Laidiens: 30.01.2017., Nr. 23
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/23.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz PADOMES LOCEKĻA/-ES amatu!
Valsts akciju sabiedrība "Valsts nekustamie īpašumi" (reģ. Nr. 40003294758)
ir moderns, uz biznesa pamatiem balstīts uzņēmums, kas profesionāli nodarbojas
ar valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanu un būvniecības projektu attīstību
biznesa vajadzībām.
Darbavieta - Rīgā
Valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" padomes
locekļa/-es amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, tiesību zinātnē, ekonomikā vai
nekustamo īpašumu pārvaldībā;
2) vismaz viena kritērija izpilde no zemāk minētajiem vadības pieredzes
kritērijiem:
- vismaz triju gadu pieredze lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes
locekļa amatā
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par
politikas veidošanu
- vismaz 10 gadu starptautiski atzīta pētniecības vai konsultāciju pieredze
ar uzņēmuma darbību saistītā jomā vadošā akadēmiskā personāla amatā (asociētais
profesors, profesors, vadošais pētnieks)
3) vēlama starptautiskā pieredze līdzīga lieluma uzņēmumā vai vidējā/lielā
privātā kapitālsabiedrībā vai institūcijā vadošā amatā;
4) vēlama pieredze lielu projektu vadībā;
5) izpratne par VAS "Valsts nekustamie īpašumi" darbības jomām -
nekustamā īpašuma būvniecības, pārvaldīšanas, iegādes un atsavināšanas
jautājumiem;
6) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana, par kapitālsabiedrību finanšu vadības, risku vadības un
iekšējā audita jautājumiem;
7) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
8) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
9) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
10) nevainojama reputācija;
11) atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām.
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2017. gada
17. februārim ar norādi "Pieteikums VAS "Valsts nekustamie
īpašumi" padomes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa
amatam)
- Curriculum Vitae (CV),
iekļaujot kontaktinformāciju
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un, ja ir, svešvalodu
prasmes apliecinoša dokumenta kopiju
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas
- apliecinājumu (informācija Finanšu ministrijas mājaslapā sadaļā
"Karjera")
- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
OP 2017/23.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Juridiskā nodrošinājuma nodaļai
JURISKONSULTU (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs izvērtējumu un atzinumu sagatavošana par Eiropas Savienības
fondu projektu iespējamo neatbilstību gadījumiem, aģentūras pārstāvība
tiesvedības procesos un attiecīgu dokumentu projektu sagatavošana
pārstāvniecības nodrošināšanai, Eiropas Savienības fondu projektu
līdzfinansējuma saņēmēju veikto publiskā iepirkuma procedūru atbilstības
pārbaude publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem. aģentūras
struktūrvienību izstrādāto iekšējo normatīvo aktu tiesiskuma papildpārbaudes,
kā arī citu juridisku jautājumu risināšana.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 902 euro līdz 1235 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas par Latvijas Republikas valsts pārvaldes tiesisko regulējumu un
administratīvo procesu;
- zināšanas par publisko iepirkumu regulējumu
- pamatzināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- tiesvedības pieredze un pieredze dokumentu sagatavošanā pārstāvniecības
nodrošināšanai
- labas angļu valodas zināšanas
- atklāta un draudzīga attieksme pret kolēģiem un klientiem
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Papildus vēlama:
- pieredze tiesību aktu izstrādē vai līgumu sagatavošanā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības finanšu instrumentu ieviešanu
- praktiskā pieredze publisko iepirkumu jomā
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Juridiskā nodrošinājuma nodaļas juriskonsults".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2017/23.AKK3
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA (RPIVA) izsludina konkursu uz šādām
akadēmisko amatu vietām:
- profesora amatā pedagoģijas nozares skolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
(viena) amata vieta
Studiju kursi: Bilingvisms un bilingvālā izglītība skolā, Didaktika,
Lingvodidaktika pamatskolā un vidusskolā, Pētniecība vadības procesā, Skolas
pedagoģija.
- profesora amatā pedagoģijas nozares vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē
- 1 (viena) amata vieta
Studiju kursi: Audzināšanas teorija, Vispārīgā pedagoģija un pedagoģiskā
doma Latvijā.
Prasības profesora amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā nozarē
- atbilstība Augstskolu likuma 28. panta prasībām un Ministru kabineta
noteikumiem Nr. 391
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus un studentu pētniecisko
darbību
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/vācu, krievu valodas - prasmes
studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem
- profesora amatā pedagoģijas nozares nozaru (mākslas) pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
Studiju kursi: Diriģēšana, Koris, Diriģenta profesionalitāte.
Prasības profesora amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā nozarē
- atbilstība Augstskolu likuma 28. panta prasībām un Ministru kabineta noteikumiem
Nr. 391
- izcili mākslinieciskās jaunrades rezultāti mūzikas mākslas jomā (piemēram,
regulāra koncertdarbība, atzinības u. tml.)
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus un studentu pētniecisko
darbību
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/ vācu, krievu valodas - prasmes
studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem
- asociētā profesora amatā pedagoģijas nozares skolas pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
Studiju kursi: Vizuālās mākslas mācību saturs un metodika sākumskolā,
Sadarbība sociokultūras vidē pirmsskolā,
Sadarbība sociokultūras vidē skolā.
Prasības asociētā profesora amata pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds attiecīgajā nozarē
- atbilstība Augstskolu likuma 30. panta prasībām un Ministru kabineta noteikumiem
Nr. 391
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus un studentu pētniecisko
darbību
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā
- prasme noteikt prioritātes un pieņemt lēmumus
- saskarsmes kultūra un pedagoga ētikas ievērošana
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/vācu, krievu valodas- prasmes
studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem
- lektora amatā pedagoģijas nozares nozaru (mākslas) pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
Studiju kursi: Speciālais instruments (vijole), Instrumentspēles
mācīšanas metodika.
Prasības lektora amata pretendentiem:
- maģistra grāds vai doktora zinātniskais grāds attiecīgajā nozarē
- atbilstība Augstskolu likuma 36. panta prasībām
- vismaz viena gada pedagoģiskā darba pieredze apakšnozarē
- pieredze kvalitatīvi izstrādāt un vadīt lekciju kursus, seminārus,
organizēt praktiskās nodarbības, vadīt studiju darbus
- izcili mākslinieciskās jaunrades rezultāti mūzikas mākslas jomā (piemēram:
regulāra koncertdarbība, atzinības u. tml.)
- pieredze vietēja un starptautiska mēroga kultūras un mākslas pasākumos,
projektos vai konkursos
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/vācu, krievu valodas - prasmes
studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem
Konkurss notiek saskaņā ar RPIVA Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos un
administratīvajos amatos, viesdocētāju un pasniedzēju
pieņemšanu darbā. Nolikumu skatīt RPIVA mājaslapā sadaļā "Vakances" -
http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā personīgi jāiesniedz: iesniegums par
piedalīšanos konkursā; dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību
(kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem
dokumentu oriģināliem, RPIVA Personāla nodaļā); dzīves un darba gājuma
apraksts; publicēto pētniecisko darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem
sešiem gadiem; apliecinājumi par profesionālās pilnveides programmu apguvi 160
stundu apmērā sešu gadu periodā; citi dokumenti, kas apliecina pretendenta
atbilstību amatam, kā arī citi dokumenti pēc pretendenta izvēles, kas pilnīgāk
raksturo viņa kvalifikāciju.
Papildu informāciju var iegūt RPIVA Personāla nodaļā: tālr. 67808013,
e-pasta adrese: personals@rpiva.lv. Adrese: Imantas
7. līnija 1, Rīga, LV-1083.
OP 2017/23.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Daugavpils reģionālās
nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Ģimnāzijas ielā 10,
Daugavpilī)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu
vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu
metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils reģionālajai
nodaļai Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī, LV-5401 (ar norādi "Konkursam uz
Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta
adresi Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām
65476025.
OP 2017/23.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes
nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (2 vakances uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu
vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu
metodiku
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļai Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi "Konkursam uz
KAD inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67804112.
OP 2017/23.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā/-ās personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās
zinātnēs
- zināšanas darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā;
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izskatīt VID struktūrvienību iesniegtos pieprasījumus konkursu
izsludināšanai, sagatavot amatu konkursu sludinājumus un nosūtīt tos
publicēšanai plašsaziņas līdzekļos
- līdzdarboties pretendentu izvērtēšanā, izstrādāt personāla atlases
kritēriju un rezultātu dokumentāciju, informēt pretendentus par rezultātiem
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu, kā arī līdzdarboties personāla pieņemšanas darba procesa
koordinēšanā
- ievadīt datus, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām
attiecībām, centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon"
(turpmāk - HORIZON)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAdmD GPS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/23.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo
aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus
- pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un
civildienesta tiesiskajām attiecībām
- izvērtēt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par VID amatpersonu un
darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem un sagatavot atbildes uz tiem
- veikt dienesta pārbaudes, lai noskaidrotu faktus vai izvērtētu VID
amatpersonu rīcību
- izskatīt disciplinārlietas, sagatavot lēmumus disciplinārlietās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP JD GJ amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/23.AKK8
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora/-es
amatu (uz noteiktu laiku, trim gadiem, darbavieta Izstāžu ielā 11, Valdlaučos,
Ķekavas pagastā)
Prasības amata pretendentiem:
- augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnēs)
- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā
- vēlama pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- obligātas autotransporta vadīšanas tiesības, vēlamas traktortehnikas
vadīšanas tiesības
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm
Galvenie pienākumi:
- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu
izpildi, nepārtrauktību
- administratīvo lēmumu sagatavošana un pieņemšana
- nodrošināt klientu apkalpošanu
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 700 euro
līdz 944 euro
(atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darba vietu. www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības
aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai
konkursa kārtai.
OP 2017/23.AKK9
Precizējot iepriekš publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 25. janvārī laidienā Nr. 20 (5847) publicēto
paziņojumu (OP 2017/20.AKK5) par Nodarbinātības valsts aģentūras ierēdņa amata
vakanci.
Paziņojums par izsludināto vakanci
pareizi lasāms šādā redakcijā:
Nodarbinātības valsts aģentūra
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu Tukuma filiālē - nodarbinātības
aģents/-e (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā
spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 12
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma
filiālē Šēseles ielā 3, Tukumā, LV-3101, vai jānosūta
uz e-pasta adresi tukums@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 63107211, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas
un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks
uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Tukuma filiālē.
OP 2017/23.AKK10
Pārtikas drošības, dzīvnieku veselības un vides zinātniskais institūts
"BIOR" aicina savam kolektīvam pievienoties Juridiskās nodaļas vecāko
referentu/-i (pilna slodze, uz nenoteiktu laiku)
PRASĪBAS:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (var būt pēdējo
kursu students/-e)
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, internets)
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas mutvārdos un
rakstos
- analītiskā domāšana un spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu,
komunikabilitāte
- augsta atbildība un precizitāte
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze saistībā ar publiskajiem
iepirkumiem un augstākā juridiskā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību
PIENĀKUMI:
- juridisku dokumentu projektu sastādīšana
- līgumu reģistra uzturēšana
PIEDĀVĀJAM:
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi starptautiski atzītā Institūtā
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu
- patīkamu darba vidi
- stabilas sociālas garantijas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV ar norādi "Juridiskās
nodaļas vecākais referents") lūdzam sūtīt elektroniski uz e-pasta adresi
personals@bior.lv līdz 2017. gada 13. februārim.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti konkursa 2. kārtai.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Tālrunis uzziņām 67620668. Adrese: Lejupes iela 3, Rīga, LV-1076; mājaslapa:
www.bior.lv.