Laidiens: 10.11.2017., Nr. 224

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/224.AKK1

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas projektu vadītāja amatu

Galvenie darba pienākumi ir piedalīties Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta "PROTI un DARI" darbību īstenošanā saskaņā ar projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem:

- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

- konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par projektā veicamo uzdevumu izpildi, lai nodrošinātu kvalitatīva atbalsta sniegšanu projektā iesaistītajiem jauniešiem

- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta īstenošanas satura jautājumiem un sadarbības ar stratēģiskajiem partneriem izveidi

- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā, kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu

- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā

- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas procesa organizēšanu un veikšanu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošo dokumentu kopijas jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2017/224.AKK2

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, plāno un koordinē ieviešanas nosacījumu izstrādi, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā vai pieredze darbā ar Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta un Šveices programmu, vai pieredze darbā un zināšanas par zinātnisko institūciju darbību

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- analītiskās spējas, argumentācijas un pārliecināšanas prasmes

- datorprasmes labā lietotāja līmenī

- zināšanas par Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Savienības fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu pētniecības, tehnoloģiju attīstības un inovāciju jomā stratēģiskās vadības nodrošināšanu (sīkāka informācija pieejama amata aprakstā) un Eiropas Ekonomikas zonas finanšu instrumenta un Norvēģijas finanšu instrumenta un Šveices programmas ietvarlīguma stratēģiskās vadības nodrošināšanu, kā arī veikt departamenta vadības atbalsta funkcijas.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/224.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz informācijas sistēmu administratora amatu Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļā

Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un attīstību.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība IT jomā

- darba pieredze informācijas tehnoloģiju jomā vismaz viens gads

- pieredze datortehnikas, perifērijas iekārtu un programmatūras uzturēšanā un konfigurēšanā (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)

- pieredze darbstaciju un programmatūras pārvaldībā ar centralizētajiem rīkiem (norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)

- spēja koordinēt jautājumus starp iesaistītajām pusēm

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru

- angļu valodas zināšanas

Pievienojies Informātikas nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- veikt datortehnikas un perifērijas iekārtu uzstādīšanu un konfigurēšanu

- uzturēt datortehnikas programmatūru

- konsultēt lietotājus informācijas tehnoloģiju jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.5. saimes "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" III A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/224.AKK4

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā inspektora amatu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība ir saistīta ar personu saukšanu pie administratīvās atbildības par pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā, tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 24. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/224.AKK5

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, II B līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla uzturēšanas administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB tehnoloģijām

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 24. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/224.AKK6

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas PERSONĀLA SPECIĀLISTS (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā, augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams personālvadībā, vadības vai tiesību zinātnēs)

- vismaz viena gada profesionālā pieredze personālvadības jomā valsts iestādē

- zināšanas un izpratne par personālvadības jautājumiem, personāla lietvedības kārtošanu

- uz klientu orientēta personība

- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- laba latviešu valodas rakstu kultūra, labas zināšanas personāla dokumentu pārvaldībā

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Outlook), t. sk. pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon" personāla moduli

- vēlama pieredze darbā ar atvaļinājuma moduļa sistēmu WEB HORIZON ("HOP")

- vēlama pieredze darbā ar novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēmu NEVIS

Darba pienākumi:

- sniegt konsultācijas personālvadības jautājumos, t.sk. par iekšējo un ārējo tiesību aktu piemērošanu

- sagatavot personāla dokumentus (rīkojumi, līgumi, vēstules, izziņas, u. c.), kārtot dienesta struktūrvienību personāla lietas

- veikt informācijas par personālu apstrādi un aktualizēšanu resursu vadības sistēmā "Horizon"

- apkopt, sagatavot statistikas datus par dienesta personālu

- piedalīties personālvadības politikas īstenošanā un pārraudzībā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- iespēju iegūt pieredzi valsts pārvaldē

- darbavietu Rīgas centrā

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Personāla speciālists - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz e-pasta adresi darbs@vpd.gov.lv, pa pastu vai iesniedzot klātienē, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/224.AKK7

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, kas atbilst ceturtās profesionālās kvalifikācijas līmenim (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 693 € līdz 760 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/224.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Zemgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Zemgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/224.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Latgales priekšpilsētas filiāles probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Latgales priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniedzot klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/224.AKK10

APP "Dārzkopības institūts" aicina darbā vadošo pētnieku augu molekulārajā bioloģijā (pilna slodze, darbavieta Dobelē)

Amata prasības:

- zinātņu doktora grāds ar specializāciju ģenētikā, molekulārajā bioloģijā, pieredze pētnieciskajā darbā augu molekulārajā bioloģijā

- pieredze pētnieciskā darba organizēšanā, zinātniskās grupas vadībā

- pieredze nacionālo un starptautisko pētniecisko projektu realizācijā un vadīšanā

- vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā, ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā, izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un molekulāro marķieru pielietošanā selekcijā

Papildu prasības:

- pēdējo 5 gadu laikā ir publicētas vismaz 10 starptautiskas zinātniskas publikācijas (saistītas ar pieprasīto specializāciju), kas ir ietvertas SCOPUS un/vai ISI Web of Science datubāzēs, kā arī pēdējo 5 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 3 zinātniskos (nacionālā vai starptautiskā) projektos

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) direktoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 5 (piecu) gadu laikā, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos /akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti.

Dokumenti jāiesniedz līdz š. g. 8. decembrim Graudu ielā 1, Ceriņos, Krimūnu pagastā, Dobelē, vai jāsūta uz e-pasta adresi darzkopibas.instituts@gmail.com.


OP 2017/224.AKK11

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu piesārņojuma novērtēšanas jomā (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- lēmuma projektu izstrāde saistībā ar apstrīdētajiem Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas amatpersonu izdotajiem administratīvajiem aktiem vides aizsardzības jomā

- vides pārvaldības audita sistēmas (EMAS) un Eiropas Savienības Ekomarķējuma sistēmas koordinācija, organizāciju reģistrācija un ekomarķējuma piešķiršana

- informatīvās sistēmas uzturēšana par A un B kategorijas atļaujām, ar tām saistītajiem lēmumiem un labākajiem pieejamajiem tehniskajiem paņēmieniem

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam bruto alga 803,00 euro mēnesī)

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt vai atsūtīt pa pastu Vides pārraudzības valsts birojam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 vai nosūtīt uz e-pasta adresi vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss") 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne: http://www.vpvb.gov.lv/lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)