Laidiens: 16.10.2017., Nr. 205

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/205.AKK1

Valsts kanceleja ir tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas nodrošina Ministru prezidenta un Ministru kabineta darbību

Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Valsts kancelejas komandai zinošu, atbildīgu un uz rezultātu orientētu kolēģi, lai nodrošinātu Valsts kancelejas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās iestādes funkciju īstenošanu!

Izsludinām konkursu uz Eiropas Savienības struktūrfondu nodaļas konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Valsts kancelejas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās iestādes pārraudzībā esošo specifisko atbalsta mērķu ieviešanas, piešķirto investīciju plūsmas progresa, iznākuma un rezultātu sasniegšanas uzraudzību

- veikt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu administrēšanu, nodrošinot projektu kopējo mērķu un plānoto rezultatīvo rādītāju savlaicīgu sasniegšanu

- sagatavot Eiropas Savienības fondu tehniskās palīdzības projektu maksājumu pieprasījumus, finansēšanas plānus, tāmes, pārskatus un citas atskaites

Amata prasības un nepieciešamās kompetences:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā (5. kvalifikācijas līmenis), vēlams maģistra grāds atbilstošā nozarē

- vismaz divu gadu pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu plānošanā un/vai ieviešanā

- pieredze darbā valsts pārvaldes institūcijās

- pieredze stratēģiskajā plānošanā (pieteikumā lūdzam minēt konkrētus piemērus)

- angļu valodas zināšanas vismaz B1 līmenī

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pretendentiem piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē, piedāvājot iespēju celt valsts pārvaldes efektivitāti, produktivitāti un konkurētspēju

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- saņemt stabilu atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.


OP 2017/205.AKK2

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 90009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu pārvaldības departamenta vecākais eksperts uz nenoteiktu laiku (darbavieta Rīgā)

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās radnieciskās jomās)

- labas teorētiskās zināšanas dokumentu pārvaldībā un arhīvu nozares jomā

- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus

- labi attīstītas kompetences: atsaucība, komunikācija, iniciatīva, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu valoda), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī, izpratne par datubāzēm un elektroniskajiem dokumentiem)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības, sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos

- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA

- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, uzziņu sistēmas un dokumentu iznīcināšanas aktus

Ierēdņa amatam noteikta 18.1. apakšsaime "Arhīvu pakalpojumi", IV A līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Mēnešalga no 760 euro līdz 800 euro pirms nodokļu nomaksas.

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumentu kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālruni 26437636, 29566098.


OP 2017/205.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu (divas amata vietas uz noteiktu laiku līdz 2020. gada 31. decembrim)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot atzinumu par Eiropas Teritoriālās sadarbības programmu Latvijas finansējuma saņēmēju iesniegto pārskatu un pamatojošo dokumentāciju par projekta ietvaros veiktiem izdevumiem atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projekta ietvaros plānoto iepirkumu pirmspārbaudes un noslēgto iepirkumu līgumu pārbaudes

- veikt pārbaudi Latvijas finansējuma saņēmēja projekta īstenošanas vietā, konstatējot sasniegtā rezultāta atbilstību normatīvo aktu prasībām

- veikt Latvijas finansējuma saņēmēju projektos konstatēto neatbilstību analīzi un sagatavot pamatotu argumentāciju par konstatēto neatbilstību

- savas kompetences ietvaros koordinēt sadarbību ar Eiropas Teritoriālo sadarbības programmu administrējošo iestāžu speciālistiem

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība finansēs, ekonomikā, vadības zinātnēs, jurisprudencē vai citā sociālo zinātņu jomā, kas papildināta ar amatam nepieciešamajām speciālām zināšanām

- trīs gadu profesionālā darba pieredze Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu kontrolē vai uzraudzībā

- zināšanas par Latvijas un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem, kas regulē Eiropas Savienības fondu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu ieviešanu

- zināšanas par Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu, t. sk. Eiropas teritoriālās sadarbības programmu, ieviešanas prasībām

- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības institucionālo uzbūvi un funkcijām

- darba pieredze publisko iepirkumu jomā

- zināšanas un vēlama darba pieredze neatbilstību izvērtēšanā un lēmumu projektu sagatavošanā Eiropas Savienības fondu līdzfinansēto projektu ietvaros

- zināšanas par normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā un komandējumu (darba braucienu) organizēšanas, uzskaites jomā

- kompetences: orientācija uz klientu, plānošana un organizēšana, komunikācija, analītiskās prasmes, prasme strādāt komandā, ētiskums

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1400 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi Eiropas teritoriālās sadarbības projektu uzraudzības (kontroles) jomā

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Teritoriālās sadarbības projektu kontroles nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/205.AKK4

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nevainojama reputācija

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze vadošā amatā valsts vai pašvaldības iestādē, kapitālsabiedrībā, biedrībā vai nodibinājumā (iegūta pēdējo 7 (septiņu) gadu laikā)

- teicamas latviešu valodas un labas vismaz 2 (divu) svešvalodu (tai skaitā krievu valodas) zināšanas (vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs svešvalodām atbilstoši Europass Valodu pases pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- zināšanas un izpratne par kultūras nozari (īpaši par teātra nozari)

- zināšanas un izpratne par valsts kapitālsabiedrības darbību un vadību, tai skaitā finanšu vadību

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- stratēģiska, konceptuāla un radoša domāšana

- labas darba organizācijas un vadības prasmes

Konkursa pretendentiem/-ēm līdz 2017. gada 3. novembrim jānosūta pieteikums pa pastu vai jāiesniedz personīgi (ievietotu slēgtā aploksnē) Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā K. Valdemāra ielā 11a, Rīgā, 21. kabinetā, LV-1364 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 03.11.2017.), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv ar norādi "Pieteikums konkursam uz valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātris" valdes locekļa amatu" šādi dokumenti:

- pieteikuma anketa (pieejama Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv sadaļā "Vakances")

- parakstītu dzīves gājuma aprakstu (Curriculum Viate) (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas))

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds)

- pretendenta izstrādātu Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra iepriekšējās 3 (trīs) gadu darbības izvērtējumu un turpmākās darbības attīstības piedāvājumu 5 (pieciem) gadiem, kurā norādīti tā īstenošanas veidi un līdzekļi (teksta apjoms - ne vairāk kā 3 (trīs) līdz 5 (piecas) A4 formāta lapas) (informācija par Mihaila Čehova Rīgas Krievu teātra darbību pieejama - http://www.trd.lv/lv/teatris/par-kapitalsabiedribu/)

- kā arī citi dokumenti, kurus pretendents/-e uzskata par nepieciešamu pievienot

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2017/205.AKK5

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - JURISKONSULTS Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā (uz darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" (turpmāk - Projekts) īstenošanas laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt Projekta dokumentu un līgumu izstrādi un juridisko saskaņošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu procedūru organizēšanā

- veikt Projekta ietvaros noslēgto līgumu juridisko uzraudzību

- pārstāvēt Veselības ministriju Iepirkumu uzraudzības birojā un citās institūcijās saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze, vēlams publiskajā sektorā

- praktiskā pieredze publisko iepirkumu jomā, juridisko procesu nodrošināšanā, tajā skaitā dažāda veida dokumentu izstrādē

- zināšanas un izpratne par publiskajiem iepirkumiem

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, strādāt komandā, orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Piedāvājam:

- iespēju iegūt profesionālu pieredzi valsts pārvaldē Projekta ietvaros

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes III B līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876033, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2017/205.AKK6

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Atļauju daļas Piesārņojuma un atkritumu atļauju sektora vecākais eksperts (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku un viena amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā, ģeoloģijā, ķīmijā vai ķīmijas tehnoloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot C kategorijas apliecinājumus, atļaujas A un B kategorijas piesārņojošo darbību veikšanai normatīvajos aktos noteiktajos gadījumos un kārtībā

- sagatavot dabas resursu lietošanas atļaujas

- sagatavot ūdens resursu lietošanas atļaujas

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālruni 67084294.


OP 2017/205.AKK7

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā inspektora amatu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Administratīvo sodu departamenta darbība ir saistīta ar personu saukšanu pie administratīvās atbildības par pārkāpumiem publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 835 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 30. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/205.AKK8

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta direktora vietnieka amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11. mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļvietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla uzturēšanas administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datubāzēm un WEB tehnoloģijām

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 30. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/205.AKK9

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - pārvaldes referents Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Tehnisko specifikāciju izstrādes un kvalitātes kontroles nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- izstrādāt karavīru individuālā ekipējuma tehniskās specifikācijas saskaņā ar organizatoriskajiem un normatīvajiem dokumentiem un pamatojoties uz MTL operacionālajām prasībām

- veikt MTL tehnisko specifikāciju aktualizāciju, tai skaitā mainoties standartiem vai MTL operacionālajām prasībām

- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu kvalitāti

- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko izglītību

- vēlamas zināšanas un izpratne par materiāltehnisko līdzekļu vai tā materiāla testēšanu

- vēlama sapratne par karavīru individuālo ekipējumu (formastērpi, apavi, ballistiskie materiāli, uzkabes vestes, somas u. c.)

- labas zināšanas par standartiem un to pielietošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu amatam (35. saime II līmenis un 9. mēnešalgu grupa, bruto mēnešalga no 835 EUR līdz 1190 EUR atkarībā no kategorijas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapas www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 31. oktobrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/205.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām amata vietām - Uzraudzības nodaļas ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" (Nr. 7.1.1.0/15/I/001) vecākais eksperts (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vismaz divu gadu darba pieredze nodarbinātības jomā vai projektu vadībā (vēlams valsts pārvaldē)

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērtēt riskus

- organizēšanas, plānošanas un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: veikt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" Nr. 7.1.1.0/15/I/001 aktivitāšu īstenošanas kvalitātes un atbilstības projekta īstenošanas prasībām pārraudzību, novērtējot aktivitāšu īstenošanas atbilstību Aģentūras iekšējos un ārējos normatīvajos aktos noteiktajam. Veikt pārbaudes apmācību, prakses īstenošanas vietās un filiālēs, sagatavot pārbaudes aktus, sniegt konsultācijas un ieteikumus konstatēto trūkumu novēršanai. Organizēt un pārraudzīt sniegto norādījumu un ieteikumu izpildi. Piedalīties atbilžu sagatavošanā ar projekta īstenošanu saistīto juridisko un fizisko personu sūdzībām un iesniegumiem. Apkopot un analizēt atsauksmes par izglītības programmu īstenošanas kvalitāti, analizēt informāciju par bezdarbnieku darbā iekārtošanas rezultātiem, sagatavot pārskatus. Piedalīties metodisko materiālu izstrādē un pilnveidē, sniegt metodisku un organizatorisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam un filiālēm.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/205.AKK11

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta Projektu nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs sniegt juridisko atbalstu Tehnoloģiju departamenta īstenotā Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Tehnoloģiju pārneses programma" (turpmāk - Projekts) īstenošanai.

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot līgumu un vienošanās par atbalsta piešķiršanu un Projekta ietvaros nepieciešamo lēmumu standartformas

- veikt Projekta ietvaros sagatavoto lēmumu un citu dokumentu tiesiskuma papildpārbaudi (to atbilstību normatīvajiem aktiem)

- konsultēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbiniekus ar Projekta īstenošanu saistītajos juridiskajos jautājumos

- izvērtēt LIAA Tehnoloģiju departamenta darbinieku Projekta īstenošanai sagatavoto iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem

- izvērtēt un sniegt atzinumus par atbalsta saņēmēju veikto iepirkumu atbilstību publiskos iepirkumus regulējošo normatīvo aktu prasībām

- sagatavot nepieciešamos dokumentus tiesvedību procesos, tai skaitā prasības pieteikumus, paskaidrojumus, apelācijas un kasācijas sūdzības, izpildu dokumentus u. c. dokumentus Projekta ietvaros

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- amata pienākumu izpildei atbilstoša profesionālā pieredze (ilgāka par diviem gadiem)

- zināšanas par valsts pārvaldi, administratīvo procesu

- izpratne par ES tiesību sistēmu

- zināšanas par publisko iepirkumu regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- izpratne par uzņēmējdarbību regulējošajiem tiesību aktiem

- izpratne par ES struktūrfondu administrēšanas sistēmu un procesu

- zināšanas par intelektuālā īpašuma aizsardzību regulējošajiem normatīvajiem aktiem

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas (lasīt, runāt, rakstīt)

- prasme izvērtēt prioritātes, plānot un organizēt darbu izpildi noteiktā termiņā

- komunikabilitāte, precizitāte, augsta atbildības sajūta un spēja strādāt komandā

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442), vai nosūtīt uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Valsts pārvaldes juriskonsults".

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/205.AKK12

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vecākā referenta amatu (uz noteiktu, ierēdņa prombūtnes, laiku) Aizsardzības politikas departamenta Organizācijas nodaļā, piedāvājot:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu un mēnešalgu no 835 EUR līdz 1190 EUR (pirms nodokļu nomaksas) atkarībā no profesionālās pieredzes

Galvenie amata pienākumi:

- organizēt, koordinēt un realizēt ārvalstu pārstāvju vizītes Latvijas Republikā

- piedalīties nodaļas organizēto iekšzemes pasākumu un ceremoniju koordinēšanā un realizācijā

- nodrošināt ministra un valsts sekretāra protokola korespondenci

- sagatavot un nodrošināt Aizsardzības ministrijas organizētās starptautiskās konferences, seminārus un kongresus

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- darba pieredze organizatoriskā darbā, vizīšu vai pasākumu sagatavošanā

- vismaz divu svešvalodu zināšanas (viena no tām - labas angļu valodas zināšanas. Pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 70 punkti)

- pieredze dokumentu sagatavošanā

- spēja operatīvi darboties paaugstināta stresa situācijā, augsta atbildības izjūta, spēja strādāt komandā

- labas datorprogrammu lietotājprasmes

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstuli un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/205.AKR1

Valsts augu aizsardzības dienests paziņo, ka konkurss uz Augu aizsardzības departamenta Integrētās augu aizsardzības daļas vecākā referenta vakanci ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/205.AKR2

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2017.gada 9.oktobra Administratīvo resursu vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas vecākās personāla inspektores amatā uz nenoteiktu laiku iecelta ESTERE GULBE.


OP 2017/205.AKR3

Iepirkumu uzraudzības birojs paziņo, ka 2017.gada 20.septembrī izsludinātais konkurss uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā inspektora ierēdņa amata vietu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/205.AKR4

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka 2017.gada 21.septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Ziemeļkurzemes pārvaldes inspektora veterinārās uzraudzības jomā amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2020.gada 31.decembrim) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2017/205.AKR5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra paziņo, ka 2017.gada 10.oktobrī Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsultes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku iecelta LIENE TUKIŠA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)