Laidiens: 07.11.2017., Nr. 221
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/221.AKK1
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Medicīnisko ierīču novērtēšanas
nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi: vadīt, plānot un organizēt Medicīnisko ierīču
novērtēšanas nodaļas darbu un tās kompetencē esošos procesus:
- nodrošināt Latvijā ražotu medicīnisko ierīču reģistrācijas procesa
ietvaros saņemtās dokumentācijas izvērtēšanu
- nodrošināt CE nemarķētu un speciāli piegādātu medicīnisko ierīču
dokumentācijas izvērtēšanu pirms to laišanas tirgū
- nodrošināt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes dokumentācijas izvērtēšanu
pirms klīniskās izpētes uzsākšanas Latvijā un klīniskās izpētes laikā,
nodrošināt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes uzraudzību
- nodrošināt medicīnisko ierīču vigilances
sistēmas darbību īstenošanu
- nodrošināt informācijas par I un II drošības grupas medicīnisko ierīču
ievadi un aktualizēšanu Latvijas medicīnisko ierīču datubāzē LATMED
- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādi un piedalīties
ārējo normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- piedalīties Veselības ministrijas vai citu valsts institūciju un Eiropas
Komisijas, Eiropas Savienības dalībvalstu organizētajās darba grupās
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlama medicīnas jomā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām
medicīnisko ierīču jomā
- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un
administratīvo procesu
- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze struktūrvienības vadītāja amatā
- valodu zināšanas: latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1.pakāpe
(C1) un angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2.pakāpe (B2)
- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru
- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja
strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 35.saimes "Rīcībpolitikas ieviešana" IV A
līmenis un 11.mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1.kategorija - līdz 1052 euro, 2.kategorija - līdz 1209 euro, 3.kategorija - līdz 1382 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2017.gada 24.novembrim
lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2017/221.AKK2
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un mūsdienīga valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Mēs strādājam arī tam, lai "runātu"
sabiedrībai un partneriem saprotamā valodā, kā arī iesaistītu sabiedrību Valsts
kontroles mērķu sasniegšanā. Tāpēc aicinām pievienoties mūsu komandai
profesionāli komunikācijas jomā, kurš var runāt par sarežģīto saprotami un kurš
vēlas sniegt ieguldījumu labākas valsts pārvaldes veidošanā!
SABIEDRISKO ATTIECĪBU UN IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS DAĻAS VADĪTĀJS/-A
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole
Darbavieta: Rīga, Skanstes iela 50
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Sabiedrisko
attiecību un iekšējās komunikācijas daļas vadītāja amatu, nosakot šādas
prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā, vēlams komunikācijas zinātnē vai
žurnālistikā
- 3 gadu darba pieredze komunikācijas jomā pēdējo 5 gadu periodā
- zināšanas par ārējās un iekšējās komunikācijas veidošanas metodēm un
tehniku
- pieredze sagatavot kvalitatīvus ziņojumus un pārskatus
- pārliecinošas komunikācijas un prezentācijas prasmes, precīzi izsakot un
pamatojot savu viedokli
- pieredze attiecību veidošanā ar medijiem krīzes/ārkārtas situācijās
- zināšanas par valsts sociālekonomiskajiem procesiem
- labas organizatoriskās prasmes, strukturēta pieeja uzdevumiem un spēja
izvirzīt prioritātes
- prasme paredzēt dažādu jomu un mērogu jautājumu ietekmi uz iestādes
darbību
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- pieredze darbinieku vadīšanā
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas uzskatīsim par priekšrocību
Galvenie amata pienākums ir nodrošināt ilgtspējas iekšējās un ārējās
komunikācijas sistēmas pasākumu īstenošanu:
- plānot, vadīt un organizēt daļas darbu, lai nodrošinātu komunikāciju
atbilstoši Valsts kontroles stratēģiskajiem mērķiem
- izstrādāt un nodrošināt Valsts kontroles komunikācijas stratēģijas izpildi
- nodrošināt informācijas pieejamību sabiedrībai par Valsts kontroles darbību
- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, nodrošināt Valsts kontroles
informācijas un oficiālā viedokļa izplatīšanu
- vadīt iekšējo komunikāciju un ārējās attiecības ar medijiem un citiem
sadarbības partneriem
- vadīt ikdienas ārējās komunikācijas aktivitātes visos sakaru kanālos,
balstoties uz stratēģiju un saskaņotajiem gada komunikācijas plāniem
- pārraudzīt preses konferenču, prezentāciju, īpašu pasākumu sagatavošanu un
norisi
- nodrošināt preses konferenču un interviju organizēšanu un vadīšanu
- sagatavot vadības runas un preses relīzes
- nodrošināt iekšējās komunikācijas uzlabošanas procesus
- nodrošināt publiskās telpas monitoringa veikšanu
- nodrošināt informācijas centra darbību un attīstību
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- izaicinošu, dinamisku, jēgpilnu darbu radošu un profesionālu kolēģu
kolektīvā
- sadarbības iespējas un pieredzes apmaiņu ar starptautiskajiem sadarbības
partneriem
- vidi, kas ir atbalstoša jaunām idejām un priekšlikumiem, kā darbu darīt
efektīvāk un ar lielāku pievienoto vērtību
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Sabiedrisko attiecību
un iekšējas komunikācijas daļas vadītāja amatu" līdz 2017. gada 13.
novembrim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: personals@lrvk.gov.lv,
tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi 67017528 vai
67017674.
OP 2017/221.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas SISTĒMU
ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata vieta (19.3 amatu saimes IIA līmeņa
11.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku līdz 2020.gada novembrim)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts informācijas
sistēmu savietotāja un tā koplietošanas pakalpojumu, valsts pārvaldes
pakalpojumu portāla www.latvija.lv, tīmekļa pakalpju un e-pakalpojumu) uzturēšanu
- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to
savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus
- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu
novēršanu
- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem
konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras
izmantošanu
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas
papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras
administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa platformu IIS
- zināšanas par datortīklu topoloģiju
- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL, Mongo)
- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs
- labas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas
sapratnes līmenī
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas
- mēnešalgu (1052,00 euro
1.kategorija, 1209,00 euro
2.kategorija, 1382,00 euro
3.kategorija)
- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada
15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam
Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/221.AKK4
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ.
Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es
uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas
vecākā/-s eksperta/-es uzraudzības jomā amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas
ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus
pārbaudes ietvaros
- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu
saistītos dokumentus un dokumentu projektus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi,
izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu
- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu
pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai
- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un
efektivitātes paaugstināšanu
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata
aprakstā noteiktos pienākumus.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi),
vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā
(vismaz 2 gadi)
- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze konfliktu risināšanā
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības
dalībvalstu valoda
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1 saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas
apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 800,00 EUR, 2.kategorija:
850,00 EUR, 3.kategorija: 950,00 EUR (bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2017/221.AKK5
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.
90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta Kontroles nodaļas vecākā/-s inspektora/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
- amats ir klasificēts 26.1 saimes III līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 690,00 EUR, 2.kategorija:
720,00 EUR, 3.kategorija: 765,00 EUR (bruto).
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam vecākais inspektors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām
67507834.
OP 2017/221.AKK6
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka
amata vieta (19.3 amatu saimes IIA līmeņa 11.mēnešalgu grupas amats) uz
noteiktu laiku - uz projektu īstenošanas laiku līdz 2020.gada novembrim)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT
projekta "Vienotā datu telpa" (turpmāk - projekts) īstenošanu un
projekta administratīvo vadību saskaņā ar ERAF līdzfinansēto projektu
īstenošanas normatīvajiem aktiem, metodiku, projekta budžetu, laika un cilvēku
resursiem. Vispārpieejama informācija par projektu -
https://likumi.lv/ta/id/294046
- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā
nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu
plānošanu projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību
izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta
īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes
iestādēm par projekta īstenošanu
Prasības:
- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība,
atbilstoši 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansētu IKT projektu
īstenošanas kritērijiem)
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas
tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves un izstrādes principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un
tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, tai
skaitā, MS Project)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā
- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības
projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- mēnešalgu (1052,00 euro
1.kategorija, 1209,00 euro
2.kategorija, 1382,00 euro
3.kategorija)
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba
stāža sasniegšanas)
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada
15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/221.AKK7
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (trīs amata
vietas (19.3 amatu saimes IIA līmeņa 11.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu
laiku - uz projekta īstenošanas laiku līdz 2020.gada novembrim)
Galvenie pienākumi:
- plāno un koordinē Valsts informācijas sistēmu savietotāja, koplietošanas
komponenšu (turpmāk - Sistēmu) darbību un attīstību
- vada un piedalās Sistēmu funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz
tehnisko atbalstu jaunu biznesa procesu izstrādē
- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to
īstenošanu
- sniedz priekšlikumus par Sistēmu izmantošanas un attīstības iespējām
- organizē un piedalās Sistēmu akcepttestēšanā
- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos
nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju
atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)
Prasības:
- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai
augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām
zināšanām (var būt pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju vai
līdzvērtīgā jomā)
- latviešu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās
dokumentācijas sapratnes līmenī
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas SQL zināšanas
- spēja orientēties lielā informācijas apjomā
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes;
- par priekšrocību tiks uzskatīta:
• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām
un institucionālo sistēmu
• pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē,
ieviešanā un testēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- mēnešalgu (1052,00 euro
1.kategorija, 1209,00 euro
2.kategorija, 1382,00 euro
3.kategorija)
- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba
stāža sasniegšanas)
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada
15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.
OP 2017/221.AKK8
Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra
pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas atbilstoši kompetencei īsteno
valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības
aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.
Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā
biroja Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas JURISTS/-E (viena vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista
profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas
līmenim)
- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā
- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas un pieredze tiesvedības procesos
- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dažāda veida civiltiesisku līgumu, sadarbības līgumu un
vienošanās projektus
- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības un sagatavot
atbilžu vai administratīvo aktu projektus
- sagatavot prasības pieteikumu, pieteikumu, apelācijas sūdzību, blakus
sūdzību, kasācijas sūdzību, paskaidrojumu un iesniegumu projektus civillietās
un administratīvajās lietās, kurās Valsts policija ir lietas dalībnieks
- piešķirto pilnvaru ietvaros pārstāvēt Valsts policijas intereses iestādēs,
citās institūcijās un tiesās, izpildot patstāvīgi attiecīgās procesuālās
darbības noteiktajos termiņos
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas, atzinumus, skaidrojumus
amatpersonām un darbiniekiem par Valsts policijas darbību reglamentējošiem
jautājumiem
Piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms
nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju/-as ar norādi "JURISTS_TNN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts
policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv,
adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr.
67075534.
Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts policija informē, ka:
- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,
- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/221.AKR1
Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Veselības inspekcijas vadītājas
amatā no 2017. gada 1. novembra iecelta INDRA DREIKA.
OP 2017/221.AKR2
Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Budžeta un finanšu
departamenta Eiropas Savienības fondu finanšu vadības nodaļas vecākās
referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta AGITA PĻAVIŅA.
OP 2017/221.AKR3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Vides aizsardzības departamenta Vides kvalitātes un atkritumu
apsaimniekošanas nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā
no 2017. gada 1. novembra ir iecelta GUNA EŅĢELE-VOLKOVA.