Laidiens: 22.11.2017., Nr. 231
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/231.AKK1
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību jautājumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā -
nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu uzraudzību komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854)
izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas
vecākā eksperta amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu
laiku)
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- praktiskā darba pieredze kādā no patērētājiem paredzēto preču un
pakalpojumu tirgus jomām, ne mazāka par diviem gadiem
- prasmes un zināšanas tirgus un finanšu pētījumu un to pārskatu
noformēšanas jomā
- laba angļu un krievu valodas prasme
- priekšrocība - administratīvā procesa, administratīvo pārkāpumu procesa un
civilprocesa pārzināšana, kā arī zināšanas par patērētāju tiesību un reklāmas
apriti reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu spētu:
- sniegt atzinumus un vērtējumu jautājumos, kas skar finanšu datu analīzi un
patērētāju tirgus vidi
- veikt patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus pētījumus
- piedalīties patērētāju tiesību reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzības
pasākumos
- konsultēt patērētājus un uzņēmējus par normatīvo aktu prasībām un to
piemērošanu
- veikt administratīvo lietu izskatīšanu un administratīvo aktu sagatavošanu
par patērētāju tiesību pārkāpumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās
komercijas jomās
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no
Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2017/231.AKK2
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība un
tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju
tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo bīstamo
iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un
kontroli, lai, atbilstoši lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka
dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ.
Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās
uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības
jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- praktiskā darba pieredze specialitātē
- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas
pārzināšana angļu un krievu valodās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas
projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un
valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Lai tu varētu:
- veikt pārbaudes bīstamo iekārtu lietošanas vietās, kontrolējot normatīvo
aktu ievērošanu
- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus
- izskatīt sūdzības/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālr. 67388633.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu konkursa norisi.
OP 2017/231.AKK3
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa
inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu
(darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu
veiksmīgu Liepājas biznesa inkubatora darbību!
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot Liepājas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības
stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai
- veikt fizisku personu (biznesa ideju autoru) un jaundibinātu komersantu
pieteikumu uzņemšanai BI apstrādi
- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu
veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai
- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu
uzņemšanai inkubatorā norisi BI kopstrādes telpās vai
citās telpās
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības
veicināšanu
- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem
pakalpojumiem
- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI
ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu radošo
industriju komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem
u.c.)
- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem
- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus
informācijas kanālus
- nodrošināt plānoto BI kopstrādes telpu noslodzi
- veidot tādu BI kopstrādes telpu vidi, kas
nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem
- nodrošināt racionālu materiālo vērtību un inventāra saglabāšanu, resursu
izmantošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar
medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens
gads)
- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju
vadīšanu
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
27. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"BID LBI projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/231.AKK4
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas
skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1000 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un koordinēšanā, sekojot jaunākajām
tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu pētījumu veikšanā
- piedalīties mājsaimniecību un ģimeņu rādītāju izstrādē
- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē,
publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu
avotiem iegūtajiem datiem
- piedalīties nosacījumu un programmētāju darba uzdevuma izstrādē,
daudzdimensiju tabulu un metadatu sagatavošanā, aizpildīšanā un nosūtīšanā Eurostat
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)
- IBM SPSS Statistics
vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un daudzdimensiju tabulu veidošanā
- darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm saistītos amatos - ne
mazāk par diviem gadiem
- labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt
personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301)
vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/231.AKK5
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas
skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-900 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas un administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes
metožu izstrādāšanā un to piemērošanā, novērtējot iegūtos rezultātus tautas
skaitīšanas kvalitātes ziņojuma sagatavošanai
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, tās
organizēšanā un veikšanā
- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē,
publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu
avotiem iegūtajiem datiem
- piedalīties kopsavilkuma daudzdimensiju tabulu un meta datu sagatavošanā,
aizpildīšanā un nosūtīšanā Eiropas statistikas birojam
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access)
- IBM SPSS Statistics
vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā
- pieredze darbā ar statistikas datiem un liela apjoma datubāzēm
- labas angļu valodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt
personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301)
vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/231.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Informātikas pārvaldes Klientu pašapkalpošanās informācijas sistēmu
daļas sistēmanalītiķa darbinieka amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu
pārvaldības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā vai informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi
- pieredze informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē,
testēšanā un ieviešanā
- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē,
testēšanā un ievadīšanā
- labas prasmes ar MS Outlook, MS Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt IS izstrādes vadību
- pārvaldīt IS darbību
- ieviest IS
- īstenot projektus
- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā
- plānot IS un IKT attīstību un pilnveidošanu un uzraudzīt pasākumu izpildes
gaitu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae
(CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz IP_KPISD_S_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenā jurista
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu
parādu piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem
- pārstāvēt VID intereses tiesā
- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un
organizācijām pēc pieprasījuma
- pārsūdzēt tiesas nolēmumus
- sniegt juridisku atbalstu un līdzdarboties juridisku jautājumu risināšanā
VID uzdevumu izpildes un VID darbības nodrošināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 911 līdz 1154 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVAD GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas
galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatzināšanas angļu un krievu valodā
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos
- sagatavot ieteikumus un metodiskos materiālus par nodokļu normatīvo aktu
piemērošanas jautājumiem
- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas
līdzekļu uzdotajiem jautājumiem
- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu normatīvajos
aktos un sagatavot informatīvo materiālu ar grozījumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana",
III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz
1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Sestās nodaļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem
- veikt saņemto deklarāciju datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā
(turpmāk - NIS)
- veikt pārmaksāto nodokļu izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu
maksājumu parādu segšanai
- sagatavot informāciju apmaiņai ar ārvalstu nodokļu administrācijām tiešo
un netiešo nodokļu jomā
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi NIS, Dokumentu vadības sistēmu (DVS)
Ierēdņa dienesta vieta: Beātes ielā 49, Valmierā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_6N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
reģistrācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā
kārtībā
- pieņemt un reģistrēt datu bāzē ar PVN apliekamo personu reģistrā
aizpildītos nodokļu maksātāju iesniegumus, izvērtēt riskus, veikt amatpersonu
intervijas atbilstoši VID Nodokļu pārvaldes direktora apstiprinātajai kārtībai
un sagatavot pozitīvu vai atteikuma lēmumu projektus
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- pēc saņemtajiem pieprasījumiem reģistrēt Nodokļu informācijas sistēmā
(turpmāk - NIS) datu bāzē un ģenerēt nerezidentiem kodus
- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegumus par rezidences statusa maiņu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1RN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu
apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts
drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras
saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur
valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši
normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanu datumu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- veikt nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu
lietošanu saistītos uzdevumus
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz
973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales otrās apkalpošanas
nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi
pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam)
citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, saimnieciskās
darbības veicēju reģistrāciju un VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no
reģistra
- veikt reģistrāciju pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā un datu
izmaiņas
- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem un par
nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos
- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS)
lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS
- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un
citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni, VID Informatīvajā
tālrunī)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu, EDS, Dokumentu vadības
sistēmu
Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11,
Griškānu pagastā, Rēzeknē.
Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_L2AN_GNI_8_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Piektās nodaļas vecākā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības
un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par
interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē
(izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un
nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes
pārbaudi
- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās
- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un
sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos
- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus pār pārmaksāto nodokļu atmaksu
vai novirzīšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_5N_VNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas vecākā muitas uzrauga ierēdņa
amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pamatzināšanas krievu valodā
- pamatzināšanas angļu valodā
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt pirmsmuitošanas darbību piemērošanu, muitas deklarāciju un citu
muitošanas dokumentu kontroli un pieņemt lēmumus par muitas procedūru
piemērošanu
- veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus
- veikt preču, uz kurām attiecināmi ierobežojumi un aizliegumi, kontroli un
atbilstības uzraudzību, kā arī atļauju uzraudzību starptautiskajiem kravu
pārvadātajiem ar autotransportu
- iegūt riska informāciju, uzkrāt un veikt tās apriti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurā Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktā -
Rīgā vai Mārupes novadā lidostā "Rīga".
Ierēdnim noteikta 26.2. saime "Muita un muitas kontrole", III
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz MP_RMKP_VMU_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd pilda ierēdņa
amata pienākumus.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/231.AKK15
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - IEPIRKUMU SPECIĀLISTS Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un
ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā 1- 3 gadi, vēlams publiskā sektorā
- pieredze līgumu sagatavošanā
- zināšanas un prasme pielietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu
- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo regulējumu
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums
- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem
normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā
- izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju
- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu
kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem
- piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē
- piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/231.AKK16
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz vakanto amatu - VECĀKAIS REFERENTS Farmācijas departamentā uz
nenoteiktu laiku
Amata mērķis:
- piedalīties farmācijas un medicīnisko ierīču jomas politikas izstrādē un
tās īstenošanā
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus farmaceitiskās aprūpes, zāļu pieejamības,
zāļu reklāmas un medicīnisko ierīču jautājumos
- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī farmācijas un
medicīnisko ierīču politikas jomā
- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un
citu dokumentu projektiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un tiesību aktu farmācijas un
medicīnas ierīču jomā pārzināšana
- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme
- angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja strādāt individuāli un komandā
- spēja analizēt un izstrādāt priekšlikumus risinājumiem
- komunikācijas prasme un ētiskums darba pienākumu izpildē
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības
ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv
ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam Farmācijas
departamentā".
OP 2017/231.AKK17
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu
uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības
nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo
informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām
- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām
Projekta darbību īstenošanai
- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt
pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt
kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
aprūpē vai sabiedrības veselībā
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- pieredze veselības aprūpes jomā
- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas
organizēšanas kārtību
- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt
savu laiku
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes
III līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/231.AKK18
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - iekšējās kontroles speciālists (uz nenoteiktu laiku, darbavieta
Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (jurista, ekonomista, finanšu vai
vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai
iekšējās kontroles jomā)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- ne mazāk kā trīs gadu atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot
nodrošinot iekšējo kontroli iestādē
- prasme sagatavot pārbaužu pārskatus un ziņojumus vadībai par iekšējās
kontroles pārbaudēs konstatēto un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- zināšanas iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā
- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta
atbildības izjūta, precizitāte
- labas lietvedības zināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja
strādāt komandā
- autotransporta vadīšanas tiesības
- prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt risku izvērtēšanu, veikt iekšējās kontroles pasākumus saskaņā
ar iestādes plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu
iestādes mērķu sasniegšanu
- iekšējās kontroles pārbaužu pārskatu un ziņojumu vadībai sagatavošana,
ieteikumu ieviešanas uzraudzība
- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iestādes iekšējās
kontroles sistēmas darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību iestādes
mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību,
sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai
- uzraudzīt apstiprināto Zemkopības ministrijas iekšējā audita ieteikumu
ieviešanu iestādē
Piedāvājam:
- mēnešalga līdz 1243 euro (atbilstoši
profesionālās pieredzes ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/231.AKR1
Veselības ministrija informē, ka Resursu vadības
departamenta Projektu vadības nodaļas eksperta amata konkurss noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2017/231.AKR2
Veselības ministrija informē, ka Farmācijas departamenta
vecākā referenta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR3
Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments paziņo, ka konkurss uz vakanto Rīgas reģionālās Valsts darba
inspekcijas inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR4
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Audita
departamenta Padziļinātās pārbaudes daļas auditora (ierēdņa) amatu ir
noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu
piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR7
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu administrēšanas
risku vadības daļas Riska vadības nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir
beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR8
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā
nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR9
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas
galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR10
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes
Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu
inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR11
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenās nodokļu inspektores
amatā uz nenoteiktu laiku 14.11.2017. konkursa kārtībā ir iecelta SVETLANA
BALALAJEVA.
OP 2017/231.AKR12
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenās nodokļu inspektores
amatā uz nenoteiktu laiku 16.11.2017. konkursa kārtībā ir iecelta ELĪNA
TOMŠINSKA.
OP 2017/231.AKR13
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkurss uz
vakanto Profesionālās izglītības departamenta Profesionālās izglītības
pārbaudījumu nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2017/231.AKR14
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas inspektores valsts
civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada 21. novembrī
iecelta DZINTRA PAUGA.