Laidiens: 15.11.2017., Nr. 227
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/227.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) atkārtoti
izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2,
Rīgā)
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu atkarībā no kategorijas no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR
(bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē
- veselības apdrošināšanu u.c. sociālās garantijas
Pamatpienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās
jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
vai finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Konkursa pretendentiem/-ēm 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz šādi
dokumenti:
- pretendenta dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa
vietnē www.europass.lv)
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopija/-as. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļā, Baldones iela 2, Rīga, LV-1007 (ar norādi
"Konkursam"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67804112.
OP 2017/227.AKK2
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Augu aizsardzības
departamenta Integrētās augu aizsardzības daļas vecākais referents
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā
- darba pieredze agronoma profesijā
- zināšanas par augu aizsardzības un integrētās augu aizsardzības jomu
regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- prasme strādāt ar datoru
- organizētība, iedziļināšanās detaļās, analītiskā domāšana, ētiskums un
orientācija uz attīstību
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi:
- apkopot no reģionu speciālistiem iesūtīto informāciju par kaitīgo
organismu izplatību Latvijā
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus augu kaitēkļu un slimību monitoringa
un prognožu jomā
- uzturēt un veidot augu kaitēkļu un slimību izplatības ilggadīgo novērojumu
datubāzi un veikt analīzi par kaitīgo organismu izplatības tendencēm
- nodrošināt ieinteresētās personas ar informāciju par kaitīgajiem
organismiem, to bioloģiju un ierobežošanas pasākumiem, sniegt informāciju par
reģistrēto augu aizsardzības līdzekļu lietošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/227.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās nodaļas vecākais
inspektors (Tukumā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā
- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama
lauksaimniecībā
- zināšanas par augu karantīnas jomu regulējošiem normatīviem aktiem
- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes
- autovadītāja apliecība
- prasme strādāt ar datoru
- angļu un krievu valodas prasmes
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Galvenie darba uzdevumi:
- veikt fitosanitāro kontroli un uzraudzību, sniegt konsultācijas savas
kompetences ietvaros augu karantīnas jomā
- ņemt augu un augu produktu paraugus
- uzraudzīt koksnes iepakojamā materiāla marķētāju reģistrā reģistrētos
uzņēmumus
- novērtēt augu pavairojamā materiāla atbilstību fitosanitārajām un
kvalitātes prasībām stādaudzētavās
- sastādīt pārbaudes aktus
- darbs summētā darba laika ietvaros
- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā
noteiktajā kārtībā un termiņos
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta
Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta
adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2017/227.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Personālvadības
nodaļas personāla speciālista amatu
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku (aptuveni uz 1,5 gadu)
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- plānot, organizēt un realizēt darbinieku attīstības pasākumus (mācību
plāni, jauno darbinieku adaptācija, mentorings u. tml.)
- aktualizēt un pilnveidot e-mācību vidi (Moodle vidē)
- piedalīties publisko iepirkumu tehnisko specifikāciju izstrādē par mācību
pakalpojumu nodrošināšanu
- personāla atlase
- izstrādāt un veikt darbinieku aptaujas
- aktualizēt datus par darbinieku attīstības pasākumiem centralizētās
resursu vadības sistēmā Horizon u. c. uzskaites sistēmās
- sagatavot pārskatus par personālu
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (sociālās zinātnēs, piemēram, personāla speciālista vai
psihologa specialitātē)
- pieredze darbinieku attīstības pasākumu organizēšanā un personāla atlasē
(vismaz 2 gadi)
- padziļinātas zināšanas par darbinieku mācību un attīstības jautājumiem
- zināšanas par personāla atlasi
- vēlama iepriekšējā pieredze darbā ar lietvedības sistēmām
- iniciatīva un ļoti labas komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Personālvadības nodaļas personāla speciālists".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/227.AKK5
Neatliekamās medicīnas palīdzības dienests aicina pieteikties
pretendentus Ģimenes ārstu konsultatīvā tālruņa konsultanta amatam
Darba laiks: darba dienās no plkst. 17.00 līdz 8.00, brīvdienās un svētku dienās
no plkst. 8.00 līdz 8.00. Pilna vai nepilna slodze, atbilstoši summētā darba
laika grafikam.
Darbavieta: Rīgā, Laktas ielā 8.
Darba pienākumi:
- atbildēt uz iedzīvotāju zvaniem, sniedzot medicīniskas konsultācijas
un/vai informāciju par veselības aprūpes pakalpojumu saņemšanas iespējām
- fiksēt konsultāciju procesu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta
informācijas sistēmās
Prasības pretendentam:
- pirmā vai otrā līmeņa augstākā medicīniskā izglītība
- sertifikāts ģimenes ārsta (vai citā pamatspeciālitātē)
vai ārsta palīga specialitātē
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā ne mazāk kā 3
gadi
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- spēja efektīvi iegūt un analizēt informāciju
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme strādāt psiholoģiski sarežģītās situācijās
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas labas krievu un angļu valodas
zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē
noteiktajam
- valsts apmaksātu veselības aprūpi - atbrīvojumu no pacienta iemaksas
un līdzmaksājumiem
- iespēju plānot savu darba grafiku
Vakantajam amatam noteikta 5.4. amata saime II B līmenis un 9. mēnešalgu
grupa saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumiem Nr. 66
"Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku
darba samaksu un tās noteikšanas kārtību".
Motivētu pieteikumu un CV līdz 2017. gada 23. novembrim aicinām
iesniegt NMP dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8,
Rīgā, vai nosūtīt uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri
būs tikuši līdz otrajai atlases kārtai. Tālrunis uzziņām 67337011, 67337603.
OP 2017/227.AKK6
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Profesionālās
izglītības pārbaudījumu nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu (divas amata
vietas)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Vēlama
augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
pedagoģijā
- trīs gadu pieredze profesionālajā izglītībā (pārvaldes darbs valsts
pārvaldes iestādē, kuras kompetencē ir profesionālās izglītības īstenošanas
jautājumi, vai pedagoģiskais darbs profesionālās izglītības
iestādē, vai pārvaldes darbs profesionālās izglītības iestādē)
- zināšanas par profesionālās kvalifikācijas eksāmenu izstrādi regulējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas par profesionālās izglītības programmu veidiem un to īstenošanas
formām
- vēlamas zināšanas par pārbaudījumu satura izstrādes metodēm
- vēlama pieredze profesionālās kvalifikācijas eksāmenu satura izstrādē
- vēlama pieredze darba grupu organizēšanā un koordinēšanā
- labas komunikācijas prasmes
Veicamie amata pienākumi:
- organizēt un koordinēt centralizēto profesionālās kvalifikācijas eksāmenu
satura izstrādi
- novērtēt un sagatavot saskaņošanai eksaminācijas institūciju iesniegto
eksāmenu dokumentāciju atbilstoši nodaļas kompetencei
- sniegt izglītības iestādēm un eksaminācijas institūcijām metodisku,
organizatorisku, informatīvu un cita veida atbalstu profesionālās
kvalifikācijas eksāmenu izstrādes un organizācijas procesā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa),
alga bruto 800,00 EUR.
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt pa pastu Valsts
izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050,
ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi
visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Pretendentu vērtēšanas
komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi
iesniedzamie dokumenti. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks
izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/227.AKK7
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz četrām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata
vietām (amata saime 21, līmenis III A)
Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas
uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu
funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantajām Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amata vietām.
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)
- nodrošināt izmaksāto uzturlīdzekļu piedziņu un ar to saistīto piedziņas
dokumentu projektu sagatavošanu
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Prasības:
- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- zināšanas starptautiskajās tiesībās
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR,
3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi vai nosūtīt elektroniski, pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr.
67830626.
OP 2017/227.AKK8
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Personāla daļas vadītāja valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu atkarībā no kategorijas, sākot no 1003,00 EUR
(bruto)
- profesionālās pilnveides iespējas
- veselības apdrošināšanu u. c. sociālās garantijas
Pamatpienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt Personāla daļas darbu
- vadīt, pārraudzīt un attīstīt personāla vadības procesus iestādē
- konsultēt iestādes un struktūrvienību vadītājus personāla vadības
jautājumos
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- pieredze personāla vadībā
- zināšanas par darba un civildienesta attiecību tiesisko regulējumu
- iniciatīva un orientācija uz attīstību
- labas komunikācijas un argumentācijas prasmes
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae)
(atbilstoši Europass CV standartam, kas
pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv)
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko
atzīšanu Latvijā
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, informējam, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati
tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Valsts sociālā
apdrošināšanas aģentūrā Lāčplēša ielā 70A, Rīgā, LV-1011 (ar norādi
"Konkursam uz Personāla daļas vadītāja amatu"), vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personal@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām
67013657.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/227.AKR1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā
Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas
politikas un uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieces inspektores ierēdnes amatā
uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 6. novembra iecelta LIENE MALDUPE.
OP 2017/227.AKR2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē,
ka konkurss uz Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsulta
ierēdņa amatu noslēgts bez rezultāta.
OP 2017/227.AKR3
Valsts izglītības satura centrs paziņo, ka konkurss uz
Profesionālās izglītības pārbaudījumu nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatu
beidzies bez rezultāta.
OP 2017/227.AKR4
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017. gada 13. oktobrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietu ir noslēdzies bez rezultāta un 2017.gada 24.oktobrī izsludinātais konkurss uz divām
vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietām noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2017/227.AKR5
Ārlietu ministrija paziņo, ka Eiropas Savienības koordinācijas un politiku
departamenta Vispārējo un institucionālo lietu nodaļas vecākās referentes
ierēdnes amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 13. novembra iecelta
AIJA BUTĀNE.