Laidiens: 11.10.2017., Nr. 202

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/202.AKK1

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Eiropas Savienības lietu koordinācijas departamenta vecākais referents

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība Eiropas studijās

- pieredze darbā valsts pārvaldē (ne mazāk kā 1 gads), kas iegūta pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze starptautiskās sadarbības jomā, vēlama transporta vai elektronisko sakaru jomā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem, vēlams ne mazāk par 3 gadiem

- teicamas zināšanas par Eiropas Savienības institucionālajiem jautājumiem (lēmumu pieņemšanas procedūras, institūcijas, to funkcijas, Eiropas Savienības tiesību aktu hierarhija utt.)

- teicamas angļu valodas zināšanas un vēlamas franču valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte strādājot intensīvos apstākļos un ar liela apjoma dokumentiem, kā arī labas komunikācijas spējas

Būtiskākie amata pienākumi:

- ar dalību Eiropas Savienībā ministrijas kompetencē esošo jautājumu koordinācija (nacionālo pozīciju, instrukciju saskaņošana, COREPER jautājumu koordinācija utt.)

Amats klasificēts 36. saimes III līmenī (12. mēnešalgu grupa), bruto mēnešalga - atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumu Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem. Mēnešalga no 900-1200 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67028218.


OP 2017/202.AKK2

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Komunikācijas daļas vadītāja amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot un vadīt Jaunatnes starptautisko programmu aģentūras (turpmāk - aģentūra) Komunikācijas daļas darbu, nosakot uzdevumus un kontrolēt to izpildi

- nodrošināt aģentūras komunikācijas stratēģijas izstrādi un īstenošanu, lai nodrošinātu aģentūras mērķu un uzdevumu sasniegšanu, komunikāciju ar tās mērķauditorijām un izglītotu sabiedrību jautājumos, kas saistīti ar aģentūras darbības jomu

- veicināt aģentūras iekšējo komunikāciju, lai sekmētu aģentūras komunikācijas mērķu sasniegšanu

- sniegt priekšlikumus un piedalīties aģentūras komunikācijas budžeta izstrādē un kontrolēt tā izpildi

- konsultēt aģentūras vadību un darbiniekus sabiedrisko attiecību jomā

- plānot un organizēt informatīvus pasākumus

- nodrošināt sadarbību ar medijiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze sabiedrisko attiecību vai žurnālistikas darbā

- darba pieredze komunikācijas procesa vadībā

- darba pieredze komunikācijas stratēģiju izstrādē un ieviešanā

- zināšanas un izpratne par darbu ar medijiem, tīmekļa vietņu un sociālo tīklu administrēšanu

- ļoti labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes

- ļoti labas prasmes darbā ar Microsoft Word, Microsoft Excel, Power Point un Outlook Express

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- vēlama viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

-vēlama viena gada darba pieredze vadošā amatā

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes IV A līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356255.


OP 2017/202.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- trīs amata vietas uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē (pieredze zinātnes vai infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības un zinātnes attīstības departamenta projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/202.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Inovācijas nodaļas projekta vadītāja amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana un analīze, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlamas zināšanas iepirkumu procedūru jautājumos un likumdošanā

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par ES fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļas projekta vadītājs".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/202.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Inovācijas nodaļas vecākā eksperta (finanšu jomā) amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro līdz 1340 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- ES fondu projektu uzraudzība un virskontrole, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšana

- līgumu slēgšana, līgumu grozījumu un maksājumu pieprasījumu izskatīšana

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- vēlama pieredze ES fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē, t. sk. līgumu un līgumu grozījumu sagatavošanā

- praktiska pieredze grāmatvedībā

- izpratne par ES fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu situāciju risināšanu

- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Inovāciju nodaļas vecākais eksperts (finanšu jomā)".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/202.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākā eksperta amatu

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1052 euro līdz 1382 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Tavos pienākumos būs:

- pārzināt un analizēt ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumus un progresu, ES fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus

- sniegt priekšlikumus ES fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši ES fondu specifisko atbalsta mērķu nosacījumiem

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību ES fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas procesā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- laba izpratne par ES fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- pieredze darbā ar ES fondu vadību

- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV un motivācijas vēstuli desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu: cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļas vecākais eksperts".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/202.AKK7

Kultūras ministrija (reģistrācijas Nr. 90000042963) izsludina atklātu konkursu uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- sagatavot tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un citu dokumentu projektus mediju politikas jomā

- analizēt tiesību aktu un citu dokumentu piemērošanas praksi

- veikt Mediju politikas nodaļas izstrādāto tiesību aktu projektu juridisku izvērtēšanu

- konsultēt citas iestādes par mediju politikas izstrādes jautājumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze tiesību aktu un/vai citu juridisko dokumentu sagatavošanā

- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze jurista amatā

- vēlama darba pieredze tiesību aktu, citu juridisko dokumentu un/vai politikas plānošanas dokumentu sagatavošanā mediju jomā

- vēlama darba pieredze publiskajā pārvaldē

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas (šā Konkursa izpratnē vismaz C1 līmenis valsts valodai, vismaz B2 līmenis mutvārdu saziņas prasmēs angļu valodai atbilstoši Europass valodu pašnovērtējuma tabulai http://www.europass.lv/valodu-pase)

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, prasme analizēt, klasificēt un apkopot to

- labas zināšanas par mediju politiku un mediju nozari

- labas zināšanas un izpratne par tiesību aktu izstrādi

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja argumentēti pamatot savu viedokli

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- darbavietu Rīgas centrā

Amatam noteikta 36. saime "Politikas plānošana", III līmenis, 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga līdz 1483 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Konkursa pretendentiem līdz 2017. gada 30. oktobrim jānosūta pa pastu vai jāiesniedz Kultūras ministrijas Dokumentu pārvaldības nodaļā Krišjāņa Valdemāra ielā 11A, Rīgā, LV-1364, 21. kabinetā (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, pasta zīmogs ir 2017. gada 30. oktobris), vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi vakances@km.gov.lv šādi dokumenti ar norādi "Pieteikums konkursam uz Mediju politikas nodaļas juriskonsulta ierēdņa amatu":

- motivēta pieteikuma vēstule;

- parakstīts dzīves gājuma apraksts (Curriculum Vitae), (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai (pieejama http://www.europass.lv/curriculum-vitae/veidlapas);

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītības dokuments vai grāds iegūts ārvalstīs, pievieno Akadēmiskās informācijas centra izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtam izglītības dokumentam vai grādam atbilst ārvalstīs iegūtais izglītības dokuments vai grāds);

- Valsts izglītības satura centra izsniegta valsts valodas prasmes apliecības kopija (ja persona nav ieguvusi pamata, vidējo vai augstāko izglītību akreditētās programmās latviešu valodā);

- parakstīta amata pretendenta aptaujas lapa un apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (pieejami Kultūras ministrijas mājaslapā www.km.gov.lv);

- kā arī citi dokumenti, kurus Pretendenti uzskata par nepieciešamu pievienot.

Tālrunis uzziņām 67330218.


OP 2017/202.AKK8

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Ekspertīzes un izpētes departamenta Tiesu histoloģijas laboratorijas vadītājs - vecākais tiesu medicīnas eksperts

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība, tiesu medicīnas eksperta sertifikāts, pēcdiploma specializācija tiesu medicīnā, reģistrācija ārstniecības personu reģistrā

- darba pieredze tiesu medicīnā (ne mazāk kā 5 gadi)

- papildu atbilstoši specifikai tiesu eksperta sertifikāti, kas apliecina tiesības strādāt noteiktā specialitātē (jomā)

- spēja organizēt savu un laboratorijas personāla darbu

- spēja strādāt operatīvi paaugstinātas intensitātes apstākļos, racionāli un patstāvīgi organizēt darbu, augsta precizitāte

- izprast un izmantot darbā normatīvos aktus

- iemaņas darbam ar datoru un citu biroja tehniku

- labas komunikācijas prasmes

- valsts valodas prasmes C1 līmenī, vēlamas divu svešvalodu zināšanas (krievu, angļu vai vācu valoda)

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt laboratorijas darbu

- veikt tiesu medicīniskās izpētes, piedalīties to veikšanā

- izstrādāt laboratorijas attīstības stratēģiju un attīstībai nepieciešamo pasākumu projektus

- veikt laboratorijas kompetencē esošās tiesu medicīniskās izpētes metodisko vadību

- izstrādāt tiesu medicīniskās izpētes standartus un metodiskos materiālus

- savlaicīgi un kvalitatīvi veikt izpētes un citus darba uzdevumus

- kontrolēt tiesu medicīniskās izpētes kvalitāti un termiņus

Mēs piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 10. amatu saimes IV līmenim un 12. mēnešalgu grupai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" nosūtīt uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālruni 67536130.


OP 2017/202.AKK9

Lauksaimniecības datu centrs ir Zemkopības ministrijas padotībā esoša tiešās pārvaldes iestāde un nodrošina valstī vienotu informācijas datubāzi par dzīvniekiem un lopkopības nozari

Lauksaimniecības datu centrs (reģistrācijas Nr. 90001840100; www.ldc.gov.lv) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Ciltsdarba nodaļas vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks

Ciltsdarba nodaļa, kas atbild par vienotas ciltsdarba informācijas sistēmas uzturēšanu lauksaimniecības dzīvnieku pārraudzībai un ciltsvērtības noteikšanai, aicina nodaļā kolēģi, kas ir piemērots ierēdņa amatam - Latvijas Republikas pilsonis, kas pārvalda latviešu valodu, ar augstāko izglītību, kam nav sodāmības par noziegumu, kas izdarīts ar nodomu, un kas atbilst citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā noteiktajām prasībām.

Piedāvājam:

- neatkārtojamu iespēju iegūt pieredzi darbā ar starptautiskajām dzīvnieku pārraudzības vadlīnijām, kā arī Latvijas Republikas tiesību normām

- stabilu atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai (1. kategorijas alga bruto (pirms nodokļu ieturēšanas) 745,00 EUR, līdz - 3. kategorijas alga bruto 820,00 EUR)

- veselības apdrošināšanu uzreiz pēc pārbaudes laika beigām un sociālās garantijas

- patīkamu darba vidi

- pozitīvus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- darba laiku - pilnu slodzi, piektdienās - līdz plkst. 16.00

- darbavietu līdzās Rīgas vēsturiskajam centram - Republikas laukumā 2, Rīgā

Galvenie darba pienākumi:

- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datu bāzi

- gatavot pārskatus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem, sadarbībā ar ciltsdarba organizācijām, dzīvnieku audzētājiem un citu iesaistīto valsts pārvaldes iestāžu darbiniekiem

- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā

- veikt liela apjoma datu analīzi

- gatavot informatīvus ziņojumus valsts un ārvalstu ciltsdarba organizācijām par dzīvnieku pārraudzību un vērtēšanu, un LAD atbalsta maksājumu administrēšanai

Prasības:

- augstākā izglītība, vēlams lauksaimniecības zinātnē, bioloģijā, vides zinātnē, ģeogrāfijā, datorzinātnē, vadībzinātnēs, ekonomikā (pirmā līmeņa augstākā, bakalaura grāds, maģistra grāds)

- zināšanas par ciltsdarbu, pārraudzību un lauksaimniecības dzīvnieku identifikācijas, reģistrācijas un novērtēšanas darbības principiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office standarta programmas, Internet pārlūkprogrammas)

- spēja pieņemt lēmumus, plānot, organizēt un koordinēt darbu, labas komunikācijas spējas

- B kategorijas autovadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību

Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vakance - Ciltsdarba nodaļas vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks" sūtīt uz e-pasta adresi darbs@ldc.gov.lv vai iesniegt personīgi vai nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram Republikas laukumā 2 (3. stāvā), Rīgā, LV-1010.

Pieteikumus gaidīsim 20 dienu laikā no publikācijas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2017/202.AKK10

Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu - Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektors (1 amata vieta uz noteiktu laiku un 1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Ja tici, ka būvju drošība ir svarīga nākamajām paaudzēm, kā arī esi gatavs jauniem izaicinājumiem, pievienojies Būvniecības valsts kontroles birojam!

Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:

- nodrošināt būvniecības procesa tiesiskuma un atbilstību normatīvo aktu prasībām kontroli, sagatavojot atzinumus, pieņemot lēmumus vai sniedzot informāciju būvniecības dalībniekiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt ēkas gatavības pieņemšanai ekspluatācijā novērtēšanu, veicot attiecīgo dokumentu pārbaudi un organizējot objekta apsekošanu

- nodrošināt ekspluatācijā nodotu publisku ēku uzraudzības kontroli, sagatavojot atzinumus un sniedzot informāciju ēku īpašniekiem vai to pilnvarotajiem pārstāvjiem, kā arī attiecīgajām institūcijām tālākai rīcībai

- nodrošināt Biroja interešu pārstāvību valsts pārvaldes iestādēs, pašvaldībās, starptautiskajās institūcijās, kā arī attiecībās ar fiziskajām un juridiskajām personām un ārvalstu ekspertiem savas kompetences ietvaros

Ja tev ir:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- būvprakses vai arhitekta prakses sertifikāts

- patstāvīgā prakse arhitektūras vai būvniecības jomā ne mazāka par 2 (diviem) gadiem pēc būvspeciālista sertifikāta saņemšanas, kura iegūta pēdējo 5 (piecu) gadu laikā

- pieredze nozares terminoloģijas, ar nozari saistīto normatīvo aktu un standartu lietošanā

- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi izpildot uzdotos uzdevumus, augsta noturība stresa situācijās

- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas prasmes

- teicamas valsts valodas un krievu valodas prasmes, labas angļu valodas prasmes

- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Mēs piedāvājam:

- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- profesionālus un pretimnākošus kolēģus

- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu

Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus, kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam, iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv, ar norādi "Kontroles departamenta Inspekcijas nodaļas būvinspektora amata konkursam" līdz 2017. gada 30. oktobrim.

Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2017. gada 10. novembrim.

Uzziņas pa tālruni 67013304.

Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts kontroles biroja personāla atlases konkursos.


OP 2017/202.AKK11

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (2 vietas - nepilns darba laiks), nepieciešams doktora zinātniskais grāds datorzinātnē, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze sarežģītu sistēmu modelēšanas metožu un rīku jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas

- datorzinātnē - vadošais pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks), nepieciešams doktora grāds datorzinātnē, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze netriviālu, heterogēnu, transformāciju vadītu datorsistēmu projektēšanā un integrēšanā, kā arī vismaz 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas

- valodniecībā - vadošais pētnieks (1 vieta), nepieciešams doktora grāds filoloģijā, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 5 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikā, it īpaši mūsdienīgās valodas analīzes pieejās balstītu sintaktiski un semantiski marķētu latviešu valodas korpusu izstrādē, vismaz 5 gadu pieredze zinātnisku projektu izpildē, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas

- valodniecībā - pētnieks (1 vieta - nepilns darba laiks), nepieciešams maģistra grāds filoloģijā, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 3 gadi, vismaz 5 gadu pētnieciskā darba pieredze datorlingvistikā, latviešu valodas analīzes rīku izveidē un dažādu valodas analīzes metožu un rīku izmantošanā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas

- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds datorzinātnē, zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā vismaz 3 gadi, vismaz 5 gadu pieredze darbā datoru un informācijas tehnoloģiju drošības jomā, kā arī zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas

Ar amata aprakstu, kurā noteiktas amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi, kā arī ar darba nosacījumiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā), iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju, kuras ir publiski pārbaudāmas, saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.


OP 2017/202.AKK12

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un attīstības departamenta direktora vietnieks - Attīstības nodaļas vadītājs (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinātnēs, vai matemātikā un statistikā

- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās (ne mazāk kā divi gadi)

- pieredze organizācijas darbības vidēja un īstermiņa darbības plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanas uzraudzībā

- pieredze organizācijas darbības vai attīstības projekta kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju noteikšanā, darbības efektivitātes analizēšanā (ne mazāk kā divi gadi)

- praktiska pieredze finanšu resursu plānošanas jautājumos

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- vadības, mērķu noteikšanas, komunikācijas un darbības plānošanas prasmes

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus, prezentēt viedokli

- svešvalodu zināšanas: angļu - ļoti labi mutvārdos un rakstos (vismaz B2 līmenī)

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt efektīvu nodaļas darba organizāciju un procesu pārvaldību, t.sk. vadīt un pārraudzīt Aģentūras plānošanas dokumentu izstrādi; organizēt kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju noteikšanu un to izpildes kontroli un analīzi; organizēt Aģentūras īstenoto aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba mazināšanas pasākumu efektivitātes izvērtēšanu, bezdarba situācijas analīzi; piedalīties finanšu plānošanas, budžeta izstrādes procesos; pārraudzīt sadarbības veidošanu ar citu valstu nodarbinātības dienestiem un vadīt un pārraudzīt starptautiskās sadarbības projektu izstrādi un ieviešanu.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1216,00 EUR, 2. kategorija: 1399,00 EUR, 3. kategorija: 1598,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Attīstības_nodaļas_vadītājs" Informācija pa tālr.uni 67021794 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie Pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/202.AKK13

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto amatu - Finanšu un attīstības departamenta Attīstības nodaļas eksperts (1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams ekonomikā vai vadības zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās plānošanas dokumentu vai normatīvo aktu izstrādes, statistikas datu apkopošanas un analīzes jomā (ne mazāka par vienu gadu)

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus, prezentēt viedokli

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku

Amata mērķis:

- uzturēt Aģentūras darbības kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju sistēmu, piedalīties Aģentūras plānošanas dokumentu izstrādē un īstenošanas uzraudzībā

Galvenie amata pienākumi: piedalīties Aģentūras darbības stratēģijas, ikgadējo darba plānu un citu plānošanas dokumentu un to grozījumu izstrādē, piedalīties Aģentūras darbības un aktīvo nodarbinātības un preventīvo bezdarba samazināšanas pasākumu kvantitatīvo un kvalitatīvo rādītāju sagatavošanā; sagatavot Aģentūras ikgadējo darbības pārskatu un informāciju par darba tirgus situāciju Latvijā, sagatavot atzinumus par valsts pārvaldes iestāžu, valsts un pašvaldību institūciju izstrādāto politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektiem; analizēt ES valstu un citu valstu pieredzi bezdarba samazināšanas, nodarbinātības veicināšanas, darba tirgus izpētes jomā

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 719,00 EUR, 2. kategorija: 827,00 EUR, 3. kategorija: 945,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūrā K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "Attīstības_nodaļas_eksperts". Informācija pa tālruni 67021794, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2017/202.AKK14

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - PERSONĀLA SPECIĀLISTS (uz noteiktu laiku) Administratīvajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz divu gadu pieredze darbā ar personālu

- zināšanas dokumentu pārvaldībā

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- iniciatīva, komunikācija, ētiskums, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

Amata pienākumi:

- personāla dokumentu projektu sagatavošana

- personāla atlases procesu organizēšana

- informācijas ievadīšana datu bāzēs un atskaišu sagatavošana

- ārvalsts komandējumu organizēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu, sākot no 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2017/202.AKK15

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- asociētais profesors Vadībzinātnes nozares Uzņēmējdarbības vadības apakšnozarē - 1 amata vieta

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds

- atbilstība 2001. gada 4. septembra Ministru kabineta noteikumu Nr. 391 "Profesora un asociētā profesora amata pretendenta zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas kārtība" prasībām

- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass) un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam" vai uz e-pastu: personals@ba.lv.


OP 2017/202.AKK16

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- docents Ekonomikas zinātnes nozares Finanšu un kredīta apakšnozarē - 1 amata vieta

Mūsu vīzija: Banku augstskola - uzticams un starptautiski atzīts partneris personības izaugsmei.

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs

- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā

- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme pielietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, CV (Europass) un izglītību apliecinošus dokumentus viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt pa pastu, adrese: Krišjāņa Valdemāra ielā 161, Rīgā, ar norādi "Amatu konkursam" vai uz e-pastu: personals@ba.lv.


OP 2017/202.AKK17

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vecākā eksperta amatu Starptautiskās sadarbības nodaļā (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt administratīvās lietas par personu tiesībām saņemt veselības aprūpes pakalpojumus citā Eiropas Savienības, Eiropas Ekonomikas zonas dalībvalstī un Šveicē

- izskatīt nodaļas kompetencē esošos iesniegumus

- informēt fiziskas un juridiskas personas par tiesībām atbilstoši Eiropas Savienības tiesību aktiem saņemt veselības aprūpi citās dalībvalstīs

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pārzināt valsts pārvaldi reglamentējošos normatīvos aktus un administratīvo procesu reglamentējošos normatīvos aktus, kā arī spēt tos piemērot praksē

- pieredze veselības nozarē un Eiropas Savienības tiesību piemērošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u.c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Piedāvājam:

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- bruto atalgojumu no 805 EUR (pārbaudes laikā) līdz 1057 EUR

Pieteikumu, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Vecākais eksperts Starptautiskās sadarbības nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 22. oktobrim. Informācija pa tālruni 67043742.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/202.AKR1

Satiksmes ministrija informē, ka konkursa kārtībā Satiksmes ministrijas Investīciju departamenta TEN-T tīkla infrastruktūras attīstības projektu nodaļas vadītājas amatā 2017.gada 4.oktobrī tika iecelta JŪLIJA KUKUĻINSKA.


OP 2017/202.AKR2

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2017.gada 5.oktobrī Nodarbinātības valsts aģentūras Daugavpils filiāles vadītājas amatā ir iecelta JURATE KORNUTJAKA.


OP 2017/202.AKR3

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Nacionālā veselības dienesta direktora vietnieces administratīvajos jautājumos amatā 2017.gada 2.oktobrī ir iecelta MARINA TRUHANOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)