Laidiens: 02.11.2017., Nr. 218
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/218.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ.
Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina
konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta ierēdņa
amatu uz nenoteiktu laiku (21. amata saime, III B līmenis)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot administratīvo aktu projektus, sniegt konsultācijas
par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību, t.sk.
pārrobežu strīdos
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt
juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē, tiesu varas un tiesu varai piederīgajās
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- kompetences: analītiskā domāšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu,
komunikācija, ētiskums
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda, zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums pēc pārbaudes laika - atbilstoši noteiktajai kategorijai
paredzētajam apmēram no 840 EUR līdz 1060 EUR
- darbavieta Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Vakance - juriskonsulta/-es
amats" un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Pils laukumā
4, Rīgā, LV-1050, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2017/218.AKK2
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr. 90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts
iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu
un drošu darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļas draudzīgajai komandai pievienoties
komunikablu un atsaucīgu kolēģi jaunākā arhivāra amatā (uz noteiktu laiku)
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīva nodaļa nodrošina
Uzņēmumu reģistra reģistrācijas un lietvedības lietu, kā arī metodisko
materiālu uzkrāšanu, apstrādi, uzskaiti, pieejamību un saglabāšanu.
Galvenie pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās
lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši
normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai
iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu
reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- darbavietu Rīgā, Pērses ielā 2, un Starta ielā 1
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas. Motivācijas vēstuli un CV nosūtīt uz e-pasta
adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816,
67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos
pretendentus.
OP 2017/218.AKK3
Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts
institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un
ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties
valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru
darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē
sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.
VALSTS REVIDENTS
Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole
Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50
Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz valsts
revidenta amatu, nosakot
šādas prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finanšu vadībā vai tiesību
zinātnēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā
pēdējo 3 gadu laikā, pielietojot grāmatvedības standartus un analītiskās
metodes
- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā
- motivācija lietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā
- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)
- teicamas mutiskās un rakstiskās komunikācijas un saskarsmes spējas,
precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli
- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes
- orientācija uz rezultātu
Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu
piemērošanas jautājumu risināšanā, publiskā sektora grāmatvedības standartu
pielietošanā, tiesību pamatos un angļu valodas zināšanas.
Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē
noteiktajai metodoloģijai, starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā
sektora grāmatvedības standartiem:
- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā un revīzijas plāna sagatavošanā
- noteiktajā apjomā un termiņā iegūt un dokumentēt izpratni par revidējamās
vienības darbības jomu, normatīvo bāzi un vispārējo kontroles sistēmu, noteikt
revīzijas apjomu un pieeju, piedalīties risku izvērtēšanā un analīzē
- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju
- iegūt pietiekamus, atbilstošus un ticamus revīzijas pierādījumus
atbilstoši noteiktajām revīzijas pierādījumu iegūšanas metodēm, iegūstot
atbildi uz definētajiem revīzijā pārbaudāmajiem jautājumiem
- pamatojoties uz revīzijā secināto, izstrādāt ieteikumus, kas veicinās
publisko pakalpojumu pilnveidošanu, izmaksu samazināšanu, pieejamo resursu
efektīvu izmantošanu, līdzekļu ietaupījumu valsts budžetā
- sagatavot kvalitatīvus, gramatiski pareizus un trešajām pusēm uztveramus
revīzijas ziņojumu projektus, to daļas, kurās ietverta strukturēta, būtiska
informācija, sniedzot atbildes uz revīzijā izvirzītajiem jautājumiem, citus
darba dokumentus (vēstules, protokolus u. c. dokumentus)
- profesionāli sadarboties ar revidējamās vienības pārstāvjiem un kolēģiem
- dokumentēt revīzijas veikšanu
Saviem darbiniekiem piedāvājam:
- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz
rezultātu orientētā institūcijā
- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem
- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt
ieteikumus nozares darbības uzlabošanai
- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta
prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām
- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta
amatu", līdz 2017. gada 14. novembrim ieskaitot, lūdzam sūtīt uz
e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, Tālruņi
informācijai: 67017674 vai 67017528.
OP 2017/218.AKK4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Vides
infrastruktūras projektu nodaļas projekta vadītāja amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu iepirkumu
dokumentācijas izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī
izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to
pielietot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- labas komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides
infrastruktūras projektu nodaļas projekta vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/218.AKK5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras
attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 4 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Kuldīgā vai Cēsīs
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole,
t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu
izvērtēšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka Tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par būvniecības jomu
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Infrastruktūras attīstības departamenta projektu vadītājs Kuldīgā" vai
"Konkurss - Infrastruktūras attīstības departamenta projektu
vadītājs Cēsīs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/218.AKK6
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem Sabiedrības
zinātņu fakultātē:
- docents - 1 vieta (zinātnes nozare - Komunikācija,
apakšnozare - Komunikācijas teorija)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare - Vadībzinātne,
apakšnozare - Uzņēmējdarbības vadība)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare - Valodniecība,
apakšnozare - Lietišķā valodniecība)
Pretendentiem uz vakantajiem amatiem viena mēneša laikā no sludinājuma
publicēšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz rektoram
adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu
dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV.
Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei, adrese:
C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai uz e-pasta adresi agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz akadēmisko
amatu"; tālr. 26186555.