Laidiens: 08.11.2017., Nr. 222

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/222.AKK1

Valsts policijas koledžas Policijas tiesību katedra izsludina konkursu uz DOCENTA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz noteiktu laiku no 2017. gada 1.decembra (darbavieta Rīgā)

Amata pienākumos ietilpst:

- studiju kursu, mācību priekšmetu un profesionālās pilnveides izglītības programmu izstrādāšana un aktualizēšana

- mācību metodisko materiālu izstrādāšana

- augsti kvalificētu studiju nodarbību vadīšana

- eksāmenu, ieskaišu un citu pārbaudījumu organizēšana, izstrādāšana un pieņemšana

- izglītojamo zināšanu un prasmju novērtēšana

- izglītojamo patstāvīgā darba plānošana

- pētniecības darba vadīšana kvalifikācijas darbu izstrādē

- kvalifikācijas darbu recenzēšana

- pētījumu veikšana attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

Docējamie kursi:

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības "Policijas darbs" studiju kursi "Policijas tiesības", "Cilvēktiesības policijas darbā", "Policijas starptautiskā sadarbība"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets " Policijas tiesības, speciālā taktika un ierindas mācība"

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Policijas tiesības"

- pieaugušo neformālās izglītības programmas policijas starptautiskās sadarbības jomā

- citu pedagogu prombūtnes laikā - citi studiju kursi un mācību priekšmeti

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām;

- doktora grāds vai augstākā izglītība bez zinātniskā vai akadēmiskā grāda, ja pretendentam ir docējamam priekšmetam vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares docējamajam priekšmetam

- docējamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, Internet

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto docenta (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu līdz 2017.gada 22.novembrim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 29491052.


OP 2017/222.AKK2

Valsts policijas koledžas Tiesību zinātnes un projektu pārvaldības katedra izsludina konkursu uz LEKTORA/-ES (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu uz noteiktu laiku no 2018. gada 1.janvāra (darbavieta Rīgā)

Amata pienākumos ietilpst:

- izstrādāt un aktualizēt studiju kursu, mācību priekšmetu un pieaugušo neformālās izglītības programmas

- izstrādāt mācību metodiskos materiālus

- vadīt studiju nodarbības

- organizēt, izstrādāt un pieņemt eksāmenus, ieskaites un citus pārbaudījumus

- novērtēt izglītojamo zināšanas un prasmes

- plānot izglītojamo patstāvīgo darbu

- vadīt pētniecības un kvalifikācijas darbu izstrādi

- recenzēt kvalifikācijas darbus

- veikt pētījumus attiecīgajā zinātnes apakšnozarē

- atbilstoši tiešā vadītāja norādījumiem, savas kompetences ietvaros, organizēt un nodrošināt Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm profesionālās izglītības attīstības koncepcijā vai rīcības plānā, Iekšlietu ministrijas, Valsts policijas un Koledžas stratēģijās vai ikgadējos darba plānos u.tml. rīkojuma dokumentos noteikto uzdevumu izpildi, kā arī noteiktajā kārtībā un termiņā sniegt informāciju vai atskaites par sasniegtajiem darba rezultātiem vai izpildes problemātiku

- veikt citus uzdevumus katedras vadītāja uzdevumā

Docējamie kursi:

- arodizglītības programmā "Policijas darbs" mācību priekšmets "Tiesību teorijas pamati", "Administratīvais pārkāpums un atbildība"

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" studiju kursus "Tiesību teorija", "Administratīvais pārkāpums un atbildība"

- profesionālās pilnveides izglītības programmā "Policijas darba pamati" mācību priekšmets "Administratīvais pārkāpums un atbildība"

- pirmā līmeņa profesionālās augstākās izglītības programmā "Policijas darbs" kvalifikācijas darbu vadīšana un recenzēšana

- pieaugušo neformālās izglītības programmas par Valsts policijas kompetences jautājumiem Valsts policijas amatpersonām

- nodrošināt mācību (studiju) procesu un pieaugušo neformālās izglītības programmas citu pedagogu prombūtnes laikā

Amatam nepieciešamā izglītība un profesionālā pieredze:

- pretendentam jāatbilst Iekšlietu ministrijas sistēmas iestāžu un Ieslodzījuma vietu pārvaldes amatpersonu ar speciālajām dienesta pakāpēm dienesta gaitas likuma 4.panta prasībām

- doktora vai maģistra grāds, vai augstākā izglītība bez grāda, ja pretendentam ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz septiņu gadu praktiskā darba stāžs. Praktiskā darba stāžs ir pedagoģiskais darbs vai pretendenta līdzšinējā profesionālā pieredze nozares pasniedzamajam priekšmetam

- pasniedzamajam priekšmetam nepieciešamā neformālā izglītība un profesionālā kvalifikācija, ko apliecina ar sertifikātiem, licencēm, profesionālās pilnveides u.tml. dokumentiem

- zinātnes nozarei atbilstoši zinātniskie darbi, ko apliecina zinātniskās publikācijas vai publicētie mācību līdzekļi pēdējo sešu gadu laikā

- profesionālā tālākizglītība par inovācijām augstākās izglītības sistēmā vai augstskolu didaktikā, vai izglītības darba vadībā

- nepieciešamas zināšanas par Valsts policijas un policijas struktūrvienību kompetenci un kārtības policijas specifiku un veicamajiem uzdevumiem

- teicama valsts valodas prasme, vēlamas svešvalodu zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru - MS Word, MS Excel, Power Point, Internet

Akadēmiskā amata pretendentiem uz vakanto lektora (ar speciālo dienesta pakāpi) amatu līdz 2017.gada 23.novembrim Valsts policijas koledžā iesniegt dzīves un darba gājuma aprakstu (CV), kas noformēts atbilstoši www.europass.lv standartam, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, sertifikātus, licences vai profesionālās pilnveides izglītības dokumentus, kas apliecina profesionālo kvalifikāciju, izziņu par darba stāžu, kas apliecina profesionālo vai pedagoģisko pieredzi specialitātē, dokumentus par ārvalstīs iegūtu izglītības dokumentu atzīšanu, ja izglītība iegūta ārvalstīs, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicētos mācību līdzekļus pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu paketi nosūtīt pa pastu Valsts policijas koledžai, adrese: Rīga, Ezermalas iela 10, LV-1014, ar norādi "Konkursam", tālr. uzziņām 67219643, 29491052.


OP 2017/222.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākā/-s referenta/-es amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 3 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- izstrādāt aprakstus un instrukcijas Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas sistēmas (KPVIS) lietotājiem

- konsultēt lietotājus klātienē, elektroniski un telefoniski

- organizēt apmācības par KPVIS izmantošanu

- apzināt un analizēt KPVIS lietotāju vajadzības

- nodrošināt un uzraudzīt KPVIS lietotāju tiesību administrēšanu (t.i., piešķiršanu, mainīšanu, anulēšanu)

- gatavot testēšanas dokumentāciju un veikt testēšanu

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība vai esi pēdējā kursa students

- pieredze darbā ar informācijas sistēmu izstrādi un pilnveidošanu (t.sk. testēšanu), pieredze darbā ar valsts informācijas sistēmu izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā ar programmatūras prasību specifikācijām un projektējuma aprakstiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze iekšēju standartu un instrukciju izstrādē

- pieredze informācijas sistēmu lietotāju atbalsta sniegšanā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- darba pieredze un izpratne par Eiropas Savienības fondu vai citu finanšu instrumentu projektu vadības pamatprincipiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas prasmes darbā ar lietojumprogrammām

- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties

- analītiska domāšana, spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes

- precizitāte, atbildība par uzticētajiem pienākumiem

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vadības informācijas sistēmas nodaļas vecākais referents".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/222.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja/-s amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu projektu uzraudzība un kontrole, t.sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze infrastruktūras projektu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos

- izpratne par būvniecības procesu un ar to saistīto dokumentāciju

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/222.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālista/-es amatu

Mēs piedāvājam:

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 1.5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro līdz 1225 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu apkopošana un analīze

- valsts budžeta līdzekļu plānošana ES fondu līdzfinansēto projektu īstenošanai un uzraudzībai

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi, plānošanu, analīzi un izpildes kontroli

- pieredze darbā ar ES fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli

- labas datorlietotāja prasmes - MS Excel, MS Word

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- precizitāte un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, paaugstinātas intensitātes apstākļos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālists".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/222.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot, un esi gatavs izaicinājumiem, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, analītiski domājošs jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz vecākā/-s referenta/-es amatu Fiskālās politikas departamenta Eiropas Savienības budžeta un finansējuma nodaļā

Fiskālās politikas departaments ir struktūrvienība, kas veido un vada politikas ietvaru, kas nodrošina fiskālo ilgtspēju un finanšu stabilitāti nacionālā līmenī, nodrošināt saistīto interešu aizstāvību ES līmenī un citos starptautiskos formātos.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai vadības zinātņu jomās

- angļu valodas zināšanas

- zināšanas par ES budžeta un tā pašu resursu sistēmu

- darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar ES jautājumiem

- prasmes datu analīzes jomā (tiks uzskatītas par priekšrocību), precizitāte

- prasmes darbā ar datoru

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Tavs izaicinājums:

- nodrošināt Latvijas ES pašu resursu iemaksu veikšanu ES budžetā saskaņā ar ES un Latvijas Republikas tiesību aktu prasībām

- izstrādāt budžeta pieprasījumu Finanšu ministrijas valsts pamatbudžeta apakšprogrammai 41.01.00 "Iemaksas ES budžetā", sistemātiski analizēt iepriekš minētās apakšprogrammas izpildi un nepieciešamības gadījumā veikt grozījumus dotācijā no vispārējiem ieņēmumiem sadalījumā pa mēnešiem un budžeta izdevumu ekonomiskās klasifikācijas kategorijās

- aprēķināt Latvijas pašu resursu iemaksu ES budžetā apjomu ES ikgadējā budžeta un tā grozījumu analīzes vajadzībām

- analizēt un sagatavot informāciju par ES institūciju priekšlikumus ES Administrācijas politikas, ES ārpusbudžeta instrumentiem un ES pašu resursu jomā, kā arī Latvijas un pārējo ES dalībvalstu pašu resursu iemaksu apjomus un sagatavot viedokli par tiem

Mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu, radošu un dinamisku kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095845.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/222.AKK7

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis un aicinām pieteikties uz Informācijas sistēmu drošības pārvaldnieka/-ces amatu

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība datorzinātņu specialitātē

- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā

- praktiska pieredze darbā ar Valsts informācijas sistēmām un kritisko infrastruktūru tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasmes projektu vadībā, plānošanā

- zināšanu IT drošības un IT audita jomā apliecinošs sertifikāts, piemēram, CISM, CISSP, CISA, tiks uzskatīts par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas

- pašiniciatīva, spēja strādāt un mācīties patstāvīgi

- prasme ātri pieņemt lēmumus un argumentēt tos

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

- teicamas komunicēšanās spējas

Pievienojies Finanšu ministrijas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- izstrādāt un uzturēt ar informāciju sistēmu drošību saistītos dokumentus, kā arī kontrolēt to izpildi un nodrošināt kontroles rezultātu izmantošanu IS drošības uzlabošanā

- veikt un uzraudzīt ar IS drošību saistītos pasākumus  organizēt un vadīt IS drošības pasākumu īstenošanu, t.sk., veikt:

o IS drošības incidentu pārvaldību un risku analīzi un ieteikt atbilstošus uzlabojumus IS drošības aizsardzības sistēmā

o IS tīklu drošības auditus

o informācijas resursu klasifikāciju

- piedalīties IS darbības atjaunošanas un nepārtrauktības plāna izstrādē

- regulāri veikt ministrijas darbinieku apmācību informācijas drošības jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 19.3 saimes "IT un IS vadība" IIIB līmenis un 13. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/222.AKK8

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Pāternieki" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (divas amata vietas uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP "Pāternieki", Piedrujas pagasts, Krāslavas novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi - RD KP "Pāternieki" inspektors. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/222.AKK9

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP "Silene", Silene, Daugavpils novads)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (2.līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē, vides zinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv ar norādi - RD KP "Silene" inspektors. Tālr. uzziņām 67027529.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/222.AKK10

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Inovatīvas uzņēmējdarbības attīstības nodaļas vadošā/-s eksperta/-es divām amata vietām (ierēdņa(-nes) amata vietas uz noteiktu laiku - līdz 2019.gada 31.decembrim)

LIAA savā komandā aicina radošus cilvēkus, kurus interesē iespēja strādāt ar Latvijas uzņēmumu labākajām inovācijām!

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzību apzināšanā

- piedalīties atbalsta instrumentu komersantiem (tai skaitā start-up uzņēmumos) ieviešanā

- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā

- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā

- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus

- piedalīties iekšējo normatīvo aktu (iekšējo kārtību u.c. dokumentu) izstrādē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs) vai augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- darba pieredze Tehnoloģiju departamenta kompetences jomās

- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem

- zināšanas par Eiropas Savienības fondiem.

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1.kategorija: 1052,00 EUR, 2.kategorija: 1209,00 EUR, 3.kategorija: 1382,00 EUR (bruto) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam.

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas, iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot pa e-pastu: personals@liaa.gov.lv, ar norādi "TeD IUAN vadošais eksperts".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2017/222.AKK11

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.90009649337; www.vmnvd.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu Attīstības plānošanas nodaļā (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- analizēt, konstatēt un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajām izmaiņām veselības aprūpi regulējošajos normatīvajos aktos, izvērtējot citu valstu pieredzi veselības aprūpes organizēšanā un finansēšanā

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus

- sagatavot veselības aprūpes organizēšanu un finansēšanu regulējošo normatīvo aktu skaidrojumus

- nodrošināt informācijas sistēmas "Veselības aprūpes pakalpojumu saņēmēju reģistrs" pārraudzību un tās funkcionalitātes atbilstību normatīvo aktu prasībām

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība (maģistra grāds tiesību zinātnēs tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze darbā veselības aprūpes jomā

- pieredze normatīvo aktu projektu, līgumu, vienošanās un administratīvo aktu izstrādē un virzībā

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)

- ļoti labas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības sajūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 845 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1070 EUR

Pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Attīstības plānošanas nodaļā" aicinām sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai pa e-pastu: vakances@vmnvd.gov.lv vai pa pastu Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017.gada 20.novembrim. Tālr. informācijai 67043742.


OP 2017/222.AKK12

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka(-ces) amatu - ekspluatācijas inženieris/-e nekustamajā īpašumā Ādažu novadā, Ādažos, Ādažu nacionālajā mācību centrā

Vispārējie darba pienākumi:

- veikt un organizēt inženierkomunikāciju, t.sk. apkures, vēdināšanas un kondicionēšanas sistēmas, ūdens apgādes un kanalizācijas sistēmas, aukstumiekārtu ikdienas aprūpi

- veikt inženierkomunikāciju sistēmu ekspluatācijas un remonta darbu organizēšanu, vadīšanu un kontroli

- noteikt atsevišķu inženierkomunikāciju montāžas darbu veidus un apjomu, nepieciešamos materiālus

- noteikt riskus un izstrādāt inženierkomunikāciju apsaimniekošanas plānus saskaņā ar iekārtu ekspluatācijas instrukcijām

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšroka inženierzinātnēs

- spēja izprast būvprojekta dokumentāciju un lasīt izpilddokumentāciju

- spēja ekspluatācijas un remonta darbus organizēt savlaicīgi un labā kvalitātē

- spēja ievērot darba aizsardzības, ugunsdrošības un vides aizsardzības normatīvo aktu prasības un to ievērošanu darbavietā

- pārvaldīt valsts valodu zināšanas

- vienas svešvalodas pārvaldīšana saziņas līmenī

- vēlama iepriekš izieta apmācība ugunsdrošības jautājumos

- priekšroka pretendentiem ar pieredzi /izglītību ventilāciju un kondicionēšanas sistēmās

Piedāvājam:

- darbu valsts pārvaldes iestādē

- normālo darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00

- darbavieta Ādaži

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot ar EUR 940 līdz EUR 1287 pirms nodokļu nomaksas) mēnesī un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017.gada 22.novembrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālr. uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/222.AKK13

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais/-ā referents/-e

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi datu analīzē

- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes

- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu

- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu

- veikt datu apstrādi un analīzi

- veikt cenu indeksu aprēķināšanu

- veikt publikāciju sagatavošanu

- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un analīzes rīku izstrādē

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila izglītība)

- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ne mazāka par 1 gadu

- statistikas un matemātikas zināšanas

- labas analītiskās spējas

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Access, MS PowerPoint)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba izpildes termiņiem

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analizē, SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko datu (Web Scraping, Scanner Data) pielietošanas iespējām tiks uzskatītas par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/222.AKK14

Tukuma novada dome aicina pieteikties iepirkuma speciālista/-es amata vakancei

Pieteikuma dokumentus iesniegt līdz 2017. gada 17. novembrim plkst. 14.00. Sīkāka informācija tīmekļa vietnē www.tukums.lv.


OP 2017/222.AKK15

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku)

Mēs piedāvājam:

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- stabilu atalgojumu (no 1052 EUR līdz 1382 EUR) un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgas centrā

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus ārpusģimenes aprūpes jomā

- izstrādāt normatīvo regulējumu specializēto audžuģimeņu un reģionālo atbalsta centru ieviešanai

- līdzdarboties ar deinstitucionalizāciju saistītu jautājumu apspriešanā un risināšanā

- sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektiem

- konsultēt valsts pārvaldes iestādes un citas valsts un pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas un citas juridiskas un fiziskas personas par amata kompetencē esošajiem jautājumiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes aprūpes jautājumos, sniegt konsultācijas un informāciju amata kompetences ietvaros plašsaziņas līdzekļiem, kā arī nodrošināt sabiedrības informēšanu

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par ārpusģimenes aprūpes jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: pdpd@lm.gov.lv, tālr. uzziņām 67021585.


OP 2017/222.AKK16

Aicinām pieteikties pretendentus uz vakanto Apsardzes nodaļas vadītāja/-s (darbinieka/-ces) amatu Nodrošinājuma valsts aģentūras Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Materiāli tehniskās apgādes pārvaldē

Apsardzes nodaļas vadītāja uzdevums ir nodrošināt Nodrošinājuma valsts aģentūras pārvaldīšanā nodotā Iekšlietu ministrijas valdījumā esošā nekustamā īpašuma apsardzi un administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas un dokumentu, kā arī ar krimināllietām saistīto lietisko pierādījumu un arestētās mantas apsardzi.

Piedāvājam:

- darbam atbilstoši iekārtotu darbavietu Piedrujas ielā 5, Rīgā

- profesionālās attīstības iespējas

- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā atbilstoši kategorijai līdz 1000 euro) un sociālās garantijas

- pēc viena nostrādāta gada: papildatvaļinājumu līdz astoņām darba dienām; citus ar papildu atlīdzību saistītus labumus (brīvdienu bērna pirmajā skolas dienā; izlaiduma dienā, kāzu dienā) un atvaļinājuma pabalstu, kā arī veselības apdrošināšanu

Uzticēsim šādus pienākumus:

- organizēt struktūrvienības darbu

- nodrošināt teritorijas un administratīvo telpu apsardzi un caurlaižu režīmu, nepieciešamības gadījumā, pielietojot speciālos līdzekļus, izvērtēt autovadītāja veselības stāvokli

- sadarboties ar komersantiem un kontrolēt noslēgto līgumu izpildi par fizisko apsardzi

- nodrošināt mantu iznīcināšanas procesa video uzņemšanu (filmēšanu) un informācijas arhivēšanu

- izstrādāt iekšējo normatīvo aktu projektus apsardzes jomā

- analizēt jaunākās noziedzības tendences un metodes, sekot aktualitātēm apsardzes un tehnisko līdzekļu jomā un sniegt priekšlikumus preventīvo pasākumu veikšanai vai darba pilnveidošanai

No pretendenta sagaidām:

- otrā līmeņa augstāko izglītību tiesību zinātnē

- pēdējo piecu gadu laikā vismaz trīs gadu darba pieredzi vadošā amatā, vēlams apsardzes organizēšanas jomā

- spēkā esošu apsardzes sertifikātu

- normatīvo aktu pārzināšanu apsardzes organizēšanas jomā

- informācijas tehnoloģijas un aprīkojumu (raidītāju, apsardzes, ugunsdrošības, video novērošanas sistēmu) pārzināšanu

- spēju vadīt komandu un organizēt vairākus procesus vienlaicīgi

- prasmi patstāvīgi pieņemt lēmumus sarežģītās situācijās un prasmi argumentēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas latviešu valodas zināšanas (C līmeņa 2. pakāpe) un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, labas datora lietošanas prasmes (MS Office), tai skaitā tīmekļa pārlūkprogrammas, prasme izmantot informācijas datubāzes un biroja tehniku

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Informējam, ka amata pildīšanai būs jākārto pielaide valsts noslēpuma objektiem.

Aicinām savu pieteikumu, izglītību un papildu izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba pieredzes aprakstu (CV) sūtīt līdz 2017. gada 20. novembrim uz e-pastu: personals@agentura.iem.gov.lv, kontakttālr. 67829697 (Ingrīda Orlova), darba dienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2017/222.AKK17

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskā departamenta Projektu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz divu gadu pieredze jurista specialitātē

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem, par normatīvo aktu izstrādes un pieņemšanas procesu

- zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu administrēšanas sistēmu un procesu, vēlama darba pieredze projektu īstenošanā

- zināšanas un vēlama darba pieredze publiskā iepirkuma procedūru dokumentu sagatavošanā, līgumu juridiskajā administrēšanā un komercdarbības atbalsta izvērtēšanā

- zināšanas un izpratne par administratīvajām tiesībām un procesu

- zināšanas par vides tiesībām, pašvaldību tiesībām, informācijas sabiedrību un elektronisko pārvaldi un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- labas angļu valodas zināšanas, t.sk. juridiskās terminoloģijas zināšanas

- kompetences: orientācija uz klientu, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIB līmenis un 12. mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1549 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi: personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Projektu tiesiskā nodrošinājuma nodaļas jurists" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā - Aktualitātes - Darba piedāvājumi. Tālr. uzziņām 67026902.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/222.AKR1

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 1.novembra iecelta VINETA APINE.


OP 2017/222.AKR2

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada 1.novembra iecelta GITA TENISONE.


OP 2017/222.AKR3

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Tiesiskās uzraudzības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 1.novembra iecelta AGITA ZVILNA.


OP 2017/222.AKR4

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Zāļu analīzes un plānošanas nodaļas vecākās ekspertes amatā 2017.gada 1.novembrī iecelta DAINA SANGOVIČA.


OP 2017/222.AKR5

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākās ekspertes amatā 2017.gada 1.novembrī iecelta LAURA KRONBERGA.


OP 2017/222.AKR6

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 1.novembra uz nenoteiktu laiku Juridiskā departamenta Valsts aktīvu pārvaldes un atsavināšanas nodaļas ekspertes amatā iecelta LARISA IRBĪTE.


OP 2017/222.AKR7

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 1.novembrī Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājas amatā iecelta SANDRA SELECKA.


OP 2017/222.AKR8

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017.gada 6.novembrī Zvejas kontroles departamenta Jūras kontroles daļas vecākās inspektores amatā iecelta ŽANNA EGLAVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)