Laidiens: 21.11.2017., Nr. 230
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/230.AKK1
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - eksperts Nodarbinātības valsts aģentūras Risku vadības un iekšējās
kontroles nodaļā (1 amata nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze audita vai ES fondu vadības uzraudzības jomā ne mazāk kā
viens gads
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par iekšējās kontroles sistēmas darbību, t. sk. tiešās
pārvaldes iestādēs
- zināšanas par risku vadību
- labas datu analīzes prasmes
Galvenie amata pienākumi: piedalīties Nodarbinātības valsts aģentūras
iekšējās kontroles vides izveidošanā. Veikt iekšējās kontroles sistēmas
darbības uzraudzības pasākumus un pārbaudes. Sniegt ieteikumus par
nepieciešamajiem uzlabojumiem iekšējās kontroles sistēmā un tās pilnveidē.
Koordinēt informācijas apmaiņu un sadarbību ar ārējiem auditoriem un Valsts
kontroli saskaņā ar normatīvo aktu prasībām. Sagatavot informatīvos materiālus,
pārskatus, ziņojumus, atskaites, atzinumus un citus dokumentus Risku vadības un
iekšējās kontroles nodaļas kompetences ietvaros.
Konsultēt un sniegt metodisku palīdzību struktūrvienībām un darbiniekiem
risku vadības un iekšējās kontroles jautājumos.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR,
2. kategorija 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā
K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi
konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RVIKN_eksperts". Informācija pa
tālruni 67021794 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un
kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/230.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības organizators Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu
filiālē (1 amata vieta, 0,5 slodzes uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt
risinājumu
- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientu orientēta saskarsme
vērsta uz darba pozitīvu rezultātu
- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku
(lietotāja līmenī)
- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī
Galvenie amata pienākumi: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba
devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas
pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos
jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām
un juridiskām personām, kontrolēt līgumu izpildi pasākumu ietvaros.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 303,50 EUR,
2. kategorija 335,00 EUR, 3. kategorija: 367,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Talsu
filiālē K. Valdemāra ielā 2a, Talsos, LV-3201, vai jānosūta uz e-pasta
adresi talsi@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
63221583 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts augstākais punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Talsu filiālē.
OP 2017/230.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu -Nodarbinātības valsts aģentūras
Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas Projektu vadītājs (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams vadības zinātnēs vai Eiropas studijās
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās plānošanas
dokumentu vai normatīvo aktu izstrādes, starptautiskās sadarbības projektu
īstenošanas jomā - ne mazāka par vienu gadu
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumu mērķiem,
mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus,
prezentēt viedokli
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī) mutvārdos un rakstos
- pieredze darbā ar datoru (lietotāja līmenī), darbam nepieciešamo tehnisko
līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana
Amata mērķis: veicināt un attīstīt Nodarbinātības valsts aģentūras starptautisko
sadarbību un partnerību.
Galvenie amata pienākumi: organizēt starptautisku sadarbības projektu
sagatavošanu, kā arī koordinēt apstiprināto projektu īstenošanu, veicināt un
attīstīt Nodarbinātības valsts aģentūras starptautisko sadarbību un partnerību,
gatavot Nodarbinātības valsts aģentūras iekšējos normatīvos aktus un metodiskos
materiālus, veikt tiesību aktu projektu izvērtēšanu un saskaņošanu Nodaļas
kompetences jomā, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām,
sabiedriskajām organizācijām, ārvalstu un starptautiskām institūcijām un
organizācijām, citiem Nodarbinātības valsts aģentūras sadarbības partneriem
darba tirgus izpētes jautājumos, bezdarba samazināšanas un nodarbinātības
veicināšanas jautājumu risināšanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ATT_projektu_vadītājs".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/230.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata
vietām Daugavpils filiālē - nodarbinātības aģents (2 amata vietas uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word,
Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 607,00 EUR,
2. kategorija 670,00 EUR, 3. kategorija: 734,00 EUR (bruto
alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 14
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Daugavpils filiālē Varšavas ielā 18, Daugavpilī, LV-5404, vai jānosūta uz
e-pasta adresi daugavpils@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 65484370, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Daugavpils filiālē.
OP 2017/230.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina
konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠKĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts / Ķīmijas nozare, Organiskās
ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem: Pieredze biomasas pirolīzes procesu pētījumos.
Neorganiskās ķīmijas institūts, Biomateriālu zinātniskās pētniecības
laboratorija / Materiālzinātnes nozare, Polimēru un
kompozītmateriālu apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Funkcionālo materiālu tehnoloģiju zinātniskā laboratorija / Materiālzinātnes
nozare, Inteliģentie materiāli un struktūras apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Prasības pretendentiem: zinātniskā darba pieredze materiālzinātnē,
inženierzinātnēs, fizikā vai saistītās nozarēs tiks vērtēta kā priekšrocība.
Zinātnes nozarei atbilstošas 5 zinātniskās publikācijas un/vai publicēti mācību
līdzekļi.
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Radioelektronikas institūts
- pētnieks - 2 vietas
Prasības pretendentiem: maģistra
grāds elektronikā vai radniecīgā nozarē. Pēdējo 5 gadu laikā vismaz 2
publicētas vai publicēšanai pieņemtas zinātniskās publikācijas vai dalība
vismaz 2 zinātniskos projektos.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā,
pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts
pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā
atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot
iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.),
uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi
un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/230.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Finanšu vadības departamenta finansists (uz nenoteiktu laiku)
Labklājības ministrija piedāvā:
- atbildīgu un interesantu darbu profesionālā un draudzīgā kolektīvā finanšu
jomā
- iespēju dot savu ieguldījumu finanšu jomā labklājības nozarē
- stabilitāti un savas profesionalitātes attīstīšanu
- atalgojumu no 756 EUR līdz 994 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai
un profesionālajai pieredzei
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- nodrošināt un uzraudzīt ar institūciju darbību saistītos finanšu vadības
procesus
- sagatavot ikgadējo valsts budžeta projektu un tā grozījumu projektu
saskaņā ar valsts budžeta pieprasījuma izstrādes pamatprincipiem
- nodrošināt finansēšanas plānu un ieņēmumu un izdevumu tāmju sagatavošanas
procesu, kā arī veikt to izmaiņu analīzi
- nodrošināt pasākumu finanšu aprēķinus, kā arī to nodrošināšanai
nepieciešamā finansējuma pamatotību un atbilstību normatīvajiem aktiem
- veikt finanšu izlietojuma uzraudzību, analizēt finanšu informāciju,
savlaicīgi identificēt riskus un sniegt priekšlikumus turpmākām rīcībām
efektīvai finanšu pārvaldībai
- sagatavot informāciju par budžeta līdzekļu apguvi
- sniegt programmu īstenošanā iesaistītajām institūcijām metodiskas
konsultācijas par valsts budžeta finanšu vadības procesiem
- amata kompetences ietvaros sagatavot rīkojumus, normatīvo aktu un
metodisko materiālu projektus
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu
vadības jomām)
- darba pieredze finanšu informācijas sagatavošanā un finanšu datu analīzē (darba
pieredze valsts pārvaldē un darbā ar budžeta plānošanas un finanšu vadības jautājumiem
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas valsts budžeta plānošanā un uzraudzībā
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju
- labas prasmes darbā ar datorprogrammu Excel
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331. Tālr. uzziņām 67021645, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.
OP 2017/230.AKK7
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūra (reģ.
Nr. 90002065000) izsludina konkursu uz Ģeoinformācijas
sistēmu un informācijas tehnoloģiju departamenta direktora (ierēdņa) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt departamenta darbu (ĢIS un IT jautājumos)
- izstrādāt normatīvo aktu un plānošanas dokumentu projektus ģeotelpiskās
informācijas un pakalpojumu jomā
- analizēt politikas dokumentu, koncepciju, kā arī normatīvo aktu projektus,
kas attiecas uz departamenta kompetences jautājumiem, gatavot atsauksmes par
tiem
- organizēt aģentūras ģeotelpiskās informācijas pamatdatu informācijas
sistēmas infrastruktūras uzturēšanu un tālāku attīstību
- organizēt informācijas sagatavošanu par Aģentūras rīcībā esošajiem
ģeotelpiskajiem datiem, to sagatavošanas plāniem, pieejamību un saņemšanas
nosacījumiem un organizēt Aģentūras pakalpojumu sniegšanu ģeoinformācijas
jomā
- pārraudzīt ģeotelpisko datu un pakalpojumu sniegšanu ārējiem lietotājiem
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma " Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā izglītība ģeodēzijā, ģeogrāfijā, kartogrāfijā, ģeomātikā vai citā radniecīgā specialitātē
- kartogrāfijā pielietojamo programmatūru pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru un biroja datorprogrammām
-vismaz 5 gadu darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē
- pārzināt ģeotelpiskās informācijas produktu ražošanas procesu un
pakalpojumu sniegšanu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
Mēs piedāvājam sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam,
mēnešalgu 1. kategorijai: 1450 EUR, 2. kategorijai: 1640 EUR,
3. kategorijai: 1830 EUR (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu.
Motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (dzīves apraksts) un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas, kā arī konkursa pretendenta iesniegums un
pieteikuma anketa (pieejami mājaslapā www.lgia.gov.lv
sadaļā "Vakances") jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
Latvijas Ģeotelpiskās informācijas aģentūrā (O.Vācieša
iela 43, Rīga, LV-1004) vai jānosūta uz e-pasta adresi konkurss@lgia.gov.lv
. Tālrunis uzziņām 25691503.
OP 2017/230.AKK8
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un
kontroles nodaļas inspektors (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā farmaceitiskā izglītība
- vēlama profesionālā pieredze farmācijas jomā (1 gads)
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana
- valsts valodas prasme atbilstoši C 1 līmenim
- prasme strādāt ar datoru (MS Word,
Excel, PowerPoint) un biroja tehniku
- labas lietvedības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt zāļu izplatīšanas prasību ievērošanu un
farmaceitisko darbību regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/230.AKK9
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Veselības aprūpes
kvalitātes kontroles nodaļas vecākais ārsts eksperts (četras amata vietas uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā (ārsta
grāds)
- sertifikāts vienā vai vairākās medicīnas
pamatspecialitātes, sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- pieredze un praktiskais darba stāžs medicīnas pamatspecialitātē (ne mazāk
kā 5 gadi)
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- veikt ekspertīzes par veselības aprūpes kvalitāti un veselības aprūpi
reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu
- sastādīt kontroles aktu saskaņā ar noteiktajām procedūrām, pieprasīt
rakstveida informāciju par norādījumu izpildi
- sagatavot un sniegt atzinumus par veselībai vai dzīvībai nodarīto
kaitējumu Ārstniecības riska fonda ietvaros un noteikt izmaksājamās atlīdzības
apmēru
- veikt narkotisko un psihotropo zāļu izmantošanas pamatotības kontroli
ārstniecības procesā
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta
adresi personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Veselības inspekcija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības
inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.
OP 2017/230.AKK10
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Starptautiskās sadarbības un atbalsta daļas projektu koordinatora amatu
(darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Darba pienākumi:
- sadarbības veidošana ar darba devējiem Eiropas Komisijas iniciatīvas
"Eiropas solidaritātes korpuss" nodarbinātības sadaļas ietvaros
- Eiropas informācijas tīkla "Eurodesk"
koordinēšana un attīstība
- starptautisku projektu vadība jaunatnes un nodarbinātības jomās
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- zināšanas un izpratne par nodarbinātības jomu un darba tirgus tendencēm
- vismaz divu gadu darba pieredze projektu vadībā gan nacionālā, gan
starptautiskā līmenī, tajā skaitā apmācību jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft
Word, Microsoft Excel, Power Point
un Outlook Express
- vēlama pieredze jaunatnes un nodarbinātības jomās
- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālr. uzziņām 67358073 vai
67358069.
OP 2017/230.AKK11
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Finanšu un grāmatvedības daļas grāmatveža amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie darba pienākumi ir veikt Eiropas Savienības iniciatīvas
"Eiropas Solidaritātes korpuss", projekta "Erasmus+ Nacionālo
aģentūru tīklošanās cilvēktiesību izglītības aktualizēšana jaunatnes
jomā", kā arī Jaunatnes politikas valsts programmas finanšu plānošanu un
grāmatvedības uzskaiti.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība finansēs, grāmatvedībā vai ekonomikā
- vismaz divu gadu darba pieredze grāmatvedības un finanšu jomā
- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu
- zināšanas finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā un analīzē
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Word, Microsoft Excel un Outlook Express)
- ļoti labas iemaņas strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālr. uzziņām 67358073 vai
67358072.
OP 2017/230.AKK12
Valsts policija, reģistrācijas Nr. 90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Galvenās
administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Normatīvo aktu analīzes un izstrādes
nodaļas JURISTS (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista
profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim)
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to
sekmīgu virzību
- sniegt atbalstu Valsts policijas struktūrvienībām to nozares kompetencē
esošo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- sagatavot atzinumus par Valsts policijas struktūrvienību vai citu iestāžu
(institūciju) izstrādātajiem normatīvajiem aktiem
- sagatavot starpresoru vienošanās projektus
- piedalīties Valsts policijas un citu iestāžu (institūciju) organizētajās
darba grupās un komisijās
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa
beigām)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopiju/-as ar norādi "JURISTS_NAAIN_KONKURSS" jāiesniedz
Valsts policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: cv@vp.gov.lv,
adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālruni
67075424.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.