Laidiens: 01.11.2017., Nr. 217
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/217.AKK1
Konkurences padome izsludina konkursu uz ANALĪTISKĀ DEPARTAMENTA EKSPERTA
amatu
Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta
par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un
organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu
eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts
politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju
nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas
metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas
sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu
pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.
Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies eksperta amatam.
Pienākumi:
- piedalīties tirgus uzraudzībā, konkurences tiesību pārkāpumu lietu
izmeklēšanā un pierādījumu iegūšanā
- izskatīt sūdzības un iesniegumus
- aktualizēt un pilnveidot lietu izpētē piemērojamās datubāzes
- sniegt tehnisko un organizatorisko atbalstu departamenta darbiniekiem
- sadarboties ar citām valsts iestādēm jautājumos par datu pieejamību
Mūsu prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā juridiskā vai ekonomiskā izglītība
- profesionālā pieredze valsts pārvaldē vai privātajā sektorā ne mazāka kā
viens gads
- vēlama izpratne par konkurences tiesībām
- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 1. pakāpi (B1)
- analītiskās spējas, liela apjoma informācijas strukturēšanas prasmes
- spēja veidot gramatiski, stilistiski un juridiski pareizu tekstu latviešu
valodā
Mēs piedāvājam:
- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi strādājot pasaulē atzītā
organizācijā
- sociālās garantijas un labus darba apstākļus
- amatalga, sākot no 800 EUR pirms nodokļu nomaksas
CV un motivācijas vēstuli lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 20. novembrim
Konkurences padomē Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz
e-pastu: konkurence@kp.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67282865.
OP 2017/217.AKK2
Konkurences padome izsludina konkursu uz JURISKONSULTA amatu
Saskaņā ar Global Competition Review vērtējumu Latvijas Konkurences padome ir atzīta
par vienu no vadošajām konkurences iestādēm pasaulē savu darba rezultātu un
organizācijas efektivitātes dēļ. Konkurences padomē strādā dažādu jomu
eksperti, kuri ikdienā izvērtē konkurences jautājumus, kā arī piedalās valsts
politikas veidošanā. Starptautiskā vide mūsu darbiniekiem sniedz iespēju
nepārtraukti attīstīties un darbā izmantot citu valstu pieredzi un jaunas
metodes. Mūsu mērķis ir veidot godīgu un vienlīdzīgu konkurences vidi visas
sabiedrības - patērētāju un uzņēmēju - interesēs. Mūsu
pamatvērtības - taisnīgums, profesionalitāte un neatkarība.
Ja vēlies pievienoties mūsu komandai - piesakies juriskonsulta amatam.
Pienākumi:
- izskatīt iesniegumus, sagatavot izziņas
- nodrošināt departamenta kompetencē esošu datubāzu aktualizēšanu
- nodrošināt lietas materiālu sagatavošanu nosūtīšanai tiesai
- sniegt konsultācijas konkurences tiesību piemērošanas jautājumos
- nodrošināt juridisko atbalstu procesuālajās darbībās
- izstrādāt tiesā iesniedzamo tiesvedības dokumentu projektus
- veikt citu institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, tiesību
aktu un citu dokumentu projektu izvērtēšanu un atzinumu sagatavošanu
Mūsu prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama izpratne par konkurences tiesībām
- zināšanas un izpratne par administratīvajām tiesībām un procesu
- angļu valodas prasmes ne zemākas par vidējā līmeņa 2. pakāpi (B2)
- labas analītiskās prasmes, kā arī spēja strādāt ar liela apjoma
informāciju
- attīstītas argumentēšanas un prezentēšanas prasmes
- prasmes veidot juridiski, gramatiski un stilistiski pareizu tekstu
Mēs piedāvājam:
- daudzveidīgu un aizraujošu darbu profesionāļu komandā
- iespēju iegūt jaunas zināšanas un pieredzi strādājot pasaulē atzītā
organizācijā
- sociālās garantijas un labus darba apstākļus
- amatalgu, sākot no 800 EUR pirms nodokļu nomaksas
CV un motivācijas vēstuli (lakoniski (līdz 200 vārdiem) norādot 3 iemeslus,
kādēļ esat piemērots darbam Konkurences padomes Juridiskajā departamentā)
lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 20. novembrim Konkurences padomē
Brīvības ielā 55, Rīgā, vai sūtīt uz e-pastu: konkurence@kp.gov.lv Tālrunis uzziņām 67282865.
OP 2017/217.AKK3
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz šādu
amatu - Informācijas tehnoloģiju administrators (uz nenoteiktu laiku,
darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vai pēdējo kursu students informācijas tehnoloģiju jomā
- darba pieredze IT lietotāju atbalsta nodrošināšanā un informācijas sistēmu
uzturēšanā
- Microsoft operētājsistēmu Windows 7/8/10
pārzināšana
- pieredze darbā ar MS Active Directory, MS IIS un MS SQL
- Linux
sistēmu un MS SQL serveru
administrēšanas pieredze tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas latviešu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes
Galvenie pienākumi:
- IT lietotāju atbalsta nodrošināšana
- IT incidentu un problēmu identificēšana, reģistrēšana un novēršana
- informācijas sistēmu dokumentācijas izstrāde un aktualizēšana
- darbstaciju un sistēmas programmatūras administrēšana un uzturēšana
- līdzdalība informācijas sistēmu un to komponenšu ieviešanā
Piedāvājam:
- bruto atalgojumu, sākot no 800 euro (9. mēnešalgu
grupa)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@vtua.gov.lv ar
norādi uz attiecīgo darbavietu. Tālr. uzziņām 67027486. www.vtua.gov.lv
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri
tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/217.AKK4
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Latvijas Nacionālā
arhīva Latvijas Valsts arhīva Dokumentu aprakstīšanas nodaļas vadītājs (uz
nenoteiktu laiku; darbavieta Rīgā, Bezdelīgu ielā 1a)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība arhīvniecībā vai humanitārajās zinātnēs)
- darba pieredze vadītāja amatā no 1 līdz 3 gadiem
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu un arhīvu pārvaldībā un prasme lietot
tos praktiskajā darbībā
- labi attīstītas kompetences: komandas vadīšana, konceptuāla domāšana,
komunikācija, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, precizitāte un kvalitāte,
plānošana un organizēšana
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm
un elektroniskajiem dokumentiem
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un koordinēt nodaļas darbu
- nodrošināt nodaļai noteikto uzdevumu īstenošanu, noteikt padoto darbinieku
pienākumus, kontrolēt to kvalitatīvu izpildi
- vadīt dokumentu aprakstīšanu, veicot dokumentu izvērtēšanu un veidojot
dokumentu uzziņu sistēmu dokumentiem, kas uzkrāti valsts arhīvā un institūcijās
- sagatavot līguma projektus un tāmes institūcijās uzkrāto dokumentu
aprakstīšanai un veikt aprēķinu
- piedalīties Dokumentu un arhīvu pārvaldības ekspertu komisijā
Ierēdņa amats klasificēts 35. saimes IV A līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga no 910 euro līdz
945 euro pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personāla vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta e-pasta
adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances". Uzziņas pa tālruni 26437636, 29566098.
OP 2017/217.AKK5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto
Jūrmalas nodaļas KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- vēlama augstākā izglītība (vai nepabeigta augstākā izglītība - students)
- izpratne par Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes sniegtajiem
pakalpojumiem
- izpratne par e-pakalpojumiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- zināšanas lietvedībā
- labas prasmes darbā ar datoru
- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā
Galvenie amata pienākumi:
- klientu apkalpošana klientu apkalpošanas zālē
- darbs ar informācijas sistēmām
Pārvalde piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 675 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc
pārbaudes laika līdz 725 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus - Jūrmalā, Talsu šosejā 39
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus var iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis":
- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026;
- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā
1, k-3, Rīgā, LV-1026;
- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv
ar norādi "Pieteikums KAS amatam".
Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2017/217.AKK6
Rakstniecības un mūzikas muzejs aicina darbā kultūras pasākumu
organizatoru/projektu kuratoru (uz noteiktu laiku, pilna slodze)
Darba pienākumi:
- izstrādāt un īstenot muzeja pasākumus, izstādes, ekspozīcijas u. c.
publisko pakalpojumu formas
- nodrošināt projektu saturisko, konceptuālo izveidi un organizatorisko, tai
skaitā finansiālo vadību; īstenot sadarbību ar projektu izveidē iesaistītiem
māksliniekiem, tehniķiem
- vadīt muzeja pasākumus, diskusijas, ekskursijas
Prasības:
- augstākā izglītība humanitārajās vai mākslas zinātnēs
- teicamas zināšanas literatūrā un mūzikā
- teicamas valsts valodas zināšanas, vismaz vienas svešvalodas zināšanas
- datorprasmes darbā ar Word, Excel
un interneta pārlūkprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un pozitīva attieksme pret darbu
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- spēja strādāt komandā, kā arī patstāvīgi organizēt savu darbu
- pieredze muzeja darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (sākot no 700,00 EUR pirms nodokļu nomaksas)
- darbu nacionāla mēroga muzejā, gatavojoties muzeja atklāšanai pēc
rekonstrukcijas
- sociālās garantijas
- interesantu darba vidi un atsaucīgus, radošus kolēģus
Motivētu pieteikumu un CV līdz 15.11.2017. sūtīt uz e-pasta adresi muzejs@rmm.lv, iesniegt personīgi Rakstniecības un mūzikas
muzejā Tērbatas ielā 75, Rīgā, LV-1001, vai nosūtīt pa pastu (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs - 2017. gada 15. novembris).
Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvēlēti otrajai (sarunu) kārtai.
OP 2017/217.AKK7
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Nozares politikas departamenta
Politikas izstrādes nodaļas vecākā referenta (valsts civildienesta ierēdņa)
amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību vai sociālajās zinātnēs
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un Eiropas Savienības
institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesu
- praktiska pieredze tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē vai darbā ar
Eiropas Savienību un starptautiskās sadarbības, cilvēku tirdzniecības
novēršanas un apkarošanas jomu, kā arī sabiedrības drošības, noziedzības
apkarošanas jomu saistītiem jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu, ļoti labas krievu un angļu valodas zināšanas (franču
valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- teicamas spējas argumentēt savu viedokli rakstveidā un mutiski
- analītiskā darba iemaņas, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, komunikācijas
prasmes un augsta atbildības izjūta
- labas iemaņas darbā ar datoru
Amata pamatpienākumi: ministrijas atbildībā esošo vidējā termiņa politikas
plānošanas dokumentu īstenošanas koordinācija, minēto dokumentu darbības jomā
iniciēto tiesību aktu un politikas iniciatīvu izvērtēšana, ministrijas un
valsts nostājas formulēšana un aizstāvība Latvijas un starptautiskajās
institūcijās un organizācijās.
Piedāvājam: mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 36. amatu saimei,
III amatu līmenim un atbilstoši darbinieka kategorijai - līdz 1300 euro pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un darba
pieredzes aprakstu (CV) iesniegt divdesmit dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības un administratīvajā
departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korpusā, Rīgā, LV-1026 (ar
norādi "Konkursam uz vakanto Nozares politikas departamenta Politikas
izstrādes nodaļas vecākā referenta amatu), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv, tālr. 67219129.