Laidiens: 25.09.2017., Nr. 190
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/190.AKK1
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes
"Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja amatu
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā
vai citā līdzīgā darbības sfērā)
- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu
- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz
triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma
prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes
profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā
situācijā izglītības jomā valstī
- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus
- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās
izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar
informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts
redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai
skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes
stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2017. gada 13. oktobrim ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai
iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36,
Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00 (pirmdienās no
plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00) ievērojot
pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot
elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa
tālruni 636 01112, 636 01143.
Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS
PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS
PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" var iepazīties Ventspils pilsētas domes
Personāla nodaļā personīgi (44. kabinetā) Ventspils pilsētas domē Jūras
ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00 (pirmdienās
no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00), ievērojot
pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku
pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa
tālruni 636 01112, 636 01143.
OP 2017/190.AKK2
Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta kredītu daļas vecākais eksperts
(vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt noslēgto valsts aizdevumu līgumu nosacījumu pārbaudi
- pārbaudīt un veikt valsts aizdevumu izmaksas
- sagatavot valsts aizdevumu saistību pieprasījumus un uzraudzīt to
savlaicīgu izpildi
- veikt valsts aizdevumu un valsts galvojumu izpildes uzskaiti
- nodrošināt finanšu informācijas sagatavošanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas,
finanšu, grāmatvedības vai banku darbības studiju programmā) vai vadības
studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)
- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī. Par priekšrocību tiks uzskatītas
priekšzināšanas par SAP informācijas sistēmu
- angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas saskarsmes prasmes un klientorientēta
pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_KRD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija pa tālruni 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2017/190.AKK3
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta informācijas
sistēmu auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
sistēmās vai datorzinātnē
- vēlama pieredze auditā vai IT specialitātē ilgāka par gadu
- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu
analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā
- zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija.
Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un
vārdnīca"
- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem
standartiem
- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības
normatīvo aktu pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes
"Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa, mēnešalga
līdz 1200 euro pirms nodokļu nomaksas) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un
reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides
kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vadītājs" vai pa pastu
(adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālrunis uzziņām 67026902.