Laidiens: 26.10.2017., Nr. 213
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/213.AKK1
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281)
izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) rektora amatu
Rektora amata kandidātiem/-ēm 1 (viena) mēneša
laikā no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz LJA rektorātā Flotes ielā 12, k-1, Rīgā,
LV-1016, šādi dokumenti:
1) iesniegums, kas adresēts LJA Satversmes sapulces priekšsēdētājam, uzrādot
personu apliecinošu dokumentu;
2) izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas, uzrādot oriģinālus;
3) darba un dzīves gājums (CV) ar izvērstu pretendenta zinātniskās,
pedagoģiskās, administratīvi organizatoriskās, profesionālās un sabiedriskās
darbības aprakstu, pēdējo septiņu (7) gadu laikā, klāt pievienojot dokumentus,
kas apliecina pretendenta atbilstību izvirzītajām prasībām (ieskaitot
apliecinājumus attiecībā uz darba pieredzi jūrniecības nozarē un vadības darbā;
valsts valodas zināšanām ne zemāk kā C1 pakāpē un citām prasmēm, kas kandidāta
ieskatā var būt noderīgas augstskolas rektora darbā);
4) darbības programma - LJA vadības un attīstības koncepcija turpmāko 5
darbības gadu periodam, ne vairāk kā 8000 (astoņi tūkstoši) zīmes.
LJA rektora amata pretendentam:
- jāatbilst Latvijas Republikas valsts amatpersonai izglītības nozarē
izvirzītām prasībām
- jābūt profesoram vai ieguvušam doktora zinātnisko grādu
- jābūt ne mazāk kā 5 (piecu) gadu darba pieredzei vadošā amatā pēdējo 15
(piecpadsmit) gadu laikā
- jābūt vismaz 5 (piecu) gadu akadēmiskā darba pieredzei augstākās
izglītības iestādē
- jābūt darba stāžam ne mazākam par 7 (septiņiem) gadiem jūrniecības nozarē
Ar nolikumu "Par Latvijas Jūras akadēmijas rektora vēlēšanām" var
iepazīties LJA mājaslapā.
Līdz ar pieteikuma iesniegšanas brīdi, rektora amata pretendents ir
apliecinājis, ka ir piekritis savu iesniegto datu apstrādei, piekrīt sava CV un
savas iesniegtās LJA vadības un attīstības koncepcijas turpmāko 5 darbības gadu
periodam publicēšanai LJA mājaslapā iekšējā Intranet
tīklā un ir informēts, ka vēlēšanu kandidātu izvērtēšanas gaitā tiks organizētas
kandidātu publiskas diskusijas.
Vēlēšanas notiks 2017. gada 11. decembrī plkst. 16.00 Latvijas
Jūras akadēmijā BI auditorijā
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:
1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras
akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr.
67161129.
OP 2017/213.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
Finanšu un attīstības departamenta Finanšu vadības nodaļā - vecākais
ekonomists (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams ekonomikā vai kādā no finanšu vadības jomām), vai otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar studijām ekonomikā
- darba pieredze valsts pārvaldē finanšu vai ekonomikas, vai grāmatvedības
jomā ne mazāka par 1 gadu
- pieredze valsts budžeta projekta sagatavošanā, t. sk. Eiropas
Savienības fondu projektu administrēšanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē
- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt
riskus
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- analītiķa prasmes
- prasme darbā ar MS Word, MS Excel
un dažādām ar finanšu plānošanu un uzraudzību saistītām datubāzēm
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt Nodarbinātības valsts
aģentūras valsts pamatbudžeta projekta sagatavošanu un argumentētu pamatojumu izstrādi
un efektīvu izpildi, finanšu līdzekļu izdevumu analīzi, finansēšanas plānu,
ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmju sagatavošanu un izpildes uzraudzību,
nodrošinot fiskālās disciplīnas ievērošanu Eiropas Savienības politikas
instrumentu un pārējās ārvalstu finanšu palīdzības līdzfinansēto un finansēto
Eiropas Savienības fondu projektu un pasākumu īstenošanai.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "FVN_vecākais_ekonomists". Informācija pa tālruni
67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie Pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/213.AKK3
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
amatu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā,
piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu
un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā
no profesionālās pieredzes
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- vēlama pieredze valsts pārvaldē vai akadēmiskā pētniecības institūcijā
- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- vēlama laba izpratne par zinātnisko pētniecību aizsardzības jomā Latvijā,
Eiropas Savienībā un NATO
- vēlama pieredze starpinstitucionālā sadarbībā nacionālā/starptautiskā
līmenī
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja sadarboties, skaidri un
argumentēti paust savu viedokli, nepieciešams būt komunikablam
Galvenie amata pienākumi:
- aizsardzības nozares pētniecības un tehnoloģiju attīstības politikas
izstrāde un īstenošana (nozares pētniecisko vajadzību apzināšana un
izvērtēšana)
- sadarbība ar zinātniskajām institūcijām valsts aizsardzības jomā koordinēšana,
t. sk. lietišķās pētniecības jautājumos ar Nacionālo aizsardzības
akadēmiju un Zemessardzes zinātnieku vienības iesaisti
- trīs Baltijas valstu sadarbības pētniecības un tehnoloģiju jautājumos
koordinēšana un īstenošana
- Aizsardzības ministrijas sadarbības koordinēšana ar Eiropas Aizsardzības
aģentūru un NATO Zinātnes un tehnoloģiju organizāciju
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības
ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas
mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas
pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/213.AKK4
Valsts izglītības attīstības aģentūra izsludina atklātu konkursu uz
Profesionālās izglītības projektu departamenta Pieaugušo izglītības pārvaldības
nodaļas eksperta (darbinieka) amatu (uz Projekta īstenošanas laiku)
Amata mērķis: nodrošināt Eiropas Savienības fondu darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" 8.4.1. specifiskā atbalsta mērķa
"Pilnveidot nodarbināto personu profesionālo kompetenci" Eiropas
Sociālā fonda projekta Nr. 8.4.1.0/16/I/001 "Nodarbināto personu
profesionālās kompetences pilnveide" (turpmāk - Projekts) vadību.
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Projekta sadarbības partneriem, pakalpojumu sniedzējiem
deleģēto uzdevumu izpildes kontrolē
- piedalīties Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju
finansiālās un saturiskās darbības uzraudzībā un kontrolē, tai skaitā Projekta
sadarbības partneru darbības novērtēšanas vizītēs
- veikt Projekta sadarbības partneru, pakalpojumu sniedzēju iesniegtās
finanšu dokumentācijas pārbaudi
- konsultēt Projekta sadarbības partnerus ar Projekta īstenošanu saistītajos
finanšu jautājumos
- piedalīties Projekta maksājuma pieprasījuma un citu Projekta atskaišu
dokumentācijas izstrādē
- nodrošināt personu iesniegumu par izmaksu kompensēšanu pārbaudes un
nodrošināt maksājumu veikšanu
- veikt nepieciešamā finansējuma plānošanu un aprēķinus Projekta sadarbības
partneriem
- kontrolēt sadarbības partneru izlietoto finansējumu, koriģēt finansēšanas
plānus, tāmes
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, tirgzinībās vai vadību zinībās
- praktiska darba pieredze grāmatvedībā un finanšu pārskatu sagatavošanā
- pieredze attiecīgā jomā valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā vismaz
2 gadi
- pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu
instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanā vai administrēšanā
- pieredze finanšu dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā
- zināšanas finanšu, budžeta plānošanas un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas par valsts pārvaldes iestādes darbības pamatprincipiem
- zināšanas un prasmes darbā ar grāmatvedības programmām
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- teicama komunikācijas, sadarbības prasmes un sarunu vešanas prasmes,
prasme veidot pozitīvu saskarsmi, precizitāte un atbildības izjūta
Mēs piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- stabilitāti un labus darba apstākļus
Amats ir klasificēts 32. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalgas apmērs atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei: 1. kategorija:
1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija:
1382,00 EUR (bruto).
Iesniedzamos dokumentus - motivētu pieteikumu, kurā ir aprakstīta darba
pieredze valsts pārvaldes iestādē vai komercsabiedrībā, pieredze finanšu
dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā, darba pieredze grāmatvedībā un finanšu
pārskatu sagatavošanā, un darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu vai citu
ārvalstu finanšu instrumentu finansēto programmu projektu īstenošanu vai
administrēšanu, norādot darba periodu, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes
aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - nosūtīt pa
pastu Valsts izglītības attīstības aģentūrai (adrese: Vaļņu iela 1, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi info@viaa.gov.lv (ar
norādi "Konkursam uz eksperta amatu") 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" vai iesniegt
personīgi 5. stāvā. Papildu informācija pa tālruni 67785407.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Pretendentu konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana. Otrā kārta - amata vietai nepieciešamo
zināšanu rakstveida pārbaude - tests. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtēta katra pretendenta zināšanas un piemērotība noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas prioritārajām prasībām
konkursa pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Valsts izglītības attīstības aģentūra informē, ka
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minēto jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts
izglītības attīstības aģentūra, kontaktinformācija: Vaļņu iela 1, Rīga, LV-1050.
OP 2017/213.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta vecākā referenta amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku un
ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku), amats klasificēts 26.1. saimē, III
līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt Eiropas Savienības fondu projektu iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkumu procedūru likumību
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas
prasmes
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu, darba pieredze valsts
pārvaldē un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 1. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/213.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkuma
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Kontroles
departamenta vecākā referenta amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku),
amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Kontroles departamenta darbība ir saistīta ar iepirkuma procedūru likumības
pārbaudi.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt iepirkumu dokumentāciju
- sagatavot atzinumus par iepirkuma procedūru likumību (veikt pēcpārbaudes)
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība, vēlams tiesību zinātnē
- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlama angļu valodas prasme atbilstoši B1 līmenim
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu
- izpratne par publisko iepirkumu tiesisko regulējumu un darba pieredze
iepirkuma procedūru likumības pārbaudēs valsts vai pašvaldību institūcijā (vismaz
viens gads)
Mēs piedāvājam:
- iegūt zināšanas un profesionālo pilnveidi publisko iepirkumu jomā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 1. novembrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/213.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Eiropas Savienības un ārējo
ekonomisko attiecību departamenta Eiropas Savienības preču un pakalpojumu
tirgus nodaļas vecākā referenta amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai tiesību zinātnē)
- latviešu un angļu valodas zināšanas (rakstiski un mutiski)
- pamatzināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- vēlamas zināšanas un pieredze tiesību aktu, politikas plānošanas
dokumentu, nacionālo pozīciju un ar to saistītu instrukciju izstrādē un virzībā
- pieredze valsts pārvaldē un jautājumu risināšanā ar Eiropas Savienības
institūcijām tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli, komunikācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un individuāli
- augsta atbildības sajūta
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt, izskatīt un analizēt normatīvos aktus, politikas plānošans dokumentus, nacionālās pozīcijas un instrukcijas
Eiropas Savienības Iekšējā tirgus un brīvas preču un pakalpojumu tirdzniecības
jomā
- pārskata ziņojumu sagatavošana, iesniegšana Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijās par Eiropas Savienības Iekšējā tirgus darbības atbalsta
instrumentiem un pakalpojumu tirdzniecības jautājumiem
- pildīt Vienotā produktu kontaktpunkta koordinatora (PCP) pienākumus
- nodrošināt SOLVIT koordinācijas centra veiksmīgu darbību, sniegt
juridiskām un fiziskām personām juridisku un informatīvu palīdzību
- rīkot un piedalīties konferencēs, semināros un citās aktivitātēs, izglītot
iedzīvotājus, uzņēmējus, nevalstiskās organizācijas un valsts pārvaldes
iestādes par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- organizēt savstarpēju dialogu ar iedzīvotājus un uzņēmējus pārstāvošām
nevalstiskām organizācijām un valsts pārvaldes iestādēm par Eiropas Savienības
Iekšējā tirgus darbības atbalsta instrumentiem un tehnisko noteikumu
paziņošanas procesu
Piedāvājam:
- karjeru vienā no vadošajām valsts pārvaldes iestādēm
- vērtīgu pieredzi un profesionālu izaugsmi, draudzīgu un atsaucīgu
kolektīvu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) vai elektroniski,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, fakss
67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/213.AKK8
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora (uz
nenoteiktu laiku Līvānu un Vārkavas novadā, 1 slodze) amatu
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē E-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un
sestajā daļā minētajām prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu
izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Bruto mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV
1473) vai uz e-pastu: konkursi@jic.gov.lv.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.
OP 2017/213.AKK9
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz
nenoteiktu laiku Preiļu un Riebiņu novadā, 1 slodze)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē E-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un
sestajā daļā minētajām prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām
datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9.mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes
un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz
e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.
OP 2017/213.AKK10
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz
nenoteiktu laiku Daugavpils pilsētā un novadā, 1 slodze)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē E-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un
sestajā daļā minētajām prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām
datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Bruto
mēnešalga no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes
un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV 1473) vai uz
e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.
OP 2017/213.AKK11
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas jaunsargu instruktora amatu (uz
nenoteiktu laiku Ilūkstes novadā, 1 slodze)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē E-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Bērnu tiesību aizsardzības likuma 72. panta piektajā un
sestajā daļā minētajām prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām
datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Priekšroka tiks dota pretendentiem, kuri beiguši jaunākā instruktora vai
instruktora speciālista kursu Nacionālo bruņoto spēku Instruktoru skolā.
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Bruto mēnešalga
no 673 līdz 866 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. novembrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Jaunsardzes
un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz
e-pastu: konkursi@jic.gov.lv. Pretendentiem, kuri
izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko
atzīšanu Latvijā.
Tālruņi uzziņām: 26166063, 67335370, 67335351.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai! Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir
iesnieguši visus norādītos dokumentus.
OP 2017/213.AKK12
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - EKSPERTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
(uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un
ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības
jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts)
īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sagatavot un aktualizēt projekta darbību īstenošanai nepieciešamo
informāciju par mērķa grupām un projektā veicamajām darbībām
- sniegt informatīvu, konsultatīvu un metodisku atbalstu mērķa grupām
Projekta darbību īstenošanai
- organizēt mērķa grupu atlases uz pieteikšanos kompensācijām, izvērtēt
pretendentu iesniegumus kompensāciju saņemšanai, sagatavot lēmumus un uzraudzīt
kompensāciju saņēmušo personu līgumu izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība veselības
aprūpē vai sabiedrības veselībā
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- pieredze veselības aprūpes jomā
- izpratne par veselības aprūpes politiku un veselības aprūpes sistēmas
organizēšanas kārtību
- spēja strādāt komandā un izrādīt iniciatīvu, prasme plānot un organizēt
savu laiku
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes
III līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/213.AKK13
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - PROJEKTA KOORDINATORS Resursu vadības departamenta Projektu
vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz
pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus
Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- sadarbībā ar Projekta vadītāju sagatavot Projekta darbību ieviešanas
plānu, iepirkumu plānu, finansēšanas plānu un aktualizēt tos
- veikt Projekta darbību izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika
griezumos
- veikt Projekta finansējuma apguves un rādītāju izpildes stāvokļa uzskaiti
- kontrolēt Projekta maksājumu aprēķinus, maksājumu veikšanu un
grāmatvedības uzskaiti
- uzturēt Projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo
aktu prasībām
- organizēt sanāksmes
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā vai vadības zinātnēs)
- praktiskā darba pieredze ar finanšu plānošanu un finansējuma izlietojuma
kontroli
- zināšanas un izpratne par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un
uzraudzības pamatprincipiem
- izpratne par grāmatvedības un lietvedības kārtošanas principiem
- prasme plānot un organizēt savu laiku, rūpes par darba precizitāti un
kvalitāti, iniciatīva
- labas datorprasmes amata pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes
II C līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/213.AKK14
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - PROJEKTA VADĪTĀJS Resursu vadības departamenta Projektu vadības
nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
9.2.5. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un
ārstniecības aprūpes personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības
jomās iedzīvotājiem, kas dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts)
īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Projekta ieviešanu atbilstoši Projekta iesniegumam un
normatīvajos aktos noteiktajam
- plānot Projekta darbību norisi un finanšu resursus
- organizēt Projekta administratīvā un īstenošanas personāla darbu sadarbībā
ar struktūrvienības vadītāju
- nodrošināt regulāru Projekta izpildes stāvokļa uzskaiti, vadīt iepirkumu
dokumentācijas sagatavošanu un piedalīties Projekta iepirkumu organizēšanā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze projektu vadīšanā vai uzraudzīšanā
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem un līgumu izstrādi un/vai
uzraudzību
- pieredze stratēģijas dokumentu izstrādē
- izpratne par veselības aprūpes nozares darbību
- zināšanas un izpratne par ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas,
ieviešanas un uzraudzības pamatprincipiem
- spēja sasniegt rezultātus, plānot un organizēt savu un padoto darbu,
iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un grupā, izmantojot savas zināšanas un līdera
prasmes
- labas datorprasmes pienākumu veikšanai
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes
III A līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/213.AKK15
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
(uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.5. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību ārstniecības un ārstniecības aprūpes
personām, kas sniedz pakalpojumus prioritārajās veselības jomās iedzīvotājiem, kas
dzīvo ārpus Rīgas" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Projekta ietvaros nepieciešamos līgumus, veikt līgumu juridisko
uzraudzību
- nodrošināt ar Projektu saistīto iekšējo un ārējo normatīvu sagatavošanu,
nodrošināt dokumentu atbilstību tiesību aktiem
- sniegt juridisko atbalstu projekta īstenošanā, konsultēt personālu par
normatīvo aktu un procedūru ievērošanu projekta darbību īstenošanai
- piedalīties publisko iepirkumu sagatavošanā un īstenošanā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams saistībā ar valsts apmaksāto veselības
aprūpes pakalpojumu organizēšanu veselības aprūpes jomā
- zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu un norisi
- spēja analizēt un piemērot tiesību normas administratīvās tiesībās, prasme
piemērot spēkā esošos normatīvos aktus
- labas datorprasmes
- precizitāte uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas prasmes, iniciatīva spēja strādāt individuāli un
grupā, plānot un organizēt savu laiku
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/213.AKK16
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz Finanšu un
attīstības departamenta Statistikas nodaļas ESF projekta "Atbalsts
ilgstošajiem bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.2/15/I/001) vecākā statistiķa
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai matemātikā)
- pieredze darbā ar statistisko datu apstrādi vismaz viens gads
- pieredze statistisko pārskatu sagatavošanā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- analītiskās prasmes, prasme liela apjoma informācijas izmantošanā un
precizitāte statistisko datu apkopošanā un apstrādē
- prasme darbā ar MS Excel (datu
atlase, kārtošana, filtrēšana, aprēķinu funkciju pielietošana, rakursa tabulu
veidošana utt.), MS Word un
informācijas resursiem
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt ESF projekta
"Atbalsts ilgstošajiem bezdarbniekiem" Nr. 9.1.1.2/15/I/001
statistiskās informācijas apstrādi un analīzi projekta īstenošanas gaitas
uzraudzībai un novērtēšanai. Sagatavot projekta īstenošanas nodrošināšanai
nepieciešamās statistikas atskaites un informāciju noteiktajā formātā un
termiņā. Veikt statistisko datu analīzi par sasniedzamajiem rādītājiem un
novērtēt iegūtos rezultātus. Veikt datu kvalitātes pārbaudi Bezdarbnieku
uzskaites un reģistrēto vakanču informācijas sistēmā, organizēt konstatēto
nepilnību novēršanu. Sniegt metodisku palīdzību, konsultācijas projekta
personālam, datu lietotājiem jautājumos, kas saistīti ar datu ievadi,
uzkrāšanu, statistiku.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 20
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "AIB_vecākais_statistiķis".
Informācija pa tālruni 22003265 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu
izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā
kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas
Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz
interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts
punktu skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/213.AKK17
Precizējot iepriekš publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē amata konkursa sludinājumu (OP
2017/206.AKK3), kas publicēts oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 17. oktobrī, Nr. 206 (6033):
1) "Nodarbinātības valsts
aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - Rīgas
reģionālās filiāles Klientu apkalpošanas centra nodarbinātības aģents (2 amata
vietas uz nenoteiktu laiku, 1 amata vieta uz noteiktu laiku)";
2) "Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts
aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai
jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv.
Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā
www.nva.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/213.AKR1
Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017.gada 6.oktobrī
izsludinātais konkurss uz Kontroles departamenta vecākā referenta amata vietu
(ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2017/213.AKR2
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 23.oktobra uz
nenoteiktu laiku Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Inovācijas nodaļas
vecākās ekspertes amatā iecelta SANDRA JURAGO-KUPAVSKA.
OP 2017/213.AKR3
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 23.oktobra uz
noteiktu laiku Atjaunojamo energoresursu un energoefektivitātes departamenta
Eiropas Savienības fondu nodaļas vecākā eksperta amatā iecelts DAINIS SELICKIS.
OP 2017/213.AKR4
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo
maksājumu departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas
attīstības daļas vecākā referenta amatā uz nenoteiktu laiku no 2017.gada
24.oktobra iecelts ĒRIKS VILIŅŠ.
OP 2017/213.AKR5
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālistes amatā uz nenoteiktu laiku no
2017.gada 18.oktobra iecelta AGNESE REIDZĀNE.
OP 2017/213.AKR6
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Kurzemes rajona filiāles probācijas speciālista amatā uz noteiktu laiku no
2017.gada 23.oktobra iecelts RAIMONDS KOKINS.
OP 2017/213.AKR7
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Ventspils teritoriālās
struktūrvienības probācijas speciālista amata konkurss (1 vakance uz
nenoteiktu laiku), kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2017. gada 19. septembrī, Nr. 186 (6013)),
noslēdzies bez rezultāta.