Laidiens: 27.01.2017., Nr. 22

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/22.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats: Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas juriskonsults/-e

Pamatpienākumi:

- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei

- organizēt publiskos iepirkumus

- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus; nodrošināt līgumu izpildes kontroli

- veikt administratīvo procesu iestādē

- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē

- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajam

- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā

- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu

- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus

- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai tiesā

- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām, priekšlikumiem un iesniegumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- pieredze jurista amatā. Pieredze jurista amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze publisko līgumu sagatavošanā un administratīvā procesa iestādē nodrošināšanā

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS lietvedības sistēmu

- ļoti labas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/22.AKK2

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem elektroniskās komercijas jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzību elektroniskās komercijas vidē, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (interneta izmeklēšanas jomā) amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai ekonomikas jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas un pieredze elektronisko sakaru, datorizēto tīklu, serveru, datoru, mobilo ierīču un programmatūras uzturēšanas un pārvaldības jomā

- praktiskā darba pieredze, vēlams - ilgāka par vienu gadu, interneta tehnoloģiju izmantošanas jomā (izmeklēšana interneta vidē, interneta darbības principi un nosacījumi, interneta vides programmēšanas valodas, datubāzu pārvaldības sistēmas, elektroniskās datu apmaiņas pārvaldība un drošība)

- lietotāja līmeņa prasme darbam ar MS Word, Excel, PowerPoint, Access programmām

- laba angļu un krievu valodas prasme

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē, ilgāka par vienu gadu

Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt elektroniskās vides uzraudzības laboratorijas uzturēšanu un pārvaldību

- veikt elektroniskās komercijas tirgus uzraudzību un pētījumus

- veikt izmeklēšanu elektroniskajā vidē

- sniegt atzinumus ar informācijas tehnoloģijām saistītās jomās pierādījumu iegūšanā un nostiprināšanā, piedalīties administratīvo aktu sagatavošanā

- sadarboties ar Latvijas Republikas valsts pārvaldes un citu valstu iestādēm un organizācijām pārrobežu pārkāpumu novēršanā elektroniskās vides uzraudzības jomā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/22.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši uzturētas un lietotas, bīstamās iekārtas neapdraudētu cilvēku dzīvību, veselību, vidi vai materiālās vērtības. Lai īstenotu šo funkciju, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-e (bīstamo iekārtu uzraudzības jomā) ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)

Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt

- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē

- par priekšrocību tiks uzskatīta praktiskā darba pieredze specialitātē, izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem, kā arī profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana angļu un krievu valodās un B kategorijas vadītāja apliecība

Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:

- dažādu iekārtu un to kompleksu uzraudzības projektu sagatavošana un realizēšana

- pārbaužu veikšana bīstamo iekārtu lietošanas vietās, kontrolējot normatīvo aktu ievērošanu un izvērtējot normatīvtehnisko dokumentāciju

- uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana

- konsultāciju sniegšana bīstamo iekārtu valdītājiem un nozaru speciālistiem un iesniegumu izskatīšana

- bīstamo iekārtu avāriju izmeklēšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- atbildīgu un interesantu darbu tehniskās uzraudzības jomā

- profesionālās izaugsmes iespējas

- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas projektos, kā arī Eiropas Savienības tirgus uzraudzības iestāžu sadarbības grupu darbā

- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastua adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/22.AKK4

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams - inženierzinātņu vai ekonomikas jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ilgāka par vienu gadu

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā

- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)

Vecākā inspektora galvenie amata pienākumi:

- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā

- komersantu izglītošana

- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces, izskatīšana

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā

- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un starptautiskos uzraudzības projektos

- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.


OP 2017/22.AKK5

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu:

- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, pētnieks, 1 amata vieta

- Projekts HORIZON 2020 "Transfer of Organisational innovations for Resilient, Effective, equitable, Accessible, sustainable and Comprehensive Health Services and Systems" (TO-REACH), pētnieks, 2 amata vietas

- Darba drošības un vides veselības institūta Eiropas Kopīgās programmas projekts "European Human Biomonitoring Initiative" (HBM4EU), pētnieks, 2 amata vietas

- Darba drošības un vides veselības institūta projekts ERAF (dūņu izpēte), pētnieks, 5 amata vietas

- Darba drošības un vides veselības institūta projekts ERAF (dūņu izpēte), asistents (pētniecībā), 2 amata vietas

Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.


OP 2017/22.AKK6

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, komunikācija, ētiskums

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 840 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 980 EUR

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbavieta Rīgas centrā

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es amats" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā 4, Rīgā, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis papildus informācijai 67514236.


OP 2017/22.AKK7

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amata vietu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.

Galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt budžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar ministrijas padotības iestādēm

- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam un piešķirtajam finansējumam

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē finanšu jomā

- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības finanšu plānošanu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- pieredze finanšu plānošanas jomā

- vēlama darba pieredze ar valsts budžetu, t. sk. plānošanu un analīzi

- profesionālā pieredze un zināšanas ekonomikā un finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorprogrammu lietotājprasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt dinamiskā vidē

- iniciatīva un labas komunikācijas spējas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 5 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/22.AKK8

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālās zinātnēs, ekonomikā, tiesību zinātnē, medicīnā vai veselības zinātņu bakalaura grāds veselības aprūpē

- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, statistiskās informācijas apkopošanā, apstrādē un analīzē un veselības vai citas nozares politikas plānošanas jautājumos

- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas organizācijas kārtību, vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un metodoloģiju

- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas plānošanas dokumentiem, veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības sistēmas organizāciju un plānošanu

- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem

- prasme pielietot statistiskās informācijas analīzes metodes

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem, precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskums

- labas angļu valodas zināšanas

- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru, tai skaitā SPSS programmatūru.

Galvenie pienākumi:

- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, t. sk. cilvēkresursu veselības aprūpes jomā

- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares politikas analīzi

- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu, statistisko pārskatu programmu un reģistru izmantošanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2017/22.AKK9

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Nereģistrētās nodarbinātības apkarošanas sektorā - 3 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/22.AKK10

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Centra sektorā - 2 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/22.AKK11

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Pārdaugavas sektorā - 2 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/22.AKK12

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Rīgas rajona sektorā - 2 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa) jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2017/22.AKK13

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es amata vietām (amata saime 21, līmenis II)

Prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR, 3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Grike@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālrunis 67830627.


OP 2017/22.AKK14

Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) izsludina konkursu uz vakanto pētnieka/-es akadēmisko amatu (0,3 slodzes) pētījumu veikšanai Mākslas zinātnes nozarē Muzikoloģijas apakšnozarē JVLMA Zinātniskās pētniecības centrā no 2017. gada 20. marta uz 6 gadiem

Sīkāka informācija pieejama JVLMA mājaslapā www.jvlma.lv.


OP 2017/22.AKK15

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā, pārtikas higiēnā), veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā) vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā". Tālrunis uzziņām 67095243.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.


OP 2017/22.AKK16

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīta ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās pieņemšanu vai to tiesiskuma izvērtēšanu, pārstāvību tiesā

- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu un citu ar Valsts darba inspekcijas darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- komunikācijas un sadarbības prasmes un oratora spējas

- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšana, lēmumu projektu sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem un lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās

- paskaidrojumu un citu dokumentu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes pārstāvēšana tiesas sēdēs

- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze un sagatavošana

- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, lietvedības administratīvo pārkāpumu lietās, darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu - 9. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 740 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.


OP 2017/22.AKK17

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām

- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama vismaz 3 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu lietās, kā arī citu juridisku dokumentu sagatavošanu

- vēlama pieredze disciplinārlietu izskatīšanā un normatīvo aktu projektu izstrādē

- spēja orientēties dažādās Latvijas tiesību sistēmas nozarēs

- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- teicamas organizatora spējas

- pieredze darbā ar datoru

- vēlamas svešvalodu zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu

- nodrošināt kontroli par nodaļai deleģēto uzdevumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- nodrošināt nodaļā sagatavoto dokumentu, galvenokārt lēmumu apstrīdētajās administratīvajās lietās un pārsūdzētajās administratīvo pārkāpumu lietās, atbilstību normatīvo aktu prasībām

- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt Valsts darba inspekciju tiesās, valsts un pašvaldību iestādes un citur

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu - 11. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 950 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu pieteikumu dokumentu izskatīšana un izvērtēšana atbilstoši noteiktajiem amata kritērijiem. Otrā kārta - profesionālo zināšanu pārbaude, risinot divus situāciju uzdevumus (administratīvajā procesā un administratīvā pārkāpuma procesā), līdzi jābūt Administratīvā procesa likumam un Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksam, sakaru tehnoloģijas un internetu izmantot nevarēs. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.


OP 2017/22.AKK18

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektora kadastra inženiera/-es amatu (trīs darbinieku amata vietas uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot vēstuļu projektus par Kadastra informācijas sistēmā reģistrētiem kadastra datiem

Prasības:

- dienesta darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā, jurisprudencē vai citā radniecīgā nozarē)

- vēlama darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme izmantot praksē teorētiskās zināšanas

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Aicinām pretendentus savu CV, pieteikuma vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2017/22.AKK19

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Zemes sektora kadastra inženiera/-es (zemes kadastrālās uzmērīšanas jomā) amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši normatīvajiem aktiem

- veikt kadastra objektu reģistrāciju un kadastra datu aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā no zemes kadastrālās uzmērīšanas dokumentiem

- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas dokumentu izvērtēšanas procesā

Prasības:

- augstākā izglītība nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, būvniecībā)

- vēlama vismaz viena gada pieredze darbā nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu

- kadastra datu reģistrāciju un aktualizāciju regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Aicinām pretendentus savu CV, pieteikuma vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2017/22.AKK20

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā/-ās konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām un zināšanām

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem

- ar pašvaldību darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana

- darba pieredze saistīta ar finanšu plānošanu vai ekonomikas jomā

- pamatzināšanas par reģionālo politiku un pašvaldību attīstību Eiropas Savienībā un Latvijā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai vajadzīgā apjomā

- organizatora spējas, labas analītiskās prasmes un saskarsmes prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/22.AKR1

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 25. janvāra iecelts DĀVIS MELNALKSNIS.


OP 2017/22.AKR2

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017. gada 9. janvārī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vienu no trim vakantajām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas juriskonsults - noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/22.AKR3

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017. gada 25. janvāra uz nenoteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un eksporta veicināšanas nodaļas vecākā referenta amatā iecelts MĀRTIŅŠ KOKALIS.


OP 2017/22.AKR4

Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017. gada 25. janvāra uz nenoteiktu laiku Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus un infrastruktūras nodaļas vecākā referenta amatā iecelts RIHARDS RUŠENIEKS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)