Laidiens: 27.01.2017., Nr. 22
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/22.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats: Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta
Juridiskās daļas juriskonsults/-e
Pamatpienākumi:
- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei
- organizēt publiskos iepirkumus
- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus;
nodrošināt līgumu izpildes kontroli
- veikt administratīvo procesu iestādē
- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē
- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību tiesību aktos noteiktajam
- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā
- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem
ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu
- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus
- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai
tiesā
- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām,
priekšlikumiem un iesniegumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- pieredze jurista amatā. Pieredze jurista amatā valsts pārvaldē tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā
- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze publisko līgumu sagatavošanā un
administratīvā procesa iestādē nodrošināšanā
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS lietvedības
sistēmu
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv
sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu
(LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/22.AKK2
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem
un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību jautājumiem elektroniskās
komercijas jomā - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Lai pilnveidotu un uzlabotu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu uzraudzību elektroniskās komercijas vidē, Patērētāju tiesību
aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina
konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas vecākā/-ās eksperta/-es (interneta izmeklēšanas jomā) amatu
centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju vai
ekonomikas jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas un pieredze elektronisko sakaru, datorizēto tīklu, serveru,
datoru, mobilo ierīču un programmatūras uzturēšanas un pārvaldības jomā
- praktiskā darba pieredze, vēlams - ilgāka par vienu gadu, interneta
tehnoloģiju izmantošanas jomā (izmeklēšana interneta vidē, interneta darbības
principi un nosacījumi, interneta vides programmēšanas valodas, datubāzu
pārvaldības sistēmas, elektroniskās datu apmaiņas pārvaldība un drošība)
- lietotāja līmeņa prasme darbam ar MS Word, Excel, PowerPoint, Access
programmām
- laba angļu un krievu valodas prasme
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldē, ilgāka par vienu gadu
Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt elektroniskās vides uzraudzības laboratorijas uzturēšanu un
pārvaldību
- veikt elektroniskās komercijas tirgus uzraudzību un pētījumus
- veikt izmeklēšanu elektroniskajā vidē
- sniegt atzinumus ar informācijas tehnoloģijām saistītās jomās pierādījumu
iegūšanā un nostiprināšanā, piedalīties administratīvo aktu sagatavošanā
- sadarboties ar Latvijas Republikas valsts pārvaldes un citu valstu
iestādēm un organizācijām pārrobežu pārkāpumu novēršanā elektroniskās vides
uzraudzības jomā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- izredzes paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/22.AKK3
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
tev ir augstākā tehniskā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz
Patērētāju tiesību aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lietošanā esošo
bīstamo iekārtu (lifti, kravas celtņi, pacēlāji, katliekārtas
u. c.) uzraudzību un kontroli, lai, atbilstoši uzturētas un lietotas,
bīstamās iekārtas neapdraudētu cilvēku dzīvību, veselību, vidi vai materiālās
vērtības. Lai īstenotu šo funkciju, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Bīstamo iekārtu
un metroloģiskās uzraudzības daļas vecākā/-ās
eksperta/-e (bīstamo iekārtu uzraudzības jomā) ierēdņa amatu centrālajā iestādē
Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku)
Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā tehniskā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
- prasme strādāt ar dažāda veida informāciju, to apkopot un analizēt
- spēja un vēlme ātri apgūt jaunas zināšanas un lietot tās praksē
- par priekšrocību tiks uzskatīta praktiskā darba pieredze specialitātē,
izpratne par dažāda veida iekārtām, mehānismiem un to darbības principiem, kā
arī profesionālās (tehnisko nozaru) terminoloģijas pārzināšana angļu un krievu
valodās un B kategorijas vadītāja apliecība
Vecākā eksperta galvenie amata pienākumi:
- dažādu iekārtu un to kompleksu uzraudzības projektu sagatavošana un
realizēšana
- pārbaužu veikšana bīstamo iekārtu lietošanas vietās, kontrolējot normatīvo
aktu ievērošanu un izvērtējot normatīvtehnisko dokumentāciju
- uzraudzības rezultātu analīze un apkopošana
- konsultāciju sniegšana bīstamo iekārtu valdītājiem un nozaru speciālistiem
un iesniegumu izskatīšana
- bīstamo iekārtu avāriju izmeklēšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- atbildīgu un interesantu darbu tehniskās uzraudzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- iespēju piedalīties starptautiskos uzraudzības un pieredzes apmaiņas
projektos, kā arī Eiropas Savienības tirgus uzraudzības iestāžu sadarbības
grupu darbā
- mēnešalgu no 1050,00 EUR 11. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas sūtīt uz e-pastua adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt
personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55,
LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa
tālruni 67388633.
OP 2017/22.AKK4
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem, tev
ir augstākā izglītība, labas angļu valodas zināšanas un tu vēlies
veidot karjeru valsts pārvaldē - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs ir atbildīgs par lielāko daļu
nepārtikas preču uzraudzību Latvijā, lai nodrošinātu, ka tikai drošas un
prasībām atbilstošas preces nonāk patērētāju un profesionāļu rokās. Lai
īstenotu šīs funkcijas, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (reģ. Nr. 90000068854) izsludina konkursu uz Tehnisko preču
uzraudzības daļas vecākā/-ās inspektora/-es ierēdņa
amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentiem izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams -
inženierzinātņu vai ekonomikas jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama praktiskā darba pieredze jomā, kas saistīta ar elektroiekārtām, mašīniekārtām, mašīnbūvi vai būvniecību, ilgāka par vienu
gadu
- ļoti labas angļu valodas zināšanas, kas ļautu izmantot dokumentus
Patērētāju tiesību aizsardzības centra darbības jomā
- labas komunikācijas prasmes (mutiski un rakstiski)
Vecākā inspektora galvenie amata pienākumi:
- pārbaužu veikšana nepārtikas preču tirgus uzraudzības jomā
- komersantu izglītošana
- patērētāju sūdzību/nelaimes gadījumu, kuros iesaistītas nedrošas preces,
izskatīšana
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- interesantu un atbildīgu darbu aizraujošā, sabiedrībai ļoti svarīgā jomā
- iespēju paplašināt savas zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties Eiropas Savienības profesionāļu darba grupās un
starptautiskos uzraudzības projektos
- mēnešalgu no 835,00 EUR 9. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
Pieteikumu konkursam, norādot konkrēto amatu, vispusīgu CV, augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv,
pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību
aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās
Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālruni 67388633.
OP 2017/22.AKK5
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu:
- A. Kirhenšteina Mikrobioloģijas un virusoloģijas institūts, pētnieks, 1
amata vieta
- Projekts HORIZON 2020 "Transfer of Organisational innovations for Resilient, Effective, equitable, Accessible, sustainable and Comprehensive Health Services and Systems"
(TO-REACH), pētnieks, 2 amata vietas
- Darba drošības un vides veselības institūta Eiropas Kopīgās programmas
projekts "European Human
Biomonitoring Initiative"
(HBM4EU), pētnieks, 2 amata vietas
- Darba drošības un vides veselības institūta projekts ERAF (dūņu
izpēte), pētnieks, 5 amata vietas
- Darba drošības un vides veselības institūta projekts ERAF (dūņu izpēte),
asistents (pētniecībā), 2 amata vietas
Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai
iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā
Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt
www.rsu.lv → Vakances.
OP 2017/22.AKK6
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr.
90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu uz
noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt
konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 840 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc pārbaudes
laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz
980 EUR
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi vakance "juriskonsulta/-es
amats" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā
pēc sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis papildus informācijai 67514236.
OP 2017/22.AKK7
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto ierēdņa amata vietu - Resursu
plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot
ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un
pieredzi, aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta
Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt budžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar ministrijas padotības
iestādēm
- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam
un piešķirtajam finansējumam
- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē finanšu jomā
- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības
finanšu plānošanu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- pieredze finanšu plānošanas jomā
- vēlama darba pieredze ar valsts budžetu, t. sk. plānošanu un analīzi
- profesionālā pieredze un zināšanas ekonomikā un finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorprogrammu lietotājprasmes
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt
dinamiskā vidē
- iniciatīva un labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 5 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473 vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/22.AKK8
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais
referents (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālās zinātnēs, ekonomikā, tiesību zinātnē, medicīnā vai veselības zinātņu
bakalaura grāds veselības aprūpē
- vēlama praktiskā darba pieredze veselības nozarē, normatīvo aktu un politikas
plānošanas dokumentu izstrādāšanā, statistiskās informācijas apkopošanā,
apstrādē un analīzē un veselības vai citas nozares politikas plānošanas
jautājumos
- izpratne par valsts kopējās statistikas un veselības statistikas
organizācijas kārtību, vēlama izpratne par lietišķo pētījumu organizāciju un
metodoloģiju
- izpratne par veselības sistēmu regulējošiem tiesību aktiem un politikas
plānošanas dokumentiem, veselības aprūpes sistēmas un sabiedrības veselības
sistēmas organizāciju un plānošanu
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību normām veselības aprūpē un to realizācijas mehānismiem
- prasme pielietot statistiskās informācijas analīzes metodes
- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem,
precizitāte uzdoto uzdevumu izpildē, ētiskums
- labas angļu valodas zināšanas
- prasmes strādāt ar biroja tehniku un datoru, tai skaitā SPSS
programmatūru.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties veselības nozari reglamentējošo tiesību aktu projektu un
politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā, t. sk. cilvēkresursu
veselības aprūpes jomā
- veikt veselības nozares statistiskās informācijas un veselības nozares
politikas analīzi
- izvērtēt veselības nozares statistiskās informācijas plūsmu, statistisko
pārskatu programmu un reģistru izmantošanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtāmi uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2017/22.AKK9
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Nereģistrētās nodarbinātības
apkarošanas sektorā - 3 inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta
Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda
pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta
nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja
izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa)
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2017/22.AKK10
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Centra sektorā - 2 inspektora
amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda
pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai
noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja
izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa)
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2017/22.AKK11
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Pārdaugavas sektorā - 2
inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda
pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai
noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja
izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa)
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2017/22.AKK12
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa amata
vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā Rīgas rajona sektorā - 2
inspektora amata vietas uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to
izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko
vadīšanas sistēmu
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba
aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par
administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt par administratīvās soda
pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 8. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 610 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai
noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja
izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa)
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis
uzziņām 25484711 vai 67021621; e-pasta adrese: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2017/22.AKK13
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz divām vakantajām Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es
amata vietām (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR,
3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Grike@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830627.
OP 2017/22.AKK14
Jāzepa Vītola Latvijas Mūzikas akadēmija (JVLMA) izsludina konkursu uz
vakanto pētnieka/-es akadēmisko amatu (0,3 slodzes) pētījumu veikšanai Mākslas
zinātnes nozarē Muzikoloģijas apakšnozarē JVLMA Zinātniskās pētniecības centrā
no 2017. gada 20. marta uz 6 gadiem
Sīkāka informācija pieejama JVLMA mājaslapā www.jvlma.lv.
OP 2017/22.AKK15
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu
laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors/-e
pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lubānas ielā 49, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā akadēmiskā izglītība
pārtikas nozarē (pārtikas tehnoloģijā, pārtikas ķīmijā, pārtikas mikrobioloģijā,
pārtikas higiēnā), veterinārmedicīnā, medicīnā un veselības aprūpē (sabiedrības
veselībā, uzturzinātnē), ēdināšanas un viesnīcu
uzņēmējdarbībā un lauksaimniecībā (agronomijā, zootehnoloģijā)
vai bioloģijā iegūta kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām
mācībām
- vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- vēlama izpratne par administratīvo lietvedību
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistīto fizisko un juridisko personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Rīgas pilsētas pārvaldes inspektors pārtikas uzraudzības jomā".
Tālrunis uzziņām 67095243.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/22.AKK16
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā, kas saistīta
ar administratīvo aktu izdošanu, lēmumu administratīvo pārkāpumu lietās
pieņemšanu vai to tiesiskuma izvērtēšanu, pārstāvību tiesā
- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba
tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu un citu ar
Valsts darba inspekcijas darbību saistīto normatīvo aktu pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- komunikācijas un sadarbības prasmes un oratora spējas
- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu
- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- apstrīdēšanas iesniegumu un sūdzību izskatīšana, lēmumu projektu
sagatavošana par apstrīdētajiem administratīvajiem aktiem un lēmumiem
administratīvo pārkāpumu lietās
- paskaidrojumu un citu dokumentu sagatavošana tiesai, kā arī iestādes
pārstāvēšana tiesas sēdēs
- līgumu un citu dokumentu juridiskā analīze un sagatavošana
- konsultāciju sniegšana administratīvā procesa, lietvedības administratīvo
pārkāpumu lietās, darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības jomā
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 2. pielikumu - 9. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 740 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai
noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67021585.
OP 2017/22.AKK17
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Juridiskās nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma prasībām
- augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama vismaz 3 gadu praktiskā pieredze jurista amatā, kas saistīta ar
administratīvo aktu izdošanu, lēmumu pieņemšanu administratīvo pārkāpumu
lietās, kā arī citu juridisku dokumentu sagatavošanu
- vēlama pieredze disciplinārlietu izskatīšanā un normatīvo aktu projektu
izstrādē
- spēja orientēties dažādās Latvijas tiesību sistēmas nozarēs
- administratīvo procesu, administratīvo pārkāpumu lietvedību, darba
tiesiskās attiecības un darba aizsardzību regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- teicamas organizatora spējas
- pieredze darbā ar datoru
- vēlamas svešvalodu zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- plānot, organizēt un vadīt nodaļas darbu
- nodrošināt kontroli par nodaļai deleģēto uzdevumu savlaicīgu un
kvalitatīvu izpildi
- nodrošināt nodaļā sagatavoto dokumentu, galvenokārt lēmumu apstrīdētajās
administratīvajās lietās un pārsūdzētajās administratīvo pārkāpumu lietās,
atbilstību normatīvo aktu prasībām
- atbilstoši pilnvarojumam pārstāvēt Valsts darba inspekciju tiesās, valsts
un pašvaldību iestādes un citur
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 2. pielikumu - 11. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 950 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai
noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas
Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai
elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67021585.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu pieteikumu
dokumentu izskatīšana un izvērtēšana atbilstoši noteiktajiem amata kritērijiem.
Otrā kārta - profesionālo zināšanu pārbaude, risinot divus situāciju uzdevumus
(administratīvajā procesā un administratīvā pārkāpuma procesā), līdzi jābūt
Administratīvā procesa likumam un Latvijas Administratīvo pārkāpumu kodeksam,
sakaru tehnoloģijas un internetu izmantot nevarēs. Trešā kārta - intervija,
kuras laikā tiks novērtētas pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši
amatam noteiktajām prasībām.
OP 2017/22.AKK18
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektora kadastra inženiera/-es
amatu (trīs darbinieku amata vietas uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju Kadastra informācijas sistēmā
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot vēstuļu projektus par Kadastra informācijas sistēmā reģistrētiem
kadastra datiem
Prasības:
- dienesta darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā
profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā,
būvniecībā, jurisprudencē vai citā radniecīgā nozarē)
- vēlama darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme izmantot
praksē teorētiskās zināšanas
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Aicinām pretendentus savu CV, pieteikuma vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla
daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2017/22.AKK19
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Zemes sektora kadastra inženiera/-es (zemes
kadastrālās uzmērīšanas jomā) amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši
normatīvajiem aktiem
- veikt kadastra objektu reģistrāciju un kadastra datu aktualizāciju Kadastra
informācijas sistēmā no zemes kadastrālās uzmērīšanas dokumentiem
- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas
dokumentu izvērtēšanas procesā
Prasības:
- augstākā izglītība nozarē saistītā ar amata pienākumu pildīšanu (ģeodēzijā,
kartogrāfijā, zemes ierīcībā, būvniecībā)
- vēlama vismaz viena gada pieredze darbā nozarē saistītā ar amata pienākumu
pildīšanu
- kadastra datu reģistrāciju un aktualizāciju regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgā, Puškina ielā 14
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas, veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Aicinām pretendentus savu CV, pieteikuma vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts zemes dienesta Personāla
daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2017/22.AKK20
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Pašvaldību departamenta
Pašvaldību attīstības nodaļas vecākā/-ās
konsultanta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
tiesību zinātnēs, kas papildināta ar nozarei atbilstošām speciālām studijām un
zināšanām
- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem
- ar pašvaldību darbību saistīto tiesību aktu pārzināšana
- darba pieredze saistīta ar finanšu plānošanu vai ekonomikas jomā
- pamatzināšanas par reģionālo politiku un pašvaldību attīstību Eiropas
Savienībā un Latvijā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- angļu valodas zināšanas, kas jāpārzina savu amata pienākumu veikšanai
vajadzīgā apjomā
- organizatora spējas, labas analītiskās prasmes un saskarsmes prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/22.AKR1
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Reģionālās politikas departamenta Reģionālās ekonomikas nodaļas vecākā
eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada
25. janvāra iecelts DĀVIS MELNALKSNIS.
OP 2017/22.AKR2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2017. gada 9. janvārī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vienu no trim vakantajām ierēdņa amata vietām - Juridiskās nodaļas
juriskonsults - noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/22.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017. gada 25. janvāra uz
nenoteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Ārvalstu
investīciju piesaistes, tūrisma un eksporta veicināšanas nodaļas vecākā
referenta amatā iecelts MĀRTIŅŠ KOKALIS.
OP 2017/22.AKR4
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017. gada 25. janvāra uz
nenoteiktu laiku Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus
un infrastruktūras nodaļas vecākā referenta amatā iecelts RIHARDS RUŠENIEKS.