Laidiens: 16.11.2017., Nr. 228
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/228.AKK1
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Monitoringa un
plānojuma nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas,
mežzinātnes vai vides zinātnes jomā
- pieredze atbilstošā profesijā vai specialitātē vai pašvaldības iestādēs ne
mazāk kā gadu
- QGIS un citu ĢIS programmatūru lietošanas prasmes
- prasmes strādāt ar dažādām datubāzēm, sistematizēt un analizēt liela
apjoma datus un dokumentus
- vēlama iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts
pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos
piemērot
- prasme strādāt ar publiskā iepirkuma dokumentācijas sagatavošanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office
programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Monitoringa un plānojumu nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un
uzdevumu izpildi
- veicināt monitoringa un pielietojamo pētījuma datu iekļaušanu Dabas datu
pārvaldības sistēmā "Ozols"
- plānot un kontrolēt Vides monitoringa programmas Bioloģiskās daudzveidības
monitoringa apakšprogrammas koordināciju
- koordinēt dabas aizsardzības plānu, sugas aizsardzības plānu izstrādi un
ieviešanu
- koordinēt sertificēto ekspertu atzinumu kvalitātes uzraudzību
- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes
struktūrvienībām
- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču
piegādātājiem
- nodrošināt izstrādājamo sugu un biotopu aizsardzības plānu uzraudzību
- vadīt, motivēt darbiniekus
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus vides monitoringa jautājumos
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: no 936 līdz 1170 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai
kategorijai.
Amats klasificēts 35. amatu saimē, IV A līmenī, 11.mēnešalgu
grupā.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Darbavieta - Siguldā vai jebkurā citā Dabas aizsardzības pārvaldes
birojā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 30.11.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Monitoringa nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 30.11.2017.
OP 2017/228.AKK2
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu -
Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas
vadības nodaļas lietvedis (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls,
pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies
Būvniecības valsts kontroles birojam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt Biroja dokumentu un informācijas reģistrāciju un pārvaldību
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- kārtot un uzglabāt dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt dokumentu, tai skaitā elektronisko, arhivēšanu
- nodrošināt informācijas apriti, pārstāvības pasākumu un sanāksmju
plānošanu, koordinēšanu un protokolēšanu
- līdzdarboties nepieciešamās informācijas un dokumentu pieprasīšanā un
saņemšanā ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no fiziskām un privāto
tiesību juridiskām personām uzdevumu izpildei
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas
zinātnē vai līdzvērtīgi
- zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhivēšanā
- iepriekšējā pieredze arhivēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes
- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu valodas prasmes
- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office
programmatūras lietošanas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību
apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī
piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts
kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un
informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas lietveža
amata konkursam" līdz 2017. gada 27. novembrim.
Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz
pārrunām, sazināsimies līdz 11.12.2017.
Uzziņas pa tālruni 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents/-e
piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2017/228.AKK3
Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ.
Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem (uz noteiktu
laiku):
zinātņu nozarē Veterinārmedicīna Dzemdniecības un ginekoloģijas
apakšnozarē:
- vadošais pētnieks - 1 vieta
- zinātniskais asistents - 3 vietas
Pretendentiem/-ēm jāiesniedz rektoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina
augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves
un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā
norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa
e-pastu: personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti →
Nolikumi.
OP 2017/228.AKK4
Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina atklātu konkursu
Nemateriālā kultūras mantojuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatam uz nenoteiktu
laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt un koordinēt kultūrpolitikas nemateriālajā kultūras mantojuma nozarē
(t. sk. Dziesmu un deju svētku tradīcijas) un tautas mākslas nozarē
īstenošanu
- sagatavot tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu
projektus
- attīstīt sadarbību ar nacionāla un starptautiska mēroga institūcijām un
organizācijām nemateriālā kultūras mantojuma (t. sk. Dziesmu un deju
svētku tradīcijas) saglabāšanas un attīstības, kā arī tautas mākslas nozares
darbības kontekstā
- koordinēt un uzraudzīt nodaļas darbu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- darba pieredze publiskajā pārvaldē
- darba pieredze tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu
dokumentu sagatavošanā
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu
valoda) zināšanas, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei (šā Konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai,
vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs angļu valodai, atbilstoši Europass valodu
pašnovērtējuma tabulai, pieejama
https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr)
- zināšanas un izpratne par nemateriālā kultūras mantojuma nozari, t.sk. par
Baltijas Dziesmu un deju svētku tradīciju un tās simbolismu
- zināšanas un izpratne par tautas mākslas nozari, tās darbību
- zināšanas un izpratne par nacionāla un starptautiska mēroga sadarbību
nozarē
- pieredze valsts un starptautiskas nozīmes pasākumu sagatavošanā un īstenošanā
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Mēs piedāvājam:
- daudzpusīgu, dinamisku un atbildīgu darbu
- atbilstošus darba apstākļus
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", IV A
līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1100 EUR līdz 1300 EUR.
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017. gada 1. decembrim
jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Latvijas Nacionālā kultūras
centra sekretariātā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, 312. kabinetā
(ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 1. decembris),
vai elektroniski jānosūta uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv
šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nemateriālā kultūras
mantojuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu":
- motivēta pieteikuma vēstule,
- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot
atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama
http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas),
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds),
- Valsts izglītības satura centra izsniegtu valsts valodas
prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai
augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā),
- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Latvijas Nacionālā
kultūras centra tīmekļa vietnē www.lnkc.gov.lv),
- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot.
OP 2017/228.AKK5
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - finanšu resursu departamenta vecākais eksperts darbam aizņēmumu
vadības jomā
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt finanšu resursu piesaistīšanas izmaksas dažādos t.sk. jaunos, kas
iepriekš nav apgūti, finanšu tirgos
- analizēt citu valstu aizņemšanās plānus, veikto darījumu rezultātus un
aizņēmumu ietekmējošos faktorus
- piedalīties aizņēmumu darījumu plānošanas un īstenošanas procesos
- izvērtēt jaunu aizņemšanās metožu lietošanas iespējas un piedalīties
aizņemšanās vadības pilnveidošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu
vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams vadības
zinātnes studiju programmā)
- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu
- padziļinātas zināšanas parāda vadības un resursu vadības jautājumos tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas datorprasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un orientācija
uz rezultātu sasniegšanu
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, papildu informācija: tālr. 67094277,
www.kase.gov.lv.