Laidiens: 10.11.2017., Nr. 224
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/224.AKK1
Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Struktūrfondu daļas projektu vadītāja amatu
Galvenie darba pienākumi ir piedalīties Eiropas Sociālā fonda darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā
atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un
veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas
ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta
"PROTI un DARI" darbību īstenošanā saskaņā ar projekta mērķiem,
aktivitātēm un rezultātiem:
- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus, izvērtējot
jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti
- konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par
projektā veicamo uzdevumu izpildi, lai nodrošinātu kvalitatīva atbalsta
sniegšanu projektā iesaistītajiem jauniešiem
- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta
īstenošanas satura jautājumiem un sadarbības ar stratēģiskajiem partneriem
izveidi
- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs,
izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē
- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā,
kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu
- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu
integrācijas vai reintegrācijas jomā
- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas
procesa organizēšanu un veikšanu
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft
Office, Outlook Express)
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai
Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai
67356248.
OP 2017/224.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts (uz
noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta
Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā
Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
plānošanas dokumentu sagatavošanu, plāno un koordinē ieviešanas nosacījumu
izstrādi, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu
programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par
Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem kohēzijas politikas vadībai un
ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām
Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar kohēzijas
politiku.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā,
vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā vai pieredze darbā ar Eiropas
Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta un
Šveices programmu, vai pieredze darbā un zināšanas par zinātnisko institūciju
darbību
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskās spējas, argumentācijas un pārliecināšanas prasmes
- datorprasmes labā lietotāja līmenī
- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem,
lēmumu pieņemšanas procesu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam
un mēs tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Savienības
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu pētniecības,
tehnoloģiju attīstības un inovāciju jomā stratēģiskās vadības nodrošināšanu
(sīkāka informācija pieejama amata aprakstā) un Eiropas Ekonomikas zonas
finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta un Šveices programmas ietvarlīguma stratēģiskās vadības nodrošināšanu, kā arī
veikt departamenta vadības atbalsta funkcijas.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši
konkursa pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā,
ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu
ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta
adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/224.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz informācijas sistēmu
administratora amatu Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta
Informātikas nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība IT jomā
- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vismaz viens gads
- pieredze datortehnikas, perifērijas iekārtu un programmatūras uzturēšanā
un konfigurēšanā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- pieredze darbstaciju un programmatūras pārvaldībā ar centralizētajiem
rīkiem (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
- angļu valodas zināšanas
Pievienojies Informātikas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt
šādus galvenos uzdevumus:
- veikt datortehnikas un perifērijas iekārtu uzstādīšanu un konfigurēšanu
- uzturēt datortehnikas programmatūru
- konsultēt lietotājus informācijas tehnoloģiju jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.5. saimes
"Sistēmu administrēšana un uzturēšana" III A līmenis un
10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/224.AKK4
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo
sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā
inspektora amatu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku) - amats
klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība ir saistīta ar personu saukšanu pie
administratīvās atbildības par pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un
privātās partnerības jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, patstāvība
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā, tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 24. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/224.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, II B līmenī, 11. mēnešalgu
grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
uzturēšanas administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB
tehnoloģijām
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar
informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze
instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 24. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/224.AKK6
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas
PERSONĀLA SPECIĀLISTS (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību
zinātnēs)
- vismaz viena gada profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts
iestādē
- zināšanas un izpratne par personālvadības jautājumiem, personāla
lietvedības kārtošanu
- uz klientu orientēta personība
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra, labas zināšanas personāla dokumentu
pārvaldībā
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t. sk. pieredze darbā ar resursu vadības
sistēmas "Horizon" personāla moduli
- vēlama pieredze darbā ar atvaļinājuma moduļa sistēmu WEB HORIZON
("HOP")
- vēlama pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas
sistēmu NEVIS
Darba pienākumi:
- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t.sk. par iekšējo un
ārējo tiesību aktu piemērošanu
- sagatavot personāla dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules, izziņas,
u. c.), kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas
- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības
sistēmā "Horizon"
- apkopt, sagatavot statistikas datus par dienesta personālu
- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē
- darbavietu Rīgas centrā
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Personāla
speciālists - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta
adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai iesniedzot
klātienē, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/224.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba
daļas probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas
līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura
piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/224.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas
filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu -
piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/224.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu
uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas
filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu,
lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu
viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu -
piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales
priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē
Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas
dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/224.AKK10
APP "Dārzkopības institūts" aicina darbā vadošo pētnieku augu
molekulārajā bioloģijā (pilna
slodze, darbavieta Dobelē)
Amata prasības:
- zinātņu doktora grāds ar specializāciju ģenētikā, molekulārajā bioloģijā, pieredze
pētnieciskajā darbā augu molekulārajā bioloģijā
- pieredze pētnieciskā darba organizēšanā, zinātniskās grupas vadībā
- pieredze nacionālo un starptautisko pētniecisko projektu realizācijā un
vadīšanā
- vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā,
ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā, izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un
molekulāro marķieru pielietošanā selekcijā
Papildu prasības:
- pēdējo 5 gadu laikā ir publicētas vismaz 10 starptautiskas zinātniskas
publikācijas (saistītas ar pieprasīto specializāciju), kas ir ietvertas SCOPUS un/vai ISI Web of Science
datubāzēs, kā arī pēdējo 5 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 3
zinātniskos (nacionālā vai starptautiskā) projektos
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesūta elektroniski (ar
ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 5 (piecu)
gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas
pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos /akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti.
Dokumenti jāiesniedz līdz š. g. 8. decembrim Graudu ielā 1,
Ceriņos, Krimūnu pagastā, Dobelē, vai jāsūta uz e-pasta adresi
darzkopibas.instituts@gmail.com.
OP 2017/224.AKK11
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas amatpersonu izdotajiem administratīvajiem
aktiem vides aizsardzības jomā
- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības
Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma
piešķiršana
- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām
saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam
noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu
grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai
ierēdņa amatam bruto alga 803,00 euro mēnesī)
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī
pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām,
dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju) iesniegt vai atsūtīt pa pastu Vides pārraudzības
valsts birojam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 vai nosūtīt uz e-pasta
adresi vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi
"Konkurss") 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, Vides pārraudzības
valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.