Laidiens: 18.09.2017., Nr. 185
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/185.AKK1
Vides pārraudzības valsts birojs izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-s
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa(-nes) amatu ietekmes uz vidi
novērtējumu jomā (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātnēs,
ķīmijas vai inženiertehnisko zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- vides aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana un pieredze darbā vides
aizsardzības institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību
- analītiska domāšana, labas argumentācijas spējas un spēja izteikties
rakstiski
- labas sadarbības un saskarsmes spējas
- praktiskas iemaņas darbā ar datoru
- labas angļu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
Galvenie amata pienākumi:
- iesniegumu, ietekmes uz vidi novērtējuma ziņojumu un vides pārskatu
izvērtēšana
- lēmumu, programmu un atzinumu projektu izstrāde ietekmes uz vidi
novērtējumu un plānošanas dokumentu stratēģiskā ietekmes uz vidi novērtējumu
jomā
- paredzēto darbību un plānošanas dokumentu ietekmes novērtējumu procedūru
gaitu un sabiedrības līdzdalības tiesību ievērošanas pārraudzība
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu pieredzi un pilnveidot zināšanas vides
aizsardzības jomā
- pozitīvu, atvērtu un demokrātisku vidi
- stabilu atalgojumu (atbilstoši amatu klasifikācijai ierēdņa amatam
noteikts 11 saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10 mēnešalgu grupa;
pārbaudes laikā atbilstoši iestādes noteiktās darba samaksas sistēmai ierēdņa
amatam bruto alga - 803,00 euro mēnesī)
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli, kurā apliecināta arī
pretendenta atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dzīves un
darba aprakstu (CV), kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi,
iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju)
iesniegt Vides pārraudzības valsts birojā vai atsūtīt pa pastu Rīgā,
Rūpniecības ielā 23, LV-1045, vai uz e-pasta adresi: vpvb@vpvb.gov.lv
(ar norādi "Konkurss"), vai pa faksu 67321049 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālr. uzziņām 67770818, 67770811, Vides pārraudzības valsts biroja tīmekļa
vietne http://www.vpvb.gov.lv/lv.
OP 2017/185.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ceturkšņa
nacionālo kontu daļas vecākais/-ā referents/-e
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas 940-1100 euro,
atbilstoši profesionālajai pieredzei, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanu
- profesionālo izaugsmi
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pamatpienākumi:
- pārzināt Nacionālo kontu sistēmas (NKS) un Eiropas kontu sistēmas (EKS)
metodoloģiju, kopsakarības un pamatnostādnes
- veikt ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares aprēķinus faktiskajās un
salīdzināmajās cenās iekšzemes kopprodukta rādītāju sabalansēšanai
- pilnveidot ceturkšņa aprēķinu metodoloģiju finanšu un apdrošināšanas
nozares rādītājiem salīdzināmajās cenās
- veikt aprēķinus netieši novērtēto finanšu starpniecības pakalpojumu
(FISIM) ietekmes noteikšanai uz ceturkšņa finanšu un apdrošināšanas nozares pievienoto
vērtību faktiskajās un salīdzināmajās cenās
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs vai
ekonomikā
- ļoti labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, Apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir
pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapas www.csb.gov.lv
sadaļā Darba piedāvājumi), iesniegt personīgi CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša
ielā 1, vai nosūtīt pa pastu (LV-1301), vai e-pastu: personals@csb.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Konsultācijas pa tālr. 67366792.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz konkursa otro kārtu.
OP 2017/185.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts/ Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu
analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pētnieka amata pretendentiem:
- doktora grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai
inženierzinātnes jomā
- pēdējo 6 gadu laikā vismaz 2 publicētas zinātnes nozarei atbilstošas
zinātniskās publikācijas LZP atzītos izdevumos
- zinātniskais un akadēmiskais darba stāžs kopumā nav mazāks par 1 gadu
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts/ Elektrotehnikas
nozare
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem:
- augstākā izglītība elektrozinātnē (vēlams
inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē)
- pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes
programmām (piemēram, MatLab, PSIM u.c.)
Vides aizsardzības un siltuma sistēmu institūts/ Vides zinātnes nozare,
Vides zinātnes apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
- pētnieks - 3 vietas
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: bakalaura grāds.
Prasības pētnieka amata pretendentiem: maģistra grāds.
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠKĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Lietišķās ķīmijas institūts/ Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības zinātniskā asistenta amata pretendentiem: Pieredze rapšu eļļas interesterifikācijas reakciju realizēšanā un iegūto
produktu pētījumos.
Dizaina tehnoloģiju institūts/ Materiālzinātnes nozare, Koksnes materiālu
un tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta (0,5 slodze)
Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Materiālu fizikas
apakšnozare
- pētnieks - 1 vieta
- vadošais pētnieks - 2 vietas
Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Kondensētas vides fizikas
apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Tehniskās fizikas institūts/ Fizikas nozare, Optikas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
Polimērmateriālu institūts/ Materiālzinātnes nozare, Polimēru un
kompozītmateriālu apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas inženierzinātnes
nozare, Vispārīgās ķīmijas tehnoloģijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas inženierzinātnes
nozare, Organisko vielu tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
- pētnieks - 2 vietas
- zinātniskais asistents - 2 vietas ( 0,75 slodze)
Organiskās ķīmijas tehnoloģijas institūts/ Ķīmijas nozare, Bioorganiskās ķīmijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta
- zinātniskais asistents - 2 vietas ( 0,75 slodze)
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Telekomunikāciju institūts
- pētnieks - 1 vieta
Prasības pētnieka amata pretendentiem:
- zinātņu doktora grāds telekomunikāciju nozarē
- pēdējo 2 gadu laikā vismaz 3 publikācijas telekomunikāciju jomā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213.kabinets, e-pasts: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu
parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai
personīgi jāiesniedz dokumenti:
1) rektoram adresēta iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citus normatīvajos aktos noteiktos
dokumentus (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošo dokumentu
u.tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās
pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u.c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālr. 67089304.
Piesakoties konkursam, kandidāts piekrīt savu personas datu apstrādei
saskaņā ar Fizisko personu datu aizsardzības likumu un uzglabāšanai Rīgas
Tehniskās universitātes Personāla nodaļā. Bez kandidāta piekrišanas personas
dati netiks izplatīti trešajām personām.
OP 2017/185.AKK4
Valsts probācijas dienests pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz
2017.gada 22.septembrim 2017.gada 7.septembrī
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nr.178 (6005) izsludinātajam
konkursam - Valsts probācijas dienesta Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (1
vakance uz nenoteiktu laiku)
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa(-nes) amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē (juriskonsulta
vai jurista profesionālā kvalifikācija) (atbilst piektajam profesionālās
kvalifikācijas līmenim)
- zināšanas un/vai darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
- zināšanas un/vai pieredze normatīvo aktu izstrādē (t.sk. zināšanas par
juridiskās tehnikas prasībām)
- zināšanas un/vai pieredze publisko un privāto tiesību līgumu izstrādē
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī un teicama latviešu valodas
rakstu kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas tiesvedības jautājumos (t.sk. prasības pieteikumu un
paskaidrojumu sagatavošana un pārstāvības īstenošana tiesu instancēs)
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienestam nepieciešamos ārējo un iekšējo normatīvo aktu
projektus, kā arī nodrošināt to saskaņošanas procesu
- izstrādāt publisko un privāto tiesību līgumus
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības
nodrošināšanai
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesā u.c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 835 līdz € 1000 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi valsts pārvaldē juriskonsulta
darbā
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts
probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
līdz 2017.gada 22.septembrim. E-pasts: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/185.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Grāmatvedības un
revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un
uzraudzības nodaļas vadītāja vietnieks/-ce -
inspektors/-e
Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība,
kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un
komercsabiedrību revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā
Revīzijas pakalpojumu likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas,
tiesību zinātņu vai finanšu jomā
- profesionālā darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīzijās
(darba pieredze komercsabiedrību gada pārskatu revīziju pārraudzībā un vadīšanā
tiks uzskatīta par priekšrocību)
- darba pieredze valsts pārvaldē (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prasme pārliecināt un argumentēt, kā arī spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- datora lietotāja līmeņa prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Eiropas Parlamenta un Padomes 2014.gada 16.aprīļa regulas
Nr.537/2014 par īpašām prasībām attiecībā uz obligātajām revīzijām sabiedriskas
nozīmes struktūrās un ar ko atceļ Komisijas Lēmumu 2005/909/EK (Regula
Nr.537/2014) 26.panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām
Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- piedalīties komercsabiedrību revīzijas politikas veidošanā un īstenošanā
- veikt revīzijas pakalpojumu sabiedriskas nozīmes struktūrām kvalitātes
kontroles prasību ievērošanas kārtējā gada un ārkārtas pārbaudes (inspekcijas),
sagatavot ar šo pārbaužu norisi un rezultātiem saistīto dokumentāciju un
ziņojumus
- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt viedokli par komercsabiedrības
revīzijas jomas tiesību normu un profesionālo standartu piemērošanu
- pārstāvēt nodaļu un ministriju apspriedēs, tai skaitā, Eiropas Savienības
institūciju organizētajās komercsabiedrību revīzijas jomas ekspertu sanāksmēs,
kā arī piedalīties nacionālā viedokļa par Eiropas Savienības politiskajām
iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem komercsabiedrību revīzijas jomā
izstrādē
- pārbaudīt Finanšu ministrijas pārraudzībā esošās Latvijas Zvērinātu revidentu
asociācijas kārtējā gadā veikto kvalitātes kontroļu procesa norises atbilstību
Revīzijas pakalpojumu likuma prasībām un sagatavot ziņojumu par pārbaudes
norisi un rezultātiem,
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 26.3
saimes "Kontrole un uzraudzība. Privātpersonu kontrole" IV līmenis un
11.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu
par atbilstību Regulas Nr.537/2014 26.panta 5. punkta a) līdz c) apakšpunktu prasībām,
un papildu nosacījumiem amata specifikai tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums,
ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu ministrija,
kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - Grāmatvedības un
revīzijas politikas departamenta Komercsabiedrību revīzijas politikas un
uzraudzības nodaļas juriskonsults/-e
Grāmatvedības un revīzijas politikas departaments ir struktūrvienība,
kas izstrādā valsts politiku grāmatvedības, tās pārskatu jomā un komercsabiedrību
revīzijas jomā, kā arī nodrošina Finanšu ministrijas kā Revīzijas pakalpojumu
likumā noteiktās kompetentās iestādes funkciju izpildi
Ja tev ir:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošā amatā darbā ar
administratīvo procesu saistītajiem jautājumiem
- vēlama vismaz 1 gada pieredze darbā tiešajā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu
laikā
- zināšanas par komercdarbības revīzijas tiesisko regulējumu tiks uzskatītas
par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- analītiskā domāšana, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtajā daļā noteiktajām
obligātajām prasībām
Pievienojies Grāmatvedības un revīzijas politikas departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim šādus uzdevumus:
- sagatavot normatīvo aktu un starpresoru vienošanās projektus
komercsabiedrību revīzijas jomā
- izskatīt fizisku un juridisku personu sūdzības par zvērinātu revidentu
sniegtajiem revīzijas pakalpojumiem sabiedriskas nozīmes struktūrām, un
administratīvā pārkāpumu gadījumos sagatavot ministrijas lēmumu projektus par
sankciju un/vai uzraudzības pasākumu piemērošanu zvērinātam revidentam un/vai
zvērinātu revidentu komercsabiedrībām
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Latvijas Zvērinātu
revidentu asociācijas izdotajiem administratīvajiem aktiem un faktisko rīcību,
un administratīvā procesa ietvaros sagatavot ministrijas lēmumu projektus
- veikt tiesā iesniedzamo paskaidrojumu un pierādījumu sagatavošanu un
pārstāvēt ministriju tiesā administratīvajās lietās komercsabiedrību revīzijas
jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21.saimes
""Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IIIB
līmenis un 10.mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju par amata pienākumiem, apliecinājuma formu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām un apliecinājuma formu
par atbilstību Revīzijas pakalpojumu likuma 37.panta ceturtās daļas prasībām tu
atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/185.AKK6
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Ziemeļkurzemes virsmežniecības vecākā/-s referenta/-es ierēdņa(-nes) amatu (uz
noteiktu laiku) Talsu mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības sajūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 780,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu: personals@vmd.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
(tālr. uzziņām 67211167).
OP 2017/185.AKK7
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" izsludina konkursu uz Projektu
ieviešanas departamenta direktora vietnieka/-ces
amatu
SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" ir valsts kapitālsabiedrība, kuras
dibināšanas mērķis ir Rail Baltica publiskās lietošanas
dzelzceļa infrastruktūras izbūves projekta īstenošana Latvijā. SIA
"Eiropas dzelzceļa līnijas" projekta realizēšanai izsludina konkursu
uz Projektu ieviešanas departamenta direktora vietnieka/-ces
amatu
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties departamenta darba plānošanā, koordinēšanā un saistītās
iekšējās dokumentācijas uzturēšanā
- koordinēt uzņēmuma iekšējo projekta grupu darbu
- sniegt nepieciešamo atbalstu publisko iepirkumu procesos
- sniegt atbalstu noslēgto līgumu izpildes kontrolē
- veikt citus ar projektu vadību un struktūrvienības darba organizāciju
saistītus amata pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība vadības zinībās vai inženierzinātnēs
- darba pieredze vadošā amatā ar būvniecības nozari saistītā uzņēmumā vai iestādē
vismaz trīs gadi (pieredze, kas iegūta būvniecības jomā publiskā sektora
uzņēmumos vai institūcijās tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze un zināšanas par ES fondu līdzfinansēto objektu izbūves projektu
ieviešanu vismaz trīs gadi (pieredze, kas iegūta liela mēroga transporta
infrastruktūras projektu ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja organizēt komandas darbu
- teicamas angļu profesionālās un sarunvalodas zināšanas
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) līdz 2017.gada 30.septembrim
nosūtīt elektroniski uz e-pastu: edzl@edzl.lv vai
nosūtīt pa pastu SIA "Eiropas dzelzceļa līnijas" (Maskavas ielā 12,
Rīgā, LV-1050), vai iesniegt personīgi SIA "Eiropas dzelzceļa
līnijas" birojā Maskavas ielā 12, Rīgā, iepriekš sazinoties pa tālr.
66954242.
Papildu informācija par projektu: Rail Baltica ir
dzelzceļa transporta projekts, kura mērķis ir integrēt Baltijas valstis Eiropas
dzelzceļu tīklā, un tas šobrīd aptver četras Eiropas Savienības valstis -
Poliju, Lietuvu, Latviju un Igauniju. Baltijas valstīs plānots izbūvēt jaunu,
vairāk nekā 870 km garu Eiropas sliežu platuma (1435 mm) dzelzceļa līniju ar
maksimālo ātrumu 240 km/h, veicinot iedzīvotāju mobilitāti un kravu
pārvadājumus ziemeļu-dienvidu virzienā, kā arī tautsaimniecības ilgtspējīgu un
diversificētu attīstību un konkurētspēju.
OP 2017/185.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais eksperts/-e (uz
noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments
Eiropas Savienības fondu ieviešanas vadības nodaļā
Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departaments ir
struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Sociālā fonda, Eiropas Reģionālā
attīstības fonda un Kohēzijas fonda vadības un kontroles sistēmas izveidi,
uzturēšanu un pilnveidi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu
vai finanšu jomā
- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā
- pieredze darbā ar ES fondu administrēšanas jautājumiem
- teicamas angļu valodas zināšanas - spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu
- prasme strādāt ar datoru
- darba organizēšanas un koordinācijas prasmes
- prezentācijas prasmes, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
kolektīvam un mēs tev uzticēsim:
- piedalīties pareizas finanšu vadības principiem atbilstošas ES fondu
vadības un kontroles sistēmas izveidē un uzturēšanā, tajā skaitā nodrošināt ES
fondu vadības un kontroles sistēmas apraksta aktualizēšanu un iesniegšanu
revīzijas iestādei
- izstrādāt un aktualizēt metodiskos materiālus, vadlīnijas un departamenta
funkciju izpildes nodrošināšanai nepieciešamās iekšējās procedūras, tajā skaitā
par vienkāršoto izmaksu piemērošanu un izmaksu attiecināšanu ES fondu
2014.-2020.gada plānošanas periodam
- analizēt informāciju par ES fondu vadības un kontroles sistēmas
efektivitāti un sniegt priekšlikumus par uzlabojumiem, kas nepieciešami ES
fondu vadības un kontroles sistēmai un nodrošināt uzlabojumu ieviešanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, kurā iekļauta informācija par darba pieredzi atbilstoši
konkursa pretendentiem definētajām prasībām, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas
Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/lv/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
Pamatojoties uz Fizisko personas datu aizsardzības likuma 8. panta
pirmo daļu, Finanšu ministrija informē, ka:
1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu
šīs atlases konkursa norisi;
2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Finanšu
ministrija, kontaktinformācija: Smilšu iela 1, Rīga, LV-1919.
OP 2017/185.AKK9
Rīgas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz SIA "Rīgas namu
pārvaldnieks" (reģistrācijas Nr. 40103362321, juridiskā adrese:
Aleksandra Čaka iela 42, Rīga, LV-1011) valdes locekļa/-es amatiem (2 vakances)
SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" valdes locekļa/-es amatu
kandidātam/-ei izvirzītās prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā, tiesību zinātnē vai inženierzinātnēs
(būvniecība, inženierekonomika un vadība)
- vismaz trīs gadu profesionālā darba pieredze vadošā amatā
(kapitālsabiedrības valdes locekļa vai padomes locekļa amatā vai iestādes
vadītāja vai tā vietnieka amatā), kas nodrošina nepieciešamo iemaņu kopumu, lai
profesionāli pildītu SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" valdes
locekļa pienākumus, un vēlama pieredze ar dzīvojamo māju pārvaldīšanu un
apsaimniekošanu saistītā jomā
- izpratne par SIA "Rīgas namu pārvaldnieks" darbības jomu -
dzīvojamo māju pārvaldīšanu un apsaimniekošanu
- izpratne par pašvaldības kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi
- valsts valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē un vismaz vienas
svešvalodas zināšanas valdes locekļa pienākumu profesionālai izpildei
nepieciešamajā apjomā
- augsta atbildības sajūta un nevainojama reputācija
- līdera dotības, labas komandas veidošanas un vadīšanas prasmes
- precizitāte, analītiska domāšana, labas komunikācijas, argumentācijas un
prezentācijas prasmes
- izcilas darbaspējas, motivācija sasniegt rezultātus profesionālajā darbībā
- atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 37. panta otrās daļas un Komerclikumā noteiktajām
prasībām
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam līdz 2017. gada
3. oktobrim (ieskaitot) slēgtā aploksnē ar norādi "SIA "Rīgas
namu pārvaldnieks" valdes locekļa/-es amatu kandidātu konkursam"
Rīgas domes Īpašuma departamenta Komercdarbības nodrošinājuma pārvaldē (Rīgā,
Riharda Vāgnera ielā 3 (2. stāvs)) personīgi vai ar kurjera starpniecību
iesniegt šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli (iekļaujot informāciju, kas apliecina
paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esību, apliecinājumu, ka Publiskas
personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 37. panta
otrajā daļā, kā arī Komerclikumā minētie šķēršļi valdes locekļa amata ieņemšanai
nepastāv, un apliecinājumu, ka, ievērojot likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" 7. panta 5.3 daļā
noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja
tiks ievēlēts valdes locekļa/-es amatā);
- kandidāta/-es sagatavotu redzējumu (uz trīs lappusēm) par SIA "Rīgas
namu pārvaldnieks" attīstības perspektīvām, sniedzot ieskatu svarīgākajās
prioritātēs un priekšlikumus to īstenošanai;
- dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum
Vitae), kurā iekļauts arī pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits;
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju;
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (ja tādi
ir) kopijas.
Informācijai: saskaņā ar Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 79. pantu ar valdes locekli tiek
slēgts pilnvarojuma līgums uz pieciem gadiem. Konkursa ietvaros iegūto personas
datu pārzinis ir Rīgas pilsētas pašvaldība (Rātslaukums 1, Rīga, LV-1539),
personas datu apstrāde tiks veikta konkursa norises nodrošināšanai.
Papildu informācija pa tālr. 67037436.