Laidiens: 27.09.2017., Nr. 192
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/192.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - finanšu ekonomists
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Finanšu nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas kā resora vienota finanšu vadības procesa koordināciju un
īstenošanu, resora ar budžeta plānošanu un izpildi saistītu jautājumu
risināšanu, ministrijas īstenoto ārvalstu finansēto projektu ieviešanu, preču
iegādi un pakalpojumu saņemšanu saskaņā ar Publisko iepirkumu likumu, kā arī
nodrošinot ministrijas informācijas tehnoloģijas infrastruktūras darbību un
attīstību.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai finanšu jomā
- darba pieredze valsts pārvaldes un/vai pašvaldības iestādē (ne mazāka kā 2
gadus)
- darba pieredze finanšu jomā (iestādes budžeta plānošana, budžeta
izpildes analīze, analītisku finanšu materiālu sagatavošana) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- prasme apstrādāt un analizēt liela apjoma datus, izdarīt secinājumus un
sniegt priekšlikumus
- iniciatīva (spēja piedāvāt jaunus radošus risinājumus procesu
pilnveidošanai)
- prasme formulēt un izteikt rakstveidā savu viedokli (prasme sagatavot
atzinumus par normatīvajiem aktiem)
- elastīga, analītiska un konceptuāla domāšana
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (Word un Excel, Power
Point)
Pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta
kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- veikt Finanšu ministrijas (resora) ikgadējā budžeta plānošanu, tai skaitā
budžeta paskaidrojuma sagatavošanu
- sagatavot Finanšu ministrijas (resora) budžeta analīzes pārskatus un
paskaidrojumus par to
- sagatavot un aktualizēt kompetences ietvaros Finanšu ministrijas iekšējos
normatīvos aktus par ministrijas finanšu plānošanas un izlietojuma procesu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 12.1. saimes
"Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās" II C
līmenis un 10. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/192.AKK2
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais referents
(uz noteiktu laiku) Nodokļu analīzes departamenta Nodokļu politikas stratēģijas
nodaļā
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina valsts
nodokļu politikas attīstības stratēģijas izstrādi, kā arī veic nodokļu
politikas ietekmes izvērtēšanu uz uzņēmumiem un mājsaimniecībām.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
ekonomikā vai finansēs jomā
- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā
- darba pieredze un profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes
izvērtējuma jomā
- prasme lietot darba racionālas organizācijas principus
- prasme darbā ar datoru
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam, un mēs tev
uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- piedalīties ar nodokļu politikas jautājumiem saistītu stratēģisko
dokumentu (tai skaitā ziņojumu) izstrādē un politikas veidošanā
- analizēt un padziļināti pētīt tiešo nodokļu likumdošanas izmaiņu ietekmi
uz uzņēmējdarbību un mājsaimniecībām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" II A līmenis un 10.
mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV),
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/192.AKK3
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Latgales reģionālās
administrācijas vecākā valsts vides inspektora ierēdņa vietu uz noteiktu laiku
(pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides,
dabaszinību vai meža zinātnēs
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar dabas un vides aizsardzību
regulējošiem normatīvajiem un tiesību aktiem, kā arī sugu un biotopu
atpazīšanas prasmes tiks uzskatītas par priekšrocību
- augsta atbildības izjūta, prasme strādāt ar liela apjoma informāciju,
spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- svešvalodas zināšanas (vēlamas angļu un krievu valodas zināšanas)
Galvenie darba pienākumi:
- īpaši aizsargājamo dabas teritoriju, sugu, biotopu, mikroliegumu
aizsardzību un izmantošanu regulējošo normatīvo aktu ievērošanas kontrole
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus dabas aizsardzības jomā
- sabiedrības informēšana un izglītošana dabas aizsardzības jomā
- dalība pārvaldes īstenoto projektu dabas aizsardzības jomā īstenošanā
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darba dienām atbilstoši
amata pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: līdz 769 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 26.3. amatu apakšsaimē, III
līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Biroja adrese: Aiviekstes ielā 3, Ļaudonā, Madonas novadā.
Pārraugāmās teritorijas atrodas: Madonas, Krustpils, Lubānas, Jēkabpils,
Gulbenes, Jaunjelgavas, Viesītes, Neretas un Salas novados.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs - 13.10.2017.) Dabas aizsardzības
pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai Dabas aizsardzības pārvaldes
Latgales reģionālajā administrācijā Galdnieku ielā 8, Rēzeknē, LV-4601, vai
nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 13.10.2017. Tālrunis uzziņām 29256225, 29443384.
OP 2017/192.AKK4
Studiju un zinātnes administrācija izsludina konkursu uz Juridiskās daļas
vecākā referenta amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstākā akadēmiskā izglītība
tiesību zinātnēs vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs, valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vēlamas labas angļu valodas
zināšanas, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē, vēlama pieredze tiesvedības
procesos (t. sk. interešu pārstāvība tiesās), vēlama pieredze parādu
piedziņas lietās, civilprocesu un administratīvo procesu regulējošo normatīvo
aktu pārzināšana, profesionālas iemaņas darbā ar datoru, pieredze darbā ar
klientiem un citām valsts institūcijām, analītiskā domāšana, precizitāte un
spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, teicamas sadarbības,
komunikācijas un prezentācijas prasmes, labas angļu valodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot tiesām pieteikumus par kredītam
pielīdzinātās stipendijas zinātniskā grāda ieguvei un studiju kredīta piedziņu,
pārstāvēt iestādes intereses tiesās, pārzināt un kontrolēt lietu virzību līdz
pilnīgai tiesas nolēmumu izpildei, sagatavot prasījumus pret parādniekiem
iesniegšanai maksātnespējas procesa administratoriem.
Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu, mēneša amatalgu 800,00 EUR
apmērā (bruto).
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
jāiesniedz vai jānosūta Studiju un zinātnes administrācijai, adrese: Zigfrīda
Annas Meierovica bulvāris 14, Rīga, LV-1050. Tālrunis informācijai 67702490.
OP 2017/192.AKK5
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu
Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā jāiekļauj arī apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām
- izglītību apliecinoša dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales nodaļā, Mārupes iela 1, Rīga, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
Pensiju daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi zemgale@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 67600651.
OP 2017/192.AKK6
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - Informācijas sistēmu drošības pārvaldnieks Drošības
un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- izstrādāt informācijas drošības pārvaldības sistēmas arhitektūru, ieteikt
atbildīgo personu lomas un pienākumus
- nodrošināt drošības pārvaldības sistēmas atbilstību informācijas un
komunikācijas tehnoloģiju nozares normatīvajos aktos noteiktajām prasībām
- izstrādāt un ieviest ar informācijas sistēmu drošību saistītos normatīvos
aktus iestādē
- vadīt un konsultēt darbiniekus, kuri iesaistīti drošības pārvaldībā
Prasības kandidātiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība informācijas
sistēmās vai datorzinātnē
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē
- pieredze informācijas sistēmu drošības jomā
- ļoti labas zināšanas informācijas tehnoloģiju jomā un prasme lietot tās
praksē
- zināšanas par LVS ISO/IEC 27001, citām prasībām un rekomendācijām
atbilstoši nozares prasībām
- zināšanas par spēkā esošiem normatīvajiem aktiem IT drošības jomā un IT
sfērā kopumā
- vēlamas zināšanas fizisko personu datu aizsardzībā
- labas saskarsmes, komunikācijas un organizatora spējas
- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe)
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ātri un operatīvi, racionāli
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu
(atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"),
motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz
2017. gada 8. oktobrim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34,
Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67301116.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/192.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sabiedrības
attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1020 euro
līdz 1340 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- ES Sociālā fonda finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un kontrole
- informācijas sagatavošana par specifisko atbalsta mērķu projektu
ieviešanas progresu, problēmām un riskiem
- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām
normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā
- metodiska atbalsta sniegšana un virskontroles
nodrošināšana līgumu sagatavošanas un grozījumu izvērtēšanas procesā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidē un aktualizēšanā finanšu
uzraudzības jautājumos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- praktiska pieredze darbā ar sabiedrības attīstības jautājumiem
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā, t. sk. līgumu
un līgumu grozījumu sagatavošana
- izpratne par ES fondu vadību un prasme to pielietot projektu
dokumentācijas izskatīšanā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss -
Sabiedrības attīstības projektu nodaļas vecākais eksperts".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/192.AKK8
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Publiskās
pārvaldes attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieka amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz nenoteiktu laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 1103 euro
līdz 1450 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- nodaļas kompetencē esošo ES fondu projektu īstenošanas uzraudzības un
kontroles nodrošināšana, kā arī metodiska atbalsta sniegšana
- informācijas sagatavošana un analīze par specifisko atbalsta mērķu
projektu ieviešanas progresu, problēmām un riskiem
- priekšlikumu sagatavošana un ierosināto grozījumu izvērtēšana par izmaiņām
normatīvajos aktos specifisko atbalsta mērķu ieviešanas uzlabošanā
- dalība iekšējās kontroles sistēmas izveidošanā un aktualizēšanā par
nodaļas kompetencē esošo specifisko atbalsta mērķu projektu uzraudzības
jautājumiem
- dalība nodaļas darba plānošanā, organizēšanā, nodrošinot uzdevumu izpildi
noteiktajos termiņos
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze ES fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā
vai kontrolē
- pieredze vadītāja amatā tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja pieņemt lēmumus kompetences ietvaros un uzņemties sarežģītu
situāciju risināšanu
- uz rezultāta sasniegšanu vērstas sadarbības prasmes
- spēja strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja argumentēti paust viedokli
- spēja strādāt komandā un prasme veidot pozitīvu saskarsmi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Publiskās pārvaldes
attīstības projektu nodaļas vadītāja vietnieks".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/192.AKK9
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Veselības
attīstības projektu nodaļas projekta vadītāja amatu
Mēs piedāvājam:
- iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju līdzdarboties valstiski svarīgu
projektu ieviešanas procesā
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- divus amatus uz 5 gadiem, vienu uz ierēdņa prombūtnes laiku
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 912 euro
līdz 1240 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu finansēto projektu īstenošanas uzraudzība un
kontrole, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma
pieprasījumu izskatīšana
- pārbaužu veikšana projektu īstenošanas vietās
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā,
uzraudzībā vai kontrolē
- izpratne grāmatvedības un finanšu vadības pamatjautājumos
- izpratne par publiskā iepirkuma jautājumos
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības
projektu nodaļa projektu vadītājs".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2.
kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/192.AKK10
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Sistēmanalīzes un
standartizācijas daļas sistēmanalītiķis (2 amata
vietas)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- klasificēt un standartizēt statistiskos rādītājus un izveidot vienotu
katalogu
- veikt statistisko biznesa procesu analīzi Centrālās statistikas pārvaldes
(turpmāk CSP) departamentos, ņemot vērā starptautiskos standartus
- dokumentēt statistisko biznesa procesu analīzi no informācijas tehnoloģiju
pielietojuma viedokļa
- plānot un izstrādāt programmēšanas uzdevumus atbilstoši standartizācijas
vadlīnijām
- identificēt datu apstrādes procesus, kurus nenosedz jau kāda esoša
informācijas sistēma
- dokumentēt CSP izmantoto datu analīzes un apstrādes rīkus
- sniegt procesu uzlabošanas risinājumus pamatojoties uz analīzes
rezultātiem
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs,
ekonomikā vai saistītā nozarē
- pieredze atbilstošā darbā ilgāk par gadu
- padziļinātas zināšanas Microsoft
datorprogrammās (Word, Excel, Access,
PowerPoint)
- ļoti labas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -,
kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un
prasmes, iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt
pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/192.AKK11
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts
finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts
parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības
departamenta risku vadības speciālists
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt, aktualizēt un pilnveidot risku vadības procesu un nodrošināt ar
risku vadību saistīto dokumentu atbilstību Valsts kases darbības stratēģijai,
risku videi un organizācijas kultūrai
- organizēt risku, t. sk. procesu, projektu, korupcijas un atbilstības
risku, identificēšanu un novērtēšanu
- nodrošināt darbinieku mācības, informēšanu un konsultēšanu risku vadības
un darbības atbilstības jomā
- sniegt atbalstu darbiniekiem risku identificēšanā, novērtēšanā un
dokumentēšanā
- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem un veikt to analīzi un
risku mazinošo pasākumu uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vadības studiju virzienā (vēlams kvalitātes vadības,
vadības zinātnes vai uzņēmējdarbības studiju programmā), ekonomikas studiju
virzienā vai tiesību zinātņu studiju virzienā
- darba pieredze risku vadības, darbības atbilstības kontroles, kvalitātes,
procesu vadības, audita vai tiesību zinātņu jomā ilgāka par gadu
- labas datorprasmes (vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar biznesa procesu
un datu analīzes rīkiem)
- zināšanas par risku vadības un darbības atbilstības novērtējuma metodēm un
rīkiem (vēlamas zināšanas par kvalitātes, procesu vadības, audita vai datu
analīzes metodēm)
- iniciatīva, precizitāte, rūpes par kārtību un kvalitāti
- spēja plānot un organizēt savu darbu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "KRVD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/192.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Eiropas Savienības
lietu koordinācijas daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 25.09.2017. iecelta
ANNA VELIKA.
OP 2017/192.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta
Sabiedrības attīstības projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz noteiktu
laiku no 2017.gada 25.septembra iecelta MAGDA RUGĀTE.
OP 2017/192.AKR3
Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka konkursa kārtībā Veselības
veicināšanas departamenta Slimību profilakses nodaļas vadītājas valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2017. gada 25. septembra
tiek iecelta MAIJA PAUNIŅA.