorprasmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_UKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Tirdzniecības un akcīzes kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_TAKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Ražošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_RKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā)

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word

- pamatprasmes darbā ar MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju prasme to analizēt

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tematiskās pārbaudes (t. sk. līdzdarboties paaugstinātas sarežģītības tematiskās pārbaudēs)

- veikt nodokļu maksātāju apsekošanu un novērošanu

- sastādīt un parakstīt pārbaužu aktus, pamatojoties uz Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksa 247. pantu, sastādīt un parakstīt administratīvo pārkāpumu protokolus

- pamatojoties uz loģiskajiem secinājumiem, rast risinājumus sarežģītās situācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu kontroles jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NKP_NAIKD_2N_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkumu daļas vecākā iepirkuma speciālista darbinieka amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) vai tiesību zinātnē

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām personām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kas noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publiskos iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 10 000 EUR, kā arī publiskos būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir zemāka par 20 000 EUR

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", III A līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_VIS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas lietveža darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- labas prasmes darbā ar Microsoft Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi

- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu koordinēšanu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus

- veikt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldības nodrošināšanu atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi lietvedības jomā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II līmenis un 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 554 līdz 773 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_NdrP_DPD_L_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu NdrP_DPD_L".


OP 2017/238.AKK18

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policija pārvaldes Ceturtās izmeklēšanas daļas izmeklētāja ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vēlama ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt ar liela apjomu un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_4ID_ I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK19

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Administratīvās vadības daļas galvenā speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze politikas ieviešanā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu izstrādē

- prasme strādāt ar dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes, analizēt darbības rezultātus un izdarīt secinājumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus

- izstrādāt un aktualizēt plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktu projektus

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos, koordinēt sadarbību ar masu medijiem Pārvaldē

- sagatavot prezentācijas materiālus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_AVD_GS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu FPP_AVD_GS".


OP 2017/238.AKK20

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Riska vadības daļas Riska informācijas apstrādes nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai), novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novērtēšanai vai mazināšanai

- veikt riska informācijas iegūšanas, uzkrāšanas un aprites nodrošināšanu

- veikt riska pārvaldības sistēmas izstrādi, ieviešanu un uzturēšanu muitas politikas īstenošanas jomā

- novērtēt un apkopot informāciju par iespējamiem muitas noteikumu pārkāpumiem un sniegt analītisku atbalstu Pārvaldes un VID struktūrvienībām muitas fiziskās kontroles pasākumu un citu pārbaužu veikšanai atbilstoši to kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

- pieredzi muitas vai nodokļu jomā ne mazāk kā viens gads

- ar zināšanām krievu un angļu valodām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdnim noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_RVD_RIAN_VME_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK21

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes E-muitas daļas E-muitas attīstības nodaļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās un tiesībās vai datorzinātnēs

- zināšanas normatīvo aktu izstrādē un informācijas sistēmu izstrādāšanā un ieviešanā

- zināšanas angļu valodā

- teicamas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint, Project

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- definēt informācijas sistēmas (turpmāk - IS) biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- plānot IS un informācijas un komunikācijas tehnoloģiju attīstības attīstību un pilnveidošanu, uzraudzīt pasākumu izpildes gaitu

- veikt nodokļu maksātāju konsultēšanu par IS izmantošanu un citiem jautājumiem

- izskatīt un analizēt normatīvos aktus, normatīvo aktu projektus, apzināt citu ES dalībvalstu pieredzi attiecībā uz muitas procesu elektronizēšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentam ar:

- prasmēm informācijas sistēmu izstrādāšanā un ieviešanā

- prasmēm normatīvo aktu izstrādē

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga.

Ierēdnim noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_EMD_EMAN_VME_19_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/238.AKK22

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts ieņēmumu dienests precizē izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 22. novembrī (OP 2017/231.AKK14) publicēto paziņojumu par Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas vecākā muitas uzrauga ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku).

Svītrot: Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd pilda ierēdņa amata pienākumus.


OP 2017/238.AKK23

VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padome izsludina konkursu uz VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" valdes locekļa (finanšu jautājumos) amatu

Konkursa pretendentiem jāiesniedz motivēts pieteikums, kas apliecina atbilstību konkursa prasībām, Curriculum Vitae (CV), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits, atbilstošas prasībām izglītības un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī redzējums (ne vairāk kā 1000 vārdu apjomā) par VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" darbību un attīstības perspektīvām.

Pieteikums un tam pievienotie dokumenti jāiesniedz līdz 2017. gada 20. decembrim personīgi VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" padomes sekretārei Unai Muceniecei, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053, 5. stāvs (iesniedzot piedāvājumu personiski, personas identifikācijai caurlaides saņemšanai derīga tikai personas apliecība (eID) vai pase), vai sūtot elektroniski uz e-pasta adresi U.Muceniece@riga-airport.com vai pa pastu, adrese: "Lidosta "Rīga" 10/1", Lidosta "Rīga", Mārupes novads, LV-1053 (pasta zīmogs - 20.12.2017.). Tālrunis uzziņām 28338841.

Vairāk informācijas par vakanci VAS "Starptautiskā lidosta "Rīga"" mājaslapā http://www.riga-airport.com/lv/main/par-lidostu/darbs-lidosta.


OP 2017/238.AKK24

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - referents Administratīvā departamenta Dokumentu pārvaldības nodaļā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti, izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix

- sadarboties ar citām iestādes struktūrvienībām dokumentu pārvaldības procesa gaitā ar mērķi nodrošināt efektīvu uzdevumu izpildi

- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus

Prasības kandidātiem:

- vidējā profesionālā izglītība

- labas teorētiskās un praktiskās zināšanas jautājumos, kas saistīti ar lietvedības procesu pārvaldību

- profesionālā darba pieredze atbilstošajā jomā vairāk par gadu

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- vēlama praktiskās darbības pieredze ar dokumentu pārvaldības sistēmām (pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix tiks uzskatīta par priekšrocību)

- angļu valodas pamatlīmeņa zināšanas

- precizitāte, prasme risināt problēmsituācijas, labas komunikācijas spējas

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, prasme strādāt ar biroja tehniku

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 745 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 17. decembrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies divu nedēļu laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/238.AKR1

Veselības ministrija informē, ka Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecāko referentu amatu konkursi starpnozaru sadarbības jomā un atkarību profilakses jomā noslēgušies bez rezultāta.


OP 2017/238.AKR2

Veselības ministrija informē, ka Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļas juriskonsulta amatā iecelts ANDRIS LOBOVS.


OP 2017/238.AKR3

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 15. novembrī izsludinātais konkurss uz četrām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/238.AKR4

Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Vidzemes kontroles nodaļas inspektores veselības aprūpes jomā valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017. gada 29. novembrī konkursa kārtībā iecelta MAIRITA GRĀVELE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)