Laidiens: 20.09.2017., Nr. 187
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/187.AKK1
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz
vakantu akadēmiskā amata vietu - vadošais pētnieks Ventspils
Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais
radioastronomijas centrs'' astronomijas nozarē, astrofizikas un fundamentālās
astronomijas apakšnozarē (viena amata vieta)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV) pēc ''EUROPASS'' Curriculum Vitae veidlapas parauga, kurā norādīta
arī pētniecības, akadēmiskā un zinātniski organizatoriskā darba pieredze,
pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darba dienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša
laikā no publicēšanas datuma.
OP 2017/187.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu
uz Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Jelgavā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- sagatavot un izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 607,00 EUR līdz 734,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
- veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendentiem/-ēm 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Jelgavas
reģionālajā nodaļā Pasta ielā 43, Jelgavā, LV-3001 (ar norādi "Konkursam
uz Pensiju daļas inspektora amatu), vai sūtīt uz e-pasta adresi jelgava@vsaa.lv. Tālrunis uzziņām 63022568.
OP 2017/187.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene"
inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku)
(darbavieta: KP "Silene", Silene, Daugavpils novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi - RD KP "Silene" inspektors. Tālrunis uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/187.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta
"Pāternieki" inspektors fitosanitārās uzraudzības jomā (divas amata vieta uz noteiktu laiku) (darbavieta: KP
"Pāternieki", Piedrujas pagasts, Krāslavas novads)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā,
lauksaimniecībā, mežzinātnē vai bioloģijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS
Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi Zane.Alksne@pvd.gov.lv
ar norādi - RD KP "Pāternieki" inspektors. Tālr. uzziņām 67027529.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;
2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un
veterinārais dienests, kontaktinformācija: Peldu iela 30, Rīga, LV-1050.
OP 2017/187.AKK5
Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz
Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas
nodaļas vecākā inspektora amatu (2 ierēdņa amata vietas uz nenoteiktu laiku),
amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo
pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās
un privātās partnerības jomā
- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt
saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas
- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- teicama latviešu valodas prasme
- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu
sasniegšanu, patstāvība
- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko
iepirkumu tiesisko regulējumu
- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba
pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)
Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam
līdz 2017. gada 4. oktobrim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010,
uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2017/187.AKK6
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra izsludina konkursu uz Sertificēšanas,
finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu speciālista amatu
Mēs piedāvājam:
- darbu mūsdienīgā iestādē un profesionālā komandā
- amatu uz noteiktu laiku uz 1,5 gadiem
- stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 893 euro
līdz 1225 euro)
- profesionālo prasmju pilnveidošanas iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Tavos pienākumos būs:
- Eiropas Savienības fondu finansējuma saņēmēju sagatavoto prognožu
apkopošana un analīze
- valsts budžeta līdzekļu plānošana ES fondu līdzfinansēto projektu
īstenošanai un uzraudzībai
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā vai vadības zinātnē)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, kas saistīta ar budžeta izstrādi,
plānošanu, analīzi un izpildes kontroli
- pieredze darbā ar ES fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību
vai kontroli
- labas datorlietotāja prasmes (MS Excel, MS Word)
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu paaugstinātas
intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūti Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz
e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Sertificēšanas, finanšu administrēšanas un plānošanas nodaļas finanšu
speciālists".
Plašāka informācija par aģentūru un citas vakances šeit:
http://cfla.gov.lv/lv/vakances.
Pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi.
OP 2017/187.AKK7
Daugavpils Universitātē tiek izsludināts konkurss uz amatu - zinātniskā
asistenta amats
Dzīvības zinātņu un tehnoloģiju institūta Ekoloģijas departamentā - 1
vieta
- bakalaura grāds ķīmijas vai bioloģijas nozarē
- pieredze pētnieciskajā darbā ķīmijas un/vai bioloģijas jomā
- dalība vismaz 1 starptautiskā zinātniskā konferencē
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS
Office, internets)
- vismaz vienas svešvalodas prasme
Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz DU Administratīvajā daļā Vienības ielā 13-227, Daugavpilī, LV-5401,
iesniegums DU rektoram par piedalīšanos konkursā un pārējie dokumenti saskaņā
ar "Nolikumu par vēlēšanām akadēmiskajos amatos DU", https://du.lv/par-mums/par-mums/svarigakie-dokumenti/.
OP 2017/187.AKK8
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Integrācijas nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena
darbinieka amata vieta uz projekta īstenošanas laiku - līdz 30.07.2019.)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansēta IKT
projekta "Pakalpojumu sniegšanas pārvaldības platforma" (turpmāk -
projekts) īstenošanu un projekta administratīvo vadību saskaņā ar projekta
budžetu, laika un cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā
nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti, tai skaitā publisko iepirkumu plānošanu
projekta darbību īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt projektā īstenojamo risinājumu lietotāju vajadzību
izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu projektā
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt projekta risku pārvaldību atbilstoši projekta
īstenošanu reglamentējošiem ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar publiskās pārvaldes
iestādēm par projekta īstenošanu
Prasības:
- darba pieredze vismaz divu IKT projektu vadībā (obligāta prasība, atbilstoši
2014.-2020. gada plānošanas perioda ERAF līdzfinansētu IKT projektu
īstenošanas kritērijiem)
- augstākā izglītība projektu vadības, vadības zinību vai informācijas
tehnoloģiju jomā vai augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
nepieciešamajām speciālām zināšanām
- vēlamas zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF projektu vadīšanā un pārvaldībā valsts pārvaldē IKT jomā
- pieredze lielu (virs 1 milj. EUR) attīstības
projektu vadīšanā un pārvaldībā IKT jomā
- izpratne par Latvijas valsts pārvaldi, par Eiropas Savienības uzbūvi,
funkcijām un institucionālo sistēmu
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- lieliskus darba kolēģus un iespēju pilnveidot savas
profesionālās zināšanas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro -
1. kategorija, 1209,00 euro -
2. kategorija, 1382,00 euro -
3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
iesniegt līdz 2017. gada 26. septembrim Valsts reģionālās attīstības
aģentūras Administratīvajam departamentā Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010,
nosūtīt uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67350636, 28347888.