Laidiens: 19.10.2017., Nr. 208
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/208.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz vakanto vecākā referenta amatu Nodrošinājuma
un aizsardzības investīciju politikas departamenta NATO un militārās
infrastruktūras politikas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un nodrošināt Aizsardzības ministrijas (AM) Infrastruktūras
padomes sekretariāta darbību
- koordinēt atsevišķu Nacionālo bruņoto spēku (NBS) un ārvalstu finansēto
militārās infrastruktūras projektu attīstību Latvijā
- nodrošināt sadarbību ar AM padotības iestādēm militārās infrastruktūras
attīstības jautājumos
- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi, to grozījumus
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs
- labas zināšanas un izpratne par valsts aizsardzības jomu un NBS uzdevumiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests)
- labas iemaņas dokumentu, tostarp normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- vēlama pieredze starpinstitucionālā sadarbībā nacionālā līmenī
- vēlama darba pieredze saistībā ar projektu koordinēšanu; nekustamo īpašumu
attīstības jautājumiem valsts vai privātajā sektorā
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja sadarboties, skaidri un argumentēti
paust savu viedokli
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 7 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas
ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss
67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/208.AKK2
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Nodarbinātības valsts aģentūras Resursu pārvaldības nodaļas
juriskonsults (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- ne mazāk kā viena gada darba pieredze
juridiskajos jautājumos valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, t. sk.
pieredze līgumu slēgšanas jomā, publisko iepirkumu organizēšanā, administratīvo
aktu un normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- Latvijas Republikas spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana publisko
iepirkumu jomā un saistību tiesību jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- orientācija uz augstu kvalitāti uzdevumu izpildē, attīstību un
profesionālo pilnveidošanos
- spēja izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus un spēja identificēt
problēmas, saprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumus
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, spēja patstāvīgi veikt darba
pienākumus
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, sagatavojot dokumentu t.sk.
administratīvo aktu projektus
- ļoti labas datorprasmes (MS Word un
MS Excel) un prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt juridiskā atbalsta sniegšanu līgumu izstrādes,
iepirkumu organizēšanas un normatīvo aktu izstrādes jomā
Galvenie amata pienākumi: sagatavot un izvērtēt privāto tiesību un publisko
tiesību līgumprojektus un vienošanās projektus. piedalīties iepirkumu
dokumentācijas izstrādē un iepirkumu komisiju darbā. izstrādāt un izvērtēt
iekšējo normatīvo aktu, rīkojumu un lēmumu projektus. izskatīt un sagatavot
atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un
priekšlikumiem. pārstāvēt Nodarbinātības valsts aģentūras intereses Iepirkumu
uzraudzības birojā, tiesā un citās valsts pārvaldes iestādēs publisko iepirkumu
jomā un lietās
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "RPN_juriskonsults".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/208.AKK3
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes Projektu vadības
sektora projektu vadītāja amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt pašvaldības institūcijas, nevalstiskās organizācijas, uzņēmējus
un fiziskas personas par investīciju piesaistes iespējām un projektu pieteikumu
sagatavošanu
- koordinēt pašvaldības un tās institūciju investīciju projektu iesniegumu
izstrādi, iesniegšanu un projektu īstenošanu
- organizēt projektu iesniegumu sagatavošanu atbilstoši finansējuma devēja
prasībām
- meklēt un apkopot informāciju par pilsētas attīstībai aktuālu projekta
ideju finansējuma piesaistes iespējām
- savas kompetences ietvaros piedalīties pašvaldības attīstības dokumentu
izstrādē
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā izglītība
- vismaz 3 (trīs) gadu darba pieredze ES fondu projektu sagatavošanā,
koordinēšanā un vadībā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze ERAF projektu
vadībā)
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- Iepirkuma likuma, ES struktūrfondus reglamentējošo un citu normatīvo aktu
pārzināšana;
- labas sadarbības veidošanas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt,
strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Lielajā ielā
11, Jelgavā, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas domes administrācijas Attīstības un pilsētplānošanas pārvaldes
Projektu vadības sektora projektu vadītāja amata konkursam" līdz 2017. gada
1. novembrim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005583, e-pasta adrese: inese.belova@dome.jelgava.lv.
Amats klasificēts 32. amata saimes II C līmenī (10. mēnešalgu grupa).
OP 2017/208.AKK4
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Informācijas tehnoloģiju departamenta Tehniskā atbalsta daļas vadošā
informācijas sistēmu administratora amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt IT infrastruktūras serveru (centrālo koplietošanas failu un
printeru, nodaļu failu un printeru, serveru bāzēto rezerves kopēšanas, PROXY,
DNS, ACTIVE DIRECTORY, FTP un citu infrastruktūras servisu) uzturēšanu un
nepārtrauktas darbības nodrošināšanu, rezerves kopiju izveidi un problēmu
risināšanu
- izstrādāt un aktualizēt IT serveru arhitektūras, darbības nepārtrauktības
nodrošināšanas un konfigurācijas dokumentāciju
- risināt IT serveru savstarpējās integrācijas jautājumus ar citām VSAA IS
un IT infrastruktūras risinājumiem
- organizēt un veikt IT serveru lietotāju kontu pārvaldību, lietotāju
attālināto atbalstu
- veikt nozares datu pārraides tīkla VSAA pieslēgumu un VSAA lokālo
datortīklu un to iekārtu darbības uzraudzību, konfigurācijas dokumentēšanu,
risināt problēmas
- plānot un organizēt VSAA datu apmaiņas, tīkla loģisko un fizisko
aizsardzību
- plānot un uzturēt VSAA datu apmaiņas ar ārējām organizācijām tehnisko
realizāciju un veikt iesaistīto sistēmu konfigurēšanu, risināt problēmas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās
- nepieciešama vismaz piecu gadu darba pieredze IT jomā
- pārzināt Linux
un MS Windows serveru un
operētājsistēmu darbības principus un konfigurēšanas iespējas, prast zināšanas
pielietot praksē
- prasme labi strādāt ar datoru (zināšanas MS Word, Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook)
- valsts valodā iegūta izglītība vai valodas prasme B līmeņa 2. pakāpē
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 1200 EUR (bruto)
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- darbavietu Fridriķa ielā 9, Rīgā
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu CV, motivētu pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju. Pieteikumu iesniegšanas termiņš līdz 2017. gada 31. oktobrim.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikumu atlases būs
iekļuvuši 2. kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Informācijas
tehnoloģiju departamentam, Fridriķa iela 9, Rīga,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz vadošā informācijas sistēmu
administratora amatu") vai uz e-pastu: Uldis.Cirulis@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67038710.
OP 2017/208.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Informācijas tehnoloģiju departamenta Tehniskā atbalsta daļas datorsistēmu
un datortīklu administratora amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- veikt datoru, printeru un citu datoru perifērijas iekārtu uzturēšanu,
risināt pieteiktās problēmas
- konsultēt lietotājus par datoru, printeru, datortīkla un standarta
programmatūras izmantošanas jautājumiem
- veikt datoru operētājsistēmu, antivīrusu programmatūras un citas standarta
programmatūras labojumu un jaunāko versiju izplatīšanu
- veikt lokālo datortīklu un serveru resursu uzraudzību
- piedalīties IS administrēšanā un problēmu risināšanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās
- nepieciešama vismaz viena gada darba pieredze IT jomā
- pārzināt Microsoft Windows operētājsistēmu darbības principus un
konfigurēšanas iespējas, prast zināšanas pielietot praksē
- prasme strādāt ar datoru (pamatzināšanas Microsoft Word, Excel, Outlook)
- valsts valodā iegūta izglītība vai valodas prasme B līmeņa 2. pakāpē
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 790 EUR (bruto)
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi
- iespēju palielināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi
- darbavietu Ventspils ielā 53, Rīgā (Veselības un darbspēju ekspertīzes
ārstu valsts komisijas telpās)
- veselības apdrošināšanu
Gaidām jūsu CV, motivētu pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju. Pieteikumu iesniegšanas termiņš līdz 2017. gada 31. oktobrim.
Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikumu atlases būs
iekļuvuši 2. kārtā.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Informācijas
tehnoloģiju departamentam, Fridriķa iela 9, Rīga,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz datorsistēmu un datortīklu administratora
amatu") vai uz e-pastu: Uldis.Cirulis@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67038710.
OP 2017/208.AKK6
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University",
vienotais reģ. Nr. 40003090010), izsludina konkursu uz akadēmiskā
personāla vietām:
uz DOCENTA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 4 vietas
- Pedagoģija, Psiholoģiskā pedagoģija - 1 vieta
- Juridiskā zinātne, Krimināltiesības - 1 vieta
- Datorzinātne, Datu apstrādes sistēmas un datortīkli - 1 vieta
- Ekonomika, Ekonomikas teorija - 1 vieta
uz LEKTORA amata vietu šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē:
- Datorzinātne, Datu apstrādes sistēmas un datortīkli - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word,
Excel, Power Point
u.c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass
formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa
pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA" Meža ielā
3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis
67807959.
OP 2017/208.AKK7
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines filiāles
probācijas speciālists (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
- vēlamas krievu valodas zināšanas
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- organizēt un vadīt izlīgumus
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Olaines filiāle -
KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, vai iesniegt Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Olaines
filiālē Kūdras ielā 27, Olainē. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts
probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona
teritoriālās struktūrvienības Olaines filiālē Kūdras ielā 27, Olainē.
OP 2017/208.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un
kompetenci, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē, kas
veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada
Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību
Finanšu ministrija aicina pievienoties savai komandai enerģisku, jauniem
izaicinājumiem gatavu kolēģi Nodokļu administrēšanas un sabiedrības interešu
politiku departamenta direktora amatam
Ja jums ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstā profesionālā izglītība
ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā ilgāka par trijiem gadiem
(norādot konkrētus piemērus pieteikuma vēstulē)
- pieredze vadošā amatā ilgāka par trijiem gadiem pēdējo 5 gadu laikā
- prasmes politikas plānošanas dokumentu, tiesību aktu un atzinumu
sagatavošanā
- prasme un pieredze vadīt un organizēt kolektīvu, plānot un koordinēt tā
darbu svarīgu un atbildīgu uzdevumu risināšanā, virzīt komandu uz rezultātu
sasniegšanu
- prasme analizēt sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas sfēras, pieņemt
svarīgus lēmumus, pamatoti argumentēt un aizstāvēt viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Jūsu izaicinājums: vadīt nodokļu administrēšanas un starptautiskās
administratīvās sadarbības nodokļu jomā politiku, veidot valsts politiku
azartspēļu un izložu, sabiedriskā labuma, nodevu administrēšanas un citās
kompetences jomās.
Mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" V līmenis un 14. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam 14 dienu laikā no šī sludinājuma
publicēšanas iesniegt Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095611) šādus
dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību)
- dzīvesgājuma un profesionālās darba pieredzes aprakstu (Curriculum Vitae)
- izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un svešvalodu prasmes apliecinoša
dokumenta kopiju (ja tāds ir); kandidāts, kurš augstāko izglītību ir ieguvis
ārvalstīs, pievieno dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā
- citus dokumentus, kurus var iesniegt, lai apliecinātu savu atbilstību
konkursa prasībām
- apliecinājumu (apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām jūs atradīsiet Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances)
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
Pretendentu atlase notiks vairākās kārtās:
1) komisija izvērtēs iesniegtos dokumentus un atbilstību obligātajām
prasībām;
2) pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz nākamo kārtu:
- lūgsim iesūtīt savu redzējumu nodokļu administrēšanas un azartspēļu un
izložu jomā (precīzs tēmas nosaukums tiks nosūtīts pēc iesniegto dokumentu un
atbilstības izvērtēšanas);
- personālvadības speciālisti vērtēs šādas pretendentu kompetences:
plānošana un organizēšana, orientācija uz rezultātu sasniegšanu un pārmaiņu
vadīšana;
- darba intervija (motivācija, zināšanas par valsts pārvaldes
pamatprincipiem un nodokļu administrēšanas jomu u. c.).
OP 2017/208.AKK9
APP "Dārzkopības institūts" aicina darbā asistentu Pārstrādes
un bioķīmijas nodaļā (0,4 slodzes) projekta "Perspektīvas augļaugu
komerckultūras - krūmcidoniju (Chaenomeles japonica) - vidi saudzējoša audzēšana un bezatlikuma pārstrādes tehnoloģijas" (Nr. 1.1.1.1/16/A/094)
izpildei
Projekta ilgums: 01.02.2017.-31.01.2020.
Pienākumi projektā:
- hidrofīlo un lipofīlo
savienojumu noteikšana paraugos ar HPLC
- datu apkopošana, publikāciju manuskriptu sagatavošana
Prasības:
- maģistra grāds pārtikas, ķīmijas vai medicīnas nozarē
- studijas doktorantūrā ārvalstīs ar pārtiku, ķīmiju vai to saistīto nozaru
jomā
- pieredze darbam ar analītiskajām iekārtām (t. sk.
HPLC)
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
Pieteikumu un CV iesniegt līdz š. g. 17. novembrim personīgi
Graudu ielā 1, Ceriņos, Krimūnas pagastā, Dobelē, vai sūtīt uz e-pasta adresi
darzkopibas.instituts@gmail.com.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/208.AKR1
Ekonomikas ministrija paziņo, ka no 2017.gada 17.oktobra uz nenoteiktu laiku
Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Jaunuzņēmumu
atbalsta nodaļas vecākā eksperta amatā iecelts EDGARS OZOLIŅŠ-OZOLS.