Laidiens: 17.11.2017., Nr. 229

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/229.AKK1

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Komunikācijas nodaļas konsultanta darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- plānot un īstenot Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - ministrija) ārējās un iekšējās komunikācijas aktivitātes, veidojot un uzturot pozitīvu ministrijas publisko tēlu

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un izplatīt sabiedrībai, plašsaziņas līdzekļiem plānveidīgu, visaptverošu aktuālo informāciju par ministrijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- uzturēt un aktualizēt informāciju mājaslapā, pārzināt mājaslapas struktūru, veikt nepieciešamās izmaiņas ministrijas mājaslapas saturā saskaņā ar struktūrvienību iesniegtajiem priekšlikumiem

- izstrādāt sociālo mediju stratēģiju, sekmēt tās izpildi, pārvaldīt ministrijas sociālo tīklu profilus un radīt saturu ministrijas komunikācijai sociālajos tīklos

- apkopot un analizēt ministrijas mājaslapas un sociālo tīklu rādītājus, koordinēt ministrijas īstenoto projektu mājaslapu un sociālo tīklu administratoru darbu atbilstoši ministrijas sociālo mediju stratēģijai

- piedalīties informatīvo materiālu - prezentāciju, infografiku, apsveikumu un citu publicitātes izdevumu - sagatavošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vēlama augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība komunikācijas zinātnē vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz viena gada pieredze komunikācijas speciālista amatā vai komunikācijas projektu īstenošanā

- pieredze informatīvo un publicitātes materiālu sagatavošanā

- pieredze darbā ar satura pārvaldības sistēmām vai pieredze mājaslapas saturu vadībā

- zināšanas par darba specifiku komunikācijas jomā

- zināšanas sociālo mediju platformām un to darbību

- vēlamas iemaņas darbā ar Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, MS Office Publisher

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē attiecīgajā jomā

- vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un izmantot dokumentus un literatūru amatu pienākumu izpildē

- teicamas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un spēja strādāt paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu, radošu, dinamisku un interesantu darbu profesionālā kolektīvā valsts pārvaldē

- mēnešalgu: 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 950,00 EUR, 3. kategorija: 994,00 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 24. amata saimes II līmenī, 9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu, stājoties amatā

- labus darba apstākļus - Rīgā, Vaļņu ielā 2 (Vecrīgā)

Iesniedzamie dokumenti:

1) motivēta pieteikuma vēstule, kurā lūdzam aprakstīt:

- pieredzi komunikācijas speciālista amatā vai komunikācijas projektu īstenošanā, norādot periodu

- pieredzi mājaslapas satura vadībā vai tekstu redaktora pienākumu veikšanā, norādot periodu

- pieredzi informatīvu un publicitātes materiālu sagatavošanā, norādot periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes)

2) CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

3) izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050);

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Komunikācijas nodaļas konsultants".

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1) kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības un pieteikuma vēstulē sniegtās informācijas saturiskā izvērtēšana;

2) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti veikt praktisko uzdevumu;

3) kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju, kuras laikā tiks izvērtēta katra pretendenta piemērotība noteiktajām prasībām.

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajām kārtām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālr. uzziņām 67047892.


OP 2017/229.AKK2

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu vadības departamenta Iepirkumu nodaļas iepirkumu speciālista ierēdņa diviem amatiem uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- protokolēt iepirkumu komisijas darba un procedūras norisi

- nodrošināt saraksti ar pretendentiem, sagatavot un apkopot piedāvājumu rezultātus un ar to saistīto iepirkumu dokumentāciju

- vadīt un piedalīties centralizētu, tajā skaitā ārstniecības līdzekļu, iepirkumu komisiju darbā

- vadīt un piedalīties administratīvā darba nodrošināšanas, saimnieciska rakstura iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot paskaidrojumu par iesnieguma pamatotību, iesniegt to izvērtēšanai iepirkuma komisijai un Iepirkumu uzraudzības birojam

- nodrošināt iepirkumu līgumu projektu izstrādi un saskaņošanu

- nodrošināt ārstniecības līdzekļu līgumu izpildes koordinēšanu

- strādāt ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- bakalaura grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze/darbs valsts pārvaldē

- ļoti labas datorprasmes (MS Office)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties un sagatavot dokumentus iepirkumu jomā

- darba pieredze iepirkumu komisijas darbā kā komisijas priekšsēdētājam, komisijas loceklim vai komisijas sekretāram tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

Piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu no 756 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Iepirkumu speciālists" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Cēsu ielā 31, k-3, Rīgā, LV-1012, līdz 2017. gada 29. novembrim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2017/229.AKK3

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Īpašumu, bruņojuma un materiālo rezervju departamenta Būvniecības nodaļas vadītāja ierēdņa amatu

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta un likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība inženierzinātņu, būvniecības, nekustamo īpašumu pārvaldīšanas vai tiesību zinātņu jomā

--pēdējo piecu gadu laikā ir vismaz viena gada pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības iestādē, valsts vai pašvaldības kapitālsabiedrībā, vēlams būvniecības vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

- vēlams būvniecības speciālista sertifikāts būvuzraudzībā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu projektu vadībā vai koordinācijā būvniecības vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

- zināšanas būvniecības, finanšu un publisko iepirkumu jomā

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe)

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa pārlūkprogrammas un informācijas datubāzes

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- plānot un savas kompetences ietvaros nodrošināt Iekšlietu ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu darbības nodrošināšanai nepieciešamo jaunu būvju būvniecību, esošo būvju pārbūvi, restaurāciju, konservāciju, novietošanu un atjaunošanu, sagatavot nepieciešamo dokumentāciju un iesniegt atbildīgajām institūcijām

- nodrošināt nepieciešamo pasākumu izpildi valsts robežas joslas ierīkošanai, pierobežas ceļu uzturēšanai un īpašumtiesību sakārtošanai, un būvniecības projektu realizācijai, izmantojot ārvalstu finanšu instrumentu atbalstu

- izstrādāt iekšlietu nozares un Nodrošinājuma valsts aģentūras būvniecības darbu plānu un kontrolēt to īstenošanu

- atbilstoši struktūrvienības kompetencei nodrošināt piegādes, pakalpojumu un būvdarbu līgumu slēgšanu un to izpildes kontroli

- izvēlēties un ieteikt projektu vadīšanai nepieciešamās plānošanas un kontroles metodes, izstrādāt priekšlikumus, kas vērsti uz efektīvāku resursu izmantošanu

- sagatavot informatīvo ziņojumu, Ministru kabineta rīkojumu, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektus atbilstoši struktūrvienības kompetencei

Piedāvājam:

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atbilstoši 13. mēnešalgas grupai (pārbaudes laikā līdz 1458 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Ezermalas ielā 10B, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt līdz 2017. gada 1. decembrim, Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi personals@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67219255, darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2017/229.AKK4

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz Rīgas 1. nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA trim amata vietām (uz nenoteiktu laiku)

Divām amata vietām darbs saistīts ar uzturēšanās atļauju jautājumiem, vienai amata vietai - ar ielūgumiem.

Prasības pretendentam:

- vēlama augstākā izglītība

- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem pakalpojumiem

- izpratne par e-pakalpojumiem

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- labas prasmes darbā ar datoru

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā

Galvenie amata pienākumi:

- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē

- darbs ar informācijas sistēmām

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- darba laiku no plkst. 12.00 līdz 20.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo darba pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus - Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums R1N KAS amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2017/229.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieka amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro līdz 1450 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- nodaļas kompetencē esošo Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu satiksmes jomā īstenošanas uzraudzības un kontroles nodrošināšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vai zināšanas Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā, kas saistīta ar būvniecības projektiem, tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vadītāja vietnieks".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/229.AKK6

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, lai modernizētu statistikas datu apkopošanas sistēmu, kas ir saskaņota gan no statistikas sagatavošanas metodoloģijas, gan informācijas tehnoloģiju viedokļa, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un standartizācijas daļas sistēmanalītiķis (2 amata vietas)

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus veidojot vienotu katalogu

- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes (turpmāk - CSP) departamentos un dokumentēt to no informācijas tehnoloģiju pielietojuma viedokļa, atbilstoši analīzes rezultātiem sniegt procesu uzlabošanas risinājumus

- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs, ekonomikā vai saistītā nozarē

- pieredze atbilstošā darbā vai darbā ar datu (t. sk. informācijas) apstrādi un analīzi (ilgāka par gadu)

- padziļinātas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, Access, PowerPoint)

- labas angļu un latviešu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas analītiskās prasmes

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/229.AKR1

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta juriskonsultes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 13.novembra iecelta SARMĪTE ZAKOVSKA.


OP 2017/229.AKR2

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.


OP 2017/229.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 13.novembra uz nenoteiktu laiku Juridiskā departamenta Iepirkumu un juridiskā atbalsta nodaļas vecākās referentes amatā iecelta ILĀNA GARBERE-BULE.


OP 2017/229.AKR4

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) paziņo, ka konkursa kārtībā 09.11.2017. Patērētāju konsultāciju un sūdzību departamenta juriskonsultes ierēnes amatā uz ierēdņa prombūtnes laiku ir iecelta JOLANTA NAZAROVA.


OP 2017/229.AKR5

Datu valsts inspekcija paziņo, ka Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amata konkurss noslēgts bez rezultāta.


OP 2017/229.AKR6

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultantes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 16. oktobra iecelta MARINA PAŅKOVA.


OP 2017/229.AKR7

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas departamenta Pārmaiņu vadības nodaļas konsultanta amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 23. oktobra iecelts ARTIS ZAĻŪKSNIS.


OP 2017/229.AKR8

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Tehniskā nodrošinājuma departamenta juriskonsultes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 2. novembra iecelta VINETA BĒRZIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)