Laidiens: 18.09.2017., Nr. 185

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/185.AKK1

Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu ietekmes uz vidi novērtējumu jomā (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs, ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību

- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties rakstiski

- labas sadarbības un saskarsmes spējas

- praktiskas iemaņas darbā ar datoru

- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

Galvenie amata pienākumi:

- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu izvērtēšana

- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu jomā

- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides aizsardzības jomā

- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi

- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam noteikts 11 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa; pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dzīves un darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā vai atsūtīt pa pastu Rīgā, Rūpniecības ielā 23, LV-1045, vai uz e-pasta adresi: vpvb@vpvb.gov.lv (ar norādi "Konkurss"), vai pa faksu 67321049 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67770818, 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.


OP 2017/185.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro, atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanu

- profesionālo izaugsmi

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pamatpienākumi:

- pārzināt Nacionālo kontu sistēmas (NKS) un Eiropas kontu sistēmas (EKS) metodoloģiju, kopsakarības un pamatnostādnes

- veikt ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares aprēķinus faktiskajās un salīdzināmajās cenās iekšzemes kopprodukta rādītāju sabalansēšanai

- pilnveidot ceturkšņa aprēķinu metodoloģiju finanšu un apdrošināšanas nozares rādītājiem salīdzināmajās cenās

- veikt aprēķinus netieši novērtēto finanšu starpniecības pakalpojumu (FISIM) ietekmes noteikšanai uz ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares pievienoto vērtību faktiskajās un salīdzināmajās cenās

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā

- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.


OP 2017/185.AKK3

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts/ Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pētnieka amata pretendentiem:

- doktora grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai inženierzinātnes jomā

- pēdējo 6 gadu laikā vismaz 2 publicētas zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas LZP atzītos izdevumos

- zinātniskais un akadēmiskais darba stāžs kopumā nav mazāks par 1 gadu

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts/ Elektrotehnikas nozare

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:

- augstākā izglītība elektrozinātnē (vēlams inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē)

- pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām (piemēram, MatLab, PSIM u.c.)

Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides zinātnes nozare, Vides zinātnes apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

- pētnieks - 3 vietas

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: bakalaura grāds.

Prasības pētnieka amata pretendentiem: maģistra grāds.

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠKĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Lietišķās ķīmijas institūts/ Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: Pieredze rapšu eļļas interesterifikācijas reakciju realizēšanā un iegūto produktu pētījumos.

Dizaina tehnoloģiju institūts/ Materiālzinātnes nozare, Koksnes materiālu un tehnoloģijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodze)

Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Materiālu fizikas apakšnozare

- pētnieks - 1 vieta

- vadošais pētnieks - 2 vietas

Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Kondensētas vides fizikas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Optikas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

Polimērmateriālu institūts/ Materiālzinātnes nozare, Polimēru un kompozītmateriālu apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas inženierzinātnes nozare, Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas inženierzinātnes nozare, Organisko vielu tehnoloģijas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

- pētnieks - 2 vietas

- zinātniskais asistents - 2 vietas ( 0,75 slodze)

Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas nozare, Bioorganiskās ķīmijas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta

- zinātniskais asistents - 2 vietas ( 0,75 slodze)

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- pētnieks - 1 vieta

Prasības pētnieka amata pretendentiem:

- zinātņu doktora grāds telekomunikāciju nozarē

- pēdējo 2 gadu laikā vismaz 3 publikācijas telekomunikāciju jomā

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

1) rektoram adresēta iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.

Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas dati netiks izplatīti trešajām personām.


OP 2017/185.AKK4

Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz 2017.gada 22.septembrim 2017.gada 7.septembrī oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.178 (6005) izsludinātajam konkursam - Valsts probācijas dienesta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (juriskonsulta vai jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim)

- zināšanas un/vai darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā

- zināšanas un/vai pieredze normatīvo aktu izstrādē (t.sk. zināšanas par juridiskās tehnikas prasībām)

- zināšanas un/vai pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas tiesvedības jautājumos (t.sk. prasības pieteikumu un paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienestam nepieciešamos ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektus, kā arī nodrošināt to saskaņošanas procesu

- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesā u.c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 835 līdz € 1000 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta darbā

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā līdz 2017.gada 22.septembrim. E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/185.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks/-ce - inspektors/-e

Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, tiesību zinātņu vai finanšu jomā

- profesionālā darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijās (darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīziju pārraudzībā un vadīšanā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prasme pārliecināt un argumentēt, kā arī spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- datora lietotāja līmeņa prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014.gada 16.aprīļa regulas Nr.537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula Nr.537/2014) 26.panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām

Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- piedalīties komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanā un īstenošanā

- veikt revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas), sagatavot ar šo pārbaužu norisi un rezultātiem saistīto dokumentāciju un ziņojumus

- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt viedokli par komercsabiedrības revīzijas jomas tiesību normu un profesionālo standartu piemērošanu

- pārstāvēt nodaļu un ministriju apspriedēs, tai skaitā, Eiropas Savienības institūciju organizētajās komercsabiedrību revīzijas jomas ekspertu sanāksmēs, kā arī piedalīties nacionālā viedokļa par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā izstrādē

- pārbaudīt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas kārtējā gadā veikto kvalitātes kontroļu procesa norises atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām un sagatavot ziņojumu par pārbaudes norisi un rezultātiem,

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3 saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un 11.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Regulas Nr.537/2014 26.panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām, un papildu nosacījumiem amata specifikai tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.

 

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un uzraudzības nodaļas juriskonsults/-e

Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība, kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi

Ja tev ir:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem

- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- zināšanas par komercdarbības revīzijas tiesisko regulējumu tiks uzskatītas par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktajām obligātajām prasībām

Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:

- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus komercsabiedrību revīzijas jomā

- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām, un administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai zvērinātu revidentu komercsabiedrībām

- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību, un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus

- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes ""Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB līmenis un 10.mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/185.AKK6

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto Ziemeļkurzemes virsmežniecības vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu (uz noteiktu laiku) Talsu mežniecībā

Prasības pretendentiem:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības sajūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2017/185.AKK7

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz Projektu ieviešanas departamenta direktora vietnieka/-ces amatu

SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu uz Projektu ieviešanas departamenta direktora vietnieka/-ces amatu

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties departamenta darba plānošanā, koordinēšanā un saistītās iekšējās dokumentācijas uzturēšanā

- koordinēt uzņēmuma iekšējo projekta grupu darbu

- sniegt nepieciešamo atbalstu publisko iepirkumu procesos

- sniegt atbalstu noslēgto līgumu izpildes kontrolē

- veikt citus ar projektu vadību un struktūrvienības darba organizāciju saistītus amata pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība vadības zinībās vai inženierzinātnēs

- darba pieredze vadošā amatā ar būvniecības nozari saistītā uzņēmumā vai iestādē vismaz trīs gadi (pieredze, kas iegūta būvniecības jomā publiskā sektora uzņēmumos vai institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze un zināšanas par ES fondu līdzfinansēto objektu izbūves projektu ieviešanu vismaz trīs gadi (pieredze, kas iegūta liela mēroga transporta infrastruktūras projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja organizēt komandas darbu

- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017.gada 30.septembrim nosūtīt elektroniski uz e-pastu: edzl@edzl.lv vai nosūtīt pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Maskavas ielā 12, Rīgā, LV-1050), vai iesniegt personīgi SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" birojā Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa tālr. 66954242.

Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis - Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu, vairāk nekā 870 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un diversificētu attīstību un konkurētspēju.


OP 2017/185.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā

Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi, uzturēšanu un pilnveidi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu vai finanšu jomā

- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā

- pieredze darbā ar ES fondu administrēšanas jautājumiem

- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- prasme strādāt ar datoru

- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes

- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim:

- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu revīzijas iestādei

- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras, tajā skaitā par vienkāršoto izmaksu piemērošanu un izmaksu attiecināšanu ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas periodam

- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas efektivitāti un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši konkursa pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.


OP 2017/185.AKK9

Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" (reģistrācijas Nr. 40103362321, juridiskā adrese: Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011) valdes locekļa/-es amatiem (2 vakances)

SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" valdes locekļa/-es amatu kandidātam/-ei izvirzītās prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnē vai inženierzinātnēs (būvniecība, inženierekonomika un vadība)

- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā (kapitālsabiedrības valdes locekļa vai padomes locekļa amatā vai iestādes vadītāja vai tā vietnieka amatā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai profesionāli pildītu SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" valdes locekļa pienākumus, un vēlama pieredze ar dzīvojamo māju pārvaldīšanu un apsaimniekošanu saistītā jomā

- izpratne par SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" darbības jomu - dzīvojamo māju pārvaldīšanu un apsaimniekošanu

- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi

- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei nepieciešamajā apjomā

- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija

- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes

- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un prezentācijas prasmes

- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā

- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām prasībām

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada 3. oktobrim (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" valdes locekļa/-es amatu kandidātu konkursam" Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā, Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību iesniegt šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā);

- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trīs lappusēm) par SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;

- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi ir) kopijas.

Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes locekli tiek slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas datu pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539), personas datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.

Papildu informācija pa tālr. 67037436.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)