Laidiens: 17.11.2017., Nr. 229
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/229.AKK1
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Komunikācijas nodaļas konsultanta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
- plānot un īstenot Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija)
ārējās un iekšējās komunikācijas aktivitātes, veidojot un
uzturot pozitīvu ministrijas publisko tēlu
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot un izplatīt sabiedrībai, plašsaziņas līdzekļiem plānveidīgu,
visaptverošu aktuālo informāciju par ministrijas kompetencē esošajiem
jautājumiem
- uzturēt un aktualizēt informāciju mājaslapā, pārzināt mājaslapas
struktūru, veikt nepieciešamās izmaiņas ministrijas mājaslapas saturā saskaņā
ar struktūrvienību iesniegtajiem priekšlikumiem
- izstrādāt sociālo mediju stratēģiju, sekmēt tās izpildi, pārvaldīt
ministrijas sociālo tīklu profilus un radīt saturu ministrijas komunikācijai
sociālajos tīklos
- apkopot un analizēt ministrijas mājaslapas un sociālo tīklu rādītājus,
koordinēt ministrijas īstenoto projektu mājaslapu un sociālo tīklu
administratoru darbu atbilstoši ministrijas sociālo mediju stratēģijai
- piedalīties informatīvo materiālu - prezentāciju, infografiku,
apsveikumu un citu publicitātes izdevumu - sagatavošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vēlama augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
komunikācijas zinātnē vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz viena gada pieredze komunikācijas speciālista amatā vai
komunikācijas projektu īstenošanā
- pieredze informatīvo un publicitātes materiālu sagatavošanā
- pieredze darbā ar satura pārvaldības sistēmām vai pieredze mājaslapas
saturu vadībā
- zināšanas par darba specifiku komunikācijas jomā
- zināšanas sociālo mediju platformām un to darbību
- vēlamas iemaņas darbā ar Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, MS Office Publisher
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā
- vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj
sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē
- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas darba
intensitātes apstākļos
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu
profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē
- mēnešalgu: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija:
950,00 EUR, 3. kategorija: 994,00 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei; amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu
grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā
- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)
Iesniedzamie dokumenti:
1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt:
- pieredzi komunikācijas speciālista amatā vai komunikācijas projektu
īstenošanā, norādot periodu
- pieredzi mājaslapas satura vadībā vai tekstu redaktora pienākumu veikšanā,
norādot periodu
- pieredzi informatīvu un publicitātes materiālu sagatavošanā, norādot
periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa
komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)
2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši
ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050);
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Komunikācijas nodaļas konsultants".
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma
vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;
2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;
3) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras
laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām. Lūdzam ievērot, ka
sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālr. uzziņām 67047892.
OP 2017/229.AKK2
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337;
www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
vadības departamenta Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista ierēdņa diviem
amatiem uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi
- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu
rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju
- vadīt un piedalīties centralizētu, tajā skaitā ārstniecības līdzekļu,
iepirkumu komisiju darbā
- vadīt un piedalīties administratīvā darba nodrošināšanas, saimnieciska
rakstura iepirkumu komisiju darbā
- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to
izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam
- nodrošināt iepirkumu līgumu projektu izstrādi un saskaņošanu
- nodrošināt ārstniecības līdzekļu līgumu izpildes koordinēšanu
- strādāt ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze/darbs valsts pārvaldē
- ļoti labas datorprasmes (MS Office)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un sagatavot
dokumentus iepirkumu jomā
- darba pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas priekšsēdētājam,
komisijas loceklim vai komisijas sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- atalgojumu no 756 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Iepirkumu speciālists" sūtīt Nacionālā
veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv
vai pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2017. gada 29. novembrim.
Informācija pa tālr. 67043742.
OP 2017/229.AKK3
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto
Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas
vadītāja ierēdņa amatu
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma "Par
valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība inženierzinātņu, būvniecības, nekustamo
īpašumu pārvaldīšanas vai tiesību zinātņu jomā
--pēdējo piecu gadu laikā ir vismaz viena gada pieredze vadošā amatā valsts
vai pašvaldības iestādē, valsts vai pašvaldības kapitālsabiedrībā, vēlams
būvniecības vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
- vēlams būvniecības speciālista sertifikāts būvuzraudzībā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu projektu vadībā vai koordinācijā būvniecības vai nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas jomā
- zināšanas būvniecības, finanšu un publisko iepirkumu jomā
- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe)
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa pārlūkprogrammas un
informācijas datubāzes
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- plānot un savas kompetences ietvaros nodrošināt Iekšlietu ministrijas un
tās padotībā esošo iestāžu darbības nodrošināšanai nepieciešamo
jaunu būvju būvniecību, esošo būvju pārbūvi, restaurāciju, konservāciju,
novietošanu un atjaunošanu, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un iesniegt
atbildīgajām institūcijām
- nodrošināt nepieciešamo pasākumu izpildi valsts robežas joslas
ierīkošanai, pierobežas ceļu uzturēšanai un īpašumtiesību sakārtošanai, un
būvniecības projektu realizācijai, izmantojot ārvalstu finanšu instrumentu
atbalstu
- izstrādāt iekšlietu nozares un Nodrošinājuma valsts aģentūras būvniecības
darbu plānu un kontrolēt to īstenošanu
- atbilstoši struktūrvienības kompetencei nodrošināt piegādes, pakalpojumu
un būvdarbu līgumu slēgšanu un to izpildes kontroli
- izvēlēties un ieteikt projektu vadīšanai nepieciešamās plānošanas un
kontroles metodes, izstrādāt priekšlikumus, kas vērsti uz efektīvāku resursu
izmantošanu
- sagatavot informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu, iekšējo
normatīvo aktu un citu dokumentu projektus atbilstoši struktūrvienības
kompetencei
Piedāvājam:
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgas grupai
(pārbaudes laikā līdz 1458 euro) un sociālās
garantijas
- darbavietu Ezermalas ielā 10B, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, dzīves
un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2017. gada 1. decembrim,
Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai
sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv,
tālr. uzziņām 67219255, darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2017/229.AKK4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Rīgas
1. nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA trim amata vietām (uz
nenoteiktu laiku)
Divām amata vietām darbs saistīts ar uzturēšanās atļauju jautājumiem, vienai
amata vietai - ar ielūgumiem.
Prasības pretendentam:
- vēlama augstākā izglītība
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- izpratne par e-pakalpojumiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
Galvenie amata pienākumi:
- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē
- darbs ar informācijas sistēmām
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- darba laiku no plkst. 12.00 līdz 20.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30
minūtes)
- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā,
kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus - Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums R1N KAS amatam".
Uzziņas pa tālr. 67219273.
OP 2017/229.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Satiksmes
infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieka amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu
satiksmes jomā īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā, kas saistīta ar būvniecības projektiem, tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieks".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/229.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi
piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu
apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas
metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties
Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un
standartizācijas daļas sistēmanalītiķis (2 amata
vietas)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai
pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus veidojot vienotu
katalogu
- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes
(turpmāk - CSP) departamentos un dokumentēt to no informācijas tehnoloģiju
pielietojuma viedokļa, atbilstoši analīzes rezultātiem sniegt procesu
uzlabošanas risinājumus
- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs,
ekonomikā vai saistītā nozarē
- pieredze atbilstošā darbā vai darbā ar datu (t. sk. informācijas)
apstrādi un analīzi (ilgāka par gadu)
- padziļinātas zināšanas Microsoft
datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)
- labas angļu un latviešu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas analītiskās prasmes
- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt
pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/229.AKR1
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Komercdarbības
atbalsta kontroles departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku no
2017.gada 13.novembra iecelta SARMĪTE ZAKOVSKA.
OP 2017/229.AKR2
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un starptautiskās
sadarbības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/229.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 13.novembra uz
nenoteiktu laiku Juridiskā departamenta Iepirkumu un juridiskā atbalsta nodaļas
vecākās referentes amatā iecelta ILĀNA GARBERE-BULE.
OP 2017/229.AKR4
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr.
90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 09.11.2017. Patērētāju konsultāciju un
sūdzību departamenta juriskonsultes ierēnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku
ir iecelta JOLANTA NAZAROVA.
OP 2017/229.AKR5
Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un
starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amata konkurss noslēgts bez
rezultāta.
OP 2017/229.AKR6
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas
departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultantes amatā uz nenoteiktu laiku no
2017. gada 16. oktobra iecelta MARINA PAŅKOVA.
OP 2017/229.AKR7
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas
departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta amatā uz nenoteiktu laiku no
2017. gada 23. oktobra iecelts ARTIS ZAĻŪKSNIS.
OP 2017/229.AKR8
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Tehniskā nodrošinājuma
departamenta juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 2. novembra
iecelta VINETA BĒRZIŅA.