Laidiens: 29.09.2017., Nr. 194

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/194.AKK1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675, izsludina konkursu uz trijām vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām (amata saime 21, līmenis III A)

Saskaņā ar jauno Uzturlīdzekļu garantiju fonda likumu, kas paredz izmaiņas uzturlīdzekļu saņemšanā, Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija papildu funkciju nodrošināšanai izsludina konkursu uz vakantām Juridiskās nodaļas juriskonsulta amata vietām.

Prasības:

- augstākā juridiskā izglītība (otrā līmeņa), jurista kvalifikācija

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- amatā nepieciešamo normatīvo aktu pārziņa

- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par administratīvo procesu iestādē

- zināšanas starptautiskajās tiesībās

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- zināšanas lietvedībā

- prasmes darbā ar datoru (MS Office)

- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas saskarsmes un analītiskās prasmes

Galvenie darba pienākumi:

- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās

- gatavot priekšlikumus grozījumiem normatīvajos aktos

- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu izpildītājiem, bāriņtiesām u.c.)

- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu (EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007.gada uzturlīdzekļu konvenciju

- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm

Piedāvājam:

- mēnešalgu 1. kategorija: 835,00 EUR, 2. kategorija: 1015,00 EUR, 3. kategorija 1190,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Mēs gaidām jūsu:

- motivācijas vēstuli

- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)

- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju

Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: pasts@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830626.


OP 2017/194.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina konkursu uz Publisko pakalpojumu departamenta Vienas pieturas aģentūras nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Amata uzdevumi ir saistīti ar politikas veidošanu valsts pārvaldes pakalpojumu harmonizācijas un attīstības jautājumos un tās ieviešanas koordinēšanu, tai skaitā valsts pārvaldes pakalpojumu sistēmas darbības rezultātu analīzi, pilnveides priekšlikumu izstrādi un Valsts un pašvaldību vienoto klientu apkalpošanas centru tīkla darbības koordināciju un attīstību.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, vēlams tiesību zinātnēs

- zināšanas un pieredze attīstības plānošanas dokumentu, ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbības principiem un pieredze sadarbībā ar tiešās pārvaldes institūcijām vai pašvaldībām

- zināšanas par publiskās pārvaldes attīstības tendencēm, t. sk. vienas pieturas aģentūras principa īstenošanu publisko pakalpojumu pieejamības nodrošināšanai klātienē un elektroniskajā vidē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, konceptuāla domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa; mēnešalga līdz 1217 euro pirms nodokļu nomaksas)

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vienas pieturas aģentūras nodaļas vecākais eksperts" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/194.AKK3

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta Jēkabpils biznesa inkubatora projektu vadītāja amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi darbā ar uzņēmējiem, kas nodrošinātu veiksmīgu Jēkabpils biznesa inkubatora darbību - veicinātu jaunu komersantu izveidi un attīstību Latvijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot Jēkabpils biznesa inkubatora (turpmāk - BI) darbības stratēģiju izvirzīto mērķu sasniegšanai

- sagatavot iekšējos pasākumus BI dalībniekiem, veikt informatīvu apzināšanu par paveikto, sekot uzstādīto uzdevumu sekmīgai norisei

- sagatavot un apmācīt (pēc nepieciešamības) jaundibinātu komersantu veiksmīgai biznesa idejas prezentēšanai konsultatīvajai komisijai

- nodrošināt konsultatīvās komisijas sēdes jaundibinātu komersantu uzņemšanai inkubatorā norisi BI koprades telpās vai citās telpās

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus BI darbības teritorijā, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un BI atpazīstamības veicināšanu

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- sniegt informatīvu atbalstu komersantiem par LIAA sniegtajiem pakalpojumiem

- veikt BI sekretariāta funkcijas (veikt BI ienākošās dokumentācijas apstrādi, sniegt informatīvu atbalstu komersantiem un fiziskām personām par BI darbību un pakalpojumiem u. c.)

- sagatavot visu nepieciešamo informāciju LIAA sadarbības partneriem

- aktīvi popularizēt BI sniegtos pakalpojumus, izmantojot dažādus informācijas kanālus

- nodrošināt plānoto BI koprades telpu noslodzi

- veidot tādu BI koprades telpu vidi, kas nodrošinātu starptautisku atpazīstamību BI darbības teritorijā komersantiem

- nodrošināt racionālu materiālo vērtību un inventāra saglabāšanu, resursu izmantošanu

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā koprades telpā, uzņēmumā vai pašvaldības uzņēmumā organizējot pasākumus un/ vai nodrošinot aktīvu komunikāciju ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem). Par prioritāti tiks uzskatīta pieredze darbā pasākumu rīkošanā un koordinēšanā

- izpratne par uzņēmumu attīstības cikliem

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un nodarboties ar sociālo mediju vadīšanu

- zināšanas par pašvaldību uzņēmumu darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas. Par prioritāti tiks uzskatītas krievu un vācu valodas zināšanas

- teicamas pedagoga un lektora prasmes

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 940,00 EUR, 2. kategorija: 1115,00 EUR, 3. kategorija: 1287,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2017. gada 9. oktobrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID JBI projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/194.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais referents

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 800-900 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi datu analīzē

- iespēju strādāt pie mūsdienīgu datu avotu un analīzes rīku izstrādes

- interesantu, analītisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- veikt metodoloģijas izpēti un tās pilnveidošanu

- organizēt cenu reģistratoru datu vākšanas procesu

- veikt datu apstrādi un analīzi

- veikt cenu indeksu aprēķināšanu

- veikt publikāciju sagatavošanu

- piedalīties jaunu datu avotu izpētē un mūsdienīgu datu vākšanas un analīzes rīku izstrādē

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai tuva profila izglītība)

- iepriekšēja darba pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē ne mazāka par 1 gadu

- statistikas un matemātikas zināšanas

- labas analītiskās spējas

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel, Access, MS PowerPoint)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā ar noteiktiem darba izpildes termiņiem

- spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē, SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu vai elektronisko datu (Web scraping, Scanner Data) pielietošanas iespējām tiks uzskatītas par priekšrocību

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi"), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/194.AKK5

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Informācijas tehnoloģiju departamenta iepirkumu speciālista amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- nodrošināt iepirkumu veikšanai nepieciešamās dokumentācijas izstrādi

- piedalīties iepirkumu komisiju darbā

- sagatavot iepirkumu līgumu projektus

- konsultēt departamenta darbiniekus iepirkumu jautājumos

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā, profesionālā izglītība ekonomikā, jurisprudencē vai vadībzinībās

- profesionālā pieredze no 1 līdz 3 gadiem publisko iepirkumu veikšanā

- pieredze (vismaz 1 gads) juridiska rakstura darbā saistībā ar līgumu slēgšanu un to administrēšanu

- zināšanas par tiesību aktiem publisko iepirkumu jomā un ar to saistītām procedūrām

- prasme labi strādāt ar datoru (zināšanas MS Word, Excel, Internet Explorer, Microsoft Outlook)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 700 EUR līdz 954 EUR (bruto)

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku darba vidi

- iespēju papildināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi IT jomas iepirkumu organizēšanā

- veselības apdrošināšanu

- darbavietu Fridriķa ielā 9, Rīgā

Gaidām jūsu CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošo dokumentu kopiju. Pieteikuma termiņš līdz 2017. gada 10. oktobrim.

Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri pēc CV un pieteikumu atlases būs iekļuvuši 2. kārtā.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Informācijas tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz iepirkumu speciālista amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi Inara.Cimure@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67038716 vai 67038709.


OP 2017/194.AKK6

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Savienības fondu projekta mācību koordinators uz noteiktu laiku (līdz 2021. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstāka vai nepabeigta augstākā izglītība

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā un/vai satura izstrādē

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Amata mērķis: nodrošināt atbalstu Valsts administrācijas skolas (turpmāk - VAS) īstenotā Eiropas Sociālā fonda projekta Nr. 3.4.2.0/15/I/001 "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (turpmāk - Projekts) sekmīgā īstenošanā, kas veicams ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ietvaros

Amata pienākumi:

- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros paredzētos mācību pasākumus, piedalīties mācību satura izstrādē

- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par reģistrācijas veikšanu

- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem, pasniedzējiem un sadarbības partneriem

- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datu bāzēs un mācību pārvaldības sistēmā, nodrošināt informācijas atbilstību VAS mājaslapas kalendārā un elektroniskajā tablo

- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piemēram, mācību dalībnieku apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu saistītos jautājumus

- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisku personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) - lūdzam sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skolai, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 5. oktobrim (ieskaitot).


OP 2017/194.AKK7

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā AUDITA DEPARTAMENTA PADZIĻINĀTĀS PĀRBAUDES DAĻAS AUDITORU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Padziļinātas pārbaudes daļas komanda, kuras galvenie uzdevumi veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas Lauksaimniecības garantija fonda projektu pārbaudes uz vietas un pieņemt lēmumus par projektu atbilstību Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvo aktu prasībām, meklē precīzu, atbildīgu un atsaucīgu kolēģi!

JA TEV PIEMĪT SPĒJA

veidot pozitīvu komunikāciju ar kolēģiem un klientiem, izprast - Dienesta vajadzības, saskatīt cēloņsakarības un domāt vairākus soļus uz priekšu, loģiski argumentēt savu viedokli, rīkoties un patstāvīgi pieņemt atbilstošus lēmumus, apsverot iespējamos riskus, piedāvāt risinājumus darba rezultātu uzlabošanai, ievērot profesionālās ētikas principus un normas, tad

MĒS TEV UZTICĒSIM

veikt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai un Eiropas Lauksaimniecības garantija fonda projektu datu analīzi, darboties ar IT sistēmu, veikt pārbaudes pie atbalsta saņēmējiem un sagatavot ziņojumus par veiktajam pārbaudēm

MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM

augstāko izglītību sociālo zinātņu, lauksaimniecības vai inženierzinātņu jomā, vēlams divu gadu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, t. sk. pieredze būvniecības, projektu vērtēšanas, grāmatvedības un/vai lauksaimniecības jomās, ar labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), B kategorijas autovadītāja apliecību

Ja tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- zinošu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.


OP 2017/194.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursus uz amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem izaicinājumiem gatavi kolēģi uz šādiem vakantajiem amatiem:

1. Finanšu tirgus politikas departamenta Starptautisko finanšu institūciju nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomās

- pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem

- pamatzināšanas par Pasaules Bankas, Starptautiskā Valūtas fonda un Eiropas Rekonstrukcijas un attīstības bankas darbības principiem un interese strādāt ar starptautisko finanšu institūciju institucionālajiem jautājumiem un projektiem

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- veidot Latvijas pozīciju par starptautisko finanšu institūciju iniciatīvām

- koordinēt darbu starptautiskajās finanšu institūcijās ar Ziemeļu un Baltijas valstu grupu

- nodrošināt Latvijas kā starptautisko finanšu institūciju kapitāla daļu turētājas pienākumu un saistību izpildi un izstrādāt nepieciešamo normatīvo aktu projektus saistībā ar Latvijas dalību starptautiskajās finanšu organizācijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības partneriem

- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

2. Finanšu tirgus politikas departamenta Kredītiestāžu un maksājumu pakalpojumu politikas nodaļas vecākais eksperts (uz noteiktu laiku)

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikas, finanšu vai tiesību zinātņu jomās

- darba pieredze ekonomikas/finanšu jomā vai normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem, praktiskā darba pieredze darbā ar finanšu tirgus politikas jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem, darba pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- piedalīties finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanā, t. sk. izstrādāt normatīvo aktu projektus, plānot, koordinēt un uzraudzīt Latvijas Republikas finanšu tirgus likumdošanas pilnveidošanu un saskaņošanu ar ES tiesību aktiem

- nodrošināt Latvijas interešu pārstāvību, analītisko darbu vai dalību OECD komitejās un darba grupās finanšu pakalpojumu jautājumos, tai skaitā Finanšu tirgu komitejā u.c. komitejās vai darba grupās finanšu tirgus un finanšu pakalpojumu jomā

- nodrošināt politikas finanšu tirgus politikas plānošanu, t. sk. politikas plānošanas dokumentu finanšu tirgus jomā izstrādi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- starptautisku pieredzi un zināšanu loka paplašināšanu, sadarbojoties ar ES institūcijām, starptautiskām organizācijām un nacionālajiem sadarbības partneriem

- iespēju veidot valsts politiku par aktuālajiem finanšu tirgus jautājumiem

- interesantu, dinamisku un uz profesionālu attīstību vērstu darbu

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/194.AKK9

Latvijas Lauksaimniecības universitāte (reģ. Nr. 90000041898) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

Vadošā pētnieka amata vieta šādā zinātņu nozarē un apakšnozarē

Vietu skaits

Pārtikas zinātne

Pārtikas produktu kvalitāte

1

Pētnieka amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

 

Ekonomika

Latvijas tautsaimniecība

1

Pārtikas zinātne

Pārtikas produktu kvalitāte

1

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus, dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūtīt pa pastu (LV - 3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Dokumenti → Nolikumi.


OP 2017/194.AKK10

LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem akadēmiskajiem amatiem:

- vadošais pētnieks (6 vietas)

- zinātniskais asistents (5 vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 209. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014801, e-pasta adrese: sinta@osi.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/194.AKR1

Valsts reģionālās attīstības aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Elektronisko iepirkumu departamenta Katalogu satura nodaļas vecākās konsultantes amatā no 2017.gada 28.septembra uz noteiktu laiku - ierēdņa prombūtnes laiku - iecelta VELTA MIZOVSKA.


OP 2017/194.AKR2

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā Nodokļu administrēšanas, grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vecākās ekspertes inspektores ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 26. septembra iecelta GINTA ELKSNĪTE.


OP 2017/194.AKR3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) informē, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Cilvēkresursu un publisko investīciju plānošanas nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 18. septembra iecelta LĪVA ZVIRGZDIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)