Laidiens: 04.10.2017., Nr. 197

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/197.AKK1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Infrastruktūras attīstības departamenta projektu vadītāju amatiem

Mēs piedāvājam:

- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu projektu ieviešanas procesā

- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā

- amatu uz noteiktu laiku uz 5 gadiem

- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro līdz 1240 euro)

- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas

- darbavietu Jelgavā vai Rēzeknē

Tavos pienākumos būs:

- Eiropas Savienības fondu infrastruktūras projektu uzraudzība un kontrole, t. sk. projektu izdevumu pamatojošo dokumentu un projektā veikto iepirkumu izvērtēšana

- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- izpratne par iepirkumu procedūru veikšanu

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības pamatprincipiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par būvniecības jomu

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Infrastruktūras attīstības departamenta projektu vadītājs Jelgavā" vai "Konkurss - Infrastruktūras attīstības departamenta projektu vadītājs Rēzeknē".

Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit: http://cfla.gov.lv/lv/vakances.

Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.


OP 2017/197.AKK2

Jaunatnes starptautisko programmu aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Struktūrfondu daļas projektu vadītāja amatu

Galvenie darba pienākumi ir piedalīties Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 8.3.3. specifiskā atbalsta mērķa "Attīstīt NVA nereģistrēto NEET jauniešu prasmes un veicināt to iesaisti izglītībā, NVA īstenotajos pasākumos jauniešu garantijas ietvaros un nevalstisko organizāciju vai jauniešu centru darbībā" projekta "PROTI un DARI" darbību īstenošanā saskaņā ar projekta mērķiem, aktivitātēm un rezultātiem:

- izskatīt projektā iesaistīto pašvaldību iesniegtos pārskatus, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

- konsultēt mentorus, programmas vadītājus un citus speciālistus par projektā veicamo uzdevumu izpildi, lai nodrošinātu kvalitatīva atbalsta sniegšanu projektā iesaistītajiem jauniešiem

- sniegt konsultācijas projektā iesaistītajām pašvaldībām par projekta īstenošanas satura jautājumiem un sadarbības ar stratēģiskajiem partneriem izveidi

- piedalīties projektā iesaistīto pašvaldību darbības novērtēšanas vizītēs, izvērtējot jauniešiem sniegtā atbalsta saturu un tā kvalitāti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz viena gada darba pieredze valsts pārvaldē

- divu gadu darba pieredze projektu saturiskajā vai administratīvajā vadībā, kas saistīta ar sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu iekļaušanu

- trīs gadu darba pieredze sociālās atstumtības riskam pakļauto jauniešu integrācijas vai reintegrācijas jomā

- zināšanas un izpratne par konsultatīva un psiholoģiska atbalsta sniegšanas procesa organizēšanu un veikšanu

- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office, Outlook Express)

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze jaunatnes politikas īstenošanas jomā

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Amats klasificēts 44. saimes III A līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Jaunatnes starptautisko programmu aģentūrai Rīgā, Mūkusalas ielā 41, LV-1004, vai elektroniski uz e-pastu: personals@jaunatne.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67358073 vai 67356248.


OP 2017/197.AKK3

Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku) - Rīgas reģionālās nodaļas vecākais inspektors

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība lauksaimniecībā, mežsaimniecībā vai bioloģijā

- darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē, vēlama lauksaimniecībā

- zināšanas par augu karantīnas jomu un sēklu kontroles jomu regulējošiem normatīviem aktiem

- dokumentu un tekstu sagatavošanas prasmes

- autovadītāja apliecība

- prasme strādāt ar datoru

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību

Galvenie darba uzdevumi:

- uzraudzīt un kontrolēt normatīvo aktu izpildi sēklu aprites jomā un fitosanitārās uzraudzības un kontroles jomā

- sastādīt pārbaudes aktus

- sniegt konsultācijas savas kompetences ietvaros augu karantīnas un sēklu aprites jomā

- ņemt augu un augu produktu paraugus

- sagatavot darba plānus un pārskatus par savu pienākumu izpildi dienestā noteiktajā kārtībā un termiņos

- ikdienas darbs saistīts ar izbraukumiem

- darbs summētā darba laika ietvaros

Ierēdņa dienesta vieta - Dobelē vai Tukumā.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Stratēģijas un metodoloģijas departamenta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Lielvārdes ielā 36, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.


OP 2017/197.AKK4

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakantajām inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amata vietām Rīgas reģionālajā Valsts darba inspekcijā (darbavieta Rīgā)

Valsts darba inspekcija piedāvā:

- draudzīgu kolektīvu

- interesantu un dinamisku darbu

- iespēju dot savu ieguldījumu atbilstības nodrošināšanā darba tiesību un darba apstākļu jomā

- gūt pieredzi darba tiesību, darba aizsardzību un administratīvā procesu regulējošo tiesību aktu piemērošanā

- algu no 610 EUR līdz 729 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai un profesionālajai pieredzei

- plašas un profesionālas apmācību iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc 6 mēnešiem

Būtiskākie amata pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu un veicināt atbilstības nodrošināšanu

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu

pārkāpumiem un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām izskatīt un sniegt atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- vēlama praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā;

- svešvalodu zināšanas (krievu valoda - vēlama, angļu valoda - vēlama)

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība; prasme vadīt automašīnu ar mehānisko vadīšanas sistēmu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV, ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām (ja izglītība iegūta ārzemēs - jāiesniedz Akadēmiskās informācijas centra izziņa), jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331. Tālrunis uzziņām 25484711 vai 67021621, e-pasta adrese: pdpd@lm.gov.lv.


OP 2017/197.AKK5

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs inovatīvu tehnoloģiju meklēšana un attīstīšana publiskajās pētniecības organizācijās enerģētikas jomā.

Galvenie amata pienākumi:

- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt potenciāli komercializējamos pētniecības rezultātus, palīdzēt šos projektus attīstīt un komercializēt

- apkopot informāciju par jomas pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem

- veicināt sadarbību starp uzņēmumiem un pētnieciskajām organizācijām

- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības un palīdzēt tās attīstīt

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā enerģētikas jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā

- zināšanas par komercializācijas procesu

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais eksperts enerģētikas jomā".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/197.AKK6

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju skautu nodaļas vadošā eksperta amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 31. decembrim)

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbinieku, kura galvenais uzdevums būs inovatīvu tehnoloģiju meklēšana un attīstīšana publiskajās pētniecības organizācijās biomedicīnas, medicīnas tehnoloģijas, biofarmācijas un biotehnoloģijas jomā.

Galvenie amata pienākumi:

- kopā ar pētniecības organizācijām identificēt potenciāli komercializējamos pētniecības rezultātus, palīdzēt šos projektus attīstīt un komercializēt

- apkopot informāciju par jomas pētniecisko organizāciju piedāvātajiem pakalpojumiem

- veicināt sadarbību starp uzņēmumiem un pētnieciskajām organizācijām

- apzināt Latvijas uzņēmumu inovāciju vajadzības un palīdzēt tās attīstīt

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pētniecības, uzņēmējdarbības vai komercializācijas darbā biomedicīnas, medicīnas tehnoloģijas, biofarmācijas un biotehnoloģijas jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par zinātnisko institūciju darbību Latvijā

- zināšanas par komercializācijas procesu

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- augsta atbildība, precizitāte un uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- angļu valodas zināšanas (vismaz B2 līmenī)

- labas spējas apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "Vadošais eksperts biomedicīnas jomā".

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/197.AKK7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Pabalstu koordinācijas daļas vecākais inspektors (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt dokumentus un noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, izdot administratīvos aktus

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus par tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaurs) sociālajās zinātnēs

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās, vismaz 1 gads

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz vienā no šīm valodām zināšanas B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme lietot normatīvos aktus

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 738 euro (bruto)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam "), vai nosūtīt uz e-pastu: Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67095100.


OP 2017/197.AKK8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Pensiju daļas vecākais inspektors (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Lāčplēša ielā 70A, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- izvērtēt dokumentus un noteikt tiesības uz sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem, izdot administratīvos aktus

- veikt saraksti ar citu ES/EEZ dalībvalstu un līgumvalstu kompetentajām institūcijām

- konsultēt klientus par tiesībām saņemt valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumus un valsts sociālos pabalstus saskaņā ar Latvijas Republikas un Eiropas Savienības likumdošanu un starpvalstu līgumiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaurs) sociālajās zinātnēs

- vēlama pieredze klientu apkalpošanā valsts pārvaldes, pašvaldību vai finanšu institūcijās (vismaz 1 gads)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī; svešvalodu zināšanas - krievu un angļu valodas zināšanas (vismaz vienā no šīm valodām zināšanas B2 līmenī)

- zināšanas par administratīvo procesu, par valsts sociālās apdrošināšanas sistēmu

- vēlamas zināšanas par ES/EEZ tiesību aktiem un starpvalstu sadarbības līgumiem sociālās drošības jomā

- prasme lietot normatīvos aktus

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

- labas komunikācijas spējas, precizitāte

- darba pieredze sociālās apdrošināšanas jomā (pabalstu/pensiju piešķiršanas jomā) tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 738 euro (bruto)

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

- veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām

- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt/iesniegt VSAA Starptautisko pakalpojumu nodaļai Lāčplēša ielā 70A, Rīgā (ar norādi "Konkursam "), vai uz e-pastu: Aina.Biljone@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67095100.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)