Laidiens: 16.11.2017., Nr. 228

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/228.AKK1

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Monitoringa un plānojuma nodaļas vadītāja ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas, mežzinātnes vai vides zinātnes jomā

- pieredze atbilstošā profesijā vai specialitātē vai pašvaldības iestādēs ne mazāk kā gadu

- QGIS un citu ĢIS programmatūru lietošanas prasmes

- prasmes strādāt ar dažādām datubāzēm, sistematizēt un analizēt liela apjoma datus un dokumentus

- vēlama iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā

- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot

- prasme strādāt ar publiskā iepirkuma dokumentācijas sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt Monitoringa un plānojumu nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi

- veicināt monitoringa un pielietojamo pētījuma datu iekļaušanu Dabas datu pārvaldības sistēmā "Ozols"

- plānot un kontrolēt Vides monitoringa programmas Bioloģiskās daudzveidības monitoringa apakšprogrammas koordināciju

- koordinēt dabas aizsardzības plānu, sugas aizsardzības plānu izstrādi un ieviešanu

- koordinēt sertificēto ekspertu atzinumu kvalitātes uzraudzību

- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes struktūrvienībām

- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču piegādātājiem

- nodrošināt izstrādājamo sugu un biotopu aizsardzības plānu uzraudzību

- vadīt, motivēt darbiniekus

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus vides monitoringa jautājumos

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: no 936 līdz 1170 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Amats klasificēts 35. amatu saimē, IV A līmenī, 11.mēnešalgu grupā.

Pārbaudes laiks: 6 mēneši.

Darbavieta - Siguldā vai jebkurā citā Dabas aizsardzības pārvaldes birojā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 30.11.2017.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Monitoringa nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 30.11.2017.


OP 2017/228.AKK2

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas lietvedis (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, ja esi komunikabls, pozitīvi domājošs, atsaucīgs un gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt Biroja dokumentu un informācijas reģistrāciju un pārvaldību

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- kārtot un uzglabāt dokumentus atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt dokumentu, tai skaitā elektronisko, arhivēšanu

- nodrošināt informācijas apriti, pārstāvības pasākumu un sanāksmju plānošanu, koordinēšanu un protokolēšanu

- līdzdarboties nepieciešamās informācijas un dokumentu pieprasīšanā un saņemšanā ārējos normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā no fiziskām un privāto tiesību juridiskām personām uzdevumu izpildei

Ja tev ir:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas zinātnē vai līdzvērtīgi

- zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhivēšanā

- iepriekšējā pieredze arhivēšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas komunikatīvas un plānošanas prasmes

- spēja izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar normatīvo aktu prasībām

- teicamas valsts valodas zināšanas, labas krievu valodas prasmes

- profesionālās darbības metožu un paņēmienu zināšanas, teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli, un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Metodiskās vadības un informācijas pārvaldības departamenta Informācijas vadības nodaļas lietveža amata konkursam" līdz 2017. gada 27. novembrim.

Ar pretendentiem/-ēm, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 11.12.2017.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents/-e piekrīt vai nepiekrīt savu personas datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2017/228.AKK3

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem (uz noteiktu laiku):

zinātņu nozarē Veterinārmedicīna Dzemdniecības un ginekoloģijas apakšnozarē:

- vadošais pētnieks - 1 vieta

- zinātniskais asistents - 3 vietas

Pretendentiem/-ēm jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), pa e-pastu: personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi.


OP 2017/228.AKK4

Latvijas Nacionālais kultūras centrs izsludina atklātu konkursu Nemateriālā kultūras mantojuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatam uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- organizēt un koordinēt kultūrpolitikas nemateriālajā kultūras mantojuma nozarē (t. sk. Dziesmu un deju svētku tradīcijas) un tautas mākslas nozarē īstenošanu

- sagatavot tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus

- attīstīt sadarbību ar nacionāla un starptautiska mēroga institūcijām un organizācijām nemateriālā kultūras mantojuma (t. sk. Dziesmu un deju svētku tradīcijas) saglabāšanas un attīstības, kā arī tautas mākslas nozares darbības kontekstā

- koordinēt un uzraudzīt nodaļas darbu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze vadošā amatā (iegūta pēdējo piecu gadu laikā)

- darba pieredze publiskajā pārvaldē

- darba pieredze tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu sagatavošanā

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei (šā Konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs angļu valodai, atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai, pieejama https://europass.cedefop.europa.eu/lv/resources/european-language-levels-cefr)

- zināšanas un izpratne par nemateriālā kultūras mantojuma nozari, t.sk. par Baltijas Dziesmu un deju svētku tradīciju un tās simbolismu

- zināšanas un izpratne par tautas mākslas nozari, tās darbību

- zināšanas un izpratne par nacionāla un starptautiska mēroga sadarbību nozarē

- pieredze valsts un starptautiskas nozīmes pasākumu sagatavošanā un īstenošanā

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Mēs piedāvājam:

- daudzpusīgu, dinamisku un atbildīgu darbu

- atbilstošus darba apstākļus

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", IV A līmenis, 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1100 EUR līdz 1300 EUR.

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017. gada 1. decembrim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Latvijas Nacionālā kultūras centra sekretariātā Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1365, 312. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 1. decembris), vai elektroniski jānosūta uz e-pasta adresi lnkc@lnkc.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Nemateriālā kultūras mantojuma nodaļas vadītāja (ierēdņa) amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule,

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas),

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds),

- Valsts izglītības satura centra izsniegtu valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā),

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Latvijas Nacionālā kultūras centra tīmekļa vietnē www.lnkc.gov.lv),

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot.


OP 2017/228.AKK5

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - finanšu resursu departamenta vecākais eksperts darbam aizņēmumu vadības jomā

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt finanšu resursu piesaistīšanas izmaksas dažādos t.sk. jaunos, kas iepriekš nav apgūti, finanšu tirgos

- analizēt citu valstu aizņemšanās plānus, veikto darījumu rezultātus un aizņēmumu ietekmējošos faktorus

- piedalīties aizņēmumu darījumu plānošanas un īstenošanas procesos

-  izvērtēt jaunu aizņemšanās metožu lietošanas iespējas un piedalīties aizņemšanās vadības pilnveidošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams vadības zinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu

- padziļinātas zināšanas parāda vadības un resursu vadības jautājumos tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas datorprasmes

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- augsta precizitāte, prasme analizēt liela apjoma informāciju un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "FRD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/228.AKR1

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija paziņo, ka, ņemot vērā pretendentu atlases konkursa (publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 14. septembrī, Nr. 183 (6010)), rezultātus un komisijas lēmumu, papildus vakantajā Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijas Kontroles departamenta vecākā inspektora amatā no 2017. gada 13. novembra ir iecelts GUNTARS ŠĶIRMANTS.


OP 2017/228.AKR2

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pabalstu koordinācijas daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017.gada 14.novembrī iecelta ELĪNA GRIŠUKEVIČA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)