Laidiens: 07.11.2017., Nr. 221

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/221.AKK1

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi: vadīt, plānot un organizēt Medicīnisko ierīču novērtēšanas nodaļas darbu un tās kompetencē esošos procesus:

- nodrošināt Latvijā ražotu medicīnisko ierīču reģistrācijas procesa ietvaros saņemtās dokumentācijas izvērtēšanu

- nodrošināt CE nemarķētu un speciāli piegādātu medicīnisko ierīču dokumentācijas izvērtēšanu pirms to laišanas tirgū

- nodrošināt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes dokumentācijas izvērtēšanu pirms klīniskās izpētes uzsākšanas Latvijā un klīniskās izpētes laikā, nodrošināt medicīnisko ierīču klīniskās izpētes uzraudzību

- nodrošināt medicīnisko ierīču vigilances sistēmas darbību īstenošanu

- nodrošināt informācijas par I un II drošības grupas medicīnisko ierīču ievadi un aktualizēšanu Latvijas medicīnisko ierīču datubāzē LATMED

- nodrošināt iekšējo normatīvo aktu un procedūru izstrādi un piedalīties ārējo normatīvo aktu projektu izskatīšanā

- piedalīties Veselības ministrijas vai citu valsts institūciju un Eiropas Komisijas, Eiropas Savienības dalībvalstu organizētajās darba grupās

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība, vēlama medicīnas jomā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvo aktu prasībām medicīnisko ierīču jomā

- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem un administratīvo procesu

- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze struktūrvienības vadītāja amatā

- valodu zināšanas: latviešu valodas zināšanas - augstākā līmeņa 1.pakāpe (C1) un angļu valodas zināšanas - vidējā līmeņa 2.pakāpe (B2)

- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- spēja analizēt liela apjoma informāciju, analītiska domāšana, spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 35.saimes "Rīcībpolitikas ieviešana" IV A līmenis un 11.mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1.kategorija - līdz 1052 euro, 2.kategorija - līdz 1209 euro, 3.kategorija - līdz 1382 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) līdz 2017.gada 24.novembrim lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: personals@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2017/221.AKK2

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un mūsdienīga valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Mēs strādājam arī tam, lai "runātu" sabiedrībai un partneriem saprotamā valodā, kā arī iesaistītu sabiedrību Valsts kontroles mērķu sasniegšanā. Tāpēc aicinām pievienoties mūsu komandai profesionāli komunikācijas jomā, kurš var runāt par sarežģīto saprotami un kurš vēlas sniegt ieguldījumu labākas valsts pārvaldes veidošanā!

SABIEDRISKO ATTIECĪBU UN IEKŠĒJĀS KOMUNIKĀCIJAS DAĻAS VADĪTĀJS/-A

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole

Darbavieta: Rīga, Skanstes iela 50

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz Sabiedrisko attiecību un iekšējās komunikācijas daļas vadītāja amatu, nosakot šādas prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība sociālo zinātņu jomā, vēlams komunikācijas zinātnē vai žurnālistikā

- 3 gadu darba pieredze komunikācijas jomā pēdējo 5 gadu periodā

- zināšanas par ārējās un iekšējās komunikācijas veidošanas metodēm un tehniku

- pieredze sagatavot kvalitatīvus ziņojumus un pārskatus

- pārliecinošas komunikācijas un prezentācijas prasmes, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- pieredze attiecību veidošanā ar medijiem krīzes/ārkārtas situācijās

- zināšanas par valsts sociālekonomiskajiem procesiem

- labas organizatoriskās prasmes, strukturēta pieeja uzdevumiem un spēja izvirzīt prioritātes

- prasme paredzēt dažādu jomu un mērogu jautājumu ietekmi uz iestādes darbību

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- pieredze darbinieku vadīšanā

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas uzskatīsim par priekšrocību

Galvenie amata pienākums ir nodrošināt ilgtspējas iekšējās un ārējās komunikācijas sistēmas pasākumu īstenošanu:

- plānot, vadīt un organizēt daļas darbu, lai nodrošinātu komunikāciju atbilstoši Valsts kontroles stratēģiskajiem mērķiem

- izstrādāt un nodrošināt Valsts kontroles komunikācijas stratēģijas izpildi

- nodrošināt informācijas pieejamību sabiedrībai par Valsts kontroles darbību

- sadarboties ar plašsaziņas līdzekļiem, nodrošināt Valsts kontroles informācijas un oficiālā viedokļa izplatīšanu

- vadīt iekšējo komunikāciju un ārējās attiecības ar medijiem un citiem sadarbības partneriem

- vadīt ikdienas ārējās komunikācijas aktivitātes visos sakaru kanālos, balstoties uz stratēģiju un saskaņotajiem gada komunikācijas plāniem

- pārraudzīt preses konferenču, prezentāciju, īpašu pasākumu sagatavošanu un norisi

- nodrošināt preses konferenču un interviju organizēšanu un vadīšanu

- sagatavot vadības runas un preses relīzes

- nodrošināt iekšējās komunikācijas uzlabošanas procesus

- nodrošināt publiskās telpas monitoringa veikšanu

- nodrošināt informācijas centra darbību un attīstību

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- izaicinošu, dinamisku, jēgpilnu darbu radošu un profesionālu kolēģu kolektīvā

- sadarbības iespējas un pieredzes apmaiņu ar starptautiskajiem sadarbības partneriem

- vidi, kas ir atbalstoša jaunām idejām un priekšlikumiem, kā darbu darīt efektīvāk un ar lielāku pievienoto vērtību

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz Sabiedrisko attiecību un iekšējas komunikācijas daļas vadītāja amatu" līdz 2017. gada 13. novembrim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi: personals@lrvk.gov.lv, tālr. informācijai, tai skaitā informācija par konkursa norisi 67017528 vai 67017674.


OP 2017/221.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Informācijas sistēmu uzturēšanas nodaļas SISTĒMU ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata vieta (19.3 amatu saimes IIA līmeņa 11.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku līdz 2020.gada novembrim)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) (Valsts informācijas sistēmu savietotāja un tā koplietošanas pakalpojumu, valsts pārvaldes pakalpojumu portāla www.latvija.lv, tīmekļa pakalpju un e-pakalpojumu) uzturēšanu

- uzstādīt IS lietojumprogrammatūras izmaiņas un jaunās versijas, veikt to savstarpējās sadarbības konfigurēšanas darbus

- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu novēršanu

- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā

- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem

- sniegt valsts pārvaldes iestādēm un VRAA sadarbības partneriem konsultatīvo atbalstu par VRAA IS izstrādi, ieviešanu un VRAA infrastruktūras izmantošanu

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Prasības:

- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām, tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras administrēšanā, darbs ar MS tīmekļa platformu IIS

- zināšanas par datortīklu topoloģiju

- pieredze ar datubāzu vadības sistēmām (Oracle, MS SQL, Mongo)

- labas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- zināšanas un praktiska pieredze darbā ar pieprasījumu izpildi datu bāzēs

- labas latviešu valodas zināšanas

- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- sociālās garantijas

- mēnešalgu (1052,00 euro 1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00 euro 3.kategorija)

- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada 15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/221.AKK4

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr.90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es uzraudzības jomā - valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu uz nenoteiktu laiku

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta Uzraudzības departamenta Juridiskās nodaļas vecākā/-s eksperta/-es uzraudzības jomā amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās institūcijās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, t.sk. pieņemt pārvaldes lēmumus pārbaudes ietvaros

- izskatīt privātpersonu iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā valsts valodā un divās svešvalodās, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus un dokumentu projektus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- veikt pieņemto pārvaldes lēmumu un sagatavoto dokumentu pēcpārbaudi, izvērtējot to atbilstību, lietderību un tiesiskumu

- analizēt izglītības iestāžu darbību, sniegt priekšlikumus normatīvo aktu pilnveidošanai un izglītības iestāžu darba uzlabošanai

- sagatavot ierosinājumus par uzraudzības funkcijas īstenošanas pilnveidi un efektivitātes paaugstināšanu

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20.pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības vadībā (vismaz 3 gadi), vai ar izglītību regulējošo tiesību aktu izstrādi un/vai kontroli saistītā jomā (vismaz 2 gadi)

- prasme piemērot izglītības un izglītības vadības tiesību aktus

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze konfliktu risināšanā

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vismaz divu svešvalodu zināšanas, no kurām viena ir Eiropas Savienības dalībvalstu valoda

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

- amats ir klasificēts 26.1 saimes IV līmenī (11.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 800,00 EUR, 2.kategorija: 850,00 EUR, 3.kategorija: 950,00 EUR (bruto).

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā, Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais eksperts" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2017/221.AKK5

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta Kontroles nodaļas vecākā/-s inspektora/-es amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

- amats ir klasificēts 26.1 saimes III līmenī (9.mēnešalgu grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1.kategorija: 690,00 EUR, 2.kategorija: 720,00 EUR, 3.kategorija: 765,00 EUR (bruto).

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi: ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam vecākais inspektors" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2017/221.AKK6

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka amata vieta (19.3 amatu saimes IIA līmeņa 11.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku - uz projektu īstenošanas laiku līdz 2020.gada novembrim)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT projekta "Vienotā datu telpa" (turpmāk - projekts) īstenošanu un projekta administratīvo vadību saskaņā ar ERAF līdzfinansēto projektu īstenošanas normatīvajiem aktiem, metodiku, projekta budžetu, laika un cilvēku resursiem. Vispārpieejama informācija par projektu - https://likumi.lv/ta/id/294046

- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā, publisko iepirkumu plānošanu projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes iestādēm par projekta īstenošanu

Prasības:

- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība, atbilstoši 2014.-2020.gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansētu IKT projektu īstenošanas kritērijiem)

- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves un izstrādes principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas, tai skaitā, MS Project)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā

- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi, funkcijām un institucionālo sistēmu

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- mēnešalgu (1052,00 euro 1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00 euro 3.kategorija)

- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas)

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada 15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/221.AKK7

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas SISTĒMU ANALĪTIĶI (trīs amata vietas (19.3 amatu saimes IIA līmeņa 11.mēnešalgu grupas amats) uz noteiktu laiku - uz projekta īstenošanas laiku līdz 2020.gada novembrim)

Galvenie pienākumi:

- plāno un koordinē Valsts informācijas sistēmu savietotāja, koplietošanas komponenšu (turpmāk - Sistēmu) darbību un attīstību

- vada un piedalās Sistēmu funkcionālo procesu prasību izstrādē, sniedz tehnisko atbalstu jaunu biznesa procesu izstrādē

- veic lietotāju vajadzību izpēti, apkopo un izvērtē prasības, plāno to īstenošanu

- sniedz priekšlikumus par Sistēmu izmantošanas un attīstības iespējām

- organizē un piedalās Sistēmu akcepttestēšanā

- izskata, sniedz atzinumus un pieņem ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtos nodevumus (dokumentus un lietojumus), novērtē to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm un pašvaldībām (lietotāju atbalsts, apmācības, izmaiņu un kļūdu labojumu realizācijā)

Prasības:

- augstākā izglītība telekomunikāciju vai informācijas tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām (var būt pēdējā kursa students informācijas tehnoloģiju vai līdzvērtīgā jomā)

- latviešu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes līmenī

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas SQL zināšanas

- spēja orientēties lielā informācijas apjomā

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes;

- par priekšrocību tiks uzskatīta:

• izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, funkcijām un institucionālo sistēmu

• pieredze informācijas sistēmu prasību analīzē, ieviešanā un testēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas profesionālās zināšanas

- mēnešalgu (1052,00 euro 1.kategorija, 1209,00 euro 2.kategorija, 1382,00 euro 3.kategorija)

- sociālās garantijas (tai skaitā veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas)

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017.gada 15.novembrim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010, uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67350636, 28347888.


OP 2017/221.AKK8

Valsts policija, reģistrācijas Nr.90000099040, ir iekšlietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas atbilstoši kompetencei īsteno valsts politiku noziedzības apkarošanas un sabiedriskās kārtības un drošības aizsardzībā, kā arī personu tiesību un likumīgo interešu aizsardzībā.

Valsts policija izsludina konkursu uz šādu vakanto darbinieka(-ces) amatu - Galvenās administratīvās pārvaldes Juridiskā biroja Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas JURISTS/-E (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, līgumu un atzinumu sagatavošanā

- zināšanas un pieredze administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas un pieredze tiesvedības procesos

- labas analītiskās spējas, spēja paust un aizstāvēt savu viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- augsta atbildības sajūta un precizitāte

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dažāda veida civiltiesisku līgumu, sadarbības līgumu un vienošanās projektus

- izskatīt fizisku un juridisku personu iesniegumus un sūdzības un sagatavot atbilžu vai administratīvo aktu projektus

- sagatavot prasības pieteikumu, pieteikumu, apelācijas sūdzību, blakus sūdzību, kasācijas sūdzību, paskaidrojumu un iesniegumu projektus civillietās un administratīvajās lietās, kurās Valsts policija ir lietas dalībnieks

- piešķirto pilnvaru ietvaros pārstāvēt Valsts policijas intereses iestādēs, citās institūcijās un tiesās, izpildot patstāvīgi attiecīgās procesuālās darbības noteiktajos termiņos

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas, atzinumus, skaidrojumus amatpersonām un darbiniekiem par Valsts policijas darbību reglamentējošiem jautājumiem

Piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- mēnešalgu atbilstoši darbinieka kategorijai - no 940 līdz 1120 euro (pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes termiņa beigām)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju/-as ar norādi "JURISTS_TNN_KONKURSS" jāiesniedz Valsts policijā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasts: cv@vp.gov.lv, adrese: Čiekurkalna 1.līnija, k-4, Rīga, LV-1026. Informācija pa tālr. 67075534.

Pēc konkursa pirmās kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Valsts policija informē, ka:

- pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi,

- iesūtīto personāla datu apstrādes pārzinis ir Valsts policija.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/221.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Veselības inspekcijas vadītājas amatā no 2017. gada 1. novembra iecelta INDRA DREIKA.


OP 2017/221.AKR2

Zemkopības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Budžeta un finanšu departamenta Eiropas Savienības fondu finanšu vadības nodaļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku iecelta AGITA PĻAVIŅA.


OP 2017/221.AKR3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Vides aizsardzības departamenta Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2017. gada 1. novembra ir iecelta GUNA EŅĢELE-VOLKOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)