Laidiens: 14.09.2017., Nr. 183

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/183.AKK1

Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi, IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA(-NES) AMATU - KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā INSPEKTORS/-E

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas Republikas teritorijā un internetā

- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi

- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes

- piedalīties kazino inkasācijas procesos

- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošiem normatīviem aktiem

- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā, tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības

- angļu valodas zināšanas

- autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai kategorijai

- labus darba apstākļus Rīgas centrā

Pretendentiem lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu: pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcijā, Brīvības ielā 33 (4.stāvs), Rīgā, LV-1050, fakss 67504966, Papildu informācija pa tālr. 67504952 vai http://www.iaui.gov.lv.


OP 2017/183.AKK2

Salaspils novada dome izsludina atklātu konkursu Salaspils novada pašvaldības IZPILDDIREKTORA/-ES (profesijas kods 1112 38) amatam

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība

- zināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana, lietvedība, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un šo jomu reglamentējošu normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze pašvaldības vai valsts iestādes, to struktūrvienību vadīšanā (vadītājs vai vietnieks) ne mazāka par diviem gadiem

- pieredze darbā valsts vai pašvaldību pasūtījumu iepirkumu komisijās

- pieredze budžeta sastādīšanā, tā kontrolē

- prasme sagatavot un sniegt prezentācijas, prasme sagatavot dažāda rakstura dokumentus (lēmumus, rīkojumus, pārskatus utt.)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vai zināšanas vienā no Eiropas Savienības valstu oficiālajām valodām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:

- pieteikuma/motivācijas vēstule

- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), norādot, kur un kādā veidā iegūtas nolikumā prasītās prasmes (piemēram, dalība iepirkumu komisijās uzskaitījums u.c.)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

- pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu

Galvenie amata pamatpienākumi un nepieciešamās prasmes:

- veikt pienākumus, kas noteikti likumā "Par pašvaldībām" 68. panta otrajā daļā un 69. pantā

- veikt pienākumus, kas noteikti Salaspils novada domes saistošo noteikumu Nr. 17/2009 "Salaspils novada pašvaldības nolikums" 7. daļā

Pieteikumi iesniedzami personīgi domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā vai nosūtāmi pa pastu Salaspils novada dome Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169, vai parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, nosūtāmi uz elektroniskā pasta adresi dome@salaspils.lv, ar norādi "Pieteikums atklātam konkursam uz pašvaldības izpilddirektora amatu".

Pēc šī termiņa iesniegtie, iesūtītie vai saņemtie konkursa pieteikumi netiks vērtēti.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu, Salaspils novada dome informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.

Garantējam informācijas konfidencialitāti.

Pieteikumu iesniegšana Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169, līdz 2017.gada 25. septembrim.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.

Tālr. informācijai 67981061.


OP 2017/183.AKK3

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi - juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība vai bakalaura grāds tiesību zinātnēs

- pēdējo trīs gadu laikā ir vismaz viena gada darba pieredze ar jurisprudenci saistītā amatā tiešās valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas tiesību aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē

- zināšanas administratīvajās tiesībās un civiltiesībās tiesībās, kā arī nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un būvniecības jomā

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un argumentēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem;

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta otrās un trešās daļas prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu projektus, organizēt to saskaņošanu, kā arī nodrošināt tiesību aktu projektu izskatīšanu, analīzi, saskaņošanu un sniegt par tiem atzinumus

- izvērtēt dokumentu projektu atbilstību normatīvajiem aktiem un juridiskās tehnikas prasībām

- izstrādāt privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus un veikt pārvaldes lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi vai pēcpārbaudi

- izskatīt un analizēt iesniegumus no publiskām personām un privātpersonām, sagatavot attiecīgo dokumentu projektus, tajā skaitā administratīvos aktus

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā no 950 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2017.gada 25.septembrim iesniegt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pastu: natalija.rateniece@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67829699 darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2017/183.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādām vakantajām ierēdņu amatu vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes filiāles probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku un 2 vakances uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2017/183.AKK5

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektora koleģiālajai un profesionālajai komandai pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra/-es ierēdņa(-nes) amatā

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas procesu.

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu, personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju

- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no Uzņēmumu reģistra, komercreģistra

- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības tiesību aktu sistēmā

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- zināšanas lietvedībā

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- precizitāte

- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- izcilas saskarsmes spējas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.


OP 2017/183.AKK6

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu vidi valstī.

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties kolēģi, kuram ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku

Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.

Galvenie pienākumi:

- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus, veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši samaksātajai valsts nodevai

- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem

- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem

-izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar dokumentu izsniegšanas instrukciju

- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem

Prasības pretendentam/-ei:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- teicama saskarsmes kultūra

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)

- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/183.AKK7

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (uz ierēdņa prombūtnes laiku): Budžeta un finanšu departamenta Eiropas Savienības fondu finanšu vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

(darba pienākumi saistīti ar normatīvo aktu salīdzinošu izvērtēšanu par atbilstību ES likumdošanai lauksaimniecības finanšu administrēšanas un kontroles jomā, valsts budžeta līdzekļu plānošanu un uzraudzību Eiropas Lauksaimniecības fondam lauku attīstībai, kā arī ar Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda un Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Kompetentās iestādes funkciju izpildes nodrošināšanu)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- vismaz viena gada darba pieredze ekonomikas vai finanšu jomā

- zināšanas par valsts budžeta plānošanu un to reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas finanšu vadības un analīzes jautājumos

- zināšanas par ES fondiem un to administrēšanu

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint, MS Office Outlook, interneta pārlūkprogrammām

- vēlama darba pieredze ES fondu līdzekļu plānošanā un apguvē

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu sākot no 940 euro (10.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kab., tālrunis uzziņām 67027545, 67027347.

Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)