Laidiens: 25.01.2017., Nr. 20
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/20.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9 un Talejas ielā
1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumenti pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Rīgas
pilsētas Latgales nodaļai, Fridriķa iela 9, Rīga,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora
amatu"), vai uz e-pasta adresi Diana.Djackova@vsaa.lv.
Tālrunis uzziņām 67038901.
OP 2017/20.AKK2
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA aicina darbā INFORMĀCIJAS SISTĒMU
ATTĪSTĪBAS DEPARTAMENTA INFORMĀCIJAS SISTĒMU UZTURĒŠANAS NODAĻAS SISTĒMU
ADMINISTRATORU/-I (viena darbinieka amata (19.3. amatu saimes IIA līmeņa
11. mēnešalgu grupas amats) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu (turpmāk - IS) uzturēšanu
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- veikt atbildībā esošo IS darbību uzraudzību un uzraudzībā konstatēto kļūdu
novēršanu
- piedalīties IS uzraudzības prasību definēšanā
- apstrādāt ienākošos pieprasījumus par IS incidentiem
- sniegt konsultatīvo atbalstu par e-pakalpojumu izstrādi, ieviešanu un
e-pakalpojumu infrastruktūras izmantošanu
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Prasības:
- augstākā izglītība (datorzinātnēs vai radniecīgā studiju virzienā), tiks
uzskatīta par priekšrocību
- pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server arhitektūras
administrēšanā un zināšanas par datortīklu topoloģiju un datubāzu vadības
sistēmām (Oracle, MS SQL)
- labas latviešu valodas zināšanas
- vēlamas angļu valodas zināšanas sarunvalodas un tehniskās dokumentācijas sapratnes
līmenī
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- sociālās garantijas
- mēnešalgu (947,00 euro
1. kategorija, 1088,00 euro 2. kategorija,
1244,00 euro 3. kategorija)
- veselības apdrošināšanu pēc 1 gada darba stāža sasniegšanas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada
12. februārim Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā
departamentā (adrese: Alberta iela 10, Rīga, LV-1010) vai sūtīt uz e-pasta
adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636.
OP 2017/20.AKK3
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu Daugavpils filiālē - nodarbinātības aģents/-e (1 amata vieta uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības saņemt
Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Daugavpils filiālē Varšavas ielā 18, Daugavpilī, LV-5404, vai jānosūta uz
e-pasta adresi daugavpils@nva.gov.lv. Informācija pa
tālruni 65484370, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Daugavpils filiālē.
OP 2017/20.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Jelgavas
filiāles ESF projekta "Jauniešu garantijas" (Nr. 7.2.1.1/15/1/001)
karjeras konsultanta/-es amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta
norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
psiholoģijā, pedagoģijā, sociālajā darbā vai izglītības zinātnē ar
kvalifikāciju karjeras konsultants)
- darba pieredze karjeras konsultēšanā ne mazāk kā divi
gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar datu analīzi, pārskatu sagatavošanu un dokumentu
projektu izstrādi
- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā esošo normatīvo aktu
pārzināšana amata kompetences ietvaros
- konsultēšanas prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās prasmes
- vēlamas krievu un angļu valodu zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel) - lietotāja līmenī un biroja
tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: palielināt nodarbinātībā,
izglītībā vai apmācībās neiesaistītu jauniešu nodarbinātību un izglītības
ieguvi projekta "Jauniešu garantijas" ietvaros. Sniegt karjeras
konsultācijas un nodrošināt karjeras vadību jauniešiem bezdarbniekiem.
Organizēt konkurētspējas paaugstināšanas pasākumus.
Galvenie amata pienākumi: mērķtiecīgi plānot un sniegt individuālās un
grupas karjeras konsultācijas. Plānot un sniegt individuālās diagnosticējošās
un grupu informatīvās karjeras konsultācijas. Nodrošināt klientam atbalstu
profesionālās piemērotības un pārkvalifikācijas jautājumu risināšanā. Sniegt
informāciju klientiem par darba tirgus aktuālajām tendencēm un izglītības
iespējām.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas filiālē Skolotāju ielā 3, Jelgavā, LV-3001, vai jānosūta uz e-pasta
adresi jelgava@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
63026720, 28334627 kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Jelgavas filiālē.
OP 2017/20.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - nodarbinātības organizators/-e Nodarbinātības valsts aģentūras
Tukuma filiālē (1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)
- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā
- vēlama pieredze nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas
Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros
- vērtēt faktus, paredzēt un novērtēt riskus
- labas saskarsmes, komunikācijas, plānošanas, kontroles un analītiskās
prasmes
- zināšanas par personāla atlases procesu
- vēlamas vienas svešvalodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja
līmenī)
Galvenie amata pienākumi: sniegt pakalpojumus bezdarbniekiem, darba
meklētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām ar nodarbinātību saistītos
jautājumos. Izdot administratīvus aktus. Noteikt bezdarbniekiem, darba mekētājiem un bezdarba riskam pakļautām personām tiesības
saņemt Nodarbinātības valsts aģentūras pakalpojumus.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija:
635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija,
10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma
filiālē Šēseles ielā 3, Tukumā, LV-3101, vai nosūtot
uz e-pastu: tukums@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni
63125925, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts
aģentūras Tukuma filiālē.
OP 2017/20.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un enegoefektivitātes departamenta Eiropas Savienības fondu
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu uz noteiktu
laiku
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Komisijas
dokumentus)
- analītiskās spējas
- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā, kā arī
darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda
4.2.1.2. pasākuma "Veicināt energoefektivitātes paaugstināšanu valsts
ēkās" (4.2.1.2. pasākums) īstenošanas nodrošināšanu. Veicot darba
pienākumus, būs nepieciešams nodrošināt komunikāciju ar ministrijām, kuras
īsteno energoefektivitātes paaugstināšanas pasākumus, ciešu sadarbību ar
Centrālo finanšu un līgumu aģentūru, piedalīties projektu vērtēšanā, kā arī
nepieciešamības gadījumā nodrošināt 4.2.1.2. pasākuma otrās projektu iesniegumu
atlases nosacījumu izstrādi. Darbam meklējam kolēģi ar vēlmi uzņemties
iniciatīvu un spēju patstāvīgi veikt darba pienākumus.
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi energoefektivitātes jomā
- mēnešalgu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai (no 1100 euro līdz 1500 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz
e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālrunis uzziņām
67013183.
OP 2017/20.AKK7
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Būvniecības politikas
departamenta direktora vietnieka/-es amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, ekonomikā vai būvniecības jomā
- pieredze vadošā amatā ne mazāk kā 3 gadi
- prasme teorētiskās zināšanas izmantot praksē, prasme izteikt un pamatot
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- prasme izstrādāt politikas plānošanas dokumentus
- zināšanas ar būvniecības politikas nozari saistītajos normatīvajos aktos
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- teicamas MS Office programmatūras (MS Word, MS Excel, MS PowerPoint)
lietošanas prasmes
- spējas strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, plānot un organizēt
savu un komandas darbu, augsta noturība stresa situācijās
- prasme analizēt un apkopot informāciju, loģiski izklāstīt iegūtos
rezultātus
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- normatīvo aktu, kas regulē būvniecības procesu, vispārīgos un speciālos
būvnoteikumus, kā arī būvnormatīvu, izstrādāšana
- pildīt departamenta direktora pienākumus viņa prombūtnes laikā
- analizēt situāciju valstī būvniecības politikas nozarē (būvniecības
procesa, vispārīgo un speciālo būvnoteikumu, būvnormatīvu un būvniecības
standartizācijas apakšnozarēs), identificēt jomas, kurām nepieciešams pievērst
papildu uzmanību normatīvo aktu izstrādes procesā
- pārstāvēt ministriju Saeimas komisijās, Ministru kabinetā, Ministru
kabineta komitejās, kā arī Valsts sekretāru sanāksmēs
- Ekonomikas ministrijas darbības stratēģijas un rīcības plāna izstrāde
kompetences jomā
Mēnešalga amatam noteikta atbilstoši 36. saimes "Politikas
plānošana", IV līmenim (13. mēnešalgu grupa) - atbilstoši darbinieka
kategorijai mēnešalga līdz 1917 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 10 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas nosūtīt
elektroniski uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālrunis uzziņām 67013183.
OP 2017/20.AKK8
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ.
Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Informātikas tehnoloģiskās
daļas datubāzes programmētājs/-a (2 vakances)
Pamatpienākumi:
- veikt informācijas sistēmu analīzi un projektēšanu atbilstoši statistikas
vajadzībām
- testēt Integrētās statistisko datu apstrādes un vadības sistēmas (ISDAVS)
jaunās versijas un piedalīties ISDAVS izstrādes un uzlabošanas procesā
- piedalīties jaunās ISDAVS funkcionalitātes pielietojuma scenāriju izveidē
- veidot datu ievada aplikācijas, izmantojot ISDAVS-CASIS programmu
- veikt datubāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas
atjaunošanu (MS SQL)
- veikt datubāzu un aplikāciju serveru uzturēšanu un informācijas atjaunošanu
(MS SQL)
- veikt programmatūras izstrādi .NET vidē
- veikt programmatūras testēšanu
- izveidot programmatūras tehnisko specifikāciju
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze programmētāja amatā ilgāka par gadu
- pieredze programmēšanā NET vidē
- labas SQL un T-SQL zināšanas
- labas MS SQL SERVER datubāzes servera zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas
- latviešu valodas zināšanas ne zemāk kā C līmeņa 1. pakāpē
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi; darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 19.4 apakšsaimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā
Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi
personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni
67366851. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2017/20.AKK9
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 2. novada nodaļas (Rēzeknes pilsētā un Rēzeknes
novadā (1 slodze)) jaunsargu instruktora/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izglītības iestādē (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai
uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālrunis uzziņām 67335351.
Pieteikuma vēstulē lūdzam norādīt, uz kura novada jaunsargu instruktora
amatu pretendējat.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
OP 2017/20.AKK10
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 3. novada nodaļas (Vecpiebalgas novadā (0,5
slodzes)) jaunsargu instruktora/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izglītības iestādē (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67335351.
Pieteikuma vēstulē lūdzam norādīt, uz kura novada jaunsargu instruktora
amatu pretendējat.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
OP 2017/20.AKK11
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Jaunsardzes departamenta 4. novada nodaļas (Neretas novadā (0,5 slodzes)
un Bauskā (1 slodze)) jaunsargu instruktora/-es amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt jaunsargu kandidātu uzņemšanu Jaunsardzē un nodrošināt mācību
grupu komplektēšanu atbilstoši jaunsargu programmas specifikai
- plānot, organizēt un vadīt jaunsargu praktiskās un teorētiskās nodarbības
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- pirms katra pasākuma novērtēt drošības riskus, sagatavot drošības
instrukcijas un organizēt nepieciešamos pasākumus drošības risku novēršanai
- veikt jaunsargu vienības mācību darba analīzi, iesniegt priekšlikumus par
mācību darba pilnveidošanu
- pilnveidot metodisko bāzi un izstrādāt mācību uzskates līdzekļus
- ievadīt informāciju par vienības jaunsargiem un mācību grupu aktivitātēm
datubāzē e-klase
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai
vidējā profesionālā izglītība, kas papildināta ar 72 stundu apmācību programmu
pedagoģijā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai izglītības iestādē (ne mazāk kā viens gads)
- pieredze militārajā jomā
- interešu izglītības jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
Amats ir klasificēts 35. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada
5. februārim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Jaunsardzes un informācijas centram (K. Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālrunis uzziņām 67335351.
Pieteikuma vēstulē lūdzam norādīt, uz kura novada jaunsargu instruktora
amatu pretendējat.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai!
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/20.AKR1
Veselības inspekcija informē, ka Juridiskā departamenta
jurista valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada
23.janvārī konkursa kārtībā iecelts AIVARS OZOLIŅŠ.
OP 2017/20.AKR2
Veselības inspekcija informē, ka Juridiskā departamenta
jurista valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada
1.februārī konkursa kārtībā iecelta KRISTA VEITA.
OP 2017/20.AKR3
Valsts administrācijas skolas Eiropas Savienības fondu
projektu juristes ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2017. gada 23. janvārī iecelta VINETA
KIRŠTEINE.
OP 2017/20.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2017.gada 23.janvāra iecelta
LĪVIJA RUMBENIECE.
OP 2017/20.AKR5
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākā projekta vadītāja amatā
uz noteiktu laiku no 2017.gada 23.janvāra iecelts JĀNIS URBĀNS.