Laidiens: 22.09.2017., Nr. 189
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/189.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs Rīgā (2 amata vietas)
Mēs piedāvājam:
- samaksu atbilstoši padarītajam darbam (akorda alga)
- iespēju plānot savu darba laiku, apvienojot ar pamatdarbu vai mācībām
- iespēju iegūt darba pieredzi un bagātināt komunikācijas prasmes
- darba izpildei nepieciešamo apmācību un tehnisko nodrošinājumu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem darba laikā (no pirmās darba
dienas)
Pamatpienākumi:
- intervētāja pienākumi ir aptaujāt iedzīvotājus to dzīvesvietās, veikt
iegūto datu ievadi un pārbaudi
Prasības pretendentam:
- vismaz vidējā izglītība
- datorprasmes (Internet Explorer, MS Word)
- labas komunikāciju prasmes
- labas latviešu un krievu valodas zināšanas (ja
latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa
otro pakāpi (B2)
- darba pieredze nav obligāta (pieredze jomās, kas saistītas ar komunikācijas
prasmju aktīvu lietošanu, tiks uzskatīta par priekšrocību)
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/189.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas statistiķis
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 585-700 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- veikt mājsaimniecību un personu apsekojumos iegūto datu kvalitātes
kontroli
- veikt informatīvo vēstuļu izsūtīšanu Rīgas respondentiem
- veikt apsekojumu veidlapu kognitīvās testēšanas grupu respondentu
komplektāciju un tehnisko darbu veikšanu šajās grupās
- veikt respondentu aktuālo tālruņa numuru pievienošanu Pārvaldes personu un
adrešu tālruņu numuru datubāzei
- veikt interneta apsekojumu organizēšanas tehniskos darbus
Prasības pretendentam:
- profesionālā vidējā vai vidējā vispārējā izglītība
- labas prasmes darbā ar datoru (MS
Word, MS Excel)
- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā
līmeņa otro pakāpi (B2)
- labas komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/189.AKK3
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģ.
Nr. 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto Juridiskās un resursu
nodaļas JURISKONSULTA ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- profesionālā pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā (ne mazāk kā divi gadi)
- praktiska darba pieredze jurisprudencē (ne mazāk kā divi
gadi)
- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu jomā valsts vai pašvaldību
iestādēs ne mazāk kā viens gads
- pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi,
līgumi, tiesvedības dokumentācija u. c.) izstrādē
- pieredze tiesvedības procesos administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas
tiesā
- zināšanas un izpratne jurisprudences un iepirkumu jomā
- labas iemaņas darbā ar MS Office programmām
- komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums, spēja
strādāt patstāvīgi un komandā
- prasme atlasīt un apstrādāt darba uzdevumu izpildīšanai nepieciešamo
juridisko informāciju, izmantojot piemērotas juridiskās pētniecības metodes un
informācijas tehnoloģijas
- prasme analizēt un praksē lietot pastāvošo likumdošanas un normatīvo aktu
prasības
Galvenie pienākumi:
- veikt tiesību aktu vai citu dokumentu un procesu juridisko analīzi un
sniegt atzinumu par izstrādātajiem tiesību aktiem
- sagatavot administratīvo aktu projektus, kā arī izvērtēt citu
struktūrvienību sagatavoto administratīvo aktu projektus un sniegt atzinumus
- veikt līgumu, iekšējo normatīvo aktu un citu dokumentu projektu izstrādi
- veidot, aktualizēt un uzturēt SPKC darbību ietekmējošo tiesību aktu
reģistru un informēt atbildīgās personas par izmaiņām tajā
- veikt SPKC noslēgto līgumu termiņu un izpildes kontroli
- nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu
- pārstāvēt SPKC intereses tiesā
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un piešķirtai kategorijai
Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, augstāko
izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv
ar norādi "Juridiskās un resursu nodaļas juriskonsulta amata
vakance".
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Uzziņas pa tālr. 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Slimību profilakses un kontroles centrs informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī konkursa norisi;
2) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Slimību profilakses un kontroles
centrs, kontaktinformācija: Duntes iela 22, K-5, Rīga, LV-1005.
OP 2017/189.AKK4
Latvijas Jūras akadēmija (IZM reģ. Nr. 3343001281)
izsludina atklātu konkursu uz Latvijas Jūras akadēmijas (LJA) akadēmiskajiem
amatiem Pētniecības institūtā:
- direktors, vadošais pētnieks - viena vieta, pilna slodze
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības
iestādē vai zinātniskajā institūtā
- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- ne mazāk kā 5 zinātniskie referāti starptautiskajās
konferencēs Latvijā un ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze augstskolas, fakultātes, institūta, nodaļas, profesoru vai
zinātnieku grupas vadīšanā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- vadošais pētnieks - divas vietas, pilna slodze
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības
iestādē vai zinātniskajā institūtā
- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- ne mazāk kā 5 zinātniskie referāti
starptautiskajās konferencēs Latvijā un ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
- pētnieks - divas vietas, pilna slodze
- doktora zinātniskais grāds tehniskajās, sociālajās, humanitārajās,
eksaktajās vai formālajās zinātnēs
- ne mazāk kā 3 gadi darbs augstākās izglītības
iestādē vai zinātniskajā institūtā
- ne mazāk kā 3 zinātniskās publikācijas pēdējo 6 gadu laikā
- ne mazāk kā 3 zinātniskie referāti
starptautiskajās konferencēs Latvijā un ārvalstīs pēdējo 6 gadu laikā
- nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūtā
- pieredze projekta pieteikumu izstrādē un projektu vadībā tiks uzskatīta
par priekšrocību
Amata pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums ar norādi - uz kādu amatu pretendējat
- dzīves un darba gājums (CV)
- izglītības, zinātnisko un akadēmisko dokumentu kopijas
- publikāciju un referātu sarakstu par pēdējiem 6 gadiem
- citi dokumenti, kas apliecina atbilstošu kvalifikāciju
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Latvijas Jūras akadēmija informē, ka:
1) jūsu konkursa pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks
apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Latvijas Jūras
akadēmija, kontaktinformācija: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, tālr.
67161129.
Konkursa termiņš - viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas. Dokumenti
jāiesniedz personīgi Latvijas Jūras akadēmijas rektorātā vai jānosūta pa pastu,
adrese: Flotes iela 12, k-1, Rīga, LV-1016, ar norādi "Konkursam uz
akadēmiskajiem amatiem".
OP 2017/189.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešami enerģiski, jauniem
izaicinājumiem gatavi kolēģi - aicinām pieteikties uz vecākā eksperta amatu
(3 vakances) jaunizveidotajā Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas
departamentā
Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas departamenta darbības mērķis ir
nodrošināt ēnu ekonomikas ierobežošanas politikas izstrādi un starpinstitucionālo koordinēšanu ēnu ekonomikas
ierobežošanas jomā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams -
ekonomika, finanses, biznesa vadība vai tiesības)
- darba pieredze nodokļu administrēšanas jomā, kā arī nodokļu
administrēšanas procesa pilnveidošanā, lai ierobežotu nodokļu krāpšanas,
izvairīšanās no nodokļu nomaksas un nodokļu apiešanas iespējas
- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē
- zināšanas nodokļu tiesību piemērošanas un nodokļu administrēšanas
jautājumos
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- profesionālas prasmes analīzes un ietekmes izvērtējuma jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Ēnu ekonomikas apkarošanas koordinācijas departamenta
kolektīvam, un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- pastāvīgi veikt ar ēnu ekonomikas ierobežošanas politiku saistīto
normatīvo aktu projektu izstrādi, izstrādāt, izskatīt un koordinēt ēnu
ekonomikas ierobežošanas un apkarošanas priekšlikumus
- nodrošināt mērķu un darbības rādītāju izstrādi ēnu ekonomikas
ierobežošanas jomā, kā arī ēnu ekonomikas faktoru un ietekmes nepieciešamo
analīzes un ietekmes izvērtēšanas metožu, rīku un datubāzu izveidi, attīstību
un uzturēšanu
- nodrošināt normatīvo aktu izmaiņu ietekmes uz ēnu ekonomikas ierobežošanu
izvērtēšanu, kā arī padziļinātu ēnu ekonomikas visvairāk ietekmēto nozaru
motivācijas un tās dalībnieku uzvedības modeļu analīzi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919,
e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances.
Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/189.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Statistiskās metainformācijas uzturēšanas daļas Informācijas sistēmu
uzturētājs (2 amata vietas, uz noteiktu laiku)
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 900-1100 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- lietojumprogrammatūras izstrāde statistisko apsekojumu datu vākšanai un
apstrādei ārējiem un iekšējiem sistēmas lietotājiem, izmantojot CSP metadatu
vadīto Integrēto Statistisko Datu Apstrādes Vadības Sistēmu (turpmāk ISDAVS)
- piedalīties ISDAVS izstrādes un testēšanas procesā
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā, datorzinātnēs, matemātikā, ekonomikā vai cita nozarei
atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā, izstrādē vai testēšanā
- pieredze darbā ar datu vai informācijas apstrādi un analīzi
- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas
- prasme strādāt ar MS Office
lietojumprogrammatūrām (MS Word, MS
Excel, MS Access, MS Powerpoint)
- prasme pārliecinoši un konstruktīvi prezentēt savu viedokli
- pozitīvi orientēta komunikācija
- angļu valodas zināšanas
- ja izglītība nav iegūta latviešu valodā, valsts valodas prasme atbilstoši
vidējā līmeņa augstākajai pakāpei (B2)
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta
iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, iesniegt personīgi
CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.