Laidiens: 14.09.2017., Nr. 183
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/183.AKK1
Izložu un azartspēļu uzraudzības inspekcija ir Finanšu ministrijas
pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes
funkciju izložu, azartspēļu un preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas
uzraudzībā, lai nodrošinātu minēto jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu un izpildi, IZSLUDINA KONKURSU UZ VAKANTO IERĒDŅA(-NES) AMATU -
KONTROLES DEPARTAMENTA VECĀKAIS/-Ā INSPEKTORS/-E
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt azartspēļu organizēšanas vietas un to norisi visā Latvijas Republikas
teritorijā un internetā
- kontrolēt izložu, preču un pakalpojumu loteriju organizēšanas norisi
- veikt azartspēļu automātu un iekārtu tehniskās pārbaudes
- piedalīties kazino inkasācijas procesos
- veikt plašsaziņas līdzekļu un interneta resursu monitoringu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- izpratne un zināšanas par valsts pārvaldi un administratīvo procesu
regulējošiem normatīviem aktiem
- izpratne un zināšanas par informācijas tehnoloģiju jomu, norēķinu veikšanu
un funkcionalitāti internetā vai pieredze kontroles un uzraudzības jomā, tiks
uzskatīta par priekšrocību
- spēja uztvert un veikt matemātiskas darbības
- angļu valodas zināšanas
- autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtajai
kategorijai
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Pretendentiem lūdzam sūtīt CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas uz e-pastu: pasts@iaui.gov.lv vai iesniegt personīgi Izložu un
azartspēļu uzraudzības inspekcijā, Brīvības ielā 33 (4.stāvs), Rīgā, LV-1050,
fakss 67504966, Papildu informācija pa tālr. 67504952 vai
http://www.iaui.gov.lv.
OP 2017/183.AKK2
Salaspils novada dome izsludina atklātu konkursu Salaspils novada
pašvaldības IZPILDDIREKTORA/-ES (profesijas kods 1112
38) amatam
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- zināšanas pašvaldības iestādes darba organizācijā (darba likumdošana,
lietvedība, finanšu jautājumi, publiskie iepirkumi) un šo jomu reglamentējošu
normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze pašvaldības vai valsts iestādes, to struktūrvienību vadīšanā
(vadītājs vai vietnieks) ne mazāka par diviem gadiem
- pieredze darbā valsts vai pašvaldību pasūtījumu iepirkumu komisijās
- pieredze budžeta sastādīšanā, tā kontrolē
- prasme sagatavot un sniegt prezentācijas, prasme sagatavot dažāda rakstura
dokumentus (lēmumus, rīkojumus, pārskatus utt.)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vai zināšanas vienā no Eiropas Savienības valstu
oficiālajām valodām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pretendentiem/-ēm iesniedzamie dokumenti:
- pieteikuma/motivācijas vēstule
- profesionālās pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), norādot, kur un kādā veidā iegūtas nolikumā
prasītās prasmes (piemēram, dalība iepirkumu komisijās uzskaitījums u.c.)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
- pretendents var pievienot citus viņa personību un kvalifikāciju
raksturojošus dokumentus, kas sniedz plašāku informāciju par amata kandidātu
Galvenie amata pamatpienākumi un nepieciešamās prasmes:
- veikt pienākumus, kas noteikti likumā "Par pašvaldībām" 68.
panta otrajā daļā un 69. pantā
- veikt pienākumus, kas noteikti Salaspils novada domes saistošo noteikumu
Nr. 17/2009 "Salaspils novada pašvaldības nolikums" 7. daļā
Pieteikumi iesniedzami personīgi domes Apmeklētāju apkalpošanas centrā vai
nosūtāmi pa pastu Salaspils novada dome Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169,
vai parakstīti ar drošu elektronisko parakstu, nosūtāmi uz elektroniskā pasta
adresi dome@salaspils.lv, ar norādi "Pieteikums
atklātam konkursam uz pašvaldības izpilddirektora amatu".
Pēc šī termiņa iesniegtie, iesūtītie vai saņemtie konkursa pieteikumi netiks
vērtēti.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8.panta pirmo daļu,
Salaspils novada dome informē, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi.
Garantējam informācijas konfidencialitāti.
Pieteikumu iesniegšana Līvzemes ielā 8, Salaspilī, LV-2169, līdz 2017.gada
25. septembrim.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar
tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai.
Tālr. informācijai 67981061.
OP 2017/183.AKK3
Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma
valsts aģentūras Administratīvi - juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma
departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu uz nenoteiktu
laiku
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- otrā līmeņa augstākā izglītība vai bakalaura grāds tiesību zinātnēs
- pēdējo trīs gadu laikā ir vismaz viena gada darba pieredze ar
jurisprudenci saistītā amatā tiešās valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas tiesību aktu un administratīvo aktu projektu izstrādē un analīzē
- zināšanas administratīvajās tiesībās un civiltiesībās tiesībās, kā arī
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas un būvniecības jomā
- labas datora lietošanas prasmes
- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē
- prasme izteikt un argumentēt viedokli par kompetencē esošajiem
jautājumiem;
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9.panta
otrās un trešās daļas prasībām
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu projektus, organizēt to saskaņošanu, kā arī
nodrošināt tiesību aktu projektu izskatīšanu, analīzi, saskaņošanu un sniegt
par tiem atzinumus
- izvērtēt dokumentu projektu atbilstību normatīvajiem aktiem un juridiskās
tehnikas prasībām
- izstrādāt privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus un veikt
pārvaldes lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektu tiesiskuma
iepriekšējo papildpārbaudi vai pēcpārbaudi
- izskatīt un analizēt iesniegumus no publiskām personām un privātpersonām,
sagatavot attiecīgo dokumentu projektus, tajā skaitā administratīvos aktus
Piedāvājam:
- mēnešalgu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai
(pārbaudes laikā no 950 euro) un sociālās
garantijas
- darbavietu Čiekurkalna 1.līnijā 1, k-2, Rīgā
- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada
- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē
- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) līdz 2017.gada
25.septembrim iesniegt Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1.līnijā 1,
k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pastu: natalija.rateniece@agentura.iem.gov.lv,
tālr. uzziņām 67829699 darbdienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.
OP 2017/183.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādām
vakantajām ierēdņu amatu vietām - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes filiāles
probācijas speciālists/-e - 1 vakance uz noteiktu laiku un 2 vakances uz
nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas
iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība -
īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai
novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa
dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no € 703 līdz € 770 pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, Dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu - Dzirnavu iela 91, Rīga,
LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālr.
67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2017/183.AKK5
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas uzkrāj
informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu darījumu
vidi valstī.
Aicinām Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un
uzņēmumu reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību
subjektu reģistrācijas sektora koleģiālajai un profesionālajai komandai
pievienoties jaunu kolēģi valsts notāra/-es ierēdņa(-nes) amatā
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona komersantu un uzņēmumu
reģistrācijas nodaļas Parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu
reģistrācijas sektors Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrā nodrošina
kvalitatīvu parakstu apliecināšanas un jaunu tiesību subjektu reģistrācijas
procesu.
Galvenie pienākumi:
- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu (individuālo komersantu,
personālsabiedrību, kapitālsabiedrību, to filiāļu un ārvalstu komersanta
filiāļu, pārstāvniecību) Eiropas ekonomisko interešu grupu, Eiropas
komercsabiedrības, Eiropas kooperatīvo sabiedrību reģistrāciju un to
pamatdokumentu grozījumu reģistrāciju
- izskatīt un pārbaudīt reģistrācijai iesniegto dokumentu atbilstību likuma
prasībām, pieņemt lēmumus par reģistrāciju, izmaiņu ierakstīšanu Uzņēmumu
reģistrā, komercreģistrā vai ieraksta izdarīšanas atlikšanu, vai izslēgšanu no
Uzņēmumu reģistra, komercreģistra
- veikt parakstu apliecināšanu likumā noteiktajos gadījumos
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.pantam
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā
izglītība)
- zināšanas uzņēmējdarbību un komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos,
administratīvajās tiesībās un procesā, komerctiesībās, Eiropas Savienības
tiesību aktu sistēmā
- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā
- labas iemaņas darbā ar datoru
- zināšanas lietvedībā
- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- precizitāte
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- izcilas saskarsmes spējas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 664,00 (8.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā (Pērses iela 2)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma dokumentus (CV, pieteikuma vēstuli un augstākās izglītības
apliecinošu dokumenta kopiju) iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram,
adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67031816, 67031815.
OP 2017/183.AKK6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ.
Nr.90000270634) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša valsts iestāde, kas
uzkrāj informāciju sabiedrības interesēm, lai nodrošinātu uzticamu un drošu
darījumu vidi valstī.
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs aicina Funkciju izpildes
departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļas komandai pievienoties
kolēģi, kuram ir saistošs darbs ar cilvēkiem, klientu apkalpošanas
speciālista/-es amatā uz noteiktu laiku
Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona klientu apkalpošanas nodaļa nodrošina
iestādē iesniegto dokumentu operatīvu un mērķtiecīgu virzību tām
struktūrvienībām, kuru kompetencē ietilpst konkrētā jautājuma risināšana un
sagatavoto dokumentu izsniegšanu adresātam.
Galvenie pienākumi:
- pieņemt reģistrācijas dokumentus, juridisko un fizisko personu iesniegumus,
veikt attiecīgos ierakstus lietvedības datu bāzē, sadalīt tos atbilstoši
samaksātajai valsts nodevai
- saņemtos dokumentus nodot izpildītājiem
- sniegt vispārīgu informāciju par Uzņēmumu reģistra sniedzamajiem
pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību un nepieciešamajiem dokumentiem
-izsniegt valsts notāru lēmumus, atbildes uz sūdzībām un sagatavotās
informācijas izziņas un ievadīt lietvedības datu bāzē informāciju saskaņā ar
dokumentu izsniegšanas instrukciju
- kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši lietvedības noteikumiem
Prasības pretendentam/-ei:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru
- teicama saskarsmes kultūra
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- krievu un angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- vēlamas zināšanas administratīvajās un komerctiesībās
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 485,00 (6.mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc 6 mēnešiem)
- apmācības un profesionālās izaugsmes iespējas
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu
reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu - 67031793 vai e-pastu:
info@ur.gov.lv. Tālr. uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem
informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/183.AKK7
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
(uz ierēdņa prombūtnes laiku): Budžeta un finanšu departamenta Eiropas
Savienības fondu finanšu vadības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
(darba pienākumi saistīti ar
normatīvo aktu salīdzinošu izvērtēšanu par atbilstību ES likumdošanai
lauksaimniecības finanšu administrēšanas un kontroles jomā, valsts budžeta
līdzekļu plānošanu un uzraudzību Eiropas Lauksaimniecības fondam lauku
attīstībai, kā arī ar Eiropas Lauksaimniecības garantiju fonda un Eiropas
Lauksaimniecības fonda lauku attīstībai Kompetentās iestādes funkciju izpildes
nodrošināšanu)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai
finansēs
- vismaz viena gada darba pieredze ekonomikas vai finanšu jomā
- zināšanas par valsts budžeta plānošanu un to reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas finanšu vadības un analīzes jautājumos
- zināšanas par ES fondiem un to administrēšanu
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- labas iemaņas darbā ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS PowerPoint,
MS Office Outlook,
interneta pārlūkprogrammām
- vēlama darba pieredze ES fondu līdzekļu plānošanā un apguvē
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu sākot no 940 euro (10.mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pastu: sandra.krisberga@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Republikas laukums 2, 4.stāvs, 408.kab., tālrunis uzziņām 67027545,
67027347.
Konkursa termiņš - 20 kalendāra dienas no šī sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".