Laidiens: 15.11.2017., Nr. 227

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/227.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) atkārtoti izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu atkarībā no kategorijas no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu u.c. sociālās garantijas

Pamatpienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- sagatavot un izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību vai finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Konkursa pretendentiem/-ēm 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz šādi dokumenti:

- pretendenta dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopija/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā, Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi "Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67804112.


OP 2017/227.AKK2

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības departamenta Integrētās augu aizsardzības daļas vecākais referents

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā

- darba pieredze agronoma profesijā

- zināšanas par augu aizsardzības un integrētās augu aizsardzības jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- prasme strādāt ar datoru

- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un orientācija uz attīstību

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- apkopot no reģionu speciālistiem iesūtīto informāciju par kaitīgo organismu izplatību Latvijā

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus augu kaitēkļu un slimību monitoringa un prognožu jomā

- uzturēt un veidot augu kaitēkļu un slimību izplatības ilggadīgo novērojumu datubāzi un veikt analīzi par kaitīgo organismu izplatības tendencēm

- nodrošināt ieinteresētās personas ar informāciju par kaitīgajiem organismiem, to bioloģiju un ierobežošanas pasākumiem, sniegt informāciju par reģistrēto augu aizsardzības līdzekļu lietošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/227.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās nodaļas vecākais inspektors (Tukumā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama lauksaimniecībā

- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- angļu un krievu valodas prasmes

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Galvenie darba uzdevumi:

- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas jomā

- ņemt augu un augu produktu paraugus

- uzraudzīt koksnes iepakojamā materiāla marķētāju reģistrā reģistrētos uzņēmumus

- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un kvalitātes prasībām stādaudzētavās

- sastādīt pārbaudes aktus

- darbs summētā darba laika ietvaros

- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā noteiktajā kārtībā un termiņos

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/227.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Personālvadības nodaļas personāla speciālista amatu

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (aptuveni uz 1,5 gadu)

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- plānot, organizēt un realizēt darbinieku attīstības pasākumus (mācību plāni, jauno darbinieku adaptācija, mentorings u. tml.)

- aktualizēt un pilnveidot e-mācību vidi (Moodle vidē)

- piedalīties publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē par mācību pakalpojumu nodrošināšanu

- personāla atlase

- izstrādāt un veikt darbinieku aptaujas

- aktualizēt datus par darbinieku attīstības pasākumiem centralizētās resursu vadības sistēmā Horizon u. c. uzskaites sistēmās

- sagatavot pārskatus par personālu

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (sociālās zinātnēs, piemēram, personāla speciālista vai psihologa specialitātē)

- pieredze darbinieku attīstības pasākumu organizēšanā un personāla atlasē (vismaz 2 gadi)

- padziļinātas zināšanas par darbinieku mācību un attīstības jautājumiem

- zināšanas par personāla atlasi

- vēlama iepriekšējā pieredze darbā ar lietvedības sistēmām

- iniciatīva un ļoti labas komunikācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Personālvadības nodaļas personāla speciālists".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/227.AKK5

Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties pretendentus Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa konsultanta amatam

Darba laiks: darba dienās no plkst. 17.00 līdz 8.00, brīvdienās un svētku dienās no plkst. 8.00 līdz 8.00. Pilna vai nepilna slodze, atbilstoši summētā darba laika grafikam.

Darbavieta: Rīgā, Laktas ielā 8.

Darba pienākumi:

- atbildēt uz iedzīvotāju zvaniem, sniedzot medicīniskas konsultācijas un/vai informāciju par veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējām

- fiksēt konsultāciju procesu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta informācijas sistēmās

Prasības pretendentam:

- pirmā vai otrā līmeņa augstākā medicīniskā izglītība

- sertifikāts ģimenes ārsta (vai citā pamatspeciālitātē) vai ārsta palīga specialitātē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā ne mazāk kā 3 gadi

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- spēja efektīvi iegūt un analizēt informāciju

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas un līdzmaksājumiem

- iespēju plānot savu darba grafiku

Vakantajam amatam noteikta 5.4. amata saime II B līmenis un 9. mēnešalgu grupa saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumiem Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību".

Motivētu pieteikumu un CV līdz 2017. gada 23. novembrim aicinām iesniegt NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālrunis uzziņām 67337011, 67337603.


OP 2017/227.AKK6

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās izglītības pārbaudījumu nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu (divas amata vietas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība pedagoģijā

- trīs gadu pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)

- zināšanas par profesionālās kvalifikācijas eksāmenu izstrādi regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par profesionālās izglītības programmu veidiem un to īstenošanas formām

- vēlamas zināšanas par pārbaudījumu satura izstrādes metodēm

- vēlama pieredze profesionālās kvalifikācijas eksāmenu satura izstrādē

- vēlama pieredze darba grupu organizēšanā un koordinēšanā

- labas komunikācijas prasmes

Veicamie amata pienākumi:

- organizēt un koordinēt centralizēto profesionālās kvalifikācijas eksāmenu satura izstrādi

- novērtēt un sagatavot saskaņošanai eksaminācijas institūciju iesniegto eksāmenu dokumentāciju atbilstoši nodaļas kompetencei

- sniegt izglītības iestādēm un eksaminācijas institūcijām metodisku, organizatorisku, informatīvu un cita veida atbalstu profesionālās kvalifikācijas eksāmenu izstrādes un organizācijas procesā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa), alga bruto 800,00 EUR.

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/227.AKK7

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz četrām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- nodrošināt izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņu un ar to saistīto piedziņas dokumentu projektu sagatavošanu

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski, pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/227.AKK8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Personāla daļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu atkarībā no kategorijas, sākot no 1003,00 EUR (bruto)

- profesionālās pilnveides iespējas

- veselības apdrošināšanu u. c. sociālās garantijas

Pamatpienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt Personāla daļas darbu

- vadīt, pārraudzīt un attīstīt personāla vadības procesus iestādē

- konsultēt iestādes un struktūrvienību vadītājus personāla vadības jautājumos

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze personāla vadībā

- zināšanas par darba un civildienesta attiecību tiesisko regulējumu

- iniciatīva un orientācija uz attīstību

- labas komunikācijas un argumentācijas prasmes

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Valsts sociālā apdrošināšanas aģentūrā Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi "Konkursam uz Personāla daļas vadītāja amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67013657.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)