Laidiens: 26.01.2017., Nr. 21

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/21.AKK1

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts īpašuma uzraudzības un apsaimniekošanas daļas (turpmāk - Daļa) vecākā/-ās juriskonsulta/-es darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs, kas papildināta ar amata kompetencei atbilstošām speciālajām zināšanām

- vēlama pieredze jurista darbā ar zināšanām administratīvajā procesā, lietvedībā un publiskajos iepirkumos

- pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes), angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī

- lietvedības un lietišķo dokumentu noformēšanas prasme

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt un aktualizēt Daļas veicamo funkciju nodrošināšanai nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu projektus par publisko iepirkumu veikšanu

- kontrolēt VMD struktūrvienībās veicamo iepirkuma procedūras dokumentācijas sagatavošanu visos tās posmos

- piedalīties publiskā iepirkuma komisijas sēdēs un nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā

- sagatavot publiskā iepirkuma līguma projektus un veikt to juridisko izvērtēšanu u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai (no 1090 līdz 1190 EUR)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2017/21.AKK2

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Valsts meža dienesta Kontroles un uzraudzības daļas kvalitātes vadītāja/-as darbinieka amata vietu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā, 13. janvāra ielā 15)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar kvalitātes vadības speciālajām zināšanām (priekšroka pretendentiem ar augstāko mežsaimniecisko izglītību)

- vismaz vienu gadu ilga pieredze līdzīgā amatā

- pieredze darbā ar liela apjoma datu apstrādi un analīzi

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes), angļu valodas zināšanas sava amata pienākumu veikšanai nepieciešamajā līmenī

- labas argumentācijas un prezentācijas prasmes

- B kategorijas autovadītāja tiesības.

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt, ieviest, pilnveidot un uzturēt VMD kvalitātes vadības procesus

- pārzināt VMD pieejamās informācijas datubāzes, veikt šo datu analīzi un prezentāciju

- sniegt atbalstu un piedalīties VMD iekšējās kontroles pasākumu īstenošanā, t. sk. pārbaudēs struktūrvienībās un administrācijā u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 1150,00 līdz 1250,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam nosūtīt 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2017/21.AKK3

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Dienvidlatgales virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku) Daugavpils mežniecībā (darbavieta Daugavpilī, K. Valdemāra ielā 7)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- teicamas komunikācijas prasmes (t. sk. tekstu sagatavošanas prasmes)

- prasme strādāt ar MS Office standartprogrammām, izmantot biroja tehniku un elektroniskos sakaru līdzekļus

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780 līdz 880 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 301. kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67220027).


OP 2017/21.AKK4

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669696; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz vakanto Plānu-finanšu daļas vecākā/-ās budžeta ekonomista/-es amatu Finanšu vadības departamentā (vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Fridriķa ielā 9, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- izdevumu valsts sociāliem pabalstiem plānošana, finansēšana un kontrole

- valsts sociālo pabalstu izmaksu raksturojošo rādītāju plānošana un kontrole

- budžeta rādītāju izmaiņu ietekmējošo faktoru analizēšana un prognozēšana

- piedalīties valsts budžeta projekta izstrādē un sagatavot pārskatus par budžeta izpildi ar risku analīzi un priekšlikumiem to mazināšanai/novēršanai

- sniegt atzinumus par normatīvo aktu projektu ietekmi uz budžetu

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā

- darba pieredze finanšu vadības jomā ne mazāk par vienu gadu (vēlams, valsts pārvaldē)

- zināšanas valsts sociālās apdrošināšanas un budžeta plānošanas jomā

- spēja patstāvīgi analizēt un sistematizēt informāciju

- prasme normatīvo aktu piemērošanā

- valsts valodā iegūta izglītība vai C līmeņa 1. pakāpei atbilstošas valodas prasmes

- padziļinātas zināšanas MS Excel lietošanā

Piedāvājam:

- mēnešalga sākot no EUR 745,00 (bruto alga)

- atbildīgu darbu profesionālā un saliedētā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi

Konkursa pretendentiem /-ēm 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) atbilstoši Europas CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as un valsts valodas prasmes apliecības kopiju, ja izglītība nav iegūta valsts valodā

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumenti pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Finanšu vadības departamentam, Plānu-finanšu daļa, Fridriķa iela 9, Rīga, LV-1019 (ar norādi "Konkursam"), vai jānosūta uz e-pasta adresi Irina.Vihareva@vsaa.lv Tālr. uzziņām 67038895.


OP 2017/21.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, ne mazāk kā divus gadus

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu izstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana; vai citu veiktu faktisko rīcību

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas līdzizpildē

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par izmaiņām tiesību aktos

- sniegt juridiskas konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdē, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- akadēmisko vai profesionālo augstāko izglītību (maģistra grāds) tiesību zinātnē

- juridisko darba pieredzi valsts ieņēmumu jomā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TAD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/21.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TD 1N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/21.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās, ekonomikā, komerczinībās vai administrēšanā;

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9. panta otrā daļa)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs/-a:

- veikt procesuālās un izmeklēšanas darbības (t. sk. īpaši sarežģītas un liela apjoma lietas) pirmstiesas kriminālprocesos, ievērojot spēkā esošos likumus un normatīvos aktus, lai atklātu, pārtrauktu un novērstu noziedzīgus nodarījumus muitas lietu jomā un nodrošinātu taisnīgu krimināltiesisko attiecību noregulējumu

- piedalīties lietisko pierādījumu nodošanā, iznīcināšanā un realizācijas procesā

- pieņemt lēmumu par kriminālprocesa uzsākšanu vai par atteikšanos uzsākt kriminālprocesu

- veikt ārvalstu tiesiskās palīdzības lūgumu, kā arī tiesas, prokuroru un citu kompetento iestāžu un amatpersonu procesuālo uzdevumu izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām nodokļu un muitas darbību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

- pamatzināšanām krievu valodā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.1. saime "Izmeklēšana", IIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP_ID_VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/21.AKK8

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

SPECIĀLISTS/-E STARPTAUTISKĀS SADARBĪBAS JAUTĀJUMOS (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Starptautiskās sadarbības daļa

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole aicina darbā speciālistu starptautiskās sadarbības jautājumos nosakot šādas prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā, sabiedrisko attiecību, starptautisko attiecību vai ekonomikas un vadības jomā vai augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs, kas papildināta ar amata pienākumu veikšanai atbilstošu papildus izglītību

- vismaz viena gada darba pieredze starptautiskās sadarbības jomā vai starptautisko pasākumu/konferenču organizēšanā pēdējo 3 gadu periodā

- vēlama vismaz viena gada darba pieredze starptautiskā uzņēmumā vai valsts (pašvaldību) institūcijā

- teicamas angļu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- vēlama pieredze starptautiskās sadarbības projektu koordinēšanā

- spēja strādāt ar vairākiem projektiem vienlaicīgi, izvērtējot prioritāti un ievērojot to izpildes termiņus

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- orientācija uz rezultātu

Par priekšrocību uzskatīsim vairāku svešvalodu zināšanas

Galvenie amata pienākumi ir nodrošināt sadarbību ar starptautiskajā organizācijām un citu valstu augstākajām revīzijas iestādēm:

- piedalīties starptautiskās sadarbības aktivitāšu plānošanā un starptautisko pasākumu organizēšanā

- nodrošināt sadarbību ar starptautiskām organizācijām un citu valstu augstākajām revīzijas iestādēm

- veikt profesionālu un savlaicīgu saraksti ar starptautiskajiem partneriem un valsts (pašvaldību) institūcijām

- nodrošināt komandējumu organizēšanas procesu

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- profesionālu darbinieku kolektīvu uz rezultātu orientētā organizācijā

- stabilu organizāciju ar skaidri formulētām karjeras un atalgojuma izaugsmes iespējām

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- sakārtotu darba vidi un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Speciālists starptautiskās sadarbības jautājumos" lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv līdz 2017. gada 7. februārim, tālrunis informācijai 67017674.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/21.AKR1

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības Tiešo maksājumu departamenta Integrētās administrēšanas un kontroles sistēmas attīstības daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 19.janvāra iecelta ARNITA ŠEREIKO.


OP 2017/21.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Klientu apkalpošanas un administratīvās daļas klientu apkalpošanas speciālistes amatā uz noteiktu laiku no 2017.gada 23.janvāra pieņemta BAIBA BIKOVSKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)