Laidiens: 25.09.2017., Nr. 190

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/190.AKK1

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) izsludina atklātu konkursu uz Ventspils pilsētas pašvaldības iestādes "Ventspils pilsētas domes Izglītības pārvalde" vadītāja amatu

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība: akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību pedagoģijā vai citā līdzīgā darbības sfērā)

- priekšrocība pretendentiem ar maģistra grādu

- ir vismaz piecu gadu darba pieredze izglītības jomā, tai skaitā vismaz triju gadu darba pieredze izglītības vadības darbā

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām un vismaz vienas Eiropas Savienības oficiālās valodas prasmes profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- izglītības nozares normatīvo aktu pārzināšana un orientēšanās esošajā situācijā izglītības jomā valstī

- zināšanas izglītības satura un attīstības jautājumos

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbus

- vēlama pieredze projektu izstrādē un vadībā

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

Dzīves un darba aprakstu (CV), konkrēti norādot laika periodus, iegūtās izglītības līmeni, darba pienākumus, valodas prasmes, prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, un pieteikuma vēstuli, kurā pausts redzējums par izglītības sistēmu un tās attīstību Ventspilī un valstī, tai skaitā izvēršot sadaļu par ar izglītības sistēmu saistītās normatīvo aktu bāzes stiprajām un vājajām pusēm, līdz 2017. gada 13. oktobrim ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā, nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi 44. kabinetā Ventspils pilsētas domē, Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00 (pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00) ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01112, 636 01143.

Ar nolikumu "PRETENDENTU ATLASES ATKLĀTĀ KONKURSA NOLIKUMS UZ VENTSPILS PILSĒTAS PAŠVALDĪBAS IESTĀDES "VENTSPILS PILSĒTAS DOMES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDE" VADĪTĀJA AMATU" var iepazīties Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā personīgi (44. kabinetā) Ventspils pilsētas domē Jūras ielā 36, Ventspilī, LV-3601, darba dienās no plkst. 8.00 līdz 17.00 (pirmdienās no plkst. 8.00 līdz 18.00 un piektdienās no plkst. 8.00 līdz 16.00), ievērojot pusdienas pārtraukumu no plkst. 12.00 līdz 13.00, vai nosūtot elektronisku pieprasījumu: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālruni 636 01112, 636 01143.


OP 2017/190.AKK2

Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Norēķinu departamenta kredītu daļas vecākais eksperts (vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt noslēgto valsts aizdevumu līgumu nosacījumu pārbaudi

- pārbaudīt un veikt valsts aizdevumu izmaksas

- sagatavot valsts aizdevumu saistību pieprasījumus un uzraudzīt to savlaicīgu izpildi

- veikt valsts aizdevumu un valsts galvojumu izpildes uzskaiti

- nodrošināt finanšu informācijas sagatavošanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikas studiju virzienā (vēlams ekonomikas, finanšu, grāmatvedības vai banku darbības studiju programmā) vai vadības studiju virzienā (vēlams uzņēmējdarbības vai vadībzinātnes studiju programmā)

- darba pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu

- labas zināšanas grāmatvedībā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī. Par priekšrocību tiks uzskatītas priekšzināšanas par SAP informācijas sistēmu

- angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas saskarsmes prasmes un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja strādāt ātri un patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_KRD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, papildu informācija pa tālruni 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2017/190.AKK3

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta informācijas sistēmu auditora valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas sistēmās vai datorzinātnē

- vēlama pieredze auditā vai IT specialitātē ilgāka par gadu

- vismaz divu gadu pieredze informācijas sistēmu vai tehnoloģiju procesu analīzē un zināšanas informāciju tehnoloģiju jomā

- zināšanas par LVS ISO/IEC 27000:2009 "Informācijas tehnoloģija. Drošības paņēmieni. Informācijas drošības pārvaldības sistēmas. Pārskats un vārdnīca"

- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem

- ar amata pienākumiem saistīto Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 15. saimes "Iekšējais audits" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa, mēnešalga līdz 1200 euro pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, dzīvesgaitas apraksts (Curriculum Vitae), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai uz e-pasta adresi personals@varam.gov.lv ar norādi "Konkurss - Vides kvalitātes un atkritumu apsaimniekošanas nodaļas vadītājs" vai pa pastu (adrese: Peldu iela 25, Rīga, LV-1494).

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)