Laidiens: 30.10.2017., Nr. 215

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/215.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Dienvidkurzemes virsmežniecības Kuldīgas nodaļas Gudenieku apgaitas mežziņa ierēdņa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība mežsaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo aktu ievērošanas uzraudzībā

- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī sadarboties

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju

- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības, medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti

- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā

- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus tajās

- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo informāciju

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2017/215.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- zināšanas dokumentu pārvaldībā

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (personāla rīkojumu reģistrēšanu un nodarbināto iepazīstināšanu, izziņu sagatavošanu, darbnespējas lapu apstrādi, personāla datu aktualizēšanu Centralizētajā resursu vadības sistēmā "Horizon")

- aktualizēt VID amatpersonu sarakstu un iesniegt tos publicēšanai VID ārējā mājaslapā un Finanšu ministrijas portālā

- konsultēt nodarbinātos par prombūtnes piešķiršanas un pieteikšanas iespējām, atvaļinājumu pārcelšanu darba nespējas gadījumā, dienesta apliecību un pastāvīgo viedkaršu saņemšanas kārtību u. c.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta 30. saime "Personāla vadība", II līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss_uz_PP_PAD_PS_D_8_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās, vai personālvadībā

- pieredze personāla vadībā (ne mazāk kā viens gads)

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- organizēt personāla attīstību, profesionālo mācību un kvalifikācijas paaugstināšanu

- apzināt un izvērtēt VID struktūrvienību un mācību vajadzības

- uzturēt mācību pasākumu katalogu

- sastādīt mācību pasākumu plānu

- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu, plāna izmaiņu koordinēšanu un izlietojuma kontroli

- organizēt un koordinēt VID iekšējo sabiedrisko attiecību pasākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbiniekam amatam noteikta 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GPS_9_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla plānošanas un attīstības daļas galvenā personāla speciālista darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (VID) atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai komerczinībās, vai personālvadībā

- pieredze personāla vadībā ne mazāk kā viens gads

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, noteikt prioritātes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- zināšanas normatīvo aktu sagatavošanā un metodisko materiālu izstrādē

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt amata aprakstu vienveidīgu izstrādi (sagatavot amata aprakstu projektus, saskaņot un precizēt izstrādātos amata aprakstu projektus, uzturēt VID amata aprakstu reģistru)

- organizēt VID struktūrvienību reglamentu izstrādi (sadarbībā ar VID struktūrvienībām sagatavot reglamentu projektus un nosūtīt tos papildināšanai un saskaņošanai)

- uzturēt VID struktūrvienību reglamentu reģistru

- izstrādāt un uzturēt amata vietu sadalījumu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbiniekam amatam noteikta 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP_PPAD_GPS_D_7_Vārds_Uzvārds".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Trešās izmeklēšanas daļas izmeklētājs ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes (turpmāk - Pārvalde) kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai atjaunotu un nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - vēlams ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā (finansēs, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi), vai tiesību zinātnē

- noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomas tiesību aktu pārzināšana

- spēja strādāt ar liela apjoma un daudzveidīgu informāciju, prasme to analizēt

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- izskatīt iesniegtās ziņas, kuras norāda uz iespējami noziedzīga nodarījumu izdarīšanu, un uzsākt kriminālprocesu, tiklīdz konstatēts likumā noteiktais iemesls un pamats, vai atteikties uzsākt kriminālprocesu

- pirmstiesas kriminālprocesā izmeklēt noziedzīgus nodarījumus valsts ieņēmumu jomā

- nodrošināt tiesas, prokurora un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu un norādījumu izpildi saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

- veikt citus Kriminālprocesa likumā noteiktos izmeklēšanas iestādes uzdevumus saistībā ar noziedzīgiem nodarījumiem valsts ieņēmumu jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam noteikta 28.1. apakšsaime "Izmeklēšana", II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Lielajā ielā 13, Liepājā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_3ID_ I_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Arhīva pārvaldības daļas Papīra lietu arhīva nodaļas vecākā lietveža darbinieka amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- teicamas prasmes darbā ar Microsoft Outlook, Microsoft Word, Microsoft Excel

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- pieņemt no VID struktūrvienībām lietas, izvietot tās plauktos

- uzturēt un administrēt iestādes aktīvajam arhīvam nododamos dokumentus

- saskaņā ar pieprasījumu sagatavot un izsniegt izmantošanai arhīva dokumentus

- apstrādāt un sagatavot lietas nodošanai arhīvam

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi dokumentu un arhīvu pārvaldības jomā

Darbinieka darbavieta: Buļļu ielā 74, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. apakšsaime "Dokumentu pārvaldība", III līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 EUR līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)) un augstāko izglītību apliecinošu dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP_APD_PLAN_VL_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas EDS atbalsta nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju; pieņemt atbilstošus lēmumus

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos

- apkalpot EDS lietotājus un sniegt atbalstu darbam ar EDS

- veikt ar nodokļu maksātāju informēšanu saistītus uzdevumus

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus to izstrādei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Rīgas ielā 4/6, Daugavpilī.

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1121 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_EDSAN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Piektās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus pār pārmaksāto nodokļu atmaksu vai novirzīšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Jūras ielā 25/29, Liepājā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_5N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Ceturtās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatprasmes MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto nodokļu un informatīvo deklarāciju datu kvalitātes pārbaudi, saskaņā ar VID noteiktajiem nosacījumiem

- veikt saņemto deklarāciju datu apstrādi Nodokļu informācijas sistēmā (turpmāk - NIS)

- veikt pārmaksāto nodokļu izvērtēšanu, atmaksu vai novirzīšanu citu nodokļu maksātāju parādu segšanai

- sagatavot informāciju apmaiņā ar ārvalstu nodokļu administrācijām tiešo un netiešo nodokļu jomā

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi darbā ar NIS, dokumentu vadības sistēmu (DNS)

Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4a, Daugavpils.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_4N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informatīvā tālruņa un konsultāciju daļas Latgales pirmās apkalpošanas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā) tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt nodokļu maksātāju un to struktūrvienību reģistrāciju

- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu uzturēšanu

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- reģistrēt Elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) lietotājus, veikt izmaiņas reģistrētajos datos un sniegt atbalstu darbam ar EDS

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos (klātienē, elektroniski, pa tālruni)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Klusā iela 4, Daugavpils.

Ierēdņa amatam noteikta 26.3. apakšsaime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_ITKD_L1AN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Otrās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus pār pārmaksāto nodokļu atmaksu vai novirzīšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_2N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

- izvērtēt nodokļu maksātāju pieprasījumus pār pārmaksāto nodokļu atmaksu vai novirzīšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- priekšzināšanām normatīvo aktu pielietošanā

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā un lēmumu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", II B līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Pievienotās vērtības nodokļa daļas Pirmās metodikas nodaļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- pamatzināšanas angļu un krievu valodā

- nevainojama reputācija

Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā darbā un:

- konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos

- sagatavot ieteikumus un metodiskos materiālus par nodokļu normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem

- sagatavot preses relīzes, publikācijas presei un atbildes uz plašsaziņas līdzekļu uzdotajiem jautājumiem

- identificēt aktuālo informāciju saskaņā ar grozījumiem nodokļu normatīvajos aktos un sagatavot informatīvo materiālu ar grozījumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 719 līdz 1089 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_PVND_1MN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/215.AKK14

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amatu Konsulārā departamenta Konsulāri tiesisko jautājumu nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām un Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- iepriekšēja pieredze jurista darbā vai darbā ar juridisko jautājumu risināšanu

- pārzināt starptautiskās, nacionālās, kā arī Eiropas Savienības tiesību normas saistībā ar konsulāro funkciju veikšanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas iemaņas darbā ar datoru un interneta resursiem

- prasme vienlaikus analizēt liela apjoma dažāda veida informāciju

- spēja strādāt patstāvīgi, paaugstināta stresa apstākļos, organizēt savu darbu atbilstoši noteiktajiem termiņiem

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes; prasme izteikt un argumentēt viedokli mutiski un rakstveidā

Galvenie darba pienākumi:

- nodrošināt juridisko atbalstu Latvijas konsulārajam dienestam konsulāro funkciju veikšanai, it sevišķi konsulārās palīdzības un vīzu izsniegšanas jautājumos

- izstrādāt tiesību aktu un starptautisko līgumu projektus, kā arī sagatavot grozījumus un papildinājumus spēkā esošos tiesību aktos, kas skar konsulāros jautājumus

- sniegt atzinumus par citu institūciju sagatavotajiem tiesību aktu projektiem

Darbinieka amatam noteikta 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2017/215.AKK15

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa darba grupās, īstenošanu, pārstāv inspekciju Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Mēs tev uzticēsim veikt pārbaudes Eiropas Savienības līmeņa informācijas sistēmās, piedalīties un pārstāvēt Datu valsts inspekciju Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un institūcijās, sagatavot ziņojumu un vēstuļu projektus Latvijas Republikas institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu institūcijām. Atbilstoši datu subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust), piedalīties izvērtējumu ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju rezultātiem, izskatīt, sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze (ne mazāk kā 1 gads)

- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu (ne mazāk kā 1 gads)

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- zināšanas personas datu aizsardzības jomā

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amatam noteikta 26.1. saime "Iestāžu un amatpersonu kontrole", IV līmenis (11. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 841 EUR līdz 1088 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā Curriculum Vitae (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/215.AKK16

Datu valsts inspekcija (reģ. Nr. 90001037264) izsludina konkursu uz vakanto Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Datu valsts inspekcijas kolektīvā Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļa nodrošina starptautiskās sadarbības īstenošanu, koordinē pārbaužu, kas saistītas ar inspekcijas pārstāvību Eiropas Savienības līmeņa darba grupās, īstenošanu, pārstāv inspekciju Eiropas Savienības un starptautiskajos forumos personas datu aizsardzības jomā.

Ja esi gatavs/-a strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu un nebaidīties uzņemties atbildību, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, lai sniegtu ieguldījumu personas datu aizsardzības uzraudzības pilnveidošanai Latvijā un Eiropas Savienības līmenī, aizstāvēt Datu valsts inspekcijas viedokli un gūt pieredzi darbā ar Eiropas Savienības iestādēm un starptautiskajām organizācijām, tad aicinām pievienoties Datu valsts inspekcijas kolektīvam, kas veic personas datu aizsardzības uzraudzību.

Mēs tev uzticēsim sagatavot materiālus pārbaudēm, revīzijām un Datu valsts inspekcijas pārstāvēšanai Eiropas Savienības un Eiropas Padomes līmeņa darba grupās un institūcijās, ziņojumu un vēstuļu projektus Latvijas Republikas institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, starptautiskajām un ārvalstu institūcijām, atbilstoši datu subjekta pieprasījumam sagatavot informācijas pieprasījumu nosūtīšanai Eiropas Tiesu sadarbības vienībai (Eurojust), piedalīties izvērtējumu ziņojumu sagatavošanā par veikto pārbaužu un revīziju rezultātiem, izskatīt, sagatavot un saskaņot starptautisko finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu dokumentāciju saistībā ar projektu īstenošanu, sniegt konsultācijas par personu datu aizsardzības regulējumu.

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- zināšanas par administratīvo procesu un administratīvo pārkāpumu lietvedību

- labas iemaņas darbam ar datoru (MS Office)

- prasme analizēt situāciju un rīcības sekas, atrast piemērotāko risinājumu

- vēlama darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu

- vēlama darba pieredze personas datu aizsardzības jomā

- vēlama pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu valsts pārvaldes iestādē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi personas datu aizsardzības jomā

- darba pieredze par starptautiskās sadarbības jautājumiem un to risināšanu

- pieredze un zināšanas starptautisku finanšu instrumentu līdzfinansētu projektu pieteikumu izstrādē un īstenošanā

Ierēdņa darbavieta: Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā.

Datu valsts inspekcijas Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatam noteikta 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis (10. mēnešalgu grupa), mēnešalga no 752 EUR līdz 1004 EUR pirms nodokļu nomaksas (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum Vitae atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Datu valsts inspekcijai Blaumaņa ielā 11/13-15, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz Eiropas Savienības un starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentus par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus un paziņojumā noteiktajā formā Curriculum Vitae (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļa vietnē www.europass.lv). Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67686023 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi kristine.revina@dvi.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Datu valsts inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Datu valsts inspekcija, kontaktinformācija: Blaumaņa iela 11/13-15, Rīga, LV-1011.


OP 2017/215.AKK17

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Rūpniecības un būvniecības statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- piedalīšanās rūpniecības īstermiņa apsekojuma organizēšanā, datu apstrāde, kvalitātes pārbaude un analīze

- konjunktūras apsekojumu vadīšana, datu apstrāde un analīze par konjunktūras rādītājiem rūpniecībā, būvniecībā un investīcijām apstrādes rūpniecībā

- datu sagatavošana publicēšanai un izplatīšanai

- novērtēt rūpniecības un būvniecības statistikas kvalitāti (kvalitātes rādītājus)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- darba pieredze datu apstrādē un analīzē

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access)

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/215.AKK18

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par mazumtirdzniecības apgrozījumu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- angļu valodas pamatzināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301) vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/215.AKK19

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 835-1000 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par pakalpojumu apgrozījumu, mazumtirdzniecības un pakalpojumu konjunktūras rādītājiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, MS Access)

- angļu valodas pamatzināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/215.AKK20

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta (iepirkumu jomā) amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- nodaļas kompetencē esošo projektu iepirkumu pirmspārbaužu un iepirkuma pārbaužu virskontrole

- noslēgto līgumu un līgumu grozījumu virskontrole

- iekšējās kontroles sistēmas izveide un aktualizēšana ar publiskā iepirkuma jomu saistītiem jautājumiem;

- nodaļas darbinieku un finansējuma saņēmēju konsultēšana iepirkumu jautājumos

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze vai zināšanas publiskā iepirkuma jautājumos un spēja to lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu izskatīšanā

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par grāmatvedības pamatprincipiem

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa vecākais eksperts (iepirkumu jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/215.AKK21

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/215.AKK22

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde izsludina konkursu uz Personu datu apstrādes departamenta Elektronisko risinājumu nodaļas VADOŠĀ SISTĒMNALĪTIĶA amatu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība (akadēmiskā vai pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība) datorzinātnēs

- vispārējas zināšanas datu bāzu pārvaldības sistēmās

- nepieciešams pārzināt PL/SQL programmēšanas valodu

- zināšanas un izpratne par informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- nepieciešams pārzināt biroja lietojumprogrammatūru (MS Word, MS Excel)

- labas latviešu valodas un angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze līdzīgā amatā (vismaz 2 gadi)

Kritēriji, kas tiks uzskatīti par priekšrocību:

- spēja lasīt un saprast programmatūras izejas kodu

- pieredze programmatūras testēšanā, testēšanas plānu un testpiemēru izveidē

- zināšanas ORACLE datu bāzu vadības sistēmā

- zināšanas PHP un *.NET

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes darbības procesus un ar tiem saistītos normatīvos aktus

- veikt intervijas ar biznesa procesa pārziņiem un potenciālās vai esošas informācijas sistēmas lietotājiem

- apkopot un analizēt biznesa prasības dokumentāli strukturētā formā, izstrādāt darba uzdevumus programmēšanai

- pārzināt Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes datubāzu struktūru un pieejamās informācijas apjomu

- koordinēt programmatūras izstrādes darbus un pārbaudīt izstrādes rezultātus

- veikt programmatūras testēšanu un akcepttestu izstrādi

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu līdz 1450 EUR (pirms nodokļu nomaksas - pēc pārbaudes laika), atbilstoši darbiniekam piešķirtajai kategorijai un sociālās garantijas

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanas polisi

- interesantus izstrādes uzdevumus un darbu komandā

- darbu ar jaunākajām tehnoloģijām un atsaucīgu kolektīvu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-5, darba laiks no plkst. 8.00 līdz 16.30 (ar pusdienu pārtraukumu 30 minūtes)

Iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumenta kopija

Pieteikuma vēstulē jānorāda atbilstība katrai no paziņojumā minētajām prasībām.

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vadošā sistēmanalītiķa amatam" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219130.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/215.AKR1

Valsts meža dienests paziņo, ka 2017.gada 1.novembrī konkursa kārtībā vecākās referentes amatā Ziemeļkurzemes virsmežniecības Talsu mežniecībā uz noteiktu laiku tiks iecelta KRISTĪNE IVANĀNE.


OP 2017/215.AKR2

Ekonomikas ministrija paziņo, ka konkurss uz Mājokļu politikas departamenta vecākā referenta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/215.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Zinātnes attīstības un pētniecības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 20.oktobra iecelta ILONA KRUTOVA.


OP 2017/215.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 23.oktobra iecelta MĀRA RŪTENTĀLE.


OP 2017/215.AKR5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 25.oktobra iecelta INESE OZOLA.


OP 2017/215.AKR6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Infrastruktūras projektu atlases nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 25.oktobra iecelta ARTA MELNGĀRŠA.


OP 2017/215.AKR7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 26.oktobra iecelta ILZE IĻJINSKA.


OP 2017/215.AKR8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītāja amatu uz noteiktu laiku noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)