Laidiens: 16.10.2017., Nr. 205
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/205.AKK1
Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru
prezidenta un Ministru kabineta darbību
Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Valsts kancelejas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu
orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Valsts kancelejas kā Eiropas Savienības fondu
atbildīgās iestādes funkciju īstenošanu!
Izsludinām konkursu uz Eiropas Savienības struktūrfondu nodaļas
konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Valsts kancelejas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās
iestādes pārraudzībā esošo specifisko atbalsta mērķu ieviešanas, piešķirto
investīciju plūsmas progresa, iznākuma un rezultātu sasniegšanas uzraudzību
- veikt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu
tehniskās palīdzības projektu administrēšanu, nodrošinot projektu kopējo mērķu
un plānoto rezultatīvo rādītāju savlaicīgu sasniegšanu
- sagatavot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu maksājumu
pieprasījumus, finansēšanas plānus, tāmes, pārskatus un citas atskaites
Amata prasības un nepieciešamās kompetences:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība finanšu,
ekonomikas vai grāmatvedības jomā (5. kvalifikācijas līmenis), vēlams
maģistra grāds atbilstošā nozarē
- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanā
un/vai ieviešanā
- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās
- pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus
piemērus)
- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pretendentiem piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt
valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta
adrese: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.
OP 2017/205.AKK2
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju
dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts uz nenoteiktu
laiku (darbavieta Rīgā)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes
par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata
pienākumu izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par
datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas,
aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu
iznīcināšanas aktus
Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime
"Arhīvu pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga no 760 euro līdz 800 euro pirms nodokļu nomaksas.
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes",
"Vakances". Uzziņas pa tālruni 26437636, 29566098.
OP 2017/205.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības
departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta
valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku līdz
2020. gada 31. decembrim)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas
finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta
ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes
- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā,
konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām
- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību
analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību
- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo
sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs,
ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas
papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām
- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu
līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā
- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas
regulē Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības
programmu ieviešanu
- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t. sk.
Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības
institucionālo uzbūvi un funkcijām
- darba pieredze publisko iepirkumu jomā
- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu
projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros
- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu
(darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā
- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana,
komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums
- labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office programmas)
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu
grupa; mēnešalga līdz 1400 euro pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākais eksperts" vai
pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/205.AKK4
Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina
atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila
Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nevainojama reputācija
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības
iestādē, kapitālsabiedrībā, biedrībā vai nodibinājumā (iegūta pēdējo 7 (septiņu)
gadu laikā)
- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā
krievu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis
mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases
pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)
- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par teātra nozari)
- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību, tai
skaitā finanšu vadību
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- stratēģiska, konceptuāla un radoša domāšana
- labas darba organizācijas un vadības prasmes
Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017. gada 3. novembrim
jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā
aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra
ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa
pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 03.11.2017.), vai jānosūta elektroniski
uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv ar norādi
"Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu" šādi
dokumenti:
- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")
- parakstītu dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Viate) (vēlams
sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai
(pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds
iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam
Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais
izglītības dokuments vai grāds)
- pretendenta izstrādātu Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās 3
(trīs) gadu darbības izvērtējumu un turpmākās darbības attīstības piedāvājumu 5
(pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta
apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas)
(informācija par Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra darbību pieejama -
http://www.trd.lv/lv/teatris/par-kapitalsabiedribu/)
- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu
pievienot
Tālrunis uzziņām 67330218.
OP 2017/205.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921,
www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa
amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz
darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā
atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību
profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam
pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk -
Projekts) īstenošanas laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt Projekta dokumentu un līgumu izstrādi un juridisko saskaņošanu
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu
procedūru organizēšanā
- veikt Projekta ietvaros noslēgto līgumu juridisko uzraudzību
- pārstāvēt Veselības ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā un citās
institūcijās saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no
publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē
- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā
- praktiskā pieredze publisko iepirkumu jomā, juridisko procesu
nodrošināšanā, tajā skaitā dažāda veida dokumentu izstrādē
- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā, orientācija
uz rezultātu sasniegšanu
Piedāvājam:
- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2017/205.AKK6
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Piesārņojuma
un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu
laiku un viena amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē,
ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra
grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas
piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un
kārtībā
- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas
- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta
adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt
personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas.
Informācija pa tālruni 67084294.
OP 2017/205.AKK7
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo
sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā
inspektora amatu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku) - amats
klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība ir saistīta ar personu saukšanu pie
administratīvās atbildības par pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un
privātās partnerības jomā.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, patstāvība
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 30. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa
faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/205.AKK8
Iepirkumu uzraudzības birojs ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas
departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu
laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī,
11. mēnešalgu grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
uzturēšanas administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība
informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā
direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB tehnoloģijām
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar
informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze
instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā
tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 30. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā,
LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis
uzziņām 67326702.
OP 2017/205.AKK9
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents Materiāltehnisko
līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju izstrādes un kvalitātes kontroles
nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt karavīru individuālā ekipējuma tehniskās specifikācijas saskaņā
ar organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem un pamatojoties uz MTL
operacionālajām prasībām
- veikt MTL tehnisko specifikāciju aktualizāciju, tai skaitā mainoties
standartiem vai MTL operacionālajām prasībām
- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu
kvalitāti
- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko
izglītību
- vēlamas zināšanas un izpratne par materiāltehnisko līdzekļu vai tā
materiāla testēšanu
- vēlama sapratne par karavīru individuālo ekipējumu (formastērpi, apavi,
ballistiskie materiāli, uzkabes vestes, somas u. c.)
- labas zināšanas par standartiem un to pielietošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35. saime II līmenis un
9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 835 EUR līdz 1190 EUR atkarībā no
kategorijas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. oktobrim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/205.AKK10
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām amata
vietām - Uzraudzības nodaļas ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku
izglītībai" (Nr. 7.1.1.0/15/I/001) vecākais eksperts (2 amata vietas
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- vismaz divu gadu darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā
(vēlams valsts pārvaldē)
- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus
- organizēšanas, plānošanas un komunikācijas prasmes
- pieredze darbā ar un biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts
bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 aktivitāšu īstenošanas
kvalitātes un atbilstības projekta īstenošanas prasībām pārraudzību, novērtējot
aktivitāšu īstenošanas atbilstību Aģentūras iekšējos un ārējos normatīvajos
aktos noteiktajam. Veikt pārbaudes apmācību, prakses īstenošanas vietās un
filiālēs, sagatavot pārbaudes aktus, sniegt konsultācijas un ieteikumus
konstatēto trūkumu novēršanai. Organizēt un pārraudzīt sniegto norādījumu un
ieteikumu izpildi. Piedalīties atbilžu sagatavošanā ar projekta īstenošanu
saistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem. Apkopot un
analizēt atsauksmes par izglītības programmu īstenošanas kvalitāti, analizēt
informāciju par bezdarbnieku darbā iekārtošanas rezultātiem, sagatavot
pārskatus. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt
metodisku un organizatorisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam un
filiālēm.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija:
827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts".
Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2017/205.AKK11
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Juridiskā departamenta Projektu nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes
juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu
Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta
"Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) īstenošanai.
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot līgumu un vienošanās par atbalsta piešķiršanu un Projekta
ietvaros nepieciešamo lēmumu standartformas
- veikt Projekta ietvaros sagatavoto lēmumu un citu dokumentu tiesiskuma
papildpārbaudi (to atbilstību normatīvajiem aktiem)
- konsultēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbiniekus ar Projekta īstenošanu
saistītajos juridiskajos jautājumos
- izvērtēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbinieku Projekta īstenošanai
sagatavoto iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību ārējiem un iekšējiem
normatīvajiem aktiem
- izvērtēt un sniegt atzinumus par atbalsta saņēmēju veikto iepirkumu
atbilstību publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām
- sagatavot nepieciešamos dokumentus tiesvedību procesos, tai skaitā
prasības pieteikumus, paskaidrojumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, izpildu
dokumentus u. c. dokumentus Projekta ietvaros
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze (ilgāka par
diviem gadiem)
- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu
- izpratne par ES tiesību sistēmu
- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem
- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem
- izpratne par ES struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu
- zināšanas par intelektuālā īpašuma aizsardzību regulējošajiem
normatīvajiem aktiem
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)
- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā
termiņā
- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt
komandā
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija:
1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA
Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442), vai nosūtīt uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"Valsts pārvaldes juriskonsults".
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/205.AKK12
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta
amatu (uz noteiktu, ierēdņa prombūtnes, laiku) Aizsardzības politikas
departamenta Organizācijas nodaļā, piedāvājot:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības
apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu
nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un realizēt ārvalstu pārstāvju vizītes Latvijas
Republikā
- piedalīties nodaļas organizēto iekšzemes pasākumu un ceremoniju
koordinēšanā un realizācijā
- nodrošināt ministra un valsts sekretāra protokola korespondenci
- sagatavot un nodrošināt Aizsardzības ministrijas organizētās
starptautiskās konferences, seminārus un kongresus
Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
sociālajās vai humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze organizatoriskā darbā, vizīšu vai pasākumu sagatavošanā
- vismaz divu svešvalodu zināšanas (viena no tām -
labas angļu valodas zināšanas. Pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests - kritērijs ne mazāk kā 70 punkti)
- pieredze dokumentu sagatavošanā
- spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, augsta atbildības
izjūta, spēja strādāt komandā
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas
ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.