Laidiens: 22.11.2017., Nr. 231

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/231.AKK1

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomā, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā eksperta amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā ekonomiskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze kādā no patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus jomām, ne mazāka par diviem gadiem

- prasmes un zināšanas tirgus un finanšu pētījumu un to pārskatu noformēšanas jomā

- laba angļu un krievu valodas prasme

- priekšrocība - administratīvā procesa, administratīvo pārkāpumu procesa un civilprocesa pārzināšana, kā arī zināšanas par patērētāju tiesību un reklāmas apriti reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu spētu:

- sniegt atzinumus un vērtējumu jautājumos, kas skar finanšu datu analīzi un patērētāju tirgus vidi

- veikt patērētājiem paredzēto preču un pakalpojumu tirgus pētījumus

- piedalīties patērētāju tiesību reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzības pasākumos

- konsultēt patērētājus un uzņēmējus par normatīvo aktu prasībām un to piemērošanu

- veikt administratīvo lietu izskatīšanu un administratīvo aktu sagatavošanu par patērētāju tiesību pārkāpumiem komercprakses, reklāmas un elektroniskās komercijas jomās

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2017/231.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši lietotas un uzturētas, tās neapdraudētu cilvēka dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju,

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā inspektora ierēdņa amatu bīstamo iekārtu uzraudzības jomā (viena vakance uz nenoteiktu laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- praktiskā darba pieredze specialitātē

- izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- priekšrocība - profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana angļu un krievu valodās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu tehniskās uzraudzības jomā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Lai tu varētu:

- veikt pārbaudes bīstamo iekārtu lietošanas vietās, kontrolējot normatīvo aktu ievērošanu

- sniegt konsultācijas un izskatīt iesniegumus

- izskatīt sūdzības/nelaimes gadījumus, kuros iesaistītas bīstamās iekārtas

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu konkursa norisi.


OP 2017/231.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Liepājas biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, lai nodrošinātu veiksmīgu Liepājas biznesa inkubatora darbību!

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Liepājas biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- veikt fizisku personu (biznesa ideju autoru) un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai BI apstrādi

- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai

- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu uzņemšanai inkubatorā norisi BI kopstrādes telpās vai citās telpās

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības veicināšanu

- protokolēt konsultatīvās komisijas sēdes norisi (ja nepieciešams)

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu radošo industriju komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u.c.)

- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt plānoto BI kopstrādes telpu noslodzi

- veidot tādu BI kopstrādes telpu vidi, kas nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem

- nodrošināt racionālu materiālo vērtību un inventāra saglabāšanu, resursu izmantošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze pasākumu organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) nodrošināšanā (vismaz viens gads)

- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju vadīšanu

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 27. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID LBI projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/231.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un koordinēšanā, sekojot jaunākajām tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu pētījumu veikšanā

- piedalīties mājsaimniecību un ģimeņu rādītāju izstrādē

- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu avotiem iegūtajiem datiem

- piedalīties nosacījumu un programmētāju darba uzdevuma izstrādē, daudzdimensiju tabulu un metadatu sagatavošanā, aizpildīšanā un nosūtīšanā Eurostat

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm un daudzdimensiju tabulu veidošanā

- darba pieredze ar ekonomiku vai sociālajām zinātnēm saistītos amatos - ne mazāk par diviem gadiem

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/231.AKK5

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģijas un administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes metožu izstrādāšanā un to piemērošanā, novērtējot iegūtos rezultātus tautas skaitīšanas kvalitātes ziņojuma sagatavošanai

- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, tās organizēšanā un veikšanā

- piedalīties tautas skaitīšanā savākto datu pārbaudē, apstrādē un analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu avotiem iegūtajiem datiem

- piedalīties kopsavilkuma daudzdimensiju tabulu un meta datu sagatavošanā, aizpildīšanā un nosūtīšanā Eiropas statistikas birojam

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai sociālajās zinātnēs, vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība citā jomā, kas papildināta ar nozarei atbilstošām studijām

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas un pieredze analītiskajā darbā

- pieredze darbā ar statistikas datiem un liela apjoma datubāzēm

- labas angļu valodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/231.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Klientu pašapkalpošanās informācijas sistēmu daļas sistēmanalītiķa darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā divi gadi

- pieredze informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā

- zināšanas informācijas sistēmas dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ievadīšanā

- labas prasmes ar MS Outlook, MS Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt IS izstrādes vadību

- pārvaldīt IS darbību

- ieviest IS

- īstenot projektus

- definēt IS biznesa prasības, testēt izmaiņas un līdzdarboties to ieviešanā

- plānot IS un IKT attīstību un pilnveidošanu un uzraudzīt pasākumu izpildes gaitu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras attīstība", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1002 līdz 1518 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP_KPISD_S_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un tiesas nolēmumos noteiktajiem uzdevumiem

- pārstāvēt VID intereses tiesā

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- pārsūdzēt tiesas nolēmumus

- sniegt juridisku atbalstu un līdzdarboties juridisku jautājumu risināšanā VID uzdevumu izpildes un VID darbības nodrošināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 911 līdz 1154 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP PPVAD GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatzināšanas angļu un krievu valodā

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos

- sagatavot ieteikumus un metodiskos materiālus par nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem

- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotajiem jautājumiem

- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu normatīvajos aktos un sagatavot informatīvo materiālu ar grozījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 740 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Sestās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem norādījumiem

- veikt saņemto deklarāciju datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

- veikt pārmaksāto nodokļu izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksājumu parādu segšanai

- sagatavot informāciju apmaiņai ar ārvalstu nodokļu administrācijām tiešo un netiešo nodokļu jomā

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi NIS, Dokumentu vadības sistēmu (DVS)

Ierēdņa dienesta vieta: Beātes ielā 49, Valmierā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_6N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā kārtībā

- pieņemt un reģistrēt datu bāzē ar PVN apliekamo personu reģistrā aizpildītos nodokļu maksātāju iesniegumus, izvērtēt riskus, veikt amatpersonu intervijas atbilstoši VID Nodokļu pārvaldes direktora apstiprinātajai kārtībai un sagatavot pozitīvu vai atteikuma lēmumu projektus

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- pēc saņemtajiem pieprasījumiem reģistrēt Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS) datu bāzē un ģenerēt nerezidentiem kodus

- izvērtēt nodokļu maksātāju iesniegumus par rezidences statusa maiņu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1RN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļa maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanu datumu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- veikt nodokļu un citu maksājumu reģistrēšanu elektronisko ierīču un iekārtu lietošanu saistītos uzdevumus

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1KAN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales otrās apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju, saimnieciskās darbības veicēju reģistrāciju un VID reģistrēto nodokļu maksātāju izslēgšanu no reģistra

- veikt reģistrāciju pievienotās vērtības nodokļa maksātāju reģistrā un datu izmaiņas

- sagatavot un izsniegt izziņas un apliecinājumus nodokļu maksātājiem un par nodokļu maksātājiem normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos

- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (turpmāk - EDS) lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni, VID Informatīvajā tālrunī)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu, EDS, Dokumentu vadības sistēmu

Ierēdņa dienesta vieta: Jupatovkas ielā 11, Griškānu pagastā, Rēzeknē.

Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_L2AN_GNI_8_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Piektās nodaļas vecākā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus pār pārmaksāto nodokļu atmaksu vai novirzīšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_5N_VNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Rīgas muitas kontroles punktu daļas vecākā muitas uzrauga ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)

Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatzināšanas krievu valodā

- pamatzināšanas angļu valodā

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt pirmsmuitošanas darbību piemērošanu, muitas deklarāciju un citu muitošanas dokumentu kontroli un pieņemt lēmumus par muitas procedūru piemērošanu

- veikt muitas fiziskās kontroles pasākumus

- veikt preču, uz kurām attiecināmi ierobežojumi un aizliegumi, kontroli un atbilstības uzraudzību, kā arī atļauju uzraudzību starptautiskajiem kravu pārvadātajiem ar autotransportu

- iegūt riska informāciju, uzkrāt un veikt tās apriti

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Jebkurā Muitas pārvaldes Muitas kontroles punktā - Rīgā vai Mārupes novadā lidostā "Rīga".

Ierēdnim noteikta 26.2. saime "Muita un muitas kontrole", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MP_RMKP_VMU_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Uz amatu var pretendēt tikai tie VID nodarbinātie, kuri šobrīd pilda ierēdņa amata pienākumus.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/231.AKK15

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - IEPIRKUMU SPECIĀLISTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.6. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot ārstniecības un ārstniecības atbalsta personāla kvalifikāciju" projekta laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiskā darba pieredze iepirkumu jomā 1- 3 gadi, vēlams publiskā sektorā

- pieredze līgumu sagatavošanā

- zināšanas un prasme pielietot praksē Publisko iepirkumu likuma regulējumu

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu darbību normatīvo regulējumu

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši spēkā esošiem normatīvajiem aktiem

- labas datorprasmes

- precizitāte uzdevumu izpildē

- analītiskā domāšana, labas komunikācijas prasmes, iniciatīva un ētiskums

- spēja strādāt individuāli un grupā, plānot un organizēt savu laiku

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju saskaņā ar spēkā esošiem normatīvajiem aktiem iepirkumu jomā

- izstrādāt cenu aptauju un tirgus izpētes dokumentāciju

- piedalīties publisko iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot atbildes uz Centrālā finanšu un līgumu aģentūras un citu kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar iepirkumiem

- piedalīties projekta iepirkumu plāna izstrādē

- piedalīties līgumu projektu izstrādē un līgumu slēgšanā ar piegādātajiem

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/231.AKK16

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - VECĀKAIS REFERENTS Farmācijas departamentā uz nenoteiktu laiku

Amata mērķis:

- piedalīties farmācijas un medicīnisko ierīču jomas politikas izstrādē un tās īstenošanā

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus farmaceitiskās aprūpes, zāļu pieejamības, zāļu reklāmas un medicīnisko ierīču jautājumos

- analizēt un izvērtēt informāciju par situāciju valstī farmācijas un medicīnisko ierīču politikas jomā

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un citu dokumentu projektiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un tiesību aktu farmācijas un medicīnas ierīču jomā pārzināšana

- normatīvo aktu izstrādāšanas prasme

- angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja strādāt individuāli un komandā

- spēja analizēt un izstrādāt priekšlikumus risinājumiem

- komunikācijas prasme un ētiskums darba pienākumu izpildē

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 14 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam Farmācijas departamentā".


OP 2017/231.AKK17

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības atbalsta personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām

- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām Projekta darbību īstenošanai

- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības aprūpē vai sabiedrības veselībā

- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē

- pieredze veselības aprūpes jomā

- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas organizēšanas kārtību

- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt savu laiku

- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes III līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/231.AKK18

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu amatu - iekšējās kontroles speciālists (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs (jurista, ekonomista, finanšu vai vadības specialitātē, kas papildināta ar speciālajām mācībām iekšējā audita vai iekšējās kontroles jomā)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- ne mazāk kā trīs gadu atbilstoša darba pieredze valsts pārvaldē

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot nodrošinot iekšējo kontroli iestādē

- prasme sagatavot pārbaužu pārskatus un ziņojumus vadībai par iekšējās kontroles pārbaudēs konstatēto un nodrošināt ieteikumu ieviešanas uzraudzību

- zināšanas iekšējās kontroles sistēmas darbības nodrošināšanā

- vēlams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, izdarīt secinājumus, augsta atbildības izjūta, precizitāte

- labas lietvedības zināšanas, komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja strādāt komandā

- autotransporta vadīšanas tiesības

- prasmes strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt risku izvērtēšanu, veikt iekšējās kontroles pasākumus saskaņā ar iestādes plānu kārtējam gadam, kā arī sniegt konsultācijas, lai sekmētu iestādes mērķu sasniegšanu

- iekšējās kontroles pārbaužu pārskatu un ziņojumu vadībai sagatavošana, ieteikumu ieviešanas uzraudzība

- sagatavot neatkarīgu un objektīvu vērtējumu par iestādes iekšējās kontroles sistēmas darbību, tās kvalitāti, efektivitāti un atbilstību iestādes mērķiem, tajā skaitā par finanšu līdzekļu izlietojuma likumību un lietderību, sniedzot ieteikumus šīs sistēmas pilnveidošanai

- uzraudzīt apstiprināto Zemkopības ministrijas iekšējā audita ieteikumu ieviešanu iestādē

Piedāvājam:

- mēnešalga līdz 1243 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- sociālās garantijas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/231.AKR1

Veselības ministrija informē, ka Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļas eksperta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR2

Veselības ministrija informē, ka Farmācijas departamenta vecākā referenta amata konkurss noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR3

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka konkurss uz vakanto Rīgas reģionālās Valsts darba inspekcijas inspektora amata vietu beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR4

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkurss uz Audita departamenta Padziļinātās pārbaudes daļas auditora (ierēdņa) amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Trešās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR7

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu administrēšanas risku vadības daļas Riska vadības nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR8

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR9

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu kontroles pārvaldes Normatīvo aktu ievērošanas kontroles daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR10

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR11

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 14.11.2017. konkursa kārtībā ir iecelta SVETLANA BALALAJEVA.


OP 2017/231.AKR12

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Ceturtās nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz nenoteiktu laiku 16.11.2017. konkursa kārtībā ir iecelta ELĪNA TOMŠINSKA.


OP 2017/231.AKR13

Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkurss uz vakanto Profesionālās izglītības departamenta Profesionālās izglītības pārbaudījumu nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/231.AKR14

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada 21. novembrī iecelta DZINTRA PAUGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)