Laidiens: 09.11.2017., Nr. 223
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/223.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības
pārvaldes Personāla administrēšanas daļas galvenā personāla speciālista ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu,
kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī
Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba
aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
˗ praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā
˗ darba un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
˗ prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu
informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ ļoti labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft
Outlook, Word, Excel)
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
˗ veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
˗ veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu reorganizācijas vai nodarbināto
atjaunošanas gadījumā
˗ veikt personāla kategoriju noteikšanu
˗ veikt dienesta pakāpju piešķiršanas, pazemināšanas un atņemšanas procesa
administrēšanu
˗ veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
˗ izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus, sagatavot juridiski
pamatotas atbildes normatīvajos aktos noteiktajos termiņos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ darba pieredzi ar HORIZON
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP_PadmD_GPS_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā muitas eksperta ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē
- pieredze strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai),
novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai
- organizēt un veikt profilakses pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu
novēršanai saistībā ar preču pārvietošanu pāri Eiropas Savienības muitas
robežai
- veikt VID apkalpošanas kvalitātes uzraudzību, nodrošināšanu un
koordinēšanu
- veikt VID īstenoto uzdevumu un procesu uzraudzības nodrošināšanu
- veikt iesniegumu izskatīšanu, atbilžu sniegšanu nodokļu maksātājiem,
iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pieredzi darbā ar muitas informācijas datubāzēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.1. apakšsaime "Iestāžu un
amatpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 1001 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā,
LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_MP_PD_VME_2_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas pārvaldes Pārbaužu daļas vecākā muitas eksperta
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Muitas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas muitas politikas īstenošanā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts
(ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā
VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- labas zināšanas VID un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā
- pieredze strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt risku analīzi (t. sk. kontroles pasākumu plānošanai),
novērtēšanu un pasākumu noteikšanu risku novēršanai vai mazināšanai
- organizēt un veikt profilakses pasākumus muitas noteikumu pārkāpumu
novēršanai saistībā ar preču pārvietošanu pāri Eiropas Savienības muitas
robežai
- veikt VID apkalpošanas kvalitātes uzraudzību, nodrošināšanu un
koordinēšanu
- veikt VID īstenoto uzdevumu un procesu uzraudzības nodrošināšanu
- veikt iesniegumu izskatīšanu, atbilžu sniegšanu nodokļu maksātājiem,
iestādēm, organizācijām pēc pieprasījuma
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
-pieredzi darbā ar muitas informācijas datubāzēm
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 26.1. apakšsaime "Iestāžu un
amatpersonu kontrole", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 701 līdz 973 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts
ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss_uz_MP_PD_VME_3_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
˗ zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
˗ sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
˗ regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_2N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un
pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Trešās nodaļas
galvenā jurista ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu
sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts
pārvaldes iestādi
˗ akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
˗ zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā, administratīvā pārkāpuma
procesā un kriminālprocesā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ pārstāvēt VID intereses tiesās un pirmstiesas kriminālprocesā
˗ sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem un sūdzībām, tiesas un
pirmstiesas kriminālprocesā pieņemto nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās un
procesa virzītājam iesniedzamos dokumentus
˗ regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa amatam noteikta 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 863 līdz 1345 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss_uz_JPSIP_TD_3N_GJ_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas
jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu
darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā,
komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai
novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt budžeta elektronisko norēķinu sistēmā
"eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu
dokumentus
- apkopot un analizēt saņemto informāciju par nodokļu maksātāju veiktajiem
maksājumiem valsts budžetā
- akceptēt saņemtos maksājumu dokumentus
- meklēt un veidot pieteikumus Nodokļu informācijas sistēmā maksājumu
dokumentiem ar neatpazītu vai nepareizi atpazītu nodokļu maksātāju
- dzēst nodokļu pārmaksas
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošajiem jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus normatīvo aktu noteiktajā
termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 621 līdz
866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NP_MUD_2N_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu
kontroles pārvaldes Nodokļu aprēķinu un datu atbilstības pārbaužu daļas galvenā
nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu kontroles pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu,
nodevu, citu valsts noteikto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības
normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu aprēķināšanas un
maksāšanas pareizības kontroles un atbalsta jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesībās vai nodokļu administrēšanā
- labas zināšanas nodokļu jomu reglamentējošos normatīvajos aktos
- labas prasmes liela apjoma informācijas izvērtēšanā un risku noteikšanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
paaugstināts intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt datu atbilstības pārbaudes (t. sk. sarežģītas)
- sagatavot lēmumu projektu par nodokļa apmēra precizēšanu vai ar nodokļiem
apliekamā objekta precizēšanu
- veikt nodokļa aprēķinu un sniegt atzinumus pēc kriminālprocesa virzītāja
pieprasījuma par valstij nodarītajiem zaudējumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas iela 4/6, Daugavpils.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. apakšsaime "Privātpersonu
kontrole", III B līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 911 līdz 1154 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz NKP_NADAPD_GNI_Vards_Uzvards".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Atbalsta daļas Tehniskā atbalsta nodaļas galvenā
speciālista ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu
nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un
darbinieku apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts
interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību
civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai elektrozinībās, radiotehnikā, elektronikā un automātikā
- darba pieredze telekomunikāciju, elektrozinību
vai operatīvās darbības jomā
- zināšanas sakaru, video, audio un citas elektroniskās
aparatūras izgatavošanā, remontā un ekspluatācijā
- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija un uz tevi nav attiecināmi
"Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie
ierobežojumi
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
- veikt operatīvās darbības atsevišķu īpaši sarežģītu operatīvās darbības
pasākumu izpildei, kur nepieciešamas padziļinātas tehniskās zināšanas vai
zināšanas informācijas tehnoloģijās
- veikt operatīvas darbības un izmeklēšanas pasākumus ar tehniskajiem
līdzekļiem vispārīgā vai sevišķā veidā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā vai
novēršanā
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas iegādi, izsniegšanu, profilaktiskās apkopes un
remontus
- veikt operatīvās darbības un izmeklēšanas pasākumu īstenošanai
nepieciešamās speciālās tehnikas izgatavošanu, pielāgošanu un sagatavošanu
darbam
- veikt operatīvās un izmeklēšanas darbības rezultātā ar speciālo tehniku
iegūto datu apstrādi, izgatavot jaunus valsts noslēpuma un ierobežotas
pieejamības objektus
- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta 28.2. saime "Operatīvā darbība",
III B līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 863 līdz
1308 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FPP_AD_TAN_GS amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2017/223.AKK9
Precizējot iepriekš
publicēto
Valsts ieņēmumu dienests precizē oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 30. oktobrī (OP 2017/215.AKK2)
publicēto paziņojumu par Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas
daļas galvenā personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Pareizi lasīt šādi:
Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā
un:
˗ administrēt patstāvīgo viedkaršu izsniegšanas un norakstīšanas procesu, t. sk.
kontrolēt to savlaicīgu nodošanu izbeidzot civildienesta vai darba tiesiskās
attiecības
˗ nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (darbnespējas lapu
uzskaiti un prombūtnes datu ievadi Centralizētajā resursu vadības sistēmā
"Horizon")
˗ aktualizēt VID tālruņu sarakstus un iesniegt tos publicēšanai VID ārējā
mājaslapā un Finanšu ministrijas portālā
˗ konsultēt nodarbinātos par prombūtnes piešķiršanas un pieteikšanas
iespējām, atvaļinājumu pārcelšanu darba nespējas gadījumā, dienesta apliecību
un pastāvīgo viedkaršu saņemšanas kārtību u. c.
OP 2017/223.AKK10
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām:
uz PROFESORA amata vietām:
- Juridiskā zinātne - tiesību teorija - 1 vieta
- Farmācija - farmaceitiskā farmakoloģija - 1 vieta
- Teoloģija un reliģiju zinātne - Bībeles teoloģija, Jaunā
Derība - 0,75 vietas
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietām:
- Juridiskā zinātne - civiltiesības - 1 vieta
- Medicīna - anestezioloģija un reanimatoloģija -
0,5 vietas
- Ķīmija - organiskā ķīmija - 0,5 vietas
- Bioloģija - ģenētika - 0,35 vietas
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 9. decembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personālvadības departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālruni 67033990.
OP 2017/223.AKK11
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku Vidzemes reģionālajā
Valsts darba inspekcijā (darbavieta Valmierā)
Valsts darba inspekcija piedāvā:
- draudzīgu kolektīvu
- interesantu un dinamisku darbu
- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un
darba apstākļu jomā
- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu
regulējošo tiesību aktu piemērošanā
- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un
profesionālajai pieredzei
- plašas un profesionālas apmācību iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem
Būtiskākie amata pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un
veicināt atbilstības nodrošināšanu
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā
soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un
savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības aktu prasībām
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba
aizsardzības jomā
- vēlamas svešvalodu zināšanas (krievu, angļu valoda)
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
(ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra
izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā
28, LV-1331.Tālrunis uzziņām 29400584 vai 67021621, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.
OP 2017/223.AKK12
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada
6. novembrī (OP 2017/220.AKK8) izsludināto konkursu uz Liepājas
nodaļas klientu apkalpošanas speciālista amatu (uz nenoteiktu laiku).
OP 2017/223.AKK13
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatu
uz nenoteiktu laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas
juriskonsulta amatu
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt konsultācijas Izglītības kvalitātes valsts dienesta personālam un
klientiem Uzraudzības departamenta (turpmāk - UD) kompetences jautājumos
- sagatavot tiesību aktu (rīkojumu, lēmumu u.tml.) un sarakstes dokumentu
projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas UD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem;
- nodrošināt administratīvo sodu reģistrācijai un izpildei nepieciešamo
darbību izpildi
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē un juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba pieredze juridisko dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- darba pieredze izglītības nozarē (vismaz 1 gads) un/vai ar izglītību
regulējošo tiesību un normatīvo aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 1 gads)
- darba pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot juridiskus dokumentus (pieteikumus, administratīvos
aktus, lēmumus u. tml.)
- prasme patstāvīgi vadīt savu darbu paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- pieredze konfliktu risināšanā un pārmaiņu vadībā
- prasme vērtēt savu profesionālo darbību un tās rezultātu.
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija:
850,00 EUR, 2. kategorija: 900,00 EUR, 3. kategorija:
1000,00 EUR (bruto)
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam_jurists" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67507834.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/223.AKR1
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā (publicēts
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 14. septembrī, Nr. 183
(6010)) Kontroles departamenta vecākās inspektores amatā no 2017. gada
6. novembra ir iecelta NADEŽDA STEPANOVA.
OP 2017/223.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pensiju daļas vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa
kārtībā 2017. gada 7. novembrī iecelta ANETE PECIŅA.
OP 2017/223.AKR3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas Pensiju daļas
vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada
8. novembrī iecelta LAURA ĶIPLOKA.
OP 2017/223.AKR4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas Pensiju daļas
vecākās inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada
13. novembrī iecelta KRISTĪNE FREIJA.
OP 2017/223.AKR5
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada
1.novembrī Nodarbinātības valsts aģentūras Personāla nodaļas vadītāja amatā ir
iecelts ULDIS BĀRS.
OP 2017/223.AKR6
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Norēķinu departamenta Kredītu daļas
vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2017. gada 8. novembra uz
noteiktu laiku iecelta AIJA SIRMĀ.